Ella Baljkas: Ljudski faktor i zajedništvo formula su uspjeha
„U Rotus Centru sam, osim znanja i iskustva u području marketinga i automobilske maloprodaje, naučila da je timski rad i rad svakog pojedinca koji je sinkroniziran i usmjeren ka zajedničkom cilju...
‘Inspiraciju za daljnji rast i inovacije crpimo iz naše dugogodišnje tradicije i visokokvalitetnih sirovina’
"Poznavanje tehnologije i usavršavanje u obližnjoj Italiji, izbor najbolje opreme, potraga za najboljim sirovinama, stalne inovacije i usavršavanje kadrova izgradili su čvrste temelje tradicije koja je postala kamen temeljac suvremenog Mlinotesta“,...
‘Privilegija je raditi na brendovima koji stvaraju nezaboravne trenutke i uspomene’
"U suradnji s timom stručnjaka iz različitih sektora radim na tome da naši brendovi ne samo zadrže svoju tržišnu poziciju, već i da se kontinuirano unapređuju. Moja odgovornost je osigurati da...
‘Kombinacija vlastitih marki i jakih brendova te fokus na inovacije i prilagodbu tržištu ključ...
Tvrtka Stanić ove godine obilježava veliku obljetnicu – 30 godina poslovanja. Danas su joj kupci i partneri svi značajni sudionici na tržištu u retail i HoReCa kanalu prodaje, prvenstveno u Hrvatskoj...
Matko Katanec: Partnerima osiguravamo povećanje prodaje, zaposlenicima fleksibilnost, a potrošačima brzu i sigurnu dostavu
Kada je prije šest godina započeo svoje poslovanje u Hrvatskoj, Wolt je prvenstveno bio platforma za dostavu hrane dok je danas to aplikacija koja gotovo u potpunosti može zadovoljiti sve potrebe...
Tea Matoš i Bojan Tolić: Pozivamo sve – budimo melem jedni drugima!
Ekskluzivna linija kozmetike Budi Melem može se pronaći u dm prodavaonicama, a 5% prihoda od prodaje putem Zaklade Budi Melem bit će donirano humanitarnoj Udruzi RTL pomaže djeci. Upravo je to...
‘Snagom timskog rada, istraživanja i inovacija postižemo uspjehe na tržištu’
Kontinuirano praćenje tržišnih trendova i potreba potrošača ključni su za uspješan razvoj inovativnih proizvoda koji će zadovoljiti visoke standarde kvalitete i sigurnosti koje PIK garantira. Jedan takav projekt nedavno je lansirana...
Ivana Momčilović Zelenika: HR praksama uvelike smo smanjili fluktuaciju zaposlenika
U Carlsbergu se vode načelom da temelj uspjeha čine njihovi zaposlenici - ljudski potencijali ravnopravni su partner koji zajedno s drugim odjelima kompanije sudjeluju u stvaranju strategija, planova i njihovom provođenju...
Petra Kralj: Inovacije su u srcu poslovanja Podravke
"Lino Ladu Gold Creamy lansirali smo prošle godine i ona je vjernim ljubiteljima Lino Lade Gold donijela glatku strukturu te fantastičan okus i miris lješnjaka. Ove se godine širimo u novu...
Filip Tokić: Znanstvene spoznaje govore o učinkovitosti bezdimnih proizvoda u odvikavanju od pušenja
„U Hrvatskoj postoje dostupne zamjenske nikotinske terapije i škole nepušenja, ali mi smatramo da je jedini put kojim možemo postići bolju informiranost i jači poticaj za prestanak pušenja predana suradnja svih...
Luka Rossi: Nagrade pomažu u brendiranju, no kvaliteta je imperativ svakog brenda
Rossi rakije, destilati i vina dobitnici su brojnih nagrada, domaćih i međunarodnih. Rossi brend temelji se na istarskoj zemlji, tradiciji, iskustvu i znanju, suvremenim tehnologijama, sjajnom timu i kvalitetnim proizvodima.
Slaven Romac: Zahvaljujući predanosti zaposlenika, kupaca, dobavljača i partnera, naše poslovanje svakim danom zajedno...
„I u ovoj ćemo se godini fokusirati na jačanje liderskih pozicija, selektivno investiranje u nove prilike za širenje portfelja proizvoda i tržišta, povećanje produktivnosti kroz poboljšanje operativne izvrsnosti te na daljnje...
Andrey Polyakov: Pred nama je još jedna legendarna godina zahvaljujući inovacijama po kojima smo...
„Iznimno nam je važna naša digitalna b2b platforma JTI team koja, prije svega, služi za kvalitetnu međusobnu komunikaciju s našim maloprodajnim partnerima, pružajući edukaciju o proizvodima i kontinuiranu podršku i suradnju“,...
Tea Kozulić: Rast brenda omogućuju lokalizirane kampanje i poznavanje potrošača
"Većina internacionalnih grupacija, s europskim sjedištem, Balkan i dalje vodi kao jednu cjelinu dok se u stvarnosti radi o tržištima s potpuno drugačijim afinitetima, trendovima i govornim područjima te im mi...