Bivši generalni direktor Podravke Pavle Gaži preminuo je jučer u 95. godini. Podravku je vodio od 1957. do 1978. godine. Tijekom dvadeset i jedne godine, Gaži je na čelu istraživačkih i marketinških timova stručnjaka naglasak stavljao na nove inovativne prakse koje su pomicale granice marketinga i promocije na širem prostoru regije.
Veličinu gospodarstvenika pokazao je i time što je s vodećim prehrambenim kompanijama svog vremena uspostavio suradnje i partnerstva koja su rezultirala uvođenjem novih proizvodnih programa, izgradnjom novih tvorničkih postrojenja i tehnologija te intenzivnim zapošljavanjem, priopćila je Podravka.
Posebno je važno što je svaki od tih programa s vremenom postao vrlo uspješan na širem području bivše države, a Podravka se potvrdila kao vodeća inovativna tvrtka koja je marketinški i tržišno dominirala ovim prostorima te stvarala nove potrebe i kreirala potpuno novu kulturu stola. Upravo je pod njegovim vodstvom pokrenuta kultna televizijska serija ‘Male tajne velikih majstora kuhinje’ koja je Vegetu i Podravku učinila kulinarskom institucijom koja je mijenjala način života i potrebe ljudi.
Od prvog suvremenog Podravkinog restorana društvene prehrane 1963. godine, Pivnice Kraluš, Podravske kleti, Podravkinog rekreacijskog centra, pa sve do moderne poslovne sedmerokatnice dovršene 1979. godine, u izgradnju, unutarnje uređenje i opremanje objekata uključivao je lokalne umjetnike i majstore te naglašavao važnost čovjeka i njegove emotivne uključenosti u proces.
Navedeni projekti samo su neki iz niza ostvarenja koja su danas ogledalo identiteta Koprivnice, a Podravka kao Kompanija sa srcem još je uvijek predvodnica emotivnog marketinga.
[‘Hod po trnju bio je sve više iza nas, išlo se prema zvijezdama. Stvorili smo si ugled, kao najdragocjeniji kapital što ga čovjek može poželjeti. Podravina je propjevala: Podravka za danas, Podravka za sutra, Podravka za za svaki dan… Nije najbitnije kakav smo svijet našli, već kakvog i kome ga ostavljamo‘ – Pavle Gaži, 2000; 2019.]