Atlantic Grupa u prvom polugodištu ostvarila je neto dobit od 217,5 milijuna kuna, što predstavlja rast od 18 posto kad se isključe jednokratne stavke, a za gotovo 10 posto porasli su i prodajni prihodi, objavili su iz te tvrtke. Istodobno, prihodi od prodaje ostvareni su u visini od 2,7 milijardi kuna, što je u odnosu na isto razdoblje lani rast od 9,7 posto.
Dobit prije kamata, poreza i amortizacije (EBITDA) bila je 387,2 milijuna kuna, što je bez jednokratnih stavki 6,7 posto više nego u prvom polugodištu prošle godine, navodi se u priopćenju.
Najbolji rezultat među poslovnim područjima ostvarili su strateška poslovna područja Pića, čiji je vodeći brend Cedevita, s rastom od 16,1 posto, Donat s rastom od 15,8 posto te Kava, pojedinačno najveća kategorija s udjelom od 20,5 posto u ukupnom prihodu i nosećim brendovima Barcaffe i Grand kafa, koja je rasla 10,3 posto.
Među distribucijskim područjima prednjače Hrvatska s rastom od 10,6 posto i Srbija s rastom od 9,7 posto.
Iz Atlantica podsjećaju kako je, s obzirom na odličan razvoj poslovanja i planove rasta u kategoriji delikatesnih namaza, u ožujku započelo ulaganje u izgradnju nove tvornice proizvoda pod robnom markom Argeta i to na području općine Kneginec u okolici Varaždina. Investicija ukupne vrijednosti više od 50 milijuna eura odvijat će se u nekoliko faza, a novi proizvodni pogon prema planu bi trebao biti pušten u rad u roku od 15 mjeseci od ishođenja građevinske dozvole.
Realizacijom svih faza projekta planirano je otvaranje i do 150 novih radnih mjesta, dodaju.
U srpnju su pak Atlantic Grupa i Barry Callebaut, vodeći svjetski proizvođač visokokvalitetnih proizvoda od čokolade i kakaa, sklopili ugovor o suradnji, koja će unaprijediti proizvodnju Atlanticovog etabliranog portfelja u asortimanu čokolada.
Atlantic Štark je prvi regionalni strateški partner tvrtke Barry Callebaut i njezine tvornice u Novom Sadu, a ovo partnerstvo potvrđuje Atlanticovo usmjerenje na daljnji razvoj glavnih brendova u ključnim kategorijama, navodi se u priopćenju.
Predsjednik Uprave Emil Tedeschi istaknuo je da je Atlantic Grupa u prvom polugodištu 2021. ostvarila rast u svim poslovnim i distribucijskim područjima, što je, u odnosu na isti period lani, posljedica i bolje epidemiološke situacije na svim tržištima te popuštanja mjera za suzbijanje pandemije. Osobito su ponosni, kako je rekao, na činjenicu da su, “unatoč svim izazovima, ostvarili organski rast prodaje od gotovo devet posto u odnosu na prvo polugodište 2019. – godine u kojoj su imali povijesno najviše prihode”.
Zabilježili su također novu najvišu cijenu dionice te su isplatili i povijesno najvišu dividendu. “Svjesni smo da će i nadolazeće razdoblje biti epidemiološki izazovno, pri čemu naši prioriteti ostaju isti – zdravlje i sigurnost naših djelatnika, osiguranje nesmetanog nastavka proizvodnje i kontinuirana opskrba naših kupaca i potrošača te društvena odgovornost u najširem smislu”, istaknuo je. (Hina)