• Increase font size
  • Default font size
  • Decrease font size

Progressive

Member Area
Imenovanja
Osnažena Uprava Agrokora i predstavljena nova Uprava Konzuma PDF Print E-mail
Thursday, 07 January 2016 14:59

agrokor 2U skladu s najavljenim promjenama u cilju osnaživanja upravljačkih timova i odgovaranja na trendove i promjene na tržištu, kao i na osnovi analize novih poslovnih zadataka i profila vodećih kadrova u Koncernu, na sjednici Nadzornog odbora Agrokora d.d. krajem prosinca 2015. usvojena je odluka kojom Ante Todorić, dosadašnji izvršni potpredsjednik za poslovnu grupu maloprodaja, prelazi na funkciju dopredsjednika Uprave Agrokora. Njegovu poziciju izvršnog potpredsjednika za poslovnu grupu maloprodaja preuzet će Darko Knez, dosadašnji direktor Konzuma. Ova odluka stupila je na snagu 1. siječnja 2016. godine.

S istim datumom Nadzorni odbor Konzuma imenovao je i novu dvočlanu Upravu Konzuma. Tako će mjesto predsjednika Uprave preuzeti Slavko Ledić, dosadašnji direktor maloprodaje regije Dalmacija, a mjesto člana Uprave Domagoj Jelenc, dosadašnji menadžer u Agrokoru.

Ante Todorić s radom u Agrokoru započeo je 1996. godine na poslovima Agrokorovog poslovanja s cvijećem kada je ukupan poslovni prihod grupe iznosio 2,4mlrd kuna. Nakon toga  prelazi u Agrokor trgovinu na radno mjesto asistenta u prodaji burzovnih roba. Godine 1998. započinje s radom u Konzumu na radnom mjestu asistenta predsjednika Uprave, ali ubrzo preuzima poslove vođenja i uspostavljanja procesa nabave voća i povrća. Godine 2001. Konzumovom akvizicijom Eurovibe započinje i formira Konzumovo veleprodajno poslovanje i time postavlja kamen temeljac u stvaranju Agrokorovog značaja na području veleprodaje i distribucije.

Paralelno s poslovima u veleprodaji, u periodu od 2001-2005. godine, Ante Todorić ima izuzetno veliku ulogu u procesu akviziranja hrvatskih lokalnih kompanija u sustav Konzuma, a samim time i stvaranjem Konzuma kao vodećeg nacionalnog trgovačkog lanca. Godine 2005. formalno preuzima zadatke stvaranja Agrokorovih maloprodajnih poslova u Srbiji i Bosni i Hercegovini te od tada pa do danas, kao izvršni potpredsjednik za Poslovnu grupu maloprodaja, upravlja centralnim timom.

Za vrijeme rada u Konzumu te vodeći centralni maloprodajni tim u Agrokoru, sudjeluje u otvaranju preko milijun metara kvadratnih maloprodajnih prodajnih površina te preko 300.000 kvadratnih metara najmodernijih skladišnih prostora. U procesu pripreme za integraciju Konzuma i Mercatora vodio je tim koji je stvorio sve funkcionalne preduvjete kako bi integraciju uspješno započeli u rujnu 2014. godine. U istoj godini preuzima funkciju Predsjednika nadzornog odbora Mercator grupe. Kroz 2015. godinu sa svojim timom ostvaruje povijesni uspjeh jedne od najvećih poslovnih transakcija u regiji. Svojom jasnom vizijom i strategijom razvoja maloprodaje, a vodeći računa o specifičnostima tržišta, postavio je temelje za daljnji održivi rast Agrokor grupe, danas najveće kompanije u regiji s približno 50 mlrd kn prihoda i 60.000 zaposlenih. S početkom 2016. godine preuzima funkciju zamjenika predsjednika uprave Agrokor grupe.

