• Increase font size
  • Default font size
  • Decrease font size

Progressive

Member Area
Imenovanja
Marin Poljak novi predsjednik Uprave Leda PDF Print E-mail
Wednesday, 05 September 2018 16:44

marin poljak ledoDario Vrabec, predsjednik Uprave Leda d.d., obavijestio je Nadzorni odbor Leda da na svoj zahtjev daje ostavku na mjesto predsjednika Uprave i napušta kompaniju. Izvanredna uprava zahvaljuje se Dariju Vrabecu na njegovom dugogodišnjem doprinosu uspješnom poslovanju Leda te očuvanju proizvodnje u izuzetno teškim uvjetima koji su prethodili otvaranju postupka izvanredne uprave u Agrokoru kao i tijekom samog postupka.

Po primitku obavijesti Daria Vrabeca, održana je sjednica Nadzornog odbora Leda na kojoj su njegovi članovi primili na znanje ostavku dosadašnjeg predsjednika Uprave i imenovali Marina Poljaka za novog predsjednika Uprave Leda d.d.

Riječ je o menadžeru s gotovo dvadeset godina upravljačkog iskustva u multinacionalnim kompanijama iz FMCG sektora. Marin Poljak dolazi iz tvrtke Philip Morris International s pozicije direktora transformacije za ključna europska tržišta, a prethodno je bio na poziciji direktora marketinga i komercijalne strategije Philip Moris International Alpe Adria. U razdoblju od 2013. do 2016. godine bio je komercijalni direktor i član Uprave Philip Morrisa Zagreb, čemu je prethodila pozicija marketinškog menadžera EEMA regije.

Prije Philip Morrisa bio je zaposlen u British American Tobacco gdje je bio rukovoditelj marketinga za tržišta Hrvatske te Bosne i Hercegovine, a nakon toga i brand menadžer za premium brandove u Ukrajini i Moldaviji te grupni brand i HoReCa menadžer u Turskoj. Završio je Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu te cijeli niz dodatnih internacionalnih profesionalnih usavršavanja.

 
Kreativni odjel McCanna Zagreb dobio veliko pojačanje PDF Print E-mail
Tuesday, 06 March 2018 12:46

ivan cepelakIvan Čepelak novi je kreativni direktor u agenciji McCann Zagreb. Riječ je o veoma iskusnom stručnjaku koji je proteklih 11 godina, prvo kao copywriter, a zatim i kao kreativni direktor, proveo u agenciji Bruketa&Žinić&Grey.

„Ivan je jako veliko pojačanje našem timu, kao kreativac i kao čovjek“, najavio je Čepov dolazak Daniel Vuković, glavni kreativni direktor u McCannu Zagreb. „U agenciju donosi iznimno znanje i iskustvo. Pametan i staložen, otvoren i pozitivan - idealna je osoba za McCann u kojem su svi kolege prijatelji“.

Čepelak je dosad radio na brojnim projektima i kampanjama koje su osvajale Effie i Ideja X nagrade, a 2011. na Sudnjem danu proglašen je i copywriterom godine. „Uvijek sam cijenio dobro ispričanu istinu. Drago mi je da ću sada biti na strani onih koji je i stvaraju“, prva je Čepova izjava u ulozi kreativnog direktora u novoj agenciji kojoj donosi iskustva kampanja i projekata na klijentima poput Karlovačke pivovare, Croatia osiguranja, Vipa, Adris grupe, Podravke, Francka...

„Veselim se pozitivnoj i inspirativnoj atmosferi o kojoj već neko vrijeme bruji naš mali advertajzerski svijet i radu na novim i uspješnim projektima. Na kraju krajeva - postajem dio hrvatske agencije godine. Nuff said!“, zaključuje Čep i za kraj otkriva svoj životni („ne čini drugima ono što ne želiš da oni čine tebi“), ali i kreativni moto („čini ono što ne želiš da drugi čine“).

