• Increase font size
  • Default font size
  • Decrease font size

Progressive

Member Area
Profil
Ljiljana Vajda-Mlinaček, direktorica marketinga i turizma, Belje d.d. PDF Print E-mail
Thursday, 29 December 2016 16:38

Jednostavnost je dodana vrijednost i u životu i u poslu

ljiljana-vajda-mlinacekKompanija Belje bavi se s 12 različitih biznisa i Ljiljanin svakodnevni posao je tematski vrlo raznovrstan jer uključuje komunikaciju s kolegama iz svih biznisa, od poljoprivrede i prehrambene industrije do uslužnih djelatnosti. „Uvijek sam se dobro osjećala na selu i u prirodi pa volim biti na našim farmama, posebno među teladi na farmama mliječnog govedarstva“, kaže direktorica marketinga i turizma Belja.

Razgovarala: Marija Sedlar

Nakon završetka matematičke gimnazije u Osijeku, Ljiljana Vajda-Mlinaček odlučila se za studij turističkog menadžmenta na Hotelijerskom fakultetu u Opatiji kako bi proširila vidike i stekla samostalnost. Tijekom srednje škole radila je na ljetnim poslovima u poljoprivredi, a tijekom studija na brojnim poslovima u turizmu i ugostiteljstvu koji su joj omogućili vlastita financijska sredstva i neprocjenjivo iskustvo, kako sama kaže, u razumijevanju i poštovanju operativnog svakodnevnog posla. „Moj život i karijeru značajno je odredila činjenica da sam rano postala mama. Na početku je bilo straha, zbunjenosti i nedoumica, no suprug i ja smo to zajedno prebrodili i dobili snažan motiv za rad i ostvarenje ciljeva.“

BELJE – PRIPADNOST I OBVEZA

Nakon završenog fakulteta Ljiljana se vratila u rodni grad, a prvo radno iskustvo imala je u marketingu regionalnog maloprodajnog lanca Alastor. Nakon Alastora, radila je u marketingu Konzuma, a 2005. godine došla je u Belje na mjesto voditelja marketinga. „Razdoblje u kojem sam počela raditi u Belju obilježile su brojne investicije i unapređenje poslovanja ovog velikog sustava. Biti dio kompanije s više od tri stoljeća tradicije više je od posla. Za mene je to pripadnost i obveza jer sam dio priče koja se na ovim prostorima stvarala nekoliko stoljeća“, napominje Ljiljana.

Razvoj i unapređenje poslovanja u Belju Ljiljani je donio i nove obveze i zaduženja pa je uz marketing bila zadužena i za odnose s javnošću, a od 2010. i za segment turizma koji je kompanija pokrenula. „Odlučili smo pokazati ljudima gdje i kako nastaje domaća hrana sa sljedivošću od polja do stola i iz tog razloga smo turističkim grupama omogućili posjetu našim farmama, vožnju kombajna tijekom žetve, sudjelovanje u berbi grožđa, prezentaciju proizvodnje Baranjskog kulena i brojne druge nesvakidašnje turističke ponude. Moram reći da su naši gosti oduševljeni jer su na nov način doživjeli naše proizvode, a neki su bili i dio njihovog stvaranja.“

BRIGA O DOBROBITI ŽIVOTINJA

Kompanija Belje bavi se s 12 različitih biznisa i Ljiljanin svakodnevni posao je tematski vrlo raznovrstan jer uključuje komunikaciju s kolegama iz svih biznisa, od poljoprivrede i prehrambene industrije do uslužnih djelatnosti. „Uvijek sam se dobro osjećala na selu i u prirodi pa volim biti na našim farmama, posebno među teladi na farmama mliječnog govedarstva“, kaže Ljiljana te otkriva kako Belje godišnje proizvede 37 milijuna litara mlijeka i od samog početka rebrandinga ABC svježeg krem sira upravo je domaća proizvodnja mlijeka na vlastitim farmama isticana kao važna komparativna prednost brenda. „I danas prema potrošačima komuniciramo sljedivost u kojoj pratimo sve korake proizvodnje kako bi održali visok standard kvalitete i povjerenja naših potrošača.“

Brojna ulaganja Belja omogućila su vrhunske farme na kojima se vodi velika briga o dobrobiti životinja koje se hrane domaćom stočnom hranom. Ovakva briga donosi veliku proizvodnju mlijeka ekstra klase od kojeg Belje pravi ABC svježi krem sir. ABC SIR „Već 36 godina ostali smo vjerni jednostavnosti koja je definirana još davne 1980. godine kada je započela proizvodnja ABC sira od samo tri sastojka - mlijeka, vrhnja i malo morske soli, zbog čega je ABC sir i dobio ovo jednostavno i lako pamtljivo ime.“

ABC svježi krem sir pravi je regionalni brend za potrošače svih generacija, a njegovu iznimnu kvalitetu potvrdile su brojne nagrade i priznanja među kojima je najnovije priznanje potrošača za Odabrani proizvod godine u Hrvatskoj u 2016. godini. Ljiljana posebno ističe novi proizvod u asortimanu ABC sir JUNIOR koji je namijenjen najmlađima jer je osim manjeg udjela morske soli i lakše mazivosti prirodan izvor kalcija i bjelančevina neophodnih za dječji rast i razvoj.

KOMBINACIJA SVJEŽINE I ISKUSTVA

Ljiljana otkriva da u marketing timu Belja danas radi puno mladih ljudi koji donose nevjerojatnu svježinu i snagu, a stariji kolege iskustvo koje se ne može nigdje naučiti, što im je osobito važno s obzirom na različitost brendova koje imaju u portfelju. Belje osim ABC svježeg krem sira proizvodi i tradicionalne suhomesnate proizvode među kojima se ističe Baranjski kulen sa zaštićenim zemljopisnim podrijetlom i Vina Belje, jedna od najpoznatijih hrvatskih vinarija sa 650 hektara vlastitih vinograda. I u privatnom i u poslovnom životu Ljiljana teži jednostavnosti i jasnoći jer, kako je davno rekao Leonardo Da Vinci, Jednostavnost je ultimativni oblik savršenstva. „Slobodno vrijeme najviše volim provesti s obitelji jer su mi sinovi velika inspiracija, a osim toga volim putovati i istraživati“, zaključila je Ljiljana.

 
  • «
  •  Start 
  •  Prev 
  •  1 
  •  2 
  •  3 
  •  4 
  •  5 
  •  6 
  •  7 
  •  8 
  •  9 
  •  10 
  •  Next 
  •  End 
  • »


Page 1 of 40