• Increase font size
  • Default font size
  • Decrease font size

Progressive

Member Area
Imenovanja
Mato Zadro novi predsjednik Uprave LURA Grupe PDF Print E-mail
Thursday, 23 November 2017 13:31

mato-zadro-luraNovim predsjednikom Uprave LURA Grupe imenovan je Mato Zadro koji se Grupi pridružio u studenome 2016. godine na poziciji člana Uprave za razvoj poslovanja, gdje se posebno fokusirao na novi razvojni ciklus kompanije Favarger S.A., jedne od članica Grupe.

Glavna djelatnost LURA Grupe je koordinacija poslovanja članica Grupe – farmaceutske kompanije PharmaS, logističke kompanije RALU Logistike, kompanije za upravljanje nekretninskim poslovanjem Lura Nekretnine, kompanije za investiranje Lura Investments S.A. u Ženevi, tvornice čokolade Favarger S.A. u Ženevi, te ostalim kompanijama u vlasništvu Luke Rajića.

Čelnu poziciju Zadro je preuzeo od Marinka Jagića koji će do odlaska iz kompanije, krajem veljače 2018. godine, nastaviti raditi na započetim projektima. Osnivač i vlasnik LURA Grupe Luka Rajić zahvalio je dosadašnjem predsjedniku Jagiću na uspješnoj suradnji u periodu od sedam i pol godina, na doprinosu u realizaciji ciljeva kompanije u operativnom i strateškom smislu, te izrazio čestitke novom predsjedniku Uprave.

„Gospodin Zadro ima bogato iskustvo koje stekao je na visokim menadžerskim pozicijama u Hrvatskoj i u svijetu i brojne uspješne projekte iza sebe, a kao jedan od najboljih menadžera s međunarodnom karijerom zasigurno će doprinijeti da kompanija učini novi iskorak u poslovnoj izvrsnosti. Veselim se daljnjoj suradnji te novim zajedničkim uspjesima“, rekao je Rajić.

„Čast mi je dobiti priliku voditi LURA Grupu te zajedno sa g. Rajićem i Upravama kompanija članica dalje razvijati poslovanje u cilju poslovne uspješnosti i ostvarenja strategije. Posebno mi je drago što će gđa. Emmanuelle Marcos kao nova operativna direktorica Favargera s bogatim dugogodišnjim rukovoditeljskim iskustvom u globalnim kompanijama čokoladne industrije nastaviti daljnji razvoj Favarger S.A.“, izjavio je Zadro.

U LURA grupu g. Zadro dolazi s pozicije člana regionalne Uprave u British American Tobacco Adria, a bogato iskustvo stekao je na visokim menadžerskim pozicijama u Hrvatskoj i u svijetu. Karijeru je započeo u Dukatu, odnosno tadašnjoj LURA-i, u vrijeme dok je njezin vlasnik bio g. Rajić, a 2006. godine postao je predsjednik Uprave Dukata. Od 2007. godine radi u Lactalisu gdje je prvo bio zadužen za poslovanje u Jugoistočnoj Europi, a 2009. godine preuzeo je poziciju člana Izvršnog odbora Lactalisa zaduženog za poslovanje na novim tržištima, što je tada uključivalo Bliski istok, Afriku, Aziju i Australiju. Od 2012. do 2015. godine bio je predsjednik Uprave TDR-a i član Uprave Adris grupe zadužen za duhansku stratešku diviziju, što je uključivalo Tvornicu duhana Rovinj, Istragrafiku, Hrvatske duhane, i Inovine.

 
Romina Ivančić nova direktorica Sektora za ljudske resurse u Heineken Hrvatska PDF Print E-mail
Tuesday, 17 October 2017 11:04

romina-ivancicRomina Ivančić je nova direktorica Sektora za ljudske resurse i članica menadžment tima kompanije Heineken Hrvatska. Na ovu poziciju dolazi iz kompanije Lidl Hrvatska gdje je obnašala dužnost direktorice ljudskih resursa. U Heinekenu Hrvatska podupirat će radnu okolinu koja osigurava najbolji učinak zaposlenika kroz uspostavljanje održive platforme koja, s jedne strane, njeguje razmjenu znanja i razvoj kompetencija, identifikaciju ključnih trendova i inovaciju te međuodjelnu suradnju, dok sa druge strane u potpunosti uzima u obzir zadovoljstvo i potrebe zaposlenika. Također, u suradnji s kolegama iz ostalih sektora, bavit će se područjem kvalitete radnog mjesta – zaštitom na radu, zdravljem i sigurnošću zaposlenika.