Ante Todorić rođen je 1978. godine, diplomirao je na Ekonomskom fakultetu Sveučilišta u Zagrebu te magistrirao financije na istom fakultetu. U svojoj je karijeri intenzivno surađivao s vodećim timovima najvećih svjetskih financijskih institucija - poput JP Morgan's, Blackstone, Lasard; te najvećim svjetskim konzultantskim kućama - poput McKinsey, Roland Berger, Droege International, Global Praxis i član je više menadžerskih asocijacija na europskom nivou. Uz rad pohađao je razne executive programe i poslovne treninge u najboljim svjetskim školama kao što su INSEAD, Rochester Institute of Technology, University of Pennsylvania  te Oxford College.

Darko Knez je svoju karijeru u Agrokor koncernu započeo 1999. godine na radnom mjestu asistenta starije izvršne potpredsjednice za Strategijske poslovne grupe i marketing. U Konzum d.d. prelazi 2000. godine na radno mjesto pomoćnika direktora Sektora logistike i lanca opskrbe, te vrlo brzo preuzima poziciju direktora Sektora logistike. Intenziviranjem aktivnosti vezanih uz projekt razvoja programa lojalnosti koji je vodio, preuzima funkciju direktora Sektora Marketinga kako bi  loyalty program postao integrirani dio marketinških aktivnosti. Kako je Konzum do početka 2004. godine prisutan u svim hrvatskim regijama, mijenja se način upravljanja mrežom kao i organizacija cijele kompanije, a u novoj organizaciji gospodin Knez u veljači 2004. godine postaje izvršni direktor Područja prodaje i marketinga. Poziciju predsjednika Uprave Konzuma preuzima 2007. godine. Od tada do danas vodeći Konzum, uspješno je proveo kompaniju kroz krizne godine za hrvatsko gospodarstvo s izrazitim naglaskom na modernizaciju i optimalizaciju poslovnih procesa te ostvarivanje postavljenih poslovnih ciljeva. U 2014. godini imao je značajnu ulogu u Agrokorovom timu zaduženom za integraciju Konzuma i Mercatora, te  je proveo integraciju ovih dviju kompanija u Hrvatskoj. S 1.1.2016. godine preuzima funkciju izvršni potpredsjednik Agrokora za Poslovnu grupu maloprodaja.

Darko Knez rođen je 1970. godine u Osijeku. Diplomirao je na Fakultetu strojarstva i brodogradnje Sveučilišta u Zagrebu, završio je poslijediplomski studij (MBA) na Ekonomskom fakultetu Sveučilišta u Zagrebu i polaznik je doktorskog studija na poslovnoj školi IEDC Bled. U intenzivnom periodu razvoja konzumovog maloprodajnog poslovanja je surađivao s vodećim svjetskim konzultantima: Roland Berger, Droege International, Global Praxis, Jos de Vries, Kaizen institute, Daymon i mnogi drugi. U periodu pripreme za integraciju je surađivao s vodećim timovima najvećih svjetskih financijskih institucija: JP Morgan's, Blackstone, Lasard, a u postintegracijskom periodu s konzultantskom kućom  McKinsey company. Član je nadzornih odbora u nekoliko kompanija, završio je više različitih programa na poslovnoj školi IEDC Bled, te postao alumni poslovne škole INSEAD nakon završenog programa International Executive program.

Slavko Ledić svoju karijeru u Konzumu započinje u svibnju 2005. godine u Području veleprodaje na radnom mjestu rukovoditelja Velpro centra Makarska. U području veleprodaje ostaje do 2007. godine kad preuzima poziciju direktora maloprodajne Regije Dalmacije koja je u tom trenutku uključivala 50 trgovina. Nakon uspješnog vođenja Regije i njenog rasta na 120 trgovina, 2 milijarde kuna prometa i 2.500 zaposlenih, u studenom 2014. godine prelazi u Crnu Goru na mjesto pomoćnika predsjednika Uprave gdje značajno unapređuje samo poslovanje i poslovne rezultate kompanije. S 1.1.2016. preuzima funkciju predsjednika Uprave Konzum d.d. Zagreb.

