Generacije su rasle i odrasle uz POLI, koja danas ponosno nosi oznaku ‘Odabrale mame’

Prva! Poli je prva pileća posebna kobasica na europskom tržištu i sinonim za posebne kobasice od 1974. godine. Prava je avangarda među kobasicama. Originalnom recepturom i tehnološki sofisticiranom proizvodnjom postavila je visoki standard koji još nitko nije uspio nadmašiti. Bila je prva, a njezina iznimna kvaliteta osigurala je da je jednako dobra, najbolja i 45 godina kasnije.

“Poli pileća barena kobasica, kao i svi ostali proizvodi koji se proizvode u Hrvatskoj prolazi kroz niz propisanih kontrola. Osiguravanje kvalitete na tako visokoj razini izvodimo sa integriranim sustavom KKS (kvaliteta, sigurnost, sljedivost), gdje su svi procesi proizvodnje hrane od polja do vilice strogo kontrolirani“, ističe Branka Šoštarić, direktorica marketinga PP PIPO Čakovec.

Poli kobasicu i Poli hrenovke u jedinstvenom istraživanju zadovoljstva korištenim proizvodima i uslugama odabrale su hrvatske majke

“Kroz godine Poli obitelj se proširila ostajući vjerna svojoj avangardi. U segmentu hrenovki prvi na tržištu predstavili smo Poli hrenovke, koje sadrže čak 90% udjela pilećeg mesa čime smo povisili standarde kategorije i očekivanja potrošača kod kupnje hrenovki“, dodaje Šoštarić.

„Poli hrenovke ne sadrže gluten i to je također vrlo važno istaknuti! Veliki broj potrošača i medija obratio nam se kada smo prije tri godine lansirali Poli hrenovku na hrvatsko tržište upravo zbog specifičnosti koje ista nosi. Specifičan okus, blag miris, čvrstoća i konzistentnost, umjerena slanoća, ali i sam sastav proizvoda uvelike su utjecali na preferencije potrošača prema POLI u odnosu na druge slične proizvode na tržištu“, naglašava Branka Šoštarić i dodaje da posebne kobasice poput POLI 54% Hrvata konzumira jednom ili više od jednom mjesečno dok hrenovke konzumira 64% Hrvata barem jednom ili više puta mjesečno.

VELIKO PRIZNANJE POTROŠAČA

“POLI kobasicu i POLI hrenovku za proizvod kategorije su ‘ODABRALE MAME’. Ovo izuzetno veliko priznanje prihvatili smo s radošću i s ponosom ga nosimo na svim našim proizvodima te komunikacijskim materijalima! Vjerujemo kako ćemo i dalje zadržati visoka očekivanja naših potrošača i ponovno dokazati zašto su baš svi LUDI ZA POLI!“, ističe direktorica marketinga Branka Šoštarić.