• Increase font size
  • Default font size
  • Decrease font size

Progressive

Member Area
Profil
Miranda Mladin, voditeljica marketinga za Adria regiju, Henkel PDF Print E-mail
Wednesday, 25 November 2015 14:38

Ispunjava me rad u kompaniji koja nagrađuje dobar rezultat pojedinca

miranda-mladin-1Miranda je prije 12 godina svoj put u Henkelu započela kao asistentica i voditeljica nekoliko brendova unutar asortimana divizije sredstava za čišćenje i pranje u domaćinstvu i okušala se u Trade Marketingu, koji je obožavala jer joj je omogućio da na lokalnoj razini dobro upozna svoje kupce te im uz kreativan pristup ponudi upravo ono što žele.

Razgovarala: Marija Sedlar

Miranda Mladin, voditeljica marketinga za Adria regiju, Henkel (HR, SLO, BiH), u Splitu je završila 1. jezičnu gimnaziju što opisuje kao posebno iskustvo. „Naime, radilo se o razredu koji je činilo 36 mladih dama, intelektualki, kako su nam često znali naglašavati, u školi poznatih kao ‘amazonke’ s primjerenim prosječnim ocjenama od 4,5, ako se dobro sjećam! Četiri godine sam im presjedavala, a danas, kada vratim vrijeme unazad, pretpostavljam kako je glavni razlog bio, jer su znale da ću se ustati i zamoliti respektivnog profesora/icu da nas taj dan izuzmu od ispitivanja, na sebi poseban, sramežljivo-humoristični način“, prisjeća se uz smiješak Miranda svog školskog doba te pozdravlja predragog razrednika, profesora njezinog omiljenog predmeta matematike.

ZAŠTO MENADŽMENT

Nakon gimnazije, oduševljena pojmom menadžmenta, Miranda upisuje Ekonomski fakultet u Splitu. Oduvijek ju je zanimala psihologija, ili jednostavno rečeno - ljudi. U menadžmentu je našla dinamičnu verziju psihologije, od mogućnosti razmatranja ponašanja čovjeka u ulozi potrošača, do one liderske pozicije vođenja ljudi. Danas zna da je donijela ispravnu odluku jer uživa u svom poslu i prilikama koje joj nudi. U to vrijeme, a posebice u Dalmaciji, nije baš bilo kompanija koje bi studentima ponudile valjanu studentsku praksu. „Džeparca nikada dosta, a i volje za učenjem i pomaganjem drugima, tako da sam u to vrijeme držala poduke engleskog jezika osnovnoškolcima, koji su danas udani/oženjeni ljudi i sa kojima sam još uvijek u kontaktu. Nije li život prepun iznenađenja? Uz to sam radila u kompaniji AWT, DC Split, kao ispomoć u administrativnim poslovima. Jedno ozbiljnije iskustvo, u kojem se dotičemo poslova organizacije projekata, prvih konatakata s drugim poslovnim subjektima, a u cilju, uglavnom, nabavke novčanih fondova, bila je studentska udruga AISEC. To je bilo lijepo studentsko doba.“

POČECI U HENKELU

Nakon fakulteta, s još toplom diplomom u ruci, na svoje iznenađenje, Miranda dobiva posao u Henkelu, kako kaže, u dalekom, hladnom Zagrebu. „Iznenađenje, ne zato jer se nisam smatrala sposobnom za datu poziciju Voditelja robne marke – pripravnik, već nisam vjerovala da ću biti te sreće da između velikog broja kandidata u cijeloj Hrvatskoj, baš ja dobijem priliku. Sjećam se jako dobro koliku sam želju imala za dobiti taj posao, da sam si obećala, ako mi se to ispuni, kako više ništa od života neću tražiti! Još samo tu želju. :-) Ne zaboravimo da sam Ekonomski fakultet završila u Splitu i iz te perspektive i velikog broja diplomiranih ekonomista, mislila sam da su mi šanse male, bez obzira na vjeru u sebe. I tako, prije 12 godina, otprilike u ovo vrijeme, započinje moja životna avantura zvana Henkel.“

U razdoblju od 2003.-2006. Miranda je asistirala i vodila nekoliko brendova unutar asortimana divizije sredstava za čišćenje i pranje u domaćinstvu i okušala se u Trade Marketingu, koji je obožavala jer joj je omogućio da dobro upozna svoje kupce, te im uz kreativan pristup ponudi upravo ono što žele. „To je bio izvor naših lokalnih aktivnosti i manjih projekata koji su nerijetko bili uzeti za primjer i realizirani naknadno i na drugim europskim tržištima. Godine 2006. dobivam priliku raditi u Henkel centrali za CEE tržište (32 zemlje), gdje stječem neprocjenjivo iskustvo u marketingu i prodaji (Key Account Management). Naravno, svako iskustvo ima svoju veličinu.

