Davor Majetić: Podržimo sve one koji proizvode i rade u Hrvatskoj

Nakon više od mjesec i pol dana, u Hrvatskoj je 27. travnja započelo popuštanje mjera uvedenih zbog pandemije koronavirusa. Kako na hrvatsko gospodarstvo utječe globalna korona-kriza, jesu li poduzetnici zadovoljni dosad...

Maja Pospišil: Potrošači i struka prepoznaju nas po inovativnim konceptima

Unatoč izvanrednim okolnostima, ove godine smo našim potrošačima pripremili puno novosti koje se već mogu naći na tržištu: osim funkcionalnih sladoleda Highlife lansirali smo i liniju premium sladoleda King u čašici,...

‘Potrošačima nudimo hrvatske proizvode pripremljene po tradicionalnoj recepturi’

Tjestenina Paštaria, mlijeko i mliječni proizvodi Tonka i Piko pekarski i slastičarski proizvodi brendovi su tvrtke PIK Rijeka d.d., moderne hrvatske tvrtke s dugogodišnjom tradicijom. PIK Rijeka danas je jedan od...

Magdalena Mlinar Blaić: Lako je raditi kada vjerujete u svoj brend i proizvode

Kada se brend dokaže na tržištu, treba ga održati vještim upravljanjem, a to zahtjeva znanje, vještine, inovativnost, originalnost, financijska sredstva te, iznad svega, jasnu viziju brenda koju slijedite, poručuje Magdalena Mlinar...

Slavko Ledić: Dvosmjerna komunikacija vodi do zadovoljnih zaposlenika te dobrih poslovnih rezultata

Otkad je prva Konzum samoposluga otvorena u Zagrebu davne 1957. godine, ovaj je trgovački lanac izrastao u vodeći trgovački lanac u Hrvatskoj s više od 600 prodavaonica u kojima svakodnevno kupuje...

Nataša Bagić: Motivirajuća radna atmosfera donosi najbolje rezultate

Uspjeh je uvijek rezultat dobrog tima, a kreativna sloboda koju promiču u Philipsu tome uvelike pridonosi, jer u današnje vrijeme naprednih tehnologija koje nam omogućavaju osobni napredak i obrazovanje, teško je pojedinca...