Slavko Ledić rođen je 1974. godine u Tomislavgradu u Bosni i Hercegovini. Diplomirao je na  Ekonomskom fakultetu Sveučilišta u Zagrebu. Sudjelovao je u međunarodnom programu stručnog usavršavanja International supermarket management class – IGA Coca Cola institute u Atlanti (SAD). Vodio je jedan od streamova tijekom Kaizen projekta. Završio je nekoliko programa na poslovnoj školi IEDC Bled.

Domagoj Jelenc novi je član uprave Konzuma. Prvo radno iskustvo stekao je u Deloitte savjetodavne usluge d.o.o. u odjelu Financijskog savjetovanja kao financijski analitičar. U Agrokor d.d. dolazi 2011. kao analitičar u odjelu Strategije i tržišta kapitala u kojemu radi do danas na menadžerskoj funkciji. Od 2008. do 2012. kao vanjski suradnik drži nastavu iz Osnova ekonomije na Ekonomskom fakultetu te od 2009. do 2011. drži nastavu iz Financijskog modeliranja na Zagrebačkoj školi ekonomije i managementa. Od prosinca 2015. Član je Nadzornog odbora kompanije Tisak d.d.

Domagoj Jelenc rođen je 1984. godine u Zagrebu. Diplomirao je na Ekonomskom fakultetu u Zagrebu 2008. godine, smjer Analiza i poslovno planiranje. 

 
Jasna Gajinov nova članica Uprave tvrtke Incite kod PDF Print E-mail
Monday, 09 November 2015 15:24

jasna-gajinovJasna Gajinov imenovana je novom članicom Uprave tvrtke “Incite kod“ – najvećeg ponuđača PL proizvoda u regiji i prvog hrvatskog proizvođača kozmetičkih blazinica, priopćeno je iz te tvrtke. U svrhu ojačavanja organizacijske strukture kao i novih strateških smjernica tvrtke, Jasna Gajinov preuzima mjesto članice Uprave za prodaju, marketing i logistiku.

Gajinov je u proteklih pet godina radila na pripremanju i izvođenju strateškog, operativnog te funkcionalnog usmjeravanja kompanije , izgradnji novog poslovnog kao i produktnog portfelja, te otvaranju novih tržišta i kanala distribucije u Europi. Prošla je različite vodeće i rukovodeće pozicije na području marketinga i prodaje te se u svojoj kratkoj karijeri dokazala na zahtjevnim projektima u zemlji i inozemstvu.

Osim postavljanja osnovnih elementa profitabilnosti kao i dovođenja kompanije u poziciju da razvojem suradnje sa stranim partnerima izvede dodatnu tržišnu diferencijaciju, zadatak Jasne Gajinov je širenje distribucije vlastitih brandova, razvoj novih tržišta i optimizacija logističkog lanca.

 
Stefan Vanoverbeke novi direktor IKEA Hrvatska i regionalni direktor IKEA SEE PDF Print E-mail
Thursday, 01 October 2015 15:17

stefan-vanoverbeke-ikeaOd 1. rujna 2015. Stefan Vanoverbeke novi je direktor tvrtke IKEA Hrvatska te regionalni direktor IKEA South East Europe (SEE). Dragan Skalušević, koji je na čelu IKEA Hrvatska i IKEA SEE od ulaska tvrtke IKEA u SEE regiju 2007. godine i tijekom čijeg mandata su uspješno savladane administrativne prepreke za izgradnju i otvorenje robne kuće IKEA Zagreb, prihvatit će nove međunarodne izazove unutar IKEA Grupe.

Stefan Vanoverbeke na čelo SEE regije dolazi s pozicije glavnog izvršnog direktora IKEA Francuska, a karijeru je započeo 1994. u tvrtki IKEA Belgija kao vježbenik na odjelu za tekstil. Voditelj robne kuće u Antwerpenu postaje 1998., a 2001. preuzima upravljanje robnom kućom u Bologni. U Italiji je ostao do 2005. godine kada preuzima vodstvo u kompaniji IKEA Poljska. Nakon upravljanja poljskim, a zatim i francuskim ogrankom tvrtke na čijem je čelu od 2010., Stefan Vanoverbeke pridružuje se timu IKEA SEE.

