• Increase font size
  • Default font size
  • Decrease font size

Progressive

Member Area
Imenovanja
Tomislav Smolčec imenovan članom Uprave METRO Cash & Carry Hrvatska PDF Print E-mail
Tuesday, 11 July 2017 11:21

tomislav-smolcec-metroTomislav Smolčec preuzeo je funkciju izvršnog direktora operacija i člana Uprave METRO Cash & Carry Hrvatska. Na novoj će funkciji biti zadužen za osnaživanje prodajne mreže i razvoj usluge dostave METRO-a.

"METRO u Hrvatskoj ima više od 160.000 profesionalnih kupaca, a dostava prehrambenih proizvoda, posebno svježeg i ultra svježeg asortimana, igra ključnu ulogu u osiguranju konkurentnosti njihovog poslovanja. Daljnjim radom na unapređenju prodajne mreže i usluge dostave napravit ćemo još jedan korak u transformaciji METRO-a u partnera prvog izbora za profesionalne kupce, sa snažnim fokusom na HoReCa sektor i nezavisne trgovce", izjavio je Tomislav Smolčec.

Tomislav Smolčec započeo je karijeru u METRO-u Hrvatska u svibnju 2015. godine na poziciji direktora prodaje i pridruženog člana Uprave, a u rujnu 2016. godine postaje direktor operacija zadužen za upravljanje prodajnim kanalima METRO-a.

U METRO je došao s pozicije Izvršnog direktora domaće prodaje i izvoza u Jamnici gdje je bio zadužen za organizaciju prodajnih odjela, implementaciju njihovih strategija, te pregovaranje, definiranje cijena, asortimana i prodajni dio brand strategije za Hrvatsku i regiju.

 
Filip Rabuzin – novi direktor marketinga u HEINEKENU Hrvatska PDF Print E-mail
Monday, 06 March 2017 11:45

filip-rabuzin-heinekenFilip Rabuzin novi je direktor marketinga i član menadžment tima kompanije HEINEKEN Hrvatska. Bit će odgovoran za strateško upravljanje bogatim i raznovrsnim portfeljom brendova kompanije među kojima su Karlovačko, Laško, Heineken, Amstel, Krušovice i Stari lisac. Ranije je radio kao rukovoditelj grupe proizvoda u mainstream segmentu te je bio zadužen za brend Karlovačko i njegove ekstenzije.

Filip je u kompaniji počeo raditi 2012. kao rukovoditelj grupe proizvoda u mainstream segmentu, zatim je radio kao rukovoditelj za Consumer Market Intelligence i inovacije, da bi nakon toga ponovno preuzeo poziciju rukovoditelja grupe proizvoda u mainstream segmentu. Tijekom rada u kompaniji HEINEKEN Hrvatska Filip je snažno doprinio rastu i jačanju brendova, razvoju i plasiranju na tržište novih proizvoda, pri čemu je ostvario odlične rezultate u području rasta volumena, vrijednosti brenda i udjela na tržištu te izgradnji pozitivnog stava potrošača prema brendovima.

Filip će naslijediti Roberta Giugliana, koji je u kompaniji HEINEKEN Hrvatska proveo tri godine. Roberto je značajno doprinio proširenju portfelja brendova kompanije koji je sada udvostručen, kao i uvođenju nove kategorije – cidera. Zaslužan je i za modernizaciju vizualnog identiteta Karlovačkog, te proširenje Karlovačko obitelji uvođenjem ekstenzija kao što su Karlovačko Natur Radler, Karlovačko Retro nepasterizirano te Karlovačko Rezano nefiltrirano. Roberto Giugliano odlučio je prihvatiti novu izazovnu poziciju u kompaniji HEINEKEN Italija.

 
Andrea Šumanovac – predsjednica Udruženja marketinga HGK PDF Print E-mail
Monday, 27 February 2017 17:29

andrea-sumanovacVlasnica i generalna direktorica agencija Unex Media i Unex grupa iz Zagreba Andrea Šumanovac na Plenarnoj sjednici Udruženja marketinga HGK, održanoj 27. veljače jednoglasno je izabrana za predsjednicu Udruženja marketinga HGK za mandatno razdoblje od 2017. do 2020. godine.

