• Increase font size
  • Default font size
  • Decrease font size

Progressive

Member Area
Vijesti iz zemlje
Poslovanje Grupe Agrokor obilježavaju završne pripreme za implementaciju Nagodbe PDF Print E-mail
Wednesday, 13 February 2019 11:31

agrokor-izvanredna-upravaObjavljeno je mjesečno izvješće o poslovanju 16 kompanija iz Grupe Agrokor koje obuhvaća razdoblje od 11. siječnja do 10. veljače 2019. godine. Za financijske rezultate kompanija za godinu završenu s 31. prosincem 2018. godine postoji zakonska obveza revizije. Očekuje se da će revidirani rezultati biti dostupni tijekom travnja 2019. godine. Slijedom toga u ovo mjesečno izvješće nisu uključeni rezultati poslovanja kompanija u prosincu. Mjesečni rezultati poslovanja u 2019. godini za kompanije obuhvaćene izvještajem nastavit će se redovno objavljivati u budućim izvještajima.

Prethodno razdoblje u Grupi Agrokor obilježile su završne pripreme implementacije nagodbe te se očekuje skora javna objava datuma početka provedbe nagodbe odnosno datuma s kojim će biti izvršen prijenos gospodarskih cjelina društava Agrokor Grupe na društva Novu Grupu.

U sklopu priprema za provedbu Nagodbe sukladno dogovoru vjerovnika u Nagodbi, započela je procedura imenovanja uprava/direktora budućih zrcalnih kompanija. Procedura imenovanja menadžmenta zrcalnih kompanija jedan je od koraka u procesu pripreme implementacije Nagodbe vjerovnika u Agrokoru te je važna pretpostavka da na dan početka provedbe implementacije zrcalne kompanije zažive u potpunosti.

Uprave/direktori zrcalnih kompanija u većini kompanija ostat će isti kao i u postojećim društvima Grupe. Do promjena će doći samo u nekoliko manjih tvrtki u kojima su pojedini članovi uprava/direktori samoinicijativno najavili odlaske iz drugih razloga.

 
Tisak povisio plaće PDF Print E-mail
Tuesday, 12 February 2019 11:06

agrokor-izvanredna-upravaTisak je za gotovo 90 posto svojih zaposlenika povisio plaće u mjesečnom iznosu od 416 kuna neto, a povećanje se u najvećoj mjeri odnosi na prodavače, radnike u skladištu, dostavljače i vozače te će stupiti na snagu od veljače 2019. godine.

Povećanje plaće u ovom najvećem maloprodajnom lancu kioska u Hrvatskoj izravni je rezultat uspješnog poslovanja Agrokorove kompanije koja je tijekom 2018. godine značajno podizala profitabilnost i operativnu uspješnost te je u zadnjih nekoliko godina revolucionalizirala koncept kioska uvođenjem brojnih novih usluga kao što su plaćanje računa, Mjenjačnica, slanje paketa i mnoge druge.

Uz nedavno isplaćenu božićnicu u uvećanom iznosu od 1.500 kuna, svi će zaposlenici Tiska u 2019. godini, sukladno kolektivnom ugovoru, dobiti uskrsnicu i regres, a i u budućnosti će fokus u kompaniji biti na unapređenju radnih uvjeta i povećanju plaća. U planu su i inicijative zapošljavanja koje će, među ostalim, obuhvatiti i umirovljenike. Njima će biti ponuđen posao na pola radnog vremena, pri čemu će uz plaću ostvariti i sva prava garantirana u kolektivnom ugovoru.

„Sretni smo što smo zbog dobrih poslovnih rezultata u 2018. godini u mogućnosti nagraditi naše radnike. Povećanjem primanja pokazujemo kako nam je njihovo zadovoljstvo vrlo važno te da cijenimo njihov svakodnevni rad“, izjavio je Danko Duhović, predsjednik uprave Tiska.

 
Gebrüder Weiss gradi novi logistički centar u Svetoj Nedelji PDF Print E-mail
Monday, 11 February 2019 11:07

gw-gradilisteMeđunarodna tvrtka za prijevoz i logistiku Gebrüder Weiss ulaže oko 17 milijuna eura u izgradnju modernog logističkog terminala u Svetoj Nedelji smještenoj zapadno od Zagreba. Nova lokacija zamijenit će postojeću lokaciju u zagrebačkom Jankomiru, a očekivano dovršenje je do kraja 2019. godine. „Na raspolaganju ćemo imati oko 18.000 kvadratnih metara logističkog prostora. To je gotovo tri puta više nego što imamo sada i to je naš odgovor na značajno povećanje narudžbi u domaćem i međunarodnom prometu roba. Osim toga, ovim značajnim proširenjem potvrđujemo posvećenost poboljšanju naših logističkih usluga u budućnosti“, kaže Barbara Bujačić, direktorica tvrtke Gebrüder Weiss Hrvatska. Novo će skladište među ostalim imati i ADR skladište za opasnu i posebno osjetljivu robu.