Diplomirao je komunikacijske znanosti na Katoličkom sveučilištu u Leuvenu u Belgiji. Dragan Skalušević je na čelu IKEA SEE od 2007., a bio je zadužen za njezino uspostavljanje te je vodio i djelovao kao podrška implementaciji projekata u Zagrebu, Ljubljani i Beogradu, ali i prilikom integracije tvrtke IKEA Rumunjska koja je do 2010. poslovala kao franšiza, u IKEA SEE organizaciju. Nakon isteka mandata na dosadašnjoj poziciji, Dragan Skalušević karijeru će nastaviti razvijati unutar IKEA Grupe. Za sve dodatne informacije stojim na raspolaganju.

 
Nemet prelazi u Heinekenovu pivovaru Zagorka u Bugarskoj PDF Print E-mail

zvonimir-nemet-heinekenZvonimir Nemet, dosadašnji član Uprave i menadžment tima te direktor lanca opskrbe kompanije Heineken Hrvatska, prihvatio je poziciju u Heinekenovoj bugarskoj pivovari Zagorka. Tamo će također biti član menadžment tima i direktor lanca opskrbe. Na svojoj novoj poziciji, odgovarat će direktoru pivovare Zagorka Nikolayu Mladenovu.

Zvonimir Nemet je u karlovačkoj pivovari radio 11 godina od čega posljednjih sedam kao direktor lanca opskrbe. Značajno je doprinio razvoju i implementaciji kompanijske strategije poboljšanja produktivnosti i učinkovitosti (TPM WCBO) te dobivanju Heinekenovog certifikata Bronze Award za napredak u upravljanju proizvodnjom. Radio je i na uvođenju programa izvrsnosti od početka procesa proizvodnje do potrošača kao i na platformi 100% hrvatski sastojci kojom se želi osigurati održiva nabava hrvatskih sirovina te se pruža podrška domaćoj poljoprivredi.

valentina-belavic-heineken

Poziciju direktora lanca opskrbe preuzet će Valentina Belavić, rukovoditeljica Odjela proizvodnje piva i osiguranja kvalitete. Svojim radom doprinijela je osiguranju i održavanju vrhunske kvalitete Karlovačkog i ostalih proizvoda. Zaslužna je za razvoj receptura za brendove Karlovačko Natur Radler, Karlovačko crno, Karlovačko Royal 1854 koji su, kao i Karlovačko, napravljeni od prirodnih sastojaka, ne sadrže konzervanse, umjetne boje ni sladila.

Valentina je također bila voditeljica projekta dobivanja licence za proizvodnju Amstel Premium Pilsenera u Hrvatskoj. Valentina će nastaviti raditi na beskompromisnom osiguranju vrhunske kvalitete Karlovačkog i ostalih proizvoda te će preuzeti odgovornost za rezultate i strategiju lanca opskrbe. Odgovarat će predsjednici Uprave kompanije Heineken Hrvatska Branki Slaveskoj.

 
Maria Anargyrou-Nikolić nova direktorica Coca-Cole HBC Hrvatska PDF Print E-mail
Monday, 31 August 2015 13:39

maria-anargyrou-nikolicCoca-Cola HBC Hrvatska objavila je da je Maria Anargyrou-Nikolić od 1. kolovoza na mjestu glavne direktorice tvrtke. Na tome će mjestu biti zadužena za nadzor nad poslovanjem u Sloveniji, Hrvatskoj te Bosni i Hercegovini. Zahvaljujući dragocjenomu stručnom usavršavanju u različitim gospodarskim granama, našoj će tvrtki doprinijeti bogatim iskustvom, predanošću i vještinama rukovođenja, a dolazi s mjesta direktorice Odjela za komercijalne poslove u Coca-Coli HBC Srbija i Crna Gora na kojemu je bila od 2013., poručili su iz tvrtke. Prije dolaska u Coca-Colu HBC Srbija i Crna Gora 2010., Anargyrou-Nikolić je radila na mjestu direktorice marketinga za područje Grčke i Balkana u tvrtki Nestle Ice Cream. U svojoj je karijeri radila i na vodećim položajima u području marketinga u nekoliko grčkih i međunarodnih tvrtki.