Romina je svoju karijeru započela 2008. kao HR specijalist za razvoj zaposlenika u Hypo Alpe-Adria banci, a 2009. prelazi u sektor telekomunikacija. U Vipnetu najprije radi na poziciji stručnjaka za razvoj zaposlenika a kasnije preuzima funkciju stručnjaka za kompenzaciju i benefite. Tijekom svojeg rada u Vipnetu aktivno obnaša i funkciju HR biznis partnera te intenzivno radi na organizacijskom razvoju, operativnoj izvrsnosti te razvoju zaposlenika. Nakon toga, 2014. se pridružuje Lidlu s ciljem uspostavljanja odjela razvoja zaposlenika, osnaživanja imidža poslodavca i podržavanja promjene korporativne kulture.

Aktivnosti koje je sa svojim timom inicirala doprinijele su pozicioniranju Lidla kao jednog od najpoželjnijih poslodavca na hrvatskom tržištu. U Heinekenu Hrvatska uvjereni su da će Romina osnažiti percepciju kompanije kao odličnog poslodavca sadašnjim i budućim zaposlenicima, kojima kompanija već poslovično nudi lepezu razvojnih prilika, mogućnost realiziranja internacionalne karijere, te rad u poticajnom okruženju koje raznolikost shvaća kao komparativnu prednost.

 
Marin Štenglin novi je član Uprave Peveca zadužen za privatne robne marke i ljudske potencijale PDF Print E-mail
Thursday, 07 September 2017 12:25

marin stenglin web novoMarin Štenglin u Pevec je stigao s pozicije zamjenika predsjednika Uprave austrijske tvrtke Zumtobel Group gdje je bio zadužen za tržišta Beneluxa i CEE. U toj je tvrtki na različitim menadžerskim pozcijama proveo pet godina. Najprije je bio direktor odjela ključnih kupaca za zemlje CEE, potom preuzima vođenje prodaje CEE i SEE, a u posljednje vrijeme bio je zamjenik predsjednika Uprave.

Štenglin je karijeru započeo 1999. godine u u varaždinskoj Degi gdje je napredovao do funkcije člana Uprave. Potom 2009. godine odlazi u tvrtku Thorn Lighting gdje je isprava zadužen za cijelu Adriatic regiju, a zatim preuzima vođenje tržišta jugoistočne Europe. Radno iskustvo mu je, između ostalog, većim dijelom vezano uz prodaju, strategiju, vođenje i upravljanje timovima te brizi za robne privatne marke.

Tijekom bogate menadžerske karijere pohađao je brojne edukacije iz područja menadžmenta, prodaje, komunikacija, marketinga, razvoja ljudskih potencijala itd. Školovao se na varaždinskom fakultetu Organizacije i informatike, a potom i na američkom sveučilištu Wisconsin-Platteville. Govori engleski i njemački jezik.

U Pevecu će Marin Štenglin, kao član Uprave, biti zadužen za razvoj privatnih marki i ljudske resurse.

 
Ruža Tomić Fontana nova direktorica Coca-Cole HBC u Sloveniji, RH i BiH PDF Print E-mail
Tuesday, 01 August 2017 13:25

ruza-tomic-fontanaPočetkom srpnja došlo je do promjene na čelnome mjestu u Coca-Coli HBC u Sloveniji, Hrvatskoj i Bosni i Hercegovini kada je mjesto glavne direktorice preuzela Ruža Tomić Fontana.

Ruža Tomić Fontana na mjesto direktorice poslovne jedinice Coca-Cola HBC Adria dolazi s mjesta direktorice Odjela za prodaju. Karijeru u Coca-Coli HBC započela je 2002. te je neprestano profesionalno napredovala radeći na nekoliko ključnih rukovodećih mjesta u području komercijalnih poslova, uključivši i položaj direktorice Odjela za marketing, područne rukovoditeljice Odjela za prodaju, direktorice Odjela za komercijalne poslove za Hrvatsku.

Direktoricom Odjela za prodaju poslovne jedinice Coca-Cola HBC Adria imenovana je 2015. te je uspješnom preobrazbom prodajne ustrojbene jedinice, postavljanjem i primjenom kvalitetne prodajne strategije u tome razdoblju ostvarila rast prihoda i tržišnih udjela na svim trima tržištima. Usto je uspješno unaprijedila odnose s kupcima, dodatno osnažila uključenost zaposlenika i aktivno poticala kulturu inovacija unutar prodaje primjenjivu i u drugim poslovnim segmentima.

„Čast mi je preuzeti položaj glavne direktorice poslovne jedinice Coca-Cola HBC Adria i s našom upravom i zaposlenicima nastaviti raditi na daljnjemu rastu i osnaživanju položaja tvrtke na svim trima tržištima. Ostajemo usmjereni na osluškivanje potreba naših potrošača koji su nam oduvijek na prvome mjestu i na razvoj partnerskih odnosa s našim kupcima i zajednicama u kojima poslujemo. Načela održivosti i društveno odgovornoga poslovanja i dalje ćemo nastaviti ugrađivati i dosljedno primjenjivati u svim segmentima našega poslovanja. Uz daljnja ulaganja u inovacije i nove proizvode kao i osiguravanje najboljih radnih mjesta za naše zaposlenike uvjerena sam u nastavak našega rasta i u idućim godinama“, izjavila je Ruža Tomić Fontana u povodu preuzimanja čelnoga mjesta u poslovnoj jedinici Coca-Cola HBC Adria.