 
Tina Puhalo Grladinović direktorica tvrtke K pivovari PDF Print E-mail
Tuesday, 09 January 2018 15:00

tina-puhalo-grladinovic-2018Tina Puhalo Grladinović, dugogodišnja Voditeljica korporativnih komunikacija Zagrebačke pivovare, od 1. veljače 2018. godine preuzet će poziciju direktorice tvrtke K pivovari. Radi se o tvrtki kćeri Zagrebačke pivovare, najvećeg domaćeg proizvođača piva, koja posluje na istoj lokaciji u zagrebačkoj Ilici još od 1892. godine. Prelaskom iz sektora komunikacija na rukovodeće mjesto tvrtke K pivovari, Tina će biti odgovorna za upravljanjem poslovanjem kultne pivnice Pivane te nedavno izgrađene mikropivovare Grif, koja proizvodi nepasterizirane i nefiltrirane vrste specijalnih piva.

„Ovo imenovanje veliko je priznanje mom radu u Zagrebačkoj pivovari, gdje sam tijekom svog gotovo 14-godišnjeg djelovanja utemeljila funkciju korporativnih komunikacija Zagrebačke pivovare. Zahvalna sam što mi je Zagrebačka pivovara dala brojne prilike za osobni rast i razvoj te je kao tržišni lider omogućila provedbu komunikacijskih projekata i platformi koji su unaprijedili i struku odnosa s javnošću i našu industriju. Jedan od najpoznatijih primjera je svakako dugogodišnja kampanja Razmisli, kojom se Zagrebačka pivovara uspješno pozicionirala kao vodeći glas umjerene i odgovorne konzumacije, sustavno ukazujući na važnost odgovornog ponašanja u prometu i opasnosti koje vrebaju kada mladi ljudi zloupotrebljavaju alkohol. Posebno sam ponosna i na komunikacijski iskorak u sklopu društveno odgovornog projekta Ožujskog piva s kampanjom 'Počeši s razlogom', kao prvom hrvatskom nacionalnom kampanjom usmjerenom na muško zdravlje, zbog koje je 89 muškaraca u dvije godine otkrilo rak testisa u ranoj fazi i time su dobili priliku za uspješno izlječenje, a koja je nagrađena cijelim nizom nagrada, uključujući Grand Prix na Danima komunikacija i Grand Prixom Hrvatske udruge za odnose s javnošću u kategoriji društveno odgovorne kampanje godine“, istaknula je Tina Puhalo Grladinović.

Dodala je da ovo imenovanje predstavlja i veliku odgovornost i izazov te da vjeruje da će stečena znanja i iskustva, uz sjajnu suradnju cijelog tima K pivovari, rezultirati uspješnim pozicioniranjem mikropivovare Grif kao izbora broj 1 za potrošače u ovom uzbudljivim i dinamičnom segmentu pivskog tržišta, a Pivane u izazovnom ugostiteljskom okruženju. Tina se Zagrebačkoj pivovari pridružila 2004. godine na poziciji voditeljice korporativnih komunikacija. Godine 2014. postaje odgovorna i za tržište BiH. U višegodišnjem radu stekla je bogato iskustvo iz područja upravljanja korporativnim komunikacijama, brend PR-a i odnosa s dionicima važnim za sektor pivarstva. S obzirom na međunarodnu poziciju Zagrebačke pivovare kao društva Molson Coors grupacije, 3. vodeće industrije piva u svijetu, Tina je također rukovodila projektima na europskoj razini, pratila trendove i razmjenjivala iskustva sa stručnjacima iz industrije i izvan Hrvatske.

 
Mato Zadro novi predsjednik Uprave LURA Grupe PDF Print E-mail
Thursday, 23 November 2017 13:31

mato-zadro-luraNovim predsjednikom Uprave LURA Grupe imenovan je Mato Zadro koji se Grupi pridružio u studenome 2016. godine na poziciji člana Uprave za razvoj poslovanja, gdje se posebno fokusirao na novi razvojni ciklus kompanije Favarger S.A., jedne od članica Grupe.

