• Increase font size
  • Default font size
  • Decrease font size

Progressive

Member Area
Imenovanja
Maria Anargyrou-Nikolić nova direktorica Coca-Cole HBC Hrvatska PDF Print E-mail
Monday, 31 August 2015 13:39

maria-anargyrou-nikolicCoca-Cola HBC Hrvatska objavila je da je Maria Anargyrou-Nikolić od 1. kolovoza na mjestu glavne direktorice tvrtke. Na tome će mjestu biti zadužena za nadzor nad poslovanjem u Sloveniji, Hrvatskoj te Bosni i Hercegovini. Zahvaljujući dragocjenomu stručnom usavršavanju u različitim gospodarskim granama, našoj će tvrtki doprinijeti bogatim iskustvom, predanošću i vještinama rukovođenja, a dolazi s mjesta direktorice Odjela za komercijalne poslove u Coca-Coli HBC Srbija i Crna Gora na kojemu je bila od 2013., poručili su iz tvrtke. Prije dolaska u Coca-Colu HBC Srbija i Crna Gora 2010., Anargyrou-Nikolić je radila na mjestu direktorice marketinga za područje Grčke i Balkana u tvrtki Nestle Ice Cream. U svojoj je karijeri radila i na vodećim položajima u području marketinga u nekoliko grčkih i međunarodnih tvrtki.

Maria Anargyrou-Nikolić rođena je u Grčkoj. Iznimno joj je važno dostizanje standarda izvrsnosti te neprestano učenje i usavršavanje, a posebno je predana prenošenju znanja i iskustva mladim darovitim osobama. Za njezina je mandata Coca-Cola HBC Srbija i Crna Gora ostvarila rast bruto prihoda i rast u svim kategorijama proizvoda te učvrstila vodeće mjesto na tim tržištima. Dobitnica je nagrade „Poslovna žena godine" koju joj je 2013. dodijelio Klub ekonomskih novinara Srbije za inovativnost u marketingu. Društveno je angažirana te predana provedbi projekata iz područja društvene odgovornosti.

Osvrćući se na preuzimanje nove dužnosti, Anargyrou-Nikolić je istaknula: „Iznimno mi je drago što sam dobila prigodu biti na mjestu glavne direktorice Coca-Cole HBC Hrvatska. Hrvatska je razvijeno tržište, zahtjevno i s mnoštvom izazova, no sigurna sam da ćemo svojom neprekidnom predanošću održivom razvoju i rastu nastaviti i dalje nizati uspjehe. Kao jedan od vodećih poslodavaca nastavit ćemo njegovati radno okruženje otvoreno svima, bez obzira na različitosti te postavljati i podizati standarde u području društveno odgovornoga i održivoga poslovanja i doprinositi društveno-gospodarskomu razvoju kao važan dionik hrvatskoga gospodarstva i društva." Anargyrou-Nikolić je diplomirala ekonomiju na Sveučilištu Piraeus u Grčkoj te završila MBA (opći poslijediplomski studij menadžmenta) na Atenskom laboratoriju poslovne administracije.

 
Željko Smodlaka novi generalni direktor sektora Beauty Care PDF Print E-mail
Wednesday, 10 June 2015 17:59

zeljko-smodlakaŽeljko Smodlaka, predsjednik Uprave Henkel Adria, preuzeo je mjesto generalnog direktora sektora Beauty Care za Srbiju, čime se pridružio Izvršnom odboru kompanije Henkel Srbija. Smodlaka će uz novu poziciju nastaviti obnašati funkciju predsjednika Uprave za Henkel Adria regiju koja uključuje Hrvatsku, Sloveniju, Bosnu i Hercegovinu, Makedoniju i Crnu Goru kao i funkciju generalnog direktora poslovnog sektora Beauty Care za istu regiju. "Iznimno se veselim novim izazovima koji me očekuju i prilici da bolje upoznam tržište u Srbiji, budući da Henkel već dugo uspješno posluje u cijeloj regiji", izjavio je gospodin Smodlaka.

