• Increase font size
  • Default font size
  • Decrease font size

Progressive

Member Area
Profil
Nataša Hipš, Group Retail Marketing Manager, L'Oreal PDF Print E-mail
Monday, 26 September 2016 14:34

Spona između strateškog marketinga i realizacije na prodajnom mjestu

natasa-hipsImplementirati pravi omjer između kvalitete proizvoda i inovacija koje nudimo te pristupačnosti prema krajnjim potrošačima za nas su dobitna kombinacija. Vodimo računa o svakom našem klijentu/partneru koji prodaje naše proizvode te im pristupamo individualno i u suradnji s njima pokušavamo naći najbolji put do potrošača i njegovih potreba.

Razgovarala: Marija Sedlar

Nakon završene Ekonomsko turističke škole u Karlovcu, Nataša Hipš, Group Retail Marketing Manager u tvrtki L'Oreal, diplomirala je na Ekonomskom fakultetu u Zagrebu. Tijekom studija, prisjeća se, radila je razne sezonske poslove u ugostiteljstvu i turizmu kako bi zaradila za džeparac, a tako je stekla puno korisnih vještina, između ostalog usavršila je znanje engleskog jezika. „Ubrzo nakon diplome zaposlila sam se u marketingu Karlovačke pivovare, u Odjelu za razvoj, gdje sam stjecala prva iskustva u istraživanju tržišta i strateškom planiranju. Potom prelazim u Karlovačko brend tim gdje sam, u godinama uzleta brenda, sudjelovala u pripremi i realizaciji brojnih marketinških kampanja. Nakon niza uspješnih projekata dolazim na poziciju Innovation Managera gdje sam vodila projekte lansiranja novih proizvoda, npr. Karlovačko Radler i Karlovačko Crno pivo. Nakon nekog vremena preuzela sam poziciju Group Brand Managera za mainstream segment. Tržište piva je izuzetno dinamično i s velikim brojem marketinških i prodajnih aktivnosti te je voditi, i biti dio tima koji upravlja velikim brandom kao Karlovačko, zaista odlično iskustvo.“

DOLAZAK U L'OREAL

Nataša se L'Orealu pridružila 2015. godine na poziciji Group Retail Marketing Managera u Diviziji robe široke potrošnje. Dolazak u L'Oreal predstavljao je novi profesionalni izazov s obzirom na ambiciozni plan kompanije za osvajanje novih potrošača i poboljšanje učinkovitosti poslovanja. „Trenutno sam odgovorna za kreiranje sinergije između globalne strategije brendova Divizije robe široke potrošnje i poslovanja na hrvatskom tržištu kroz promotivne aktivnosti na prodajnim mjestima te evente. Divizija robe široke potrošnje je najveća L'Orealova divizija, tj. poslovna jedinica unutar Grupe L’Oreal, a na tržištu smo prisutni s pet brendova: L'Oreal Paris, Garnier, Maybelline, Mixa i Essie. Svaki je brend na svoj način poseban pa stoga promotivnim aktivnostima pristupamo s drugačijim strateškim smjernicama.

L'Oreal Paris se svojom visokom tehnologijom, kvalitetom, konceptom proizvoda, pakiranjem i inovativnošću stavlja uz bok proizvodima znatno višeg cjenovnog razreda, a cjenovno je pristupačniji te svojom distribucijom želi biti dostupan širem krugu potrošača. Garnier pruža ono najbolje kupcima: prirodne voćne sastojke u kombinaciji s vrhunskom tehnologijom te privlačna pakiranja koja daju veliku živost policama uz cjenovnu pristupačnost. Maybelline NY prati modne trendove i prenosi ih s modnih pista u svakodnevni život potrošača.