Glavna djelatnost LURA Grupe je koordinacija poslovanja članica Grupe – farmaceutske kompanije PharmaS, logističke kompanije RALU Logistike, kompanije za upravljanje nekretninskim poslovanjem Lura Nekretnine, kompanije za investiranje Lura Investments S.A. u Ženevi, tvornice čokolade Favarger S.A. u Ženevi, te ostalim kompanijama u vlasništvu Luke Rajića.

Čelnu poziciju Zadro je preuzeo od Marinka Jagića koji će do odlaska iz kompanije, krajem veljače 2018. godine, nastaviti raditi na započetim projektima. Osnivač i vlasnik LURA Grupe Luka Rajić zahvalio je dosadašnjem predsjedniku Jagiću na uspješnoj suradnji u periodu od sedam i pol godina, na doprinosu u realizaciji ciljeva kompanije u operativnom i strateškom smislu, te izrazio čestitke novom predsjedniku Uprave.

„Gospodin Zadro ima bogato iskustvo koje stekao je na visokim menadžerskim pozicijama u Hrvatskoj i u svijetu i brojne uspješne projekte iza sebe, a kao jedan od najboljih menadžera s međunarodnom karijerom zasigurno će doprinijeti da kompanija učini novi iskorak u poslovnoj izvrsnosti. Veselim se daljnjoj suradnji te novim zajedničkim uspjesima“, rekao je Rajić.

„Čast mi je dobiti priliku voditi LURA Grupu te zajedno sa g. Rajićem i Upravama kompanija članica dalje razvijati poslovanje u cilju poslovne uspješnosti i ostvarenja strategije. Posebno mi je drago što će gđa. Emmanuelle Marcos kao nova operativna direktorica Favargera s bogatim dugogodišnjim rukovoditeljskim iskustvom u globalnim kompanijama čokoladne industrije nastaviti daljnji razvoj Favarger S.A.“, izjavio je Zadro.

U LURA grupu g. Zadro dolazi s pozicije člana regionalne Uprave u British American Tobacco Adria, a bogato iskustvo stekao je na visokim menadžerskim pozicijama u Hrvatskoj i u svijetu. Karijeru je započeo u Dukatu, odnosno tadašnjoj LURA-i, u vrijeme dok je njezin vlasnik bio g. Rajić, a 2006. godine postao je predsjednik Uprave Dukata. Od 2007. godine radi u Lactalisu gdje je prvo bio zadužen za poslovanje u Jugoistočnoj Europi, a 2009. godine preuzeo je poziciju člana Izvršnog odbora Lactalisa zaduženog za poslovanje na novim tržištima, što je tada uključivalo Bliski istok, Afriku, Aziju i Australiju. Od 2012. do 2015. godine bio je predsjednik Uprave TDR-a i član Uprave Adris grupe zadužen za duhansku stratešku diviziju, što je uključivalo Tvornicu duhana Rovinj, Istragrafiku, Hrvatske duhane, i Inovine.

 
Romina Ivančić nova direktorica Sektora za ljudske resurse u Heineken Hrvatska PDF Print E-mail
Tuesday, 17 October 2017 11:04

romina-ivancicRomina Ivančić je nova direktorica Sektora za ljudske resurse i članica menadžment tima kompanije Heineken Hrvatska. Na ovu poziciju dolazi iz kompanije Lidl Hrvatska gdje je obnašala dužnost direktorice ljudskih resursa. U Heinekenu Hrvatska podupirat će radnu okolinu koja osigurava najbolji učinak zaposlenika kroz uspostavljanje održive platforme koja, s jedne strane, njeguje razmjenu znanja i razvoj kompetencija, identifikaciju ključnih trendova i inovaciju te međuodjelnu suradnju, dok sa druge strane u potpunosti uzima u obzir zadovoljstvo i potrebe zaposlenika. Također, u suradnji s kolegama iz ostalih sektora, bavit će se područjem kvalitete radnog mjesta – zaštitom na radu, zdravljem i sigurnošću zaposlenika.

