Agencija Hendal kontinuirano provodi istraživanje zadovoljstva trgovačkim lancima na nacionalno reprezentativnom uzorku, koji u svibnju 2022. obuhvaća 500 građana starijih od 16 godina. Zbog obuhvata cjelokupnog teritorija, podaci o posjećenosti pojedinih lanaca koji nisu prisutni u svim regijama, mogu biti niži.
Analizirala: Martina Soršak Susović, Hendal
Rezultati za posjećenost pojedinog trgovačkog lanca pokazuju da je najveći broj kupaca u posljednja tri mjeseca posjetio Lidl (78,4%) i Konzum (74,4%). Slijede Kaufland (63,2%) i Plodine (57,5%) dok je manji broj ispitanika je posjetio Interspar (45,6%) i Spar (43,9%).
Manju posjećenost imaju Eurospin (21,9%), Tommy (21,8%), KTC (17,2%), Studenac (15,4%) i NTL (14,9%). Loniu je posjetilo 5,3% kupaca u posljednja tri mjeseca. Vezano za mjesto najčešće kupnje, Lidl, Konzum i Kaufland imaju podjednak rezultat. Značajno manji broj najčešćih kupaca imaju ostali trgovački lanci.
Najveći broj kupaca preporučuje Lidl (70,5%) i Kaufland (56,7%) dok 47,9% preporučuje Konzum, 40,3% preporučuje Interspar, a daljnjih 38,2% Plodine. Značajno manji broj preporučuje ostale lance. Usporedili smo i udjele lanaca posjećenih u posljednja tri mjeseca i preporuke. Najveći udio preporuka imaju Lidl, Kaufland, Interspar i KTC.