E-trgovina kao pokretač rasta

Prema riječima Barbara Bujačić, rastuće tržište e-trgovine, koje je dovelo do sve veće potražnje za skladišnom logistikom i uslugama dostave na kućnu adresu, ključni je pokretač rasta. „Želimo unaprjeđivati naše znanje posebice u ovom području.“ Od 2012. godine tvrtka Gebrüder Weiss u Hrvatskoj nudi isporuku proizvoda naručenih putem interneta krajnjim kupcima. Poznati trgovci na malo koji posluju putem interneta već koriste ovu uslugu.

Uspješan razvoj od ulaska na tržište Izgradnja novog logističkog centra u Svetoj Nedelji nastavak je pozitivnih trendova u tvrtki Gebrüder Weiss Hrvatska koja je s radom počela 2000. godine kao mala špediterska tvrtka. Danas nudi čitav niz logističkih usluga i među svoje klijente ubraja poznate tvrtke iz područja industrije visoke tehnologije, automobilske industrije, industrije robe široke potrošnje i kemijske industrije.

O tvrtki Gebrüder Weiss

S oko 7.000 djelatnika, 150 vlastitih lokacija i trenutnim godišnjim prometom od 1,55 milijardi eura (2017.), tvrtka Gebrüder Weiss ubraja se među vodeća transportna i logistička poduzeća u Europi. Pod okriljem društva Gebrüder Weiss Holding AG sa sjedištem u austrijskom Lauterachu, tvrtka uz glavna područja poslovanja, kao što su kopneni transport, zračni i pomorski prijevoz i logistika, obuhvaća i niz učinkovitih specijalnih rješenja i tvrtki kćeri.

Među njima su i logističko savjetovanje x|vise, tectraxx (specijalist za tvrtke koje se bave visokom tehnologijom), dicall (komunikacijska rješenja, istraživanje tržišta, osposobljavanje), Rail Cargo (željeznički prijevoz) i tvrtku za dostavu paketa GWP, koja je član društva u austrijskom DPD-u.

Ovakav sklop omogućuje brzu i fleksibilnu reakciju na potrebe klijenata. Uz mnoštvo ekoloških, ekonomskih i socijalnih mjera ova obiteljska tvrtka, čija povijest u transportnoj branši seže unatrag više od 500 godina, danas je i predvodnik u pogledu održivog gospodarenja.

 
Započnite karijeru Franckovim pripravničkim programom PDF Print E-mail
Friday, 08 February 2019 13:43

franck-pripravnici-1Franck, vodeći proizvođač kave na hrvatskom tržištu, nastavlja s provedbom svog pripravničkog programa za mlade. Naime, Franck putem online natječaja traži pripravnike koji će se pridružiti njegovom timu zaposlenika na dvije godine, nakon čega se najboljima pruža mogućnost daljnjeg razvoja karijere u kompaniji.

„Ime Franck znači garanciju vrhunske kvalitete. Iza svakog od naših proizvoda stoji velika predanost, rad i trud, bogato stručno znanje i iskustvo, odlično poznavanje tržišta i potrošača te značajna ulaganja u razvoj i inovacije. Pokrenuli smo pripravnički program kako bismo pronašli mlade talente koji će postati dio naše obitelji i rasti zajedno s nama. Nudimo okruženje koje motivira, potiče i u kojem se različite ideje i pogledi na već uhodane stvari vrednuju“, istaknuo je Ivan Artuković, direktor Franck d.d.

Da Franck prepoznaje važnost pružanja prilike mladima za stvaranje vrijednog radnog iskustva dokazuje i činjenica da čak 31 posto njegovog tima čini generacija milenijalca.

Kompanija traži pripravnike koji će u razdoblju od dvije godine rotacijom poslova upoznati različite aspekte poslovanja - od prodaje i marketinga do financija, lanca opskrbe i IT-a. Kroz pripravništvo nove će zaposlenike voditi mentori koji će svoje iskustvo i znanje prenijeti mladim kolegama.

Na pripravništvo se mogu prijaviti svi koji su svoje akademsko zvanje stekli 2016./2017. ili 2017./2018. akademske godine iz područja ekonomije, prehrambene tehnologije i informatike. Također, program je usmjeren na mlade kandidate koji imaju manje od jedne godine iskustva.