Zamjenik predsjednice Udruženja je Krešimir Renzo-Prosoli iz tvrtke Real Grupa iz Zagreba. Dopredsjednici Vijeća Udruženja marketinga HGK su: Rajna Cuculić iz tvrtke MediaCom Central Europe Zagreb, Davor Bruketa iz tvrtke BRUKETA & ŽINIĆ iz Zagreba, Damir Ciglar iz Imago reklamne agencije iz Zagreba, Petar Pavić iz tvrtke S.T.A.R. Digital i Branko Eder iz tvrtke SRT iz Zagreba.

„Cilj rada Vijeća Udruženja je okupiti struku, detektirati probleme na tržištu te predložiti mjere za promicanje i unapređivanje zajedničkih interesa članica uz institucionalnu potporu prema nadležnim tijelima“, rekla je predsjednica Udruženja marketinga HGK Andrea Šumanovac.

Direktorica Sektora za trgovinu HGK Ema Culi naglasila je da će HGK pružiti svu potrebnu stručnu potporu ovom gospodarskom potencijalu, te poticati provođenje mjera i aktivnosti koje su važne za razvoj ove djelatnosti. „Zajedničkom suradnjom imamo priliku postići potrebne pomake u kvaliteti komuniciranja, kao i poštovanju postojećih pravila tržišnog komuniciranja, kako bismo unaprijedili vjerodostojnost i poboljšali ugled tržišnih komunikacija“, istaknula je Culi.

Na Sjednici su izabrana i 22 člana Vijeća Udruženja. To su tvrtke: Unex media, MediaCom Central Europe Zagreb, Publicis, McCANN, Pro media group, Real grupa, Omnicom media grupa, Advans, BBDO Zagreb, Bruketa&Žinić, Imago reklamna agencija, Direct media komunikacije, Degordian, 404, Kofein,Grey Worldwide Zagreb, i ZONE, TBWA Zagreb, S.T.A.R. Digital, K&K promocija, Entourage i SRT.

 
Krešimir Lokas novi predsjednik Uprave Zvijezde PDF Print E-mail
Tuesday, 31 January 2017 17:50

kresimir-lokas-zvijezdaOd 1. veljače 2017. godine, Krešimir Lokas novi je predsjednik Uprave tvrtke Zvijezda d.d. Dosadašnji predsjednik Uprave Zvijezde, Goran Kramarić preuzet će nove odgovornosti u sklopu Agrokor koncerna na poziciji Izvršnog direktora za izvoz zaduženog za izvozne aktivnosti svih kompanija u sustavu Agrokora.

Krešimir Lokas zaposlen je u Zvijezdi od 2010. godine na poslovima Kontrolinga. Godine 2015. postaje Rukovoditeljem službe Kontrolinga te je u sklopu ove pozicije bio zadužen za analizu poslovanja te izradu izvještaja i kontroling modela za Upravu. Završio je Specijalistički diplomski stručni studij MBA program, Financije i računovodstvo na Zagrebačkoj školi ekonomije i managmenta.

 
Fanika Mihaljević imenovana direktoricom istraživanja i segmentacije Molson Coorsa Europe PDF Print E-mail
Thursday, 19 January 2017 12:45

fanika-mihaljevicNakon devet godina obnašanja dužnosti menadžerice za istraživanja, inovacije i medije u Zagrebačkoj pivovari, Fanika Mihaljević iz hrvatskog tima imenovana je direktoricom istraživanja i segmentacije Molson Coorsa Europe, s ciljem osiguravanja daljnjeg rasta tvrtke kroz zadovoljstvo potrošača i kupaca.

Fanika je magistra psihologije koja u svojoj karijeri ima 19 godina iskustva u istraživanju tržišta i medija te devet godina iskustva u upravljanju inovacijama i medijskim strategijama, čime je doprinijela rastu i pozicioniranju Zagrebačke pivovare kao lidera na hrvatskom tržištu.

