• Increase font size
  • Default font size
  • Decrease font size

Progressive

Member Area
Imenovanja
Yana Mikhailova nova direktorica tvrtke Nestlé Adriatic PDF Print E-mail
Wednesday, 13 May 2015 17:35

yana-mikhailovaYana Mikhailova imenovana je novom regionalnom direktoricom tvrtke Nestlé Adriatic, a na tom je mjestu naslijedila Ansgara Bornemanna koji je navedenu funkciju obnašao od siječnja 2013. godine. Bornemann preuzima poziciju generalnog direktora Nestléa za Ukrajinu i Moldaviju.

Yana Mikhailova tvrtki Nestlé pridružila se 1996. godine kada je preuzela poziciju regionalne voditeljice prodaje tvrtke Nestlé Rusija. Od 2000. godine na različitim je funkcijama u odjelu marketinga konditorskih proizvoda, da bi u travnju 2004. bila imenovana direktoricom marketinga Nestlé konditorske kategorije za cijelu Rusiju.

Nastavak karijere donio joj je napredovanje do pozicije regionalne direktorice Nestlé Purina Petcare Rusija, Ukrajina & ZND (Zajednica nezavisnih država). Njezina odlučnost i usmjerenost na rezultate bili su ključni čimbenici za značajne poslovne rezultate Nestlé Purina Petcarea koje ostvaruje u Istočnoj Europi.

U rujnu 2012. godine Yana Mikhailova imenovana je voditeljicom marketinga tvrtke Nestlé za Ukrajinu i Moldaviju, gdje značajno pridonosi razvoju tržišta Ukrajine i Moldavije, ostvarujući neprestani rast u proteklih nekoliko godina.

“Iznimno sam ponosna što postajem dijelom Nestlé Adriatic tima. Nestlé je ostvario mnogo na tržištima regije, od akvizicije tvrtke Centroproizvod do neprestanih inovacija i proširenja portfelja. Zahvaljujući snažnom i predanom lokalnom timu, sigurna sam da ćemo nastaviti tržištu nuditi najvišu kvalitetu te jačati našu poziciju”, izjavila je nova regionalna direktorica tvrtke Nestlé Adriatic.

 
NO Belupa imenovao predsjednika i članicu Uprave Belupa d.d. PDF Print E-mail
Wednesday, 06 May 2015 16:56

Nadzorni odbor Belupa d.d. imenovao je magistra farmacije i poslovnog upravljanja Hrvoja Kolarića na novi petogodišnji mandat za predsjednika Uprave Belupa d.d.. Članicom Uprave Belupa d.d. imenovana je mr. Ksenija Punčikar, magistra ekonomije i poslovnog upravljanja - dosadašnja glavna financijska direktorica društva. Dosadašnji član Uprave Belupa d.d. Stanislav Biondić, kojem je istekao petogodišnji mandat, ostaje u Belupu d.d. kao savjetnik Uprave. Članovi Nadzornog odbora bili su jednoglasni u ocjeni da je Biondić dao izniman doprinos rastu i razvoju Belupa, koji je postao jak regionalni lider, usporediv sličnim kompanijama u inozemstvu. Kolarić je imenovan za člana Uprave Belupa d.d. u svibnju 2005. U svibnju 2012. imenovan je predsjednikom Uprave Belupa d.d., a koncem iste godine imenovan je i članom Uprave Podravke d.d. Punčikar je u Belupu više od dvije godine, a u prethodnih devet radila je na brojnim izvršnim pozicijama u Podravki d.d. te društvu ACG Lukaps. Završila je magisterij ekonomije u Zagrebu i MBA u poslovnoj školi IEDC u Sloveniji. Stekla je i Licencu za obavljanje brokerskih poslova u Republici Hrvatskoj.

 
Tomislav Smolčec novi direktor prodaje i pridruženi član Uprave METRO Cash & Carry Hrvatska PDF Print E-mail
Wednesday, 06 May 2015 16:54

tomislav-smolcecTomislav Smolčec imenovan je direktorom prodaje te pridruženim članom Uprave zaduženim za prodajne kanale tvrtke METRO Cash & Carryja Hrvatska. Na novoj će funkciji biti odgovoran za daljnji razvoj i provedbu strategije u svim prodajnim kanalima kompanije. "Iznimno mi je zadovoljstvo pridružiti se timu METRO Cash & Carry Hrvatska. Svojim dugogodišnjim iskustvom i znanjem stečenim u sektoru prodaje želim doprinijeti uspješnom poslovanju i razvoju prodajne mreže METRO-a. Veselim se novim poslovnim izazovima i radu u kompaniji koja se, tijekom više od 50 godina poslovanja, dokazala kao međunarodni lider u veleprodaji", izjavio je Smolčec.

Smolčec u METRO dolazi s pozicije izvršnog direktora poslovnog područja prodaje u kompaniji Jamnica d.d., gdje je bio zadužen za organizaciju i implementaciju svih prodajnih odjela i njihovih strategija, pregovaranje, definiranje cijena, asortimana i prodajni dio brend strategije za Hrvatsku i regiju. Nakon stečene diplome na Ekonomskom fakultetu u Zagrebu, Tomislav je svoju karijeru započeo u Jamnici kao asistent u prodaji. Tijekom sedamnaest godina provedenih u toj kompaniji, Tomislav se usavršavao u području prodaje te je od asistenta ubrzo promoviran na mjesto voditelja prodaje, a kasnije i na mjesto direktora distribucijskog centra, direktora prodaje za Hrvatsku te u konačnici na mjesto izvršnog direktora poslovnog područja prodaje.

