• Increase font size
  • Default font size
  • Decrease font size

Progressive

Member Area
Imenovanja
Podravka imenovala starije potpredsjednike za Lanac opskrbe te Globalni razvoj poslovanja PDF Print E-mail
Wednesday, 04 March 2015 15:10

podravka-zgrada-2S ciljem daljnjeg jačanja razvoja i efikasnosti poslovanja, Uprava Podravke donijela je odluku o imenovanju starijih potpredsjednika za Lanac opskrbe te za Globalni razvoj poslovanja. Tako je s 1. ožujkom ove godine na poziciju starijeg potpredsjednika za Lanac opskrbe imenovan Ivan Galović koji iza sebe ima više od 30 godina bogatog poslovnog iskustva u Hrvatskoj i u inozemstvu. Po završetku Prehrambeno tehnološkog fakulteta 1982. godine svoju poslovnu karijeru započeo je upravo u Podravki radeći na pozicijama tehnologa te tehničkog direktora u tvornici Kvasca.

Nakon toga, karijeru nastavlja u Carlsbergu obnašajući niz odgovornih dužnosti u području proizvodnje, lanca opskrbe, općeg menadžmenta i to u Hrvatskoj, ali i u nizu kompanija Carlsberg Grupacije u svijetu. Radeći u Bugarskoj, Kazahstanu, Danskoj i Malawiju posebno se isticao postizanjem natprosječnih rezultata te svojom orijentiranošću na rast kompanija. U Podravku se vraća 2013. godine na poziciju direktora Lanca opskrbe na kojoj je ostvario zapažene poslovne rezultate, a novim imenovanjem na poziciju starijeg potpredsjednika bit će zadužen za osiguravanje daljnjeg rasta poslovanja te povećanje dosadašnje razine efikasnosti kompanije u cjelini.

Na poziciju starijeg potpredsjednika za Globalni razvoj poslovanja imenovan je Mario Baburić, dosadašnji direktor sektora Razvoj poslovanja te sektora Kontroling.

Baburić je doktorirao na Fakultetu strojarstva i brodogradnje, Sveučilišta u Zagrebu te je završio MBA iz područja financija na Rotterdamskoj poslovnoj školi. Iza sebe ima petnaestak godina poslovnog iskustva, a u Podravku je došao 2012. godine iz Unicredita gdje je bio zadužen za korporativno financiranje, a osobito se uspješno bavio spajanjima i akvizicijama te financijskim i operativnim restrukturiranjima.

S obzirom na daljnje jačanje internacionalizacije poslovanja Podravke, kao stariji potpredsjednik bit će prvenstveno zadužen za razvoj poslovanja na globalnoj razini.

„Ovim imenovanjima želimo stvoriti sve pretpostavke za širenje njihovog djelovanja i odgovornosti na sva tržišta na kojima smo prisutni u svijetu, no pored toga i nagraditi ljude koji su svojim ostvarenim rezultatima u potpunosti opravdali dano im povjerenje. Uvjereni smo kako će doprinijeti razvoju našeg internacionalnog poslovanja jer su svojim dosadašnjim radom dokazali da znaju i mogu“, naglasio je prilikom novih imenovanja Zvonimir Mršić, predsjednik Uprave Podravke.

 
Anita Letica generalna direktorica Philip Morris Zagreb PDF Print E-mail
Tuesday, 03 March 2015 11:04

anita-leticaAnita Letica imenovana je generalnom direktoricom za hrvatsko tržište u sklopu grupacije društava Philip Morris te će uskoro biti imenovana za predsjednicu uprave društva Philip Morris Zagreb d.o.o. Do prelaska na novu funkciju, Letica je obavljala dužnost direktorice poslovnog razvoja i planiranja za regiju Jugoistočna Europa koja obuhvaća Albaniju, Bosnu i Hercegovinu, Bugarsku, Crnu Goru, Hrvatsku, Kosovo, Makedoniju, Rumunjsku, Sloveniju i Srbiju. Kao generalna direktorica za hrvatsko tržište i dalje ostaje članica Menadžment tima regije Jugoistočna Europa.

Tvrtki Philip Morris International pridružila se 2008., nakon uspješne karijere u Plivi, gdje je radila na raznim odgovornim pozicijama u odjelu financija. Diplomirala je financije na Ekonomskom fakultetu Sveučilišta u Zagrebu te magistrirala poslovno upravljanje na Poslovnoj školi u Bledu.

Anita Letica ovim će imenovanjem zamijeniti Branislava Bibića, koji je promoviran na dužnost direktora korporativnih poslova i člana Menadžment tima globalne poslovne jedinice Duty Free sa sjedištem u Lausanni u Švicarskoj. Philip Morris International lider je na globalnom Duty Free tržištu s prisutnošću u 135 zemalja.

