• Increase font size
  • Default font size
  • Decrease font size

Progressive

Member Area
Imenovanja
Tomislav Smolčec novi direktor prodaje i pridruženi član Uprave METRO Cash & Carry Hrvatska PDF Print E-mail
Wednesday, 06 May 2015 16:54

tomislav-smolcecTomislav Smolčec imenovan je direktorom prodaje te pridruženim članom Uprave zaduženim za prodajne kanale tvrtke METRO Cash & Carryja Hrvatska. Na novoj će funkciji biti odgovoran za daljnji razvoj i provedbu strategije u svim prodajnim kanalima kompanije. "Iznimno mi je zadovoljstvo pridružiti se timu METRO Cash & Carry Hrvatska. Svojim dugogodišnjim iskustvom i znanjem stečenim u sektoru prodaje želim doprinijeti uspješnom poslovanju i razvoju prodajne mreže METRO-a. Veselim se novim poslovnim izazovima i radu u kompaniji koja se, tijekom više od 50 godina poslovanja, dokazala kao međunarodni lider u veleprodaji", izjavio je Smolčec.

Smolčec u METRO dolazi s pozicije izvršnog direktora poslovnog područja prodaje u kompaniji Jamnica d.d., gdje je bio zadužen za organizaciju i implementaciju svih prodajnih odjela i njihovih strategija, pregovaranje, definiranje cijena, asortimana i prodajni dio brend strategije za Hrvatsku i regiju. Nakon stečene diplome na Ekonomskom fakultetu u Zagrebu, Tomislav je svoju karijeru započeo u Jamnici kao asistent u prodaji. Tijekom sedamnaest godina provedenih u toj kompaniji, Tomislav se usavršavao u području prodaje te je od asistenta ubrzo promoviran na mjesto voditelja prodaje, a kasnije i na mjesto direktora distribucijskog centra, direktora prodaje za Hrvatsku te u konačnici na mjesto izvršnog direktora poslovnog područja prodaje.

 
Boško Beban imenovan Corona Brand Managerom Molson Coorsa za Europu PDF Print E-mail
Thursday, 30 April 2015 16:20

bosko-bebanBoško Beban imenovan je Corona Brand Managerom Molson Coorsa za Europu. Na toj poziciji Beban će biti odgovoran za strateško planiranje i razvoj premium brenda Corona kao i za ostale Anheuser-Busch InBev (ABI) brendove u zemljama Molson Coors Europe. Isto tako, bit će izravno uključen u projekte vezane uz ABI brendove Beck’s i Stellu Artois. Karijeru u Zagrebačkoj pivovari Boško je započeo 2006. godine na poziciji procesnog inženjera u održavanju, a nakon dvije godine prelazi u marketing, gdje je obnašao funkcije brand i trade marketing managera za premium brendove i kasnije Staropramen. Sudjelujući u brojnim uspješnim projektima stekao je bogato radno i marketinško iskustvo. Karijeru nastavlja kao brand manager za Ožujsko pivo, gdje je također postigao izvrsne rezultate. Boško Beban na novoj poziciji odgovarat će izravno Andrásu Tripolszkyju, Senior Brand Manageru za ABI brendove.

 
Zoran Mabić novi izvršni direktor prodaje u Francku PDF Print E-mail
Wednesday, 22 April 2015 21:15

zoran-mabic-franckZoran Mabić novi je izvršni direktor prodaje Francka i član menadžment tima. Na novoj će funkciji biti odgovoran za daljnji razvoj i provedbu strategije u svim prodajnim kanalima kompanije, na svim tržištima Franckova poslovanja. Mabić je u dosadašnjoj karijeri obavljao niz vodećih dužnosti u velikim kompanijama. Mabić u Franck dolazi s mjesta direktora sektora prodaje Heinekena Hrvatska, a bogato komercijalno i menadžersko iskustvo stjecao je i kao direktor prodaje i trade marketinga u Alca Grupi i Lura d.d.

Završio je Visoku poslovnu školu i Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, na kojemu je 2012. stekao i zvanje magistra znanosti te Executive MBA na CBA. Dodatno se obrazovao na stranim specijaliziranim poslovnim školama. "Franckove velike prednosti su garancija kvalitete proizvoda kao i inovacije u razvoju noviteta te povjerenje potrošača u brendove kompanije.

U skladu s time, osnovni zadatak prodaje bit će tu inovativnu strategiju razvoja i tržišnih komunikacija uspješno realizirati u svim prodajnim kanalima kako u Hrvatskoj tako i na ostalim tržištima, a posebno na tržištima regije na kojima Franck ima značajan potencijal", izjavio je Mabić.

 
Petar Bermanec i Peter Heere - novi članovi menadžmenta Heineken Hrvatska PDF Print E-mail
Wednesday, 15 April 2015 20:30

bermanec-i-hereMenadžment tim tvrtke Heineken Hrvatska ima dva nova člana: Petar Bermanec novi je direktor prodaje dok je Peter Heere novi direktor financija. Petar Bermanec u tvrtki radi od 2011. godine. Bio je rukovoditelj Odjela trade marketinga, a nakon toga je vodio Odjel ključnih kupaca. Značajno je doprinio unapređenju odnosa s ključnim kupcima fokusirajući se na rast pivske kategorije i profitabilnosti; razvio je i implementirao strategiju razvoja kanala trgovina; uspostavio je proces zajedničkog planiranja za ključne kupce te je unaprijedio kompetencije trade marketing odjela fokusirajući se na ključne prodajne kanale.

