‘Očekuje nas rast e-trgovine, manja impulsna kupovina i veći fokus na lokalne proizvode’

Prateći globalnu situaciju nastalu zbog epidemije virusa Covid-19, konzultantska tvrtka Boston Consulting Group radi analize ponašanja potrošača uoči i za vrijeme proglašenja epidemije. Dok se u industrijama proizvoda higijene, potrošačkog zdravlja,...

Draga Žulj: I u novim okolnostima zadržali smo vjerodostojnost i autentičnost

U proteklom razdoblju, kada je zbog Covid-19 krize kanal ugostiteljstva bio zatvoren, poseban smo naglasak stavili na kanal trgovine, a prepoznali smo da je čak i u takvim okolnostima, uz održavanje...

Davor Majetić: Podržimo sve one koji proizvode i rade u Hrvatskoj

Nakon više od mjesec i pol dana, u Hrvatskoj je 27. travnja započelo popuštanje mjera uvedenih zbog pandemije koronavirusa. Kako na hrvatsko gospodarstvo utječe globalna korona-kriza, jesu li poduzetnici zadovoljni dosad...

Maja Pospišil: Potrošači i struka prepoznaju nas po inovativnim konceptima

Unatoč izvanrednim okolnostima, ove godine smo našim potrošačima pripremili puno novosti koje se već mogu naći na tržištu: osim funkcionalnih sladoleda Highlife lansirali smo i liniju premium sladoleda King u čašici,...

‘Potrošačima nudimo hrvatske proizvode pripremljene po tradicionalnoj recepturi’

Tjestenina Paštaria, mlijeko i mliječni proizvodi Tonka i Piko pekarski i slastičarski proizvodi brendovi su tvrtke PIK Rijeka d.d., moderne hrvatske tvrtke s dugogodišnjom tradicijom. PIK Rijeka danas je jedan od...

Magdalena Mlinar Blaić: Lako je raditi kada vjerujete u svoj brend i proizvode

Kada se brend dokaže na tržištu, treba ga održati vještim upravljanjem, a to zahtjeva znanje, vještine, inovativnost, originalnost, financijska sredstva te, iznad svega, jasnu viziju brenda koju slijedite, poručuje Magdalena Mlinar...