Lidl Hrvatska predstavio je svoj prvi Izvještaj o održivosti, za godine 2017. i 2018., što ga čini prvim maloprodajnim lancem u zemlji koji je objavio ovakav izvještaj prema metodologiji GRI Standardi. Riječ je o pregledu utjecaja koje Lidl ima na gospodarstvo, društvo i okoliš te sveobuhvatnoj strategiji održivog razvoja naziva „Na putu prema sutra“. Ova strategija u fokusu ima teme vezane uz asortiman kompanije, okolišne utjecaje, društveni angažman te zaposlenike i poslovne partnere. Osim brojnih uspješnih inicijativa i napretka u procesima upravljanja još od dolaska na hrvatsko tržište 2006. godine, Lidl je u ovom izvještaju predstavio i jasno zacrtane ciljeve održivog razvoja za budućnost, kao i rokove za ostvarenje tih ciljeva. Sadržaj izvještaja predstavile su voditeljica Sektora korporativnih komunikacija Marina Dijaković i voditeljica Odjela odnosa s javnošću Lana Jugo, a događaju su prisustvovali i predstavnici Hrvatske udruge poslodavaca i Hrvatskog poslovnog savjeta za održivi razvoj.
Lidlov prvi Izvještaj o održivosti jedinstven je dokument koji obuhvaća sve Lidlove sadašnje i buduće napore u stvaranju održivog poslovanja. Smanjenje korištenja plastike, osviještena prehrana, nabava proizvoda domaćih proizvođača, stvaranje kvalitetnih radnih mjesta, energetska učinkovitost, upravljanje otpadom ili humanitarno djelovanje, sve su to teme koje je Lidl Hrvatska na 80-ak stranica izuzetno inovativnog i atraktivnog formata predstavio u ovom izvještaju. Izvještaj je u digitalnom obliku dostupan na Lidlovim internetskim stranicama.
„Kao velika tvrtka na svjetskoj razini, ali i velika tvrtka na hrvatskom tržištu koja zapošljava preko dvije tisuće ljudi i ima utjecaj na svakodnevne odluke milijuna kupaca, prepoznajemo našu odgovornost prema gospodarstvu, društvu i okolišu. Shvaćamo je itekako ozbiljno te neprestano radimo na tome da osiguramo održivost poslovanja na svim razinama. Ona se već odavno ne temelji isključivo na poslovnom rezultatu; tvrtke su danas sve svjesnije utjecaja koje imaju na svijet oko sebe i važnosti upravljanja tim utjecajima. Za Lidl ovo uistinu nisu samo riječi, za nas je to sveobuhvatna strategija razvoja poslovanja koja u obzir uzima sve naše utjecaje i o njima razgovara s našim partnerima, zaposlenicima, kupcima; svima s kojima se susrećemo u poslovnom procesu“ – rekla je Marina Dijaković, voditeljica Sektora korporativnih komunikacija.
Izvještaj o održivosti predstavljen je u Lidlovoj novoj upravnoj zgradi u Velikoj Gorici – prvoj zgradi u Hrvatskoj i drugoj u Europskoj Uniji koja ima certifikat Platinum LEED. Riječ je o certifikatu koji potvrđuje da je građevina projektirana prema zahtjevima zelene gradnje, a kasnije kod izgradnje kontrolira pridržava li se investitor projekta. Zgrade certificirane prema LEED sustavu učinkovito raspolažu energijom i vodom, a ovaj certifikat samo je dio Lidlovih napora u postizanju održivosti i u segmentu zelene gradnje i energetske učinkovitosti.