Maria Anargyrou-Nikolić rođena je u Grčkoj. Iznimno joj je važno dostizanje standarda izvrsnosti te neprestano učenje i usavršavanje, a posebno je predana prenošenju znanja i iskustva mladim darovitim osobama. Za njezina je mandata Coca-Cola HBC Srbija i Crna Gora ostvarila rast bruto prihoda i rast u svim kategorijama proizvoda te učvrstila vodeće mjesto na tim tržištima. Dobitnica je nagrade „Poslovna žena godine" koju joj je 2013. dodijelio Klub ekonomskih novinara Srbije za inovativnost u marketingu. Društveno je angažirana te predana provedbi projekata iz područja društvene odgovornosti.

Osvrćući se na preuzimanje nove dužnosti, Anargyrou-Nikolić je istaknula: „Iznimno mi je drago što sam dobila prigodu biti na mjestu glavne direktorice Coca-Cole HBC Hrvatska. Hrvatska je razvijeno tržište, zahtjevno i s mnoštvom izazova, no sigurna sam da ćemo svojom neprekidnom predanošću održivom razvoju i rastu nastaviti i dalje nizati uspjehe. Kao jedan od vodećih poslodavaca nastavit ćemo njegovati radno okruženje otvoreno svima, bez obzira na različitosti te postavljati i podizati standarde u području društveno odgovornoga i održivoga poslovanja i doprinositi društveno-gospodarskomu razvoju kao važan dionik hrvatskoga gospodarstva i društva." Anargyrou-Nikolić je diplomirala ekonomiju na Sveučilištu Piraeus u Grčkoj te završila MBA (opći poslijediplomski studij menadžmenta) na Atenskom laboratoriju poslovne administracije.

 
Željko Smodlaka novi generalni direktor sektora Beauty Care PDF Print E-mail
Wednesday, 10 June 2015 17:59

zeljko-smodlakaŽeljko Smodlaka, predsjednik Uprave Henkel Adria, preuzeo je mjesto generalnog direktora sektora Beauty Care za Srbiju, čime se pridružio Izvršnom odboru kompanije Henkel Srbija. Smodlaka će uz novu poziciju nastaviti obnašati funkciju predsjednika Uprave za Henkel Adria regiju koja uključuje Hrvatsku, Sloveniju, Bosnu i Hercegovinu, Makedoniju i Crnu Goru kao i funkciju generalnog direktora poslovnog sektora Beauty Care za istu regiju. "Iznimno se veselim novim izazovima koji me očekuju i prilici da bolje upoznam tržište u Srbiji, budući da Henkel već dugo uspješno posluje u cijeloj regiji", izjavio je gospodin Smodlaka.

"Želja mi je, kao i odgovornost, da i s novim timom nastavim ispunjavati postavljene ciljeve i postizati dobre poslovne rezultate, pružajući potrošačima u Srbiji kao i regiji proizvode vrhunske kvalitete". Smodlaka već 15 godina radi u kompaniji Henkel, a na mjesto predsjednika Uprave zaduženog za Henkel Adria regiju imenovan je u studenom 2008. godine. Željko se pridružio Henkelu prelaskom iz Coca-Cola Beverages gdje je obnašao različite funkcije. Dolaskom u tvrtku Henkel Hrvatska 2000. godine preuzeo je poziciju direktora prodaje, a nakon pet godina preuzeo je odgovornost direktora sektora Beauty Care za Hrvatsku, Bosnu i Hercegovinu, Makedoniju, Sloveniju i Crnu Goru.

 


Page 6 of 23

Prosinac 2018.

progressive-prosinac-2018

progressive arhiva
 
facebook logo
 
atmc-banner
 

SURADNICI

igd-logic-n nielsen-logic-n
crowe-horwarh-logic ipsos-puls-logic-n
gfk-logic-n hendal-logic-n
tecumviva-logic-n euromonitor-logicc-n
atkearney-logic-n implementacija-snova-logic-n