Kroz program su do sada prošli mladi ljudi koji su uz znanje i iskustvo dobili i priliku za stalno zaposlenje u kompaniji, a svoje dojmove i iskustvo predstavili su i na Franck YouTube kanalu „Program pripravnika u Francku“. Online natječaj je otvoren do 17. veljače 2019. godine, a svi zainteresirani mogu saznati više informacija i prijaviti se na službenoj Franck stranici za karijere: https://franck.talentlyft.com/.

franck-pripravnici-2

 
SPAR Hrvatska prošle godine donirao Hrvatskom Caritasu kruh u vrijednosti od 4,6 milijuna kuna PDF Print E-mail
Wednesday, 06 February 2019 12:29

spar-novoSPAR Hrvatska kao društveno odgovorna kompanija kontinuirano pomaže potrebitim članovima zajednice. Tako je i tijekom 2018. godine nastavio svoje humanitarno djelovanje i donirao Hrvatskom Caritasu kruh u vrijednosti od 4,6 milijuna kuna. Ovim donacijama SPAR Hrvatska pomogao je Caritasu da opskrbi svoje pučke kuhinje diljem Hrvatske.

„SPAR Hrvatska od samog početka svog poslovanja u Hrvatskoj sudjeluje u akcijama humanitarnog karaktera, kako bi pomogao zajednici u kojoj djeluje. Suradnja s Caritasom traje već dugi niz godina te ćemo s ovakvim aktivnostima nastaviti i u budućnosti, a ovim putem pozivamo sve zainteresirane udruge da nam se jave za donaciju kruha“, izjavio je Danijel Vidiš, član uprave SPAR Hrvatska.

Hrvatski Caritas neprofitna je organizacija koja svojim radom i aktivnostima prikupljanja i dijeljenja humanitarne pomoći pomaže socijalno ugroženim članovima društva. SPAR Hrvatska s Caritasom surađuje od 2011. godine, a do sada je ukupno donirano kruha u vrijednosti od čak 43,4 milijuna kuna.

„Hrvatski Caritas i mreža nad/biskupijskih i župnih caritasa diljem Hrvatske organizirani je izraz djelatne ljubavi Crkve za naše najsiromašnije i najugroženije sugrađane. Naše služenje siromašnima ovisi o socijalnoj osjetljivosti, dobrohotnosti, darežljivosti i poduzetnosti dobrih ljudi, odgovornih tvrtki, ustanova i udruga. Već godinama SPAR Hrvatska zdušno i vjerno pomaže kako u Hrvatskoj nitko ne bi bio gladan kruha. Zahvalni smo za suradnju nadahnutu dobrobiti najsiromašnijih, koja otvara prostore za prava mala čuda: iskustvo sigurnosti, ohrabrenja i skrbi može dovesti do neočekivanih i prekrasnih promjena u ljudskim životima“, kazao je mons. Fabijan Svalina, ravnatelj Hrvatskog Caritasa.

 
U SPAR i INTERSPAR trgovinama hrvatska junetina Udruge Baby Beef PDF Print E-mail
Thursday, 31 January 2019 12:33

spar-interspa-govedinaU SPAR i INTERSPAR trgovinama kupci mogu pronaći svježe i kvalitetno juneće meso hrvatske Udruge Baby beef. SPAR Hrvatska bio je prvi trgovački lanac koji je sklopio suradnju s domaćom udrugom Baby Beef, čija junetina čini gotovo 100% ponude u asortimanu SPAR-a Hrvatska.

SPAR Hrvatska potiče rast hrvatskih dobavljača, a ovaj korak nastavak je dugogodišnjeg partnerstva SPAR-a i dobavljača svježeg mesa okupljenih u Udruzi Baby beef. Neki od njih, kao što su Mesna industrija Ravlić te Martinjak, svoje proizvode na police trgovačkih lanaca distribuiraju isključivo putem SPAR-a.

„SPAR Hrvatska od prvog dana poslovanja surađuje s hrvatskim dobavljačima. Suradnjom s Udrugom Baby Beef našim kupcima nudimo kvalitetno mlado juneće meso uzgojeno na hrvatskim farmama, na što smo iznimno ponosni. Hrvatski proizvodi vrhunske su kvalitete i cjenovno konkurentni te će SPAR i dalje podržavati hrvatske partnere“, izjavio je Helmut Fenzl, predsjednik Uprave SPAR Hrvatska. Meso junadi Udruge Baby Beef kupci mogu lako prepoznati zahvaljujući posebnoj oznaci na pakiranjima ove najkvalitetnije junetine na hrvatskom tržištu. Hrvatsku junetinu odlikuje iznimna kvaliteta, pa se već desetljećima značajne količine izvoze na neka od najzahtjevnijih gastronomskih tržišta, poput toskanskog. U Udruzi ističu kako su željeli da upravo takva kvalitetna i svježa junetina bude dostupna i domaćim kupcima, a SPAR je prvi trgovački lanac u Hrvatskoj koji je to i omogućio.