Inspiriran samopouzdanim, uspješnim ženama, znanstveno napredne formule dekorativne kozmetike, revolucionarne teksture te najnovije, trendovske nijanse, pristupačne širokoj publici. Mixa je tradicionalna francuska robna marka specijalizirana za osjetljivu kožu. Formule koje koristimo u Mixa proizvodima sadrže ograničen broj sastojaka, dokazane optimalne tolerancije, koji savršeno odgovaraju ciljanim potrebama osjetljive kože i čiju su učinkovitost potvrdila klinička i dermatološka ispitivanja. Essie je globalni brend lakova za nokte koji pršte bojama i poziva žene da se odvaže na boje, ali ujedno i njeguju nokte za rezultat svilenkaste glatkoće i čelične otpornosti.“

POZITIVNA ENERGIJA

Svoju poziciju Nataša opisuje kao sponu između strateškog marketinga i realizacije planova na prodajnim mjestima. „Implementirati pravi omjer između kvalitete proizvoda i inovacija koje nudimo te pristupačnosti prema krajnjim potrošačima za nas su dobitna kombinacija. Osim toga, jako vodimo računa o svakom našem klijentu/partneru koji prodaje naše proizvode te im pristupamo individualno i u suradnji s njima pokušavamo naći najbolji put do potrošača i njegovih potreba“, naglašava Nataša koja o svom timu kaže: „Ponosna sam što radim s mladom i ambicioznom ekipom koja je spremna učiti i razvijati znanja i vještine i zahvalna sam im na pozitivnoj energiji koju ulažu u cilju ostvarivanja rezultata.

Mali smo tim, ali surađujemo s brojnim drugim odjelima unutar kompanije pa su kvalitetna razmjena ideja i informacija te timski duh od ključne važnosti. Za dinamičnu i poticajnu atmosferu na radnom mjestu, kakvu imamo u L’Orealu, okruženje ne može biti isključivo strogo i formalno. Npr. nastojimo na posao „ponijeti“ i maštu, radoznalost i kreativnost. Opuštena komunikacija i humor sastavni su dio našeg dana - oni pobjeđuju stres i pridonose većoj angažiranosti sviju. Kada surađujemo opušteno i uz osmijeh, za uzvrat kompaniji možemo donijeti najbolje rezultate!“

ADRIA-BALKAN

„Pri harmonizaciji poslovanja L'Oreala u regiji Adria i Balkan izazov je ponajviše bio osigurati djelotvornost u suradnji internih odjela (marketinga, komercijale, nabave), a istovremeno spremno predstavljati tržištu novitete i zadržati maksimalnu učinkovitost svih naših kampanja i promotivnih aktivnosti. Naš je zadatak i dalje ponuditi što većem broju potrošača najbolje kozmetičke inovacije, na čemu cijelo stoljeće predano rade L'Orealovi istraživački centri. Stoga smo kao tim skupili snage i zajednički dali svoj maksimum da osiguramo pozitivne rezultate, kao dio nove L'Oreal Adria-Balkan organizacije. Jedno od planiranih lansiranja nedavno je predstavljeno tržištu, Ultra DOUX Mythique Olive linija za njegu kose iz Garniera, obogaćena djevičanskim maslinovim uljem.

Ovaj je novitet pravi primjer kako je maslinovo ulje, kao tradicionalni tretman za ljepotu koji je vrlo cijenjen u našoj kulturi, postao sinonimom za intenzivnu njegu i u drugim krajevima svijeta. Prvi rezultati su zaista odlični.“ Na pitanje je li radna pozicija ispunila njezina očekivanja, Nataša odgovara: „Svakako! L’Oreal je kompanija koja pruža brojne mogućnosti, kako za osobni razvoj tako i za profesionalno napredovanje, i to u različitim segmentima. Vjerujem da je ispred mene još mnogo profesionalnih izazova unutar L’Oreala.“

NOVOSTI

„L’Oreal je kompanija koja je puna inovacija – svake godine razvijamo brojne formule u našim istraživačkim centrima. Novi, inovativni i kvalitetni proizvodi su glavna odlika i jedan od ključnih faktora uspjeha kompanije. Tako da uvijek možete očekivati brojne novosti i na tržištu Hrvatske, i to od strane svih divizija L’Oreala“, najavljuje Nataša buduće planove, dok o slobodnom vremenu kaže: „Slobodno vrijeme najradije provodim s obitelji i prijateljima, a hobi koji me opušta je slikanje. Idealan odmor za mene je kombinacija odmaranja i otkrivanja nečeg novog pa sam i ovogodišnji ljetni odmor provela na našoj obali, ali ne samo u sunčanju, već i upoznavanju novog i do sada neotkrivenog kutka.“

 


Page 3 of 40