 
Podravka imenovala čelne ljude za regije Europa i Adria te projekt Food solution PDF Print E-mail
Wednesday, 11 February 2015 17:14

gerschbacher alexNakon donesene odluke o daljnjem jačanju internacionalizacije poslovanja te formiranju novih tržišnih regija, Uprava Podravke donijela je odluku o imenovanju čelnih ljudi za dvije novoformirane regije - Europa i Adria te za projekt Food solution. „Ovim imenovanjima značajno smo osnažili naš tim koji će zasigurno ostvariti pozitivne iskorake na tržištima na kojima smo prisutni, a jednako tako proširiti poslovanje i na nova tržišta“, istaknuo je predsjednik Uprave Podravke Zvonimir Mršić. 

Početkom ožujka poziciju starijeg potpredsjednika za regiju Europa u Podravki preuzet će Alexander Gerschbacher koji će biti zadužen za grupu tržišta s područja centralne te zapadne Europe. Alexander Gerschbacher iza sebe ima respektabilno komercijalno, marketinško i menadžersko iskustvo u vodećim svjetskim kompanijama. U Podravku dolazi iz Heinekena gdje je posljednjih 15 godina uspješno obnašao niz odgovornih pozicija te je, između ostalog, upravljao poslovanjem ove multinacionalne kompanije u Austriji, Vijetnamu i Hrvatskoj. Prije no što je došao u Heineken, radio je na raznim marketinškim pozicijama u Kraft Jacobs Suchardu.

Na poziciju starijeg potpredsjednika za Adria regiju imenovan je Milan Tadić koji je do ovog imenovanja bio zadužen za tržišta jugoistočne Europe. Novom funkcijom preuzima odgovornost za poslovanje Podravke na tržištu Hrvatske te tržištima jugoistočne Europe. Milan Tadić u Podravku dolazi 2001. godine. Između ostalog, radio je u Uredu Uprave kao stručni savjetnik za internacionalna tržišta, a zatim kao direktor službe Upravljanje međunarodnim ključnim kupcima. U periodu od 2005. do 2009. godine obnaša funkciju direktora sektora Tržište Centralne Europe. Iz Podravke prelazi u Tvornicu duhana Rovinj (Adris Grupa) gdje radi kao izvršni direktor prodaje nakon čega se vraća u Podravku na mjesto direktora sektora JIE.

Osim spomenutih imenovanja, Uprava Podravke donijela je odluku i o imenovanju starijeg potpredsjednika za Food solution. Riječ je o Peteru Fuchsu koji će ovim imenovanjem s početkom mjeseca travnja preuzeti upravljanje gastro segmentom, odnosno projektom unapređenja i razvijanja proizvoda i servisa za ovaj brzorastući program, a pod nazivom Food solution.

Peter Fuchs ima bogato tridesetogodišnje iskustvo u hotelijerstvu i turizmu te je bio na vodećim pozicijama u nekoliko poznatih hotelskih kompanija. Između ostalog, bio je predsjednik Uprave hotelske grupacije Falkensteiner u Hrvatskoj, F&B direktor za cijelu hotelsku grupaciju Steigenberger te regionalni direktor Mövenpick Njemačka. Od travnja 2005. do kraja 2006. godine obnašao je funkciju člana Uprave Valamara, a od  2007. godine preuzeo je poziciju predsjednika Uprave Valamara s koje dolazi u Podravku.

 
Robert Blaić novi direktor Podravkine prodaje u Hrvatskoj PDF Print E-mail
Friday, 30 January 2015 12:19

Podravkin sektor Tržište RH ima novog direktora - Roberta Blaića, iskusnog stručnjaka za prodaju na domaćem i stranim tržištima. U Podravku dolazi s pozicije izvršnog direktora prodaje jugoistočne Europe u TDR-u. Najveći dio svoje profesionalne karijere Blaić je proveo u FMCG kompanijama poput Agrokora, Konzuma, Ronhilla i TDR-a, na pozicijama direktno vezanima uz prodaju. Iza njega je višegodišnje iskustvo u prodaji na domaćem i stranim tržištima, iskustvo u rukovođenju, organiziranju, planiranju i kontroli poslovanja kao i priznanja struke za najbolje poslovne rezultate te brojna poslovna postignuća iz prethodnih kompanija vezana uz segment prodaje. Formalni dio obrazovanja Blaić je stekao na Ekonomskom fakultetu u Zagrebu, a kasnije je završio i MBA program na IEDC-u, Bled. Trenutno je na znanstvenom magistarskom studiju na Ekonomskom fakultetu. 

