Marko Gross: Smatramo da svaki naš brend ima kvalitetu i snagu za borbu u...

Tvrtku Magdis d.o.o. osnovao je 1993. godine mr. sc. Srećko Gross, dipl. ing. pharm., stručnjak s dugogodišnjim iskustvom u farmaceutskoj proizvodnji. Tijekom godina, Magdis je usavršio farmaceutske procese te unaprijedio proizvodnju,...

Irena Weber: Najveća vrijednost Nagodbe je što je sačuvala radna mjesta i održala mnoge...

S početkom travnja s radom će započeti Fortenova grupa, na koju će biti obavljen prijenos gospodarske cjeline pod izvanrednom upravom Agrokora. Kada je prije godinu dana s Fabrisom Peruškom preuzela dužnosti...

Krešimir Lipovšćak: Usprkos razvoju tehnologije, kupnji u dućanima ne prijeti izumiranje

Razvoj tehnologije ubrzano mijenja navike i preferencije potrošača, osobito onih mlađih koji se sve više okreću online kupovini. O poreznim i pravnim aspektima koji prate, a katkada i diktiraju, trendove kupnje...

Ljiljana Vajda-Mlinaček: Jednostavnost je dodana vrijednost i u životu i u poslu

Kompanija Belje bavi se s 12 različitih biznisa i Ljiljanin svakodnevni posao je tematski vrlo raznovrstan jer uključuje komunikaciju s kolegama iz svih biznisa, od poljoprivrede i prehrambene industrije do uslužnih djelatnosti. „Uvijek sam...

Ivo Tudorić: Globalni brend uspješno prilagođavamo hrvatskom tržištu

Naš ključ uspjeha u Hrvatskoj leži i u G3 Spirits timu, za koji mogu slobodno reći da je najkvalitetniji na tržištu, što se očituje i u činjenici da se kao lokalni...

Dino Martinović: Najbolje dolazi iz srca, strasti i predanosti brendu

Za najuspješnije brendove ključno je uspostaviti emotivnu vezu, ne samo sa svojim potrošačima, već i sa svojim zaposlenicima i kolegama, koji su prije svega i brend ambasadori kompanije i njenih proizvoda....