S više od 125 godina stručnosti, strasti za visokom kvalitetom i stalnim inovacijama, Lavazza želi ponuditi najbolje iskustvo ispijanja kave u svim njenim oblicima dok promiče kulturu prave talijanske kave diljem Hrvatske
Rođena kao mala trgovina u srcu Torina 1895., Lavazza je postala jedan od vodećih igrača na međunarodnoj sceni kave. „Prošlo je više od 125 godina, ali još uvijek se ponosno oslanjamo na iste dragocjene sastojke koji su transformirali ovu obiteljsku tvrtku u globalno poduzeće: strast za visokom kvalitetom i stalne inovacije – što se pokazalo savršenim receptom za uspjeh”, ističe Massimo Pepe, direktor Lavazze za istočnu Europu i izvozna tržišta.
Njegove riječi savršeno oslikavaju profil Lavazze, vrhunske talijanske ikone, simbola najautentičnijeg iskustva talijanske kave diljem svijeta. U vlasništvu iste obitelji već četiri generacije, globalna prisutnost tvrtke rezultat je više od 125 godina rasta. S više od 30 milijardi šalica Lavazza kave proizvedenih svake godine, tvrtka ima za cilj izgraditi bolji svijet, jednom po jednom šalicom kave te ponudom proizvoda vrhunske kvalitete dobivenih pomoću održivog modela baziranog na inovaciji, strasti, autentičnosti i stručnosti.
Ključna je podrška naših lokalnih partnera
Ne iznenađuje da je Lavazza inovaciju učinila zaštitnim znakom svojih poduzetničkih aktivnosti i kamenom temeljcem kontinuirane ponude najbolje moguće kave u svim oblicima. Zahvaljujući ovom naprednom i otvorenom stavu, Lavazza je uspjela prilagoditi svoju ponudu i strategiju trendovima karakterističnima za pojedino tržište, uključujući i Hrvatsku, ostajući istovremeno vjerna svojim ključnim vrijednostima.
“Hrvatska je dragulj u sklopu istočnoeuropskog klastera, relevantno i rastuće tržište za Lavazzu, na kojem težimo zauzeti vodeću poziciju. Znamo da nam je za postizanje toga ključna podrška i suradnja naših lokalnih partnera, tvrtki Orbico d.o.o. i Trivending Projekt d.o.o. Spajanje naše predanosti, nenadmašne stručnosti i strasti za kvalitetom s njihovim detaljnim poznavanjem tržišta ključno je kako bismo potrošačima nastavili nuditi najautentičnije iskustvo ispijanja kave, kojim god distribucijskim kanalom, uvijek se prilagođavajući lokalnim trendovima i potrebama.”
Tvrtka će nastaviti ulagati i inovirati na tržištu, surađujući s lokalnim partnerima kako bi ostala bliska hrvatskim ljubiteljima kave i pružila im autentičan i savršen talijanski espresso.
Promicanje kulture espressa
S porastom vrijednosti prodaje kave u zrnu i mljevene kave u HoReCa kanalu od +13,2% u 2021. u odnosu na prethodnu godinu (izvor: Global Data, 2021.), Lavazza oblikuje svoju strategiju u skladu s najnovijim lokalnim trendovima potrošnje te impresivnim rastom turizma. Kanal prodaje kave uredskim korisnicima i putem vending aparata (OCS/Vending kanal) također je važan, a sličan pristup karakterizira i maloprodajni kanal. Naime, Lavazza ulaže u promicanje edukacije o kavi na cijelom tržištu, fokusirajući se na metode pripreme kave i talijanski način ispijanja espressa.
“Naš prvi prioritet u Hrvatskoj je razvoj brenda u Away from Home poslovanju, uz promicanje edukacije o kavi u sklopu maloprodajnog i OCS/Vending kanala. Imamo specifičan pristup za svaki kanal, uz namjenski portfelj proizvoda. U maloprodaji, našoj 100% vrhunskoj Arabica ponudi Qualità Oro i Espresso dodajemo i ‘južniju’ mješavinu Arabice i Robuste, Qualità Rossa i Crema asortiman. Portfelj proizvoda za Food Service također je prilično bogat, uključujući asortimane Classic Collection i La Reserva de Tierra, koja nudi istinitu priču o održivosti u svakoj šalici. I kao posljednje, ali ne manje važno, naša OCS/Vending ponuda uključuje i kavu u zrnu i kapsule, za potpuno i autentično iskustvo kave kod svakoga ispijanja. Jedva čekamo vidjeti što nam nosi budućnost: zasigurno ćemo uvijek biti spremni našim hrvatskim potrošačima ponuditi autentični talijanski espresso!”, zaključuje Massimo Pepe.