Prije dolaska u kompaniju Heineken Hrvatska Bermanac je radio u kompaniji Coca Cola Beverages Hrvatska. Kao direktor prodaje kompanije Heineken Hrvatska, bit će zadužen za jačanje pozicije na tržištu kroz daljnji razvoj prodaje u smislu novih vještina i kompetencija te upravljanja portfeljem. Bermanac je na poziciji direktora prodaje naslijedio Zorana Mabića koji je prihvatio novi izazov izvan kompanije Heineken.

Peter Heere na poziciju direktora financija Heinekena dolazi s mjesta direktora kontrolinga Grupe Zywiec. Uvelike je pridonio ostvarenju globalnih financijskih ciljeva Heinekenove pivovare u Poljskoj, povećao je učinkovitost kontrolinga, unaprijedio je partnersku suradnju kontrolinga s drugim funkcijama te je značajno doprinio promjenama u direktnoj distribuciji u Poljskoj. Na svojoj novoj poziciji, Heere će biti odgovoran za financijski rezultat, strateške financijske ciljeve i sve financijske procese, uključujući Odjel nabave i IT odjel tvrtke. Heere je zamijenio Piotra Nowakowskog koji je prihvatio izazov u Heinekenovom globalnom strateškom planiranju i kontrolingu. 

 
Anita Boltužić Kučić nova potpredsjednica komercijalnog sektora Molson Coorsa za Europu PDF Print E-mail
Wednesday, 11 March 2015 15:27

anita-boltuzic-kucic-1Anita Boltužić Kučić, članica Nadzornog odbora Zagrebačke pivovare, imenovana je na poziciju potpredsjednice Komercijalnog sektora Molson Coorsa za Europu (Vice President Commercial Molson Coors Europe). Na novu je funkciju došla s pozicije direktorice svih Molson Coorsovih brendova na europskim tržištima (MCE Brand Excellence Director) te će kao potpredsjednica Komercijalnog sektora odgovarati direktno predsjedniku uprave Molson Coorsa za Europu.

U povodu novog imenovanja, Anita Boltužić Kučić je istaknula: „Velika mi je čast preuzeti novu funkciju podpredsjednice Komercijalnog sektora Molson Coorsa za Europu. Bit će mi veliko zadovoljstvo i profesionalni izazov preuzeti odgovornost za kontinuirano unaprjeđenje komercijalne strategije kao i provođenje praksi izvrsnosti u komercijalnom poslovanju kako bi Molson Coors brendovi postali prvi izbor potrošača i kupaca na europskim tržištima“.

Na novoj će poziciji Boltužić Kučić usko surađivati s Globalnim timom za potrošače i kupce Molson Coorsa s ciljem uspješnog implementiranja programa izvrsnosti na europskim tržištima jedne od vodećih pivarskih industrija u svijetu. Zajedno s generalnim i izvršnim direktorima ostalih europskih zemalja bit će odgovorna za dugoročan razvoj vizije i strategije cjelokupnog portfelja Molson Coorsovih brendova što je u skladu s razvojnom strategijom na globalnoj razini. Uz navedena zaduženja, na novoj će funkciji voditi brigu i o cjelokupnoj marketinškoj zajednici vodeći se najboljim primjerima iz MCE okruženja te će pritom usko surađivati s marketinškim direktorima svih zemalja u kojima kompanija posluje. Također će biti odgovorna za razvoj strategije inovacija Molson Coorsa na europskom tržištu u skladu s brendovima kompanije na globalnoj razini.

Uspješna karijera Anite Boltužić Kučić strelovito se razvijala do najnovijeg imenovanja na poziciju potpredsjednice Komercijalnog sektora Molson Coorsa za Europu. Timu Zagrebačke pivovare priključila se 2002. godine kao Junior Brand Manager, a već iduće godine promovirana je na poziciju Brand Managera za Ožujsko pivo. Godine 2005. preuzima funkciju Brand Managera za Beck’s, a 2006. postaje Marketing Manager za domaće brendove. Direktoricom marketinga Zagrebačke pivovare imenovana je 2008., a članicom Nadzornog odbora u srpnju 2013. godine kad je  imenovana i direktoricom svih Molson Coorsovih brendova na europskim tržištima.

 
Kruno Mervar preuzeo funkciju direktora planiranja u lancu opskrbe za Zonu Europa, Bliski Istok i Sjeverna Afrika PDF Print E-mail
Wednesday, 04 March 2015 15:13

Kruno Mervar, dosadašnji direktor Lanca opskrbe za regiju Adriatic, početkom veljače preuzeo je funkciju direktora planiranja u lancu opskrbe tvrtke Nestlé za Zonu Europa, Bliski Istok i Sjeverna Afrika (EMENA). Na značajnu funkciju u središnjici tvrtke Nestlé u švicarskom Veveyu Kruno Mervar prelazi nakon više od deset godina djelovanja na različitim pozicijama unutar Adriatic regije. Ovim promaknućem Mervar je postao voditelj tima koji proizvodima iz 169 Nestlé tvornica pokriva 1,3 milijarde potrošača zone EMENA. U deset godina provedenih u tvrtki Nestlé Adriatic, Mervar je uspostavio i razvio regionalnu infrastrukturu lanca opskrbe te je uspješno implementirao SAP sustav. Ujedno, on je prvi lokalni stručnjak imenovan na poziciju direktora Lanca opskrbe tvrtke Nestlé u regiji.

 


Page 7 of 23

Travanj 2018.

progressive-travanj-2018

progressive arhiva
 
facebook logo
 
atmc-banner
 

Specijalni prilozi

 

premium 2017-cover

zdrava-hrana-lipanj-2017

SURADNICI

igd-logic-n nielsen-logic-n
crowe-horwarh-logic ipsos-puls-logic-n
gfk-logic-n hendal-logic-n
tecumviva-logic-n euromonitor-logicc-n
atkearney-logic-n implementacija-snova-logic-n