“Iznimno smo zadovoljni što je SPAR prvi u Hrvatskoj koji je krenuo s promocijom našeg novog branda Hrvatske junetine Udruge Baby Beef. Pozitivne reakcije kupaca vidljive su po povećanju potražnje, na obostranu korist proizvođača mesa i trgovaca. Zadovoljan sam što je u SPAR-u prodana već značajna količina hrvatske junetine i što imamo dobar trend. Valja napomenuti i da našoj junadi dajemo hrvatsku hranu koja se smatra jednom od najkvalitetnijih na europskoj razini; ta prehrana obiluje žitaricama, posebice kukuruzom koji mesu daje specifičan okus i sočnost”, izjavio je Darko Celovec, predsjednik Udruge Baby Beef.

Udruga za tov i uzgoj junadi Baby Beef osnovana je 2000. godine i danas okuplja gotovo 300 tovljača junadi. Članovi Udruge godišnje proizvedu više od 120 tisuća grla s prosječnom težinom od 650 kilograma, a to čini 90 posto ukupnog tovnog govedarstva u Hrvatskoj.

 
Konzum povećava primanja zaposlenika PDF Print E-mail
Thursday, 31 January 2019 12:10

konzum-plusKonzum je uz podršku Sindikata trgovine Hrvatske od 1. siječnja ove godine povećao primanja svojim zaposlenicima u neto iznosu od 350 kuna. Povećanje primanja odnosi se na zaposlenike kojima se plaća obračunava temeljem koeficijenta, a isplaćivat će se trajno, kao dodatak uz mjesečnu plaću u iznosu koji je u cijelosti neoporeziv, počevši od plaće za siječanj.

„Drago mi je što i ovu godinu započinjemo dobrim vijestima za naše zaposlenike. Njihovo zadovoljstvo visoko je na listi naših prioriteta, a ovim potezom želimo im još jednom pokazati koliko cijenimo njihov svakodnevni rad i trud kojim doprinose stabilnom poslovanju i ostvarenju dobrih poslovnih rezultata“, istaknuo je Slavko Ledić, predsjednik Uprave Konzuma.

Povećanje primanja nastavak je kontinuirane Konzumove politike unapređenja i povećanja radničkih prava i pogodnosti. Zbog uspješnih poslovnih rezultata, od početka 2018. godine do danas plaće su povećane za ukupno šest posto. Uz povećanje isplaćenog iznosa božićnice na iznos od 1.500 kuna po zaposleniku, tijekom 2018. osigurane su i brojne druge pogodnosti poput uskrsnica, regresa, dara za djecu i plaćenog privatnog zdravstvenog osiguranja.

Konzum je u posljednjih godinu dana zaposlio više od 1.300 novih ljudi, najviše u maloprodaji i logistici. Svim kolegama nudi prilagodljivo radno vrijeme, pogodnost koja je osobito zanimljiva roditeljima, studentima, a od sada i umirovljenicima za koje je otvoren za zapošljavanje na pola radnog vremena, sukladno novim zakonskim odredbama.

 
Agrokor: Počela procedura imenovanja uprava/direktora zrcalnih kompanija PDF Print E-mail
Tuesday, 29 January 2019 13:59

agrokor-izvanredna-upravaNakon što je završen proces registracije novih imena budućih zrcalnih društava Grupe Agrokor, na Trgovačkom sudu u Zagrebu započela je procedura imenovanja uprava/direktora budućih novih kompanija. Uprave/direktori zrcalnih kompanija u većini kompanija ostat će isti kao i u postojećim društvima Grupe. Do promjena će doći samo u nekoliko manjih tvrtki u kojima su pojedini članovi uprava/direktori samoinicijativno najavili odlaske iz drugih razloga. Tako će, primjerice, Konzum plus, Ledo plus, Jamnica plus, Belje plus itd., nastaviti imati iste Uprave koje vode i postojeće kompanije, što će biti slučaj i u ostalim društvima Grupe koja će slijediti istu logiku. Procedura imenovanja menadžmenta zrcalnih kompanija jedan je od koraka u procesu pripreme implementacije Nagodbe vjerovnika u Agrokoru te je važna pretpostavka da na dan provedbe implementacije zrcalne kompanije zažive u potpunosti.

 


Page 6 of 289