Matko Katanec: Partnerima osiguravamo povećanje prodaje, zaposlenicima fleksibilnost, a potrošačima brzu i sigurnu dostavu

Kada je prije šest godina započeo svoje poslovanje u Hrvatskoj, Wolt je prvenstveno bio platforma za dostavu hrane dok je danas to aplikacija koja gotovo u potpunosti može zadovoljiti sve potrebe...

Tea Matoš i Bojan Tolić: Pozivamo sve – budimo melem jedni drugima!

Ekskluzivna linija kozmetike Budi Melem može se pronaći u dm prodavaonicama, a 5% prihoda od prodaje putem Zaklade Budi Melem bit će donirano humanitarnoj Udruzi RTL pomaže djeci. Upravo je to...

‘Snagom timskog rada, istraživanja i inovacija postižemo uspjehe na tržištu’

Kontinuirano praćenje tržišnih trendova i potreba potrošača ključni su za uspješan razvoj inovativnih proizvoda koji će zadovoljiti visoke standarde kvalitete i sigurnosti koje PIK garantira. Jedan takav projekt nedavno je lansirana...

Ivana Momčilović Zelenika: HR praksama uvelike smo smanjili fluktuaciju zaposlenika

U Carlsbergu se vode načelom da temelj uspjeha čine njihovi zaposlenici - ljudski potencijali ravnopravni su partner koji zajedno s drugim odjelima kompanije sudjeluju u stvaranju strategija, planova i njihovom provođenju...

Petra Kralj: Inovacije su u srcu poslovanja Podravke

"Lino Ladu Gold Creamy lansirali smo prošle godine i ona je vjernim ljubiteljima Lino Lade Gold donijela glatku strukturu te fantastičan okus i miris lješnjaka. Ove se godine širimo u novu...

Filip Tokić: Znanstvene spoznaje govore o učinkovitosti bezdimnih proizvoda u odvikavanju od pušenja

„U Hrvatskoj postoje dostupne zamjenske nikotinske terapije i škole nepušenja, ali mi smatramo da je jedini put kojim možemo postići bolju informiranost i jači poticaj za prestanak pušenja predana suradnja svih...

Luka Rossi: Nagrade pomažu u brendiranju, no kvaliteta je imperativ svakog brenda

Rossi rakije, destilati i vina dobitnici su brojnih nagrada, domaćih i međunarodnih. Rossi brend temelji se na istarskoj zemlji, tradiciji, iskustvu i znanju, suvremenim tehnologijama, sjajnom timu i kvalitetnim proizvodima.

Slaven Romac: Zahvaljujući predanosti zaposlenika, kupaca, dobavljača i partnera, naše poslovanje svakim danom zajedno...

„I u ovoj ćemo se godini fokusirati na jačanje liderskih pozicija, selektivno investiranje u nove prilike za širenje portfelja proizvoda i tržišta, povećanje produktivnosti kroz poboljšanje operativne izvrsnosti te na daljnje...

Andrey Polyakov: Pred nama je još jedna legendarna godina zahvaljujući inovacijama po kojima smo...

„Iznimno nam je važna naša digitalna b2b platforma JTI team koja, prije svega, služi za kvalitetnu međusobnu komunikaciju s našim maloprodajnim partnerima, pružajući edukaciju o proizvodima i kontinuiranu podršku i suradnju“,...

Tea Kozulić: Rast brenda omogućuju lokalizirane kampanje i poznavanje potrošača

"Većina internacionalnih grupacija, s europskim sjedištem, Balkan i dalje vodi kao jednu cjelinu dok se u stvarnosti radi o tržištima s potpuno drugačijim afinitetima, trendovima i govornim područjima te im mi...

Laurentiu-Florin Dimitriu: Iza našeg uspjeha stoje kvaliteta i najviši standardi sigurnosti hrane, inovacije, razvoj...

Nestlé, najveća prehrambena kompanija na svijetu, obilježava 20 godina odgovornog i uspješnog poslovanja u Hrvatskoj, s posebnim naglaskom na primjenu održivih praksi u svakom dijelu svojeg poslovanja – od ljudi do...

Aleksandra Matijašić: Klijentima nudimo personalizirana rješenja za najbolji uspjeh

"Moto Ribilija, koji ove godine obilježava 30 godina poslovanja, je ‘Partner po mjeri’ i temelji se na personalizaciji rješenja kako bismo zadovoljili raznolike potrebe naših klijenata i istaknuli ih u odnosu...

Pipi ima sve – kvalitetu, tradiciju i pozitivnu priču

"Mi vidimo svoju pozitivnu ulogu kroz promicanje pozitivnih tema, poticanje bezbrižnosti, opuštenosti i duhovitosti. Pogotovo u današnjem svijetu užurbanosti, prevelikog stresa i naglaska na negativne vijesti, vjerujemo da naši potrošači zaslužuju...

Predanost inovacijama i zadovoljstvu potrošača učvrstili su vodeću poziciju naših brendova na tržištu

„Uspjeh naših brendova rezultat je različitih čimbenika, uključujući stalne inovacije, vrhunske performanse proizvoda, dubinsko razumijevanje potreba i preferencija potrošača te, u konačnici, učinkovite marketinške strategije. Ostajući vjerni našim temeljnim vrijednostima integriteta,...