Ova promocija rezultat je Fanikina bogatog iskustva koje je stekla na dugogodišnjoj funkciji menadžerice za istraživanja, inovacije i medije Zagrebačke pivovare, gdje se bavila istraživanjem tržišta, strategijom pozicioniranja brendova te analizom potrošača i kupaca, a kao voditeljica inovacijskog tima bila je odgovorna za lansiranje novih proizvoda te je osmišljavala medijsku strategiju i pratila njezinu učinkovitost na zdravlje brendova.

U povodu novog imenovanja Fanika Mihaljević je izjavila: "Veselim se novom profesionalnom izazovu unutar globalne strukture Molson Coorsa - trećeg pivara u svijetu čiji je član i Zagrebačka pivovara - te se nadam da ću svojim znanjem i iskustvom doprinijeti novim uspjesima naših brendova."

 
Darko Ivančević postao globalni potpredsjednik za pivo Staropramen PDF Print E-mail
Thursday, 08 December 2016 15:42

darko-ivancevic-staropramen1Dugogodišnji direktor marketinga Zagrebačke pivovare Darko Ivančević preuzima poziciju globalnog potpredsjednika piva Staropramen unutar pivske korporacije MolsonCoors, na kojoj će biti zadužen za strateško planiranje i vođenje brenda. Poziciju v.d. direktora marketinga i izvrsnosti potrosača za Hrvatsku i Bosnu i Hercegovinu preuzima Ivan Šuvar, dosadašnji marketing menadžer za core brendove Zagrebačke pivovare.

Ova promocija rezultat je Darkova bogatog komercijalnog iskustva koje je stjecao na svojim dosadašnjim pozicijama u Zagrebačkoj pivovari kao i tijekom karijere u Plivi i Hendalu, kompanijama u kojima je radio prije dolaska u Pivovaru. Darko Ivančević došao je u Zagrebačku pivovaru 2007. godine na poziciju Trade Marketing Managera OFF trade.

Godine 2011. prelazi u odjel Marketinga, na mjesto Marketing Managera za core brendove, a potkraj 2013. preuzima ulogu direktora marketinga. Tijekom dosadašnje karijere dao je velik doprinos rastu brendova, rastu tržišnog udjela i uspješnosti poslovanja Zagrebačke pivovare. Na krilima svojeg najjačeg branda Ožujskog, kompanija je lider na hrvatskom tržištu i po prodaji i po snazi brenda.

U povodu novog imenovanja Darko Ivančević je izjavio: "Sretan sam što već dugi niz godina radim u organizaciji i korporativnoj kulturi koja prepoznaje i nagrađuje uspjehe timova i kvalitete i kompetencije svojih zaposlenika. Veselim se novom profesionalnom izazovu unutar globalne strukture trećeg pivara u svijetu Molson Coorsa, čiji je član i Zagrebačka pivovara, i mogućnosti daljnjeg rasta unutar kompanije te se nadam kako ću svojim znanjem i iskustvom doprinijeti novim poslovnim uspjesima na novoj poziciji."

Odjel Marketinga Zagrebačke pivovare tijekom proteklih godina postigao je iznimne uspjehe kao rezultat rada vrhunskog tima. Pokrenuti su mnogi vrlo uspješni projekti, inovacije i kampanje. Sve to pridonijelo je znatnom rastu zdravlja hrvatskog piva broj 1 – Ožujskog piva – i rastu tržišnog udjela Zagrebačke pivovare, lidera na hrvatskom pivarskom tržištu u svim cjenovnim segmentima.

 
  • «
  •  Start 
  •  Prev 
  •  1 
  •  2 
  •  3 
  •  4 
  •  5 
  •  6 
  •  7 
  •  8 
  •  9 
  •  10 
  •  Next 
  •  End 
  • »


Page 1 of 22

Progressive online

progressive-171

progressive arhiva
 
facebook logo
 

Specijalni prilozi

sve za dom-2017

premium-proizvodi-2016

zdrava-hrana-lipanj-2017

SURADNICI

igd-logic-n nielsen-logic-n
crowe-horwarh-logic ipsos-puls-logic-n
gfk-logic-n hendal-logic-n
tecumviva-logic-n euromonitor-logicc-n
atkearney-logic-n implementacija-snova-logic-n

 

HRB online

hrb-ljeto-2017-n

hrb-arhiva-banner-1

facebook logo2