"Želja mi je, kao i odgovornost, da i s novim timom nastavim ispunjavati postavljene ciljeve i postizati dobre poslovne rezultate, pružajući potrošačima u Srbiji kao i regiji proizvode vrhunske kvalitete". Smodlaka već 15 godina radi u kompaniji Henkel, a na mjesto predsjednika Uprave zaduženog za Henkel Adria regiju imenovan je u studenom 2008. godine. Željko se pridružio Henkelu prelaskom iz Coca-Cola Beverages gdje je obnašao različite funkcije. Dolaskom u tvrtku Henkel Hrvatska 2000. godine preuzeo je poziciju direktora prodaje, a nakon pet godina preuzeo je odgovornost direktora sektora Beauty Care za Hrvatsku, Bosnu i Hercegovinu, Makedoniju, Sloveniju i Crnu Goru.

 
Yana Mikhailova nova direktorica tvrtke Nestlé Adriatic PDF Print E-mail
Wednesday, 13 May 2015 17:35

yana-mikhailovaYana Mikhailova imenovana je novom regionalnom direktoricom tvrtke Nestlé Adriatic, a na tom je mjestu naslijedila Ansgara Bornemanna koji je navedenu funkciju obnašao od siječnja 2013. godine. Bornemann preuzima poziciju generalnog direktora Nestléa za Ukrajinu i Moldaviju.

Yana Mikhailova tvrtki Nestlé pridružila se 1996. godine kada je preuzela poziciju regionalne voditeljice prodaje tvrtke Nestlé Rusija. Od 2000. godine na različitim je funkcijama u odjelu marketinga konditorskih proizvoda, da bi u travnju 2004. bila imenovana direktoricom marketinga Nestlé konditorske kategorije za cijelu Rusiju.

Nastavak karijere donio joj je napredovanje do pozicije regionalne direktorice Nestlé Purina Petcare Rusija, Ukrajina & ZND (Zajednica nezavisnih država). Njezina odlučnost i usmjerenost na rezultate bili su ključni čimbenici za značajne poslovne rezultate Nestlé Purina Petcarea koje ostvaruje u Istočnoj Europi.

U rujnu 2012. godine Yana Mikhailova imenovana je voditeljicom marketinga tvrtke Nestlé za Ukrajinu i Moldaviju, gdje značajno pridonosi razvoju tržišta Ukrajine i Moldavije, ostvarujući neprestani rast u proteklih nekoliko godina.

“Iznimno sam ponosna što postajem dijelom Nestlé Adriatic tima. Nestlé je ostvario mnogo na tržištima regije, od akvizicije tvrtke Centroproizvod do neprestanih inovacija i proširenja portfelja. Zahvaljujući snažnom i predanom lokalnom timu, sigurna sam da ćemo nastaviti tržištu nuditi najvišu kvalitetu te jačati našu poziciju”, izjavila je nova regionalna direktorica tvrtke Nestlé Adriatic.

 
NO Belupa imenovao predsjednika i članicu Uprave Belupa d.d. PDF Print E-mail
Wednesday, 06 May 2015 16:56

Nadzorni odbor Belupa d.d. imenovao je magistra farmacije i poslovnog upravljanja Hrvoja Kolarića na novi petogodišnji mandat za predsjednika Uprave Belupa d.d.. Članicom Uprave Belupa d.d. imenovana je mr. Ksenija Punčikar, magistra ekonomije i poslovnog upravljanja - dosadašnja glavna financijska direktorica društva. Dosadašnji član Uprave Belupa d.d. Stanislav Biondić, kojem je istekao petogodišnji mandat, ostaje u Belupu d.d. kao savjetnik Uprave. Članovi Nadzornog odbora bili su jednoglasni u ocjeni da je Biondić dao izniman doprinos rastu i razvoju Belupa, koji je postao jak regionalni lider, usporediv sličnim kompanijama u inozemstvu. Kolarić je imenovan za člana Uprave Belupa d.d. u svibnju 2005. U svibnju 2012. imenovan je predsjednikom Uprave Belupa d.d., a koncem iste godine imenovan je i članom Uprave Podravke d.d. Punčikar je u Belupu više od dvije godine, a u prethodnih devet radila je na brojnim izvršnim pozicijama u Podravki d.d. te društvu ACG Lukaps. Završila je magisterij ekonomije u Zagrebu i MBA u poslovnoj školi IEDC u Sloveniji. Stekla je i Licencu za obavljanje brokerskih poslova u Republici Hrvatskoj.

