• Increase font size
  • Default font size
  • Decrease font size

Progressive

Member Area
Fanika Mihaljević imenovana direktoricom istraživanja i segmentacije Molson Coorsa Europe PDF Print E-mail
Thursday, 19 January 2017 12:45

fanika-mihaljevicNakon devet godina obnašanja dužnosti menadžerice za istraživanja, inovacije i medije u Zagrebačkoj pivovari, Fanika Mihaljević iz hrvatskog tima imenovana je direktoricom istraživanja i segmentacije Molson Coorsa Europe, s ciljem osiguravanja daljnjeg rasta tvrtke kroz zadovoljstvo potrošača i kupaca.

Fanika je magistra psihologije koja u svojoj karijeri ima 19 godina iskustva u istraživanju tržišta i medija te devet godina iskustva u upravljanju inovacijama i medijskim strategijama, čime je doprinijela rastu i pozicioniranju Zagrebačke pivovare kao lidera na hrvatskom tržištu.

Ova promocija rezultat je Fanikina bogatog iskustva koje je stekla na dugogodišnjoj funkciji menadžerice za istraživanja, inovacije i medije Zagrebačke pivovare, gdje se bavila istraživanjem tržišta, strategijom pozicioniranja brendova te analizom potrošača i kupaca, a kao voditeljica inovacijskog tima bila je odgovorna za lansiranje novih proizvoda te je osmišljavala medijsku strategiju i pratila njezinu učinkovitost na zdravlje brendova.

U povodu novog imenovanja Fanika Mihaljević je izjavila: "Veselim se novom profesionalnom izazovu unutar globalne strukture Molson Coorsa - trećeg pivara u svijetu čiji je član i Zagrebačka pivovara - te se nadam da ću svojim znanjem i iskustvom doprinijeti novim uspjesima naših brendova."

 

Studeni 2017.

studeni-2017

progressive arhiva
 
facebook logo
 

Specijalni prilozi

sve za dom-2017

premium-proizvodi-2016

zdrava-hrana-lipanj-2017

SURADNICI

igd-logic-n nielsen-logic-n
crowe-horwarh-logic ipsos-puls-logic-n
gfk-logic-n hendal-logic-n
tecumviva-logic-n euromonitor-logicc-n
atkearney-logic-n implementacija-snova-logic-n