 
Milan Tadić novi Podravkin direktor Tržišta Jugoistočne Europe PDF Print E-mail
Monday, 20 October 2014 13:43

milan-tadicPrema odluci Uprave Podravke, za novog direktora sektora Tržište Jugoistočne Europe imenovan je Milan Tadić koji će biti zadužen za tržišta Slovenije, Bosne i Hercegovine, Makedonije, Srbije, Crne Gore te Kosova.

Po završetku Pravnog fakulteta u Osijeku, profesionalnu karijeru započeo je 1986. godine u Hrvatskom zavodu za mirovinsko osiguranje. U Podravku dolazi 2001. godine na poziciju specijalista za imovinsko pravo, a zatim i voditelja Odjela za imovinsko pravo u pravnom sektoru.

Godine 2003. prelazi u Ured Uprave kao stručni savjetnik za internacionalna tržišta, a zatim obnaša funkciju direktora službe Upravljanje međunarodnim ključnim kupcima. U periodu od 2005. do 2009. godine radi na poziciji direktora sektora Tržište Centralne Europe koje obuhvaća tržišta Poljske, Češke, Slovačke i Mađarske, a od 2008. nadležan je i za tržišta Rumunjske i Bugarske.

Iz Podravke 2009. godine prelazi u Tvornicu duhana Rovinj (Adris Grupa) gdje radi kao izvršni direktor prodaje. Povratkom u Podravku na poziciju direktora sektora Tržište Jugoistočne Europe bit će zadužen za tržišta Slovenije, Bosne i Hercegovine, Makedonije, Srbije, Crne Gore te Kosova. 

 
Vladimir Gnjidić novi član Uprave za ponudu i nabavu PDF Print E-mail
Monday, 06 October 2014 16:45

vladimir-gnjidic-imenovanjeVladimir Gnjidić imenovan je članom Uprave Metro Cash & Carryja za ponudu i nabavu. Time je sa 34 godine postao najmlađi član Uprave tvrtke Metro Cash & Carry koja posluje u 28 svjetskih zemalja sa više od 120.000 zaposlenika. 

"Iznimna mi je čast biti dijelom Uprave jer je to potvrda mog dosadašnjeg zalaganja i rezultata. Zajedno s timom namjeravam dodatno graditi jedinstvena poslovna rješenja za naše kupce, kombinacijom globalnih znanja i iskustava, uvelike poštujući lokalne specifičnosti. Takvu kombinaciju globalno-lokalnih cjelovitih rješenja u ovom trenutku samo Metro može ponuditi na hrvatskom tržištu veleprodaje“, izjavio je Vladimir Gnjidić.

Nakon stečene diplome na Ekonomskom fakultetu u Zagrebu te titule magistra znanosti u marketingu, Vladimir je, kao prvi u dvije generacije studenata, postao doktor znanosti u strateškom menadžmentu na Ekonomskom Fakultetu u Splitu. Nagradu za najboljeg studenta na doktorskom studiju osvaja 2009. godine, a u siječnju 2014. godine u koautorstvu objavljuje sveučilišni udžbenik "Osnove strateškog marketinga".

Svoj profesionalni put Vladimir je započeo kao menadžer istraživanja tržišta u Jadranskoj pivovari, članu Grupe Pivovarna Laško. Ubrzo, Vladimir je promoviran na mjesto Direktora marketinga. Svoju karijeru nastavlja graditi na mjestu Direktora marketinga Dukata. Konačno, 2012. dolazi u METRO Cash & Carry na mjesto Direktora strategije razvoja kupaca i marketinga, zadužen za razvoj i implementaciju poslovne strategije i planiranja s fokusom na potrebe kupaca uz odgovornost za tim od 30 stručnjaka.

Paralelno uz izgradnju profesionalne karijere, Vladimir je pridonosio i akademskoj zajednici kao koautor nekoliko knjiga iz područja menadžmenta i marketinga te je autor i koautor više znanstvenih radova objavljenih u međunarodnim znanstvenim publikacijama. Njegove projekte na području marketinga prepoznala je i stručna zajednica te je višestruki dobitnik nagrade za najučinkovitije oglašavanje - Effie. Vladimir je gost predavač na diplomskim i poslijediplomskim studijima na nekoliko hrvatskih fakulteta te gost govornik i sudionik brojnih konferencija u Hrvatskoj i inozemstvu. 

 


Page 8 of 23

Travanj 2018.

progressive-travanj-2018

progressive arhiva
 
facebook logo
 
atmc-banner
 

Specijalni prilozi

 

premium 2017-cover

zdrava-hrana-lipanj-2017

SURADNICI

igd-logic-n nielsen-logic-n
crowe-horwarh-logic ipsos-puls-logic-n
gfk-logic-n hendal-logic-n
tecumviva-logic-n euromonitor-logicc-n
atkearney-logic-n implementacija-snova-logic-n