 
Boško Beban imenovan Corona Brand Managerom Molson Coorsa za Europu PDF Print E-mail
Thursday, 30 April 2015 16:20

bosko-bebanBoško Beban imenovan je Corona Brand Managerom Molson Coorsa za Europu. Na toj poziciji Beban će biti odgovoran za strateško planiranje i razvoj premium brenda Corona kao i za ostale Anheuser-Busch InBev (ABI) brendove u zemljama Molson Coors Europe. Isto tako, bit će izravno uključen u projekte vezane uz ABI brendove Beck’s i Stellu Artois. Karijeru u Zagrebačkoj pivovari Boško je započeo 2006. godine na poziciji procesnog inženjera u održavanju, a nakon dvije godine prelazi u marketing, gdje je obnašao funkcije brand i trade marketing managera za premium brendove i kasnije Staropramen. Sudjelujući u brojnim uspješnim projektima stekao je bogato radno i marketinško iskustvo. Karijeru nastavlja kao brand manager za Ožujsko pivo, gdje je također postigao izvrsne rezultate. Boško Beban na novoj poziciji odgovarat će izravno Andrásu Tripolszkyju, Senior Brand Manageru za ABI brendove.

 
Zoran Mabić novi izvršni direktor prodaje u Francku PDF Print E-mail
Wednesday, 22 April 2015 21:15

zoran-mabic-franckZoran Mabić novi je izvršni direktor prodaje Francka i član menadžment tima. Na novoj će funkciji biti odgovoran za daljnji razvoj i provedbu strategije u svim prodajnim kanalima kompanije, na svim tržištima Franckova poslovanja. Mabić je u dosadašnjoj karijeri obavljao niz vodećih dužnosti u velikim kompanijama. Mabić u Franck dolazi s mjesta direktora sektora prodaje Heinekena Hrvatska, a bogato komercijalno i menadžersko iskustvo stjecao je i kao direktor prodaje i trade marketinga u Alca Grupi i Lura d.d.

Završio je Visoku poslovnu školu i Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, na kojemu je 2012. stekao i zvanje magistra znanosti te Executive MBA na CBA. Dodatno se obrazovao na stranim specijaliziranim poslovnim školama. "Franckove velike prednosti su garancija kvalitete proizvoda kao i inovacije u razvoju noviteta te povjerenje potrošača u brendove kompanije.

U skladu s time, osnovni zadatak prodaje bit će tu inovativnu strategiju razvoja i tržišnih komunikacija uspješno realizirati u svim prodajnim kanalima kako u Hrvatskoj tako i na ostalim tržištima, a posebno na tržištima regije na kojima Franck ima značajan potencijal", izjavio je Mabić.

 
Petar Bermanec i Peter Heere - novi članovi menadžmenta Heineken Hrvatska PDF Print E-mail
Wednesday, 15 April 2015 20:30

bermanec-i-hereMenadžment tim tvrtke Heineken Hrvatska ima dva nova člana: Petar Bermanec novi je direktor prodaje dok je Peter Heere novi direktor financija. Petar Bermanec u tvrtki radi od 2011. godine. Bio je rukovoditelj Odjela trade marketinga, a nakon toga je vodio Odjel ključnih kupaca. Značajno je doprinio unapređenju odnosa s ključnim kupcima fokusirajući se na rast pivske kategorije i profitabilnosti; razvio je i implementirao strategiju razvoja kanala trgovina; uspostavio je proces zajedničkog planiranja za ključne kupce te je unaprijedio kompetencije trade marketing odjela fokusirajući se na ključne prodajne kanale.

Prije dolaska u kompaniju Heineken Hrvatska Bermanac je radio u kompaniji Coca Cola Beverages Hrvatska. Kao direktor prodaje kompanije Heineken Hrvatska, bit će zadužen za jačanje pozicije na tržištu kroz daljnji razvoj prodaje u smislu novih vještina i kompetencija te upravljanja portfeljem. Bermanac je na poziciji direktora prodaje naslijedio Zorana Mabića koji je prihvatio novi izazov izvan kompanije Heineken.

Peter Heere na poziciju direktora financija Heinekena dolazi s mjesta direktora kontrolinga Grupe Zywiec. Uvelike je pridonio ostvarenju globalnih financijskih ciljeva Heinekenove pivovare u Poljskoj, povećao je učinkovitost kontrolinga, unaprijedio je partnersku suradnju kontrolinga s drugim funkcijama te je značajno doprinio promjenama u direktnoj distribuciji u Poljskoj. Na svojoj novoj poziciji, Heere će biti odgovoran za financijski rezultat, strateške financijske ciljeve i sve financijske procese, uključujući Odjel nabave i IT odjel tvrtke. Heere je zamijenio Piotra Nowakowskog koji je prihvatio izazov u Heinekenovom globalnom strateškom planiranju i kontrolingu. 

 


Page 7 of 23

Prosinac 2018.

progressive-prosinac-2018

progressive arhiva
 
facebook logo
 
atmc-banner
 

SURADNICI

igd-logic-n nielsen-logic-n
crowe-horwarh-logic ipsos-puls-logic-n
gfk-logic-n hendal-logic-n
tecumviva-logic-n euromonitor-logicc-n
atkearney-logic-n implementacija-snova-logic-n