Tea Matoš: Teksture, mirisi i prirodni sastojci vode našu Sun kolekciju na police diljem Europe

Tea Matoš, članica Uprave za marketing, Magdis grupa

Portfelj linije Biobaza Sun, koji se sastoji od čak 18 proizvoda za pripremu kože za sunce, sunčanje te njegu nakon sunčanja, kao i njegu usnica, trenutno se prodaje u 20 zemalja. Inovativne prirodne formulacije ovih proizvoda sadrže čak 98% sastojaka prirodnog podrijetla, a u njima će uskoro moći uživati kupci diljem Europe. O najnovijem uspjehu domaćeg proizvođača razgovaramo s Teom Matoš, članicom Uprave Magdis grupe.

Velika vijest stiže iz Magdisa – Biobaza Sun odnedavno je dostupna potrošačima diljem Europe – otkrijte nam o čemu se radi?

Biobaza Sun će dočekati svoje osmo ljeto s izvrsnim portfeljem proizvoda s jedinstvenim prirodnim formulacijama na bazi mrkve, ljubičaste mrkve, smeđeg orahovog ulja, ali i novog egzotičnog koktela tropskih sastojaka. Već godinama inovativne Biobaza Sun formulacije, bogate prirodnim beta-karotenom narančaste i antocijaninima ljubičaste mrkve, daju izvrsne rezultate u zaštiti kože od isušivanja, starenja, ali i u poticanju prirodne, brončane puti.

U ovih sedam godina, Biobaza Sun postala je jedan od najomiljenijih brendova kozmetike za sunčanje u Adria regiji, a ovog ljeta bit će dostupna i novim kupcima europskih tržišta – Talijanima, Španjolcima, Portugalcima, Poljacima, Litvancima… Naime, poznati lanac parfumerija Douglas i Primor te Cosmolita odlučili su u svoju ponudu ‘sunčanog’ asortimana uvrstiti čak jedanaest Biobaza Sun topsellera.

Koliko je trajao cijeli proces ulistanja i što je on sve podrazumijevao? Koji se zahtjevi moraju ispuniti da bi se došlo na njihove police, kakvi se brendovi traže?

Proces ulistanja odradili su naši partneri iz tvrtke Mativa koji su prepoznali kvalitetu, inovativnost i mogućnost posebnog pozicioniranja atraktivnog Biobaza Sun asortimana. Sama priča o nastanku Biobaza brenda te bogati, široki asortiman proizvoda koji je uspješno pozicioniran u kategorijama od njege tijela, kose, lica do njege beba i djece, muškaraca te inovativne intimne njege (op.a. Jajoperi) izaziva pozitivne reakcije kod potencijalnih kupaca.

Vrlo smo blisko i partnerski surađivali na svakom koraku prezentacije Sun asortimana – razvili smo nove marketinške materijale te ih preveli na desetak jezika kako bi svaki potrošač mogao shvatiti filozofiju brenda, posebnost sastojaka i učinka na koži. Teksture, mirisi, inovativnost samih formulacija, kao i udio prirodnih sastojaka nešto je čime se rijetko koji brend može pohvaliti.

Konačno se taj trud cijelog Biobaza tima isplatio i jako smo ponosni što je Sun kolekcija oduševila voditelje kategorija ovih prestižnih kupaca, koji imaju prilike probati i ulistati kozmetičke proizvode sa svih strana svijeta, premium cjenovnih razreda, snažnih marketinških budžeta. Otvorila nam se nevjerojatna prilika koju ne smijemo propustiti!

Koji su Vaši aduti u usporedbi s velikim multinacionalnim brendovima? Kako ćete se boriti za naklonost potrošača?

Iza Biobaza Sun proizvoda stoje godine promišljanja, preciznog slaganja strategije i testiranja proizvoda na vlastitoj koži. Sve ideje, sastojci formulacija, finalni proizvodi – sve potječe iz našeg tima. Mogu reći da poznajemo svako zrnce našeg proizvoda, sve njegove prednosti i iskrenim marketingom privlačimo kupce, koji na kraju iskuse isti doživljaj, oduševe se te steknu povjerenje u brend. Nema čarobne formule uspjeha, no tri postulata koja vrijede kako u životu, tako i u poslovanju su – originalnost, vjerodostojnost i kvaliteta.

Što za brend Biobaza Sun i općenito za tvrtku Magdis znači ovaj korak?

Biobaza Sun je naš ledolomac. Slikovito (ili ne ) je otopila put za ulistanje i šireg asortimana. Naime, nakon testiranja sunčane linije, postavila su se pitanja što sve Biobaza može ponuditi, kakva je struktura portfelja, filozofija brenda. Spremno smo ponudili široki, mirisni portfelj kozmetike nadahnut jedinstvenom ljepotom netaknute prirode jadranske obale i otoka, recepturama za njegu kože koje se prenose u našim krajevima i obiteljima iz generacije u generaciju.

Formulacije s najmanje 96% sastojaka prirodnog podrijetla za njegu tijela, kose, lica, usana, mama, beba, muškaraca – oduševljavaju već godinama sve generacije svojom učinkovitošću, jedinstvenim mirisima i ugodnim teksturama. Vjerujemo da ćemo nakon ovog ljeta dobiti priliku širiti ponudu na europskom tržištu.

Otvara li to vrata Vašim drugim brendovima? Radite li već na ulistanju svojih drugih brendova i koje biste prve najradije vidjeli na policama diljem Europe?

Svakako smatramo da izuzetan potencijal ima jedinstvena Melem formulacija, koja od 1977. drži vodeću poziciju u njezi usana te njezi osjetljive kože. Zanimljivi su i Rosal Lip Balm balzami za usne uz koje su odrasle generacije naših potrošača, a bogati fundus formulacija nudi stotinjak šarenih, mirisnih, aromatičnih balzama koje usne obožavaju. Plidenta je također izuzetno zanimljiva, pogotovo nove, nagrađivane formulacije iz Bio linije, poput Bio Cannabis paste i vodice, koje su i struka, ali i potrošači ocijenili najvišom ocjenom.

Što je trenutno u fokusu poslovanja Magdisa?

Trenutno je u fokusu optimizacija poslovanja – kako svakodnevnih procesa, tako i portfelja. Naime, tektonski pomaci u nabavi pojedinih sirovina i ambalaže tijekom korona krize, dodatno su potencirani krizom u Ukrajini koja je izazvala rast cijena energenata. Sve to nas stavlja u poziciju da kreiramo novu strategiju održivosti uspješnog poslovanja. Uz to, a uzevši u obzir da proizvodimo visokokvalitetnu kozmetiku s velikim udjelom prirodnih sastojaka, ulažemo napore za optimizaciju i ekološke održivosti poslovanja. U tom smislu pripremamo i jedan zanimljiv društveno odgovoran projekt za ovo ljeto. Kako bi rekao moj kolega, Brand Manager za Plidentu Branimir Zoraja: „Marketing nikada ne spava!“