Romina je svoju karijeru započela 2008. kao HR specijalist za razvoj zaposlenika u Hypo Alpe-Adria banci, a 2009. prelazi u sektor telekomunikacija. U Vipnetu najprije radi na poziciji stručnjaka za razvoj zaposlenika a kasnije preuzima funkciju stručnjaka za kompenzaciju i benefite. Tijekom svojeg rada u Vipnetu aktivno obnaša i funkciju HR biznis partnera te intenzivno radi na organizacijskom razvoju, operativnoj izvrsnosti te razvoju zaposlenika. Nakon toga, 2014. se pridružuje Lidlu s ciljem uspostavljanja odjela razvoja zaposlenika, osnaživanja imidža poslodavca i podržavanja promjene korporativne kulture.

Aktivnosti koje je sa svojim timom inicirala doprinijele su pozicioniranju Lidla kao jednog od najpoželjnijih poslodavca na hrvatskom tržištu. U Heinekenu Hrvatska uvjereni su da će Romina osnažiti percepciju kompanije kao odličnog poslodavca sadašnjim i budućim zaposlenicima, kojima kompanija već poslovično nudi lepezu razvojnih prilika, mogućnost realiziranja internacionalne karijere, te rad u poticajnom okruženju koje raznolikost shvaća kao komparativnu prednost.

 
Marin Štenglin novi je član Uprave Peveca zadužen za privatne robne marke i ljudske potencijale PDF Print E-mail
Thursday, 07 September 2017 12:25

marin stenglin web novoMarin Štenglin u Pevec je stigao s pozicije zamjenika predsjednika Uprave austrijske tvrtke Zumtobel Group gdje je bio zadužen za tržišta Beneluxa i CEE. U toj je tvrtki na različitim menadžerskim pozcijama proveo pet godina. Najprije je bio direktor odjela ključnih kupaca za zemlje CEE, potom preuzima vođenje prodaje CEE i SEE, a u posljednje vrijeme bio je zamjenik predsjednika Uprave.

Štenglin je karijeru započeo 1999. godine u u varaždinskoj Degi gdje je napredovao do funkcije člana Uprave. Potom 2009. godine odlazi u tvrtku Thorn Lighting gdje je isprava zadužen za cijelu Adriatic regiju, a zatim preuzima vođenje tržišta jugoistočne Europe. Radno iskustvo mu je, između ostalog, većim dijelom vezano uz prodaju, strategiju, vođenje i upravljanje timovima te brizi za robne privatne marke.

Tijekom bogate menadžerske karijere pohađao je brojne edukacije iz područja menadžmenta, prodaje, komunikacija, marketinga, razvoja ljudskih potencijala itd. Školovao se na varaždinskom fakultetu Organizacije i informatike, a potom i na američkom sveučilištu Wisconsin-Platteville. Govori engleski i njemački jezik.

U Pevecu će Marin Štenglin, kao član Uprave, biti zadužen za razvoj privatnih marki i ljudske resurse.

 
  • «
  •  Start 
  •  Prev 
  •  1 
  •  2 
  •  3 
  •  4 
  •  5 
  •  6 
  •  7 
  •  8 
  •  9 
  •  10 
  •  Next 
  •  End 
  • »


Page 1 of 23

Rujan 2018.

progressive-182

progressive arhiva
 
facebook logo
 
atmc-banner
 

SPECIJALNI PRILOG

premium 2017-cover

SURADNICI

igd-logic-n nielsen-logic-n
crowe-horwarh-logic ipsos-puls-logic-n
gfk-logic-n hendal-logic-n
tecumviva-logic-n euromonitor-logicc-n
atkearney-logic-n implementacija-snova-logic-n