 
Tomislav Smolčec imenovan članom Uprave METRO Cash & Carry Hrvatska PDF Print E-mail
Tuesday, 11 July 2017 11:21

tomislav-smolcec-metroTomislav Smolčec preuzeo je funkciju izvršnog direktora operacija i člana Uprave METRO Cash & Carry Hrvatska. Na novoj će funkciji biti zadužen za osnaživanje prodajne mreže i razvoj usluge dostave METRO-a.

"METRO u Hrvatskoj ima više od 160.000 profesionalnih kupaca, a dostava prehrambenih proizvoda, posebno svježeg i ultra svježeg asortimana, igra ključnu ulogu u osiguranju konkurentnosti njihovog poslovanja. Daljnjim radom na unapređenju prodajne mreže i usluge dostave napravit ćemo još jedan korak u transformaciji METRO-a u partnera prvog izbora za profesionalne kupce, sa snažnim fokusom na HoReCa sektor i nezavisne trgovce", izjavio je Tomislav Smolčec.

Tomislav Smolčec započeo je karijeru u METRO-u Hrvatska u svibnju 2015. godine na poziciji direktora prodaje i pridruženog člana Uprave, a u rujnu 2016. godine postaje direktor operacija zadužen za upravljanje prodajnim kanalima METRO-a.

U METRO je došao s pozicije Izvršnog direktora domaće prodaje i izvoza u Jamnici gdje je bio zadužen za organizaciju prodajnih odjela, implementaciju njihovih strategija, te pregovaranje, definiranje cijena, asortimana i prodajni dio brand strategije za Hrvatsku i regiju.

 
Filip Rabuzin – novi direktor marketinga u HEINEKENU Hrvatska PDF Print E-mail
Monday, 06 March 2017 11:45

filip-rabuzin-heinekenFilip Rabuzin novi je direktor marketinga i član menadžment tima kompanije HEINEKEN Hrvatska. Bit će odgovoran za strateško upravljanje bogatim i raznovrsnim portfeljom brendova kompanije među kojima su Karlovačko, Laško, Heineken, Amstel, Krušovice i Stari lisac. Ranije je radio kao rukovoditelj grupe proizvoda u mainstream segmentu te je bio zadužen za brend Karlovačko i njegove ekstenzije.

Filip je u kompaniji počeo raditi 2012. kao rukovoditelj grupe proizvoda u mainstream segmentu, zatim je radio kao rukovoditelj za Consumer Market Intelligence i inovacije, da bi nakon toga ponovno preuzeo poziciju rukovoditelja grupe proizvoda u mainstream segmentu. Tijekom rada u kompaniji HEINEKEN Hrvatska Filip je snažno doprinio rastu i jačanju brendova, razvoju i plasiranju na tržište novih proizvoda, pri čemu je ostvario odlične rezultate u području rasta volumena, vrijednosti brenda i udjela na tržištu te izgradnji pozitivnog stava potrošača prema brendovima.

Filip će naslijediti Roberta Giugliana, koji je u kompaniji HEINEKEN Hrvatska proveo tri godine. Roberto je značajno doprinio proširenju portfelja brendova kompanije koji je sada udvostručen, kao i uvođenju nove kategorije – cidera. Zaslužan je i za modernizaciju vizualnog identiteta Karlovačkog, te proširenje Karlovačko obitelji uvođenjem ekstenzija kao što su Karlovačko Natur Radler, Karlovačko Retro nepasterizirano te Karlovačko Rezano nefiltrirano. Roberto Giugliano odlučio je prihvatiti novu izazovnu poziciju u kompaniji HEINEKEN Italija.

 
  • «
  •  Start 
  •  Prev 
  •  1 
  •  2 
  •  3 
  •  4 
  •  5 
  •  6 
  •  7 
  •  8 
  •  9 
  •  10 
  •  Next 
  •  End 
  • »


Page 1 of 23

Studeni 2017.

studeni-2017

progressive arhiva
 
facebook logo
 

Specijalni prilozi

sve za dom-2017

premium-proizvodi-2016

zdrava-hrana-lipanj-2017

SURADNICI

igd-logic-n nielsen-logic-n
crowe-horwarh-logic ipsos-puls-logic-n
gfk-logic-n hendal-logic-n
tecumviva-logic-n euromonitor-logicc-n
atkearney-logic-n implementacija-snova-logic-n