 
Tomislav Smolčec novi direktor prodaje i pridruženi član Uprave METRO Cash & Carry Hrvatska PDF Print E-mail
Wednesday, 06 May 2015 16:54

tomislav-smolcecTomislav Smolčec imenovan je direktorom prodaje te pridruženim članom Uprave zaduženim za prodajne kanale tvrtke METRO Cash & Carryja Hrvatska. Na novoj će funkciji biti odgovoran za daljnji razvoj i provedbu strategije u svim prodajnim kanalima kompanije. "Iznimno mi je zadovoljstvo pridružiti se timu METRO Cash & Carry Hrvatska. Svojim dugogodišnjim iskustvom i znanjem stečenim u sektoru prodaje želim doprinijeti uspješnom poslovanju i razvoju prodajne mreže METRO-a. Veselim se novim poslovnim izazovima i radu u kompaniji koja se, tijekom više od 50 godina poslovanja, dokazala kao međunarodni lider u veleprodaji", izjavio je Smolčec.

Smolčec u METRO dolazi s pozicije izvršnog direktora poslovnog područja prodaje u kompaniji Jamnica d.d., gdje je bio zadužen za organizaciju i implementaciju svih prodajnih odjela i njihovih strategija, pregovaranje, definiranje cijena, asortimana i prodajni dio brend strategije za Hrvatsku i regiju. Nakon stečene diplome na Ekonomskom fakultetu u Zagrebu, Tomislav je svoju karijeru započeo u Jamnici kao asistent u prodaji. Tijekom sedamnaest godina provedenih u toj kompaniji, Tomislav se usavršavao u području prodaje te je od asistenta ubrzo promoviran na mjesto voditelja prodaje, a kasnije i na mjesto direktora distribucijskog centra, direktora prodaje za Hrvatsku te u konačnici na mjesto izvršnog direktora poslovnog područja prodaje.

 
Boško Beban imenovan Corona Brand Managerom Molson Coorsa za Europu PDF Print E-mail
Thursday, 30 April 2015 16:20

bosko-bebanBoško Beban imenovan je Corona Brand Managerom Molson Coorsa za Europu. Na toj poziciji Beban će biti odgovoran za strateško planiranje i razvoj premium brenda Corona kao i za ostale Anheuser-Busch InBev (ABI) brendove u zemljama Molson Coors Europe. Isto tako, bit će izravno uključen u projekte vezane uz ABI brendove Beck’s i Stellu Artois. Karijeru u Zagrebačkoj pivovari Boško je započeo 2006. godine na poziciji procesnog inženjera u održavanju, a nakon dvije godine prelazi u marketing, gdje je obnašao funkcije brand i trade marketing managera za premium brendove i kasnije Staropramen. Sudjelujući u brojnim uspješnim projektima stekao je bogato radno i marketinško iskustvo. Karijeru nastavlja kao brand manager za Ožujsko pivo, gdje je također postigao izvrsne rezultate. Boško Beban na novoj poziciji odgovarat će izravno Andrásu Tripolszkyju, Senior Brand Manageru za ABI brendove.

 


Page 6 of 23

Studeni 2017.

studeni-2017

progressive arhiva
 
facebook logo
 

Specijalni prilozi

sve za dom-2017

premium-proizvodi-2016

zdrava-hrana-lipanj-2017

SURADNICI

igd-logic-n nielsen-logic-n
crowe-horwarh-logic ipsos-puls-logic-n
gfk-logic-n hendal-logic-n
tecumviva-logic-n euromonitor-logicc-n
atkearney-logic-n implementacija-snova-logic-n