Rad u centrali omogućuje intimniji odnos s kompanijom, upoznaje vas bliže s njezinom veličinom (u slučaju internacionalki), vrijednostima, uči vas gdje i kako nastaju počeci, razlozi i načini kreiranja finalnog proizvoda. Razlika je raditi u Centrali gdje se stvara dugoročna i kratkoročna Internacionalna strategija za 32 zemlje i lokalno u samoj zemlji. Oba vida predstavljaju različite, no gotovo jednako zanimljive izazove. Kontakt s kolegama iz različitih zemalja različitih navika i karakteristika također predstavlja jedno novostečeno zanimljivo iskustvo. Pred kraj 2008. se vraćam u Hrvatsku na poziciju višeg voditelja ključnih kupaca, gdje, nastavno na iskustvo iz centrale, obavljam poslove vođenja prodaje drogerija, diskontnih lanaca te hipermarketa“, otkriva Miranda koja od 2011. vodi marketing za Adria regiju (HR, SLO, BiH).

POSAO IZ SNOVA

Pozicija na kojoj danas radi bila je Mirandina želja otkad se upoznala s poslom marketinga u Henkelu. „Iz perspektive prilike vođenja ljudi, donošenja odluka unutar poslovne jedinice, koja je, eto, zasigurno barem nama ženama sfera ‘kod kuće’. Daje čovjeku priliku biti dijelom jedne dinamične sredine, motiviranog tima, ustrajnog u ostvarenju zajedničkih ciljeva, unutar kompanije koja ima jasno definiranu viziju i vrijednosti. Sredine koja daje priliku pojedincu pokazati ono što umije i koja nagrađuje dobar rezultat. U startu smo svi jednaki, a dalje je na nama. Danas ovdje u Adria regiji imamo mlad tim, gotovo podjednaku zastupljenost žena i muškaraca, tako da je tijekom dana u uredu poprilično, jednostavno rečeno, živo. Mladim ljudima dajemo priliku za ozbiljnu poslovnu karijeru, još iz studentskih klupa, tako da svaki odjel ima barem jednog studenta/icu. Danas su to menadžeri srednjeg nivoa, ne tako davno su stigli u Henkel kao studenti. Ponosni smo na ovu praksu!“

miranda-mladin-2

Miranda naglašava kako je dobar znak kada studenti, kao ispomoć menadžerima, prežive intenzivne mjesece ili godinu, upoznaju kompaniju iznutra i odluče se prihvatiti ponuđene prilike za početak ozbiljnije poslovne priče, bilo na području Adria regije ili Henkela na ostalim europskim tržištima. „Ono što me posebno čini zadovoljnom je, u skladu s jednom od temeljnih vrijednosti tvrtke Henkel, održivost i odgovorno poslovanje, prilika kreiranja projekata, u okviru kojih se trudimo činiti dobro za društvo, čiji smo dio. U kontinuitetu, ovih zadnjih 5 godina, inicirali smo značajan broj eko održivih i humanitarnih projekata. Osobno, to mi je najljepši dio ovog posla. Vidjeti pošumljena područja hrvatskih otoka, bosansko-hercegovačih brijegova, očišćeno dno Jadranskog mora, slovenskih i BiH rijeka te ono, srcu najtoplije, osmijeh na licu djeteta, koje je, barem na trenutak, zaboravilo okrutnu životnu zbilju“, priznaje Miranda.

AMBICIOZNI PLANOVI

Ova godina bliži se kraju. Unatoč makroekonomskim poteškoćama na globalnom, ali i lokalnim tržištima, Henkel je na putu ostvarenja još jedne uspješne godine. „Pred vratima nam je 2016. Planovi su potvrđeni, fokusi i strategije definirani. Idemo snažno dalje, prema jasnim ciljevima. Pripremamo, naravno, iznenađenja u vidu novih lansiranja, asortimanskih osvježenja, naprednih, održivih tehnoloških rješenja. Više o tome, uskoro na policama vaših omiljenih trgovačkih lanaca“, govori naša sugovornica tajnovito se smješkajući. S obzirom na današnji, sjedilački način života, slobodno vrijeme Miranda se trudi provoditi aktivno – trči ili vježba u fitness centru četiri puta tjedno. „Tijekom radnog vremena se natječemo s tržišnom konkurencijom dok se tijekom slobodnog vremena natječem sama sa sobom - to mi je onaj draži dio, preispitivanje vlastitih fizičkih mogućnosti. Dan započinjem uz zvuke glazbe koja me opušta, dok u kuhinji spremam ručak za taj dan. Može li život biti ljepši?

 


Page 10 of 40