‘Preferencije lokalnih potrošača od iznimne su nam važnosti pri osmišljavanju asortimana’

Atana Škalko izvršna je direktorica kategorije pića – za Nestlé tržište Jugoistične Europe (Hrvatska, BiH, Srbija, Slovenija, Sjeverna Makedonija, Kosovo, Crna Gora, Bugarska i Rumunjska). Prethodno je, od 2012. do 2018.,...

Boris Cvetković: Surađujemo s više od stotinu farmi, a naš investicijski ciklus nikad ne...

Put Borisa Cvetkovića, direktora prodaje svježeg mesa, u PIK Vrbovcu počeo je prije gotovo deset godina koje je donedavno proveo u izvozu. U tih je deset godina sa svojim timovima pokrenuo...

Denis Nemčević: Nabavljamo sirovinu na njezinom izvoru i tako planiramo dugoročno biti konkurentni

Počeci Spider grupe sežu u 1991. godinu kada je majka Denisa Nemčevića, Jasna, osnovala obiteljsku tvrtku Jan Spider za trgovinu na veliko i malo. Godine 1996. poslovanju se priključio otac Nikola,...

Petra Ninčević: Ova pozicija me tjera da brzo učim i donosim ispravne odluke

„Najveći izazov na ovoj poziciji je ponuditi krajnjem kupcu kreativan, jedinstven, kvalitetan proizvod koji gotovo nema konkurencije na tržištu. Aktivni smo u traženju jedinstvene ambalaže, sastojaka, osmišljavanja dizajna te prezentacije gotovog...

Jurica Lovrinčević: Naši ciljevi su jasni – želimo vidjeti zadovoljstvo kod naših potrošača, zaposlenika...

Tvrtka Pevec d.d. na tržištu neprehrambenih proizvoda izdvaja se širinom asortimana te odličnim odnosom cijene i kvalitete svojih proizvoda. Da to prepoznaju kupci potvrdio nam je u Intervjuu mjeseca Jurica Lovrinčević,...

Mislav Žižanović: Uz razvoj novih proizvoda, usmjereni smo na inovacije kod pripreme i konzumacije...

„Kultura ispijanja kave kod nas – koju Franck dugi niz godina potiče i njeguje – ima svoje posebnosti, a potrošači imaju izgrađene navike i očekivanja na koja treba znati odgovoriti kvalitetnom...