Petra Čadež: Ispunjava me marketing koji obuhvaća sve aspekte upravljanja brendom

„Mi se bavimo svim segmentima, od strategije, inovacija, novih proizvoda, cjenovnih politika, istraživanja i analiza, komuniciranja, pa do operativnog upravljanja brendom na svim tržištima. U slučaju Argete, primjerice, riječ je o...

Marija Kapural: 30 godina poslovanja Ribole – uspješna priča ‘najboljeg susjeda’

Hrvatska tvrtka Ribola u 30 godina poslovanja uspjela je održati kontinuirani rast u svim segmentima poslovanja u iznimno kompetitivnom okruženju maloprodaje te je istovremeno ostala vjerna svom jednostavnom, ali uspješnom poslovnom...

Laszlo Pusztai: Svaki je naš brend jedinstven i svojom pričom uljepšava svakodnevicu potrošača

„U tijeku je nekoliko kampanja, a uz aktivnosti sudjelujemo na brojnim događanjima, festivalima i sportskim natjecanjima. Za Pan smo pripremili ‘Jednostavno je’ kampanju koja podsjeća kako život može biti prilično jednostavan...

Dr. sc. Mirjana Matešić: Korporativna održivost visoko na listi prioriteta

Direktiva o korporativnom izvještavanju o održivosti upravo je ovih dana izglasana u Europskom parlamentu, a zamjenjuje dosad važeću Direktivu o nefinancijskom izvještavanju koja uređuje obvezu izvještavanja za velika poduzeća u EU....

Zoran Mitreski: Povijesno dobrim rezultatima proslavili smo 65 godina

U godini u kojoj obilježava 65 godina poslovanja, Konzum je objavio povijesno dobre rezultate za koje predsjednik Uprave Zoran Mitreski kaže da su ujedno i rezultat rada „više od 10.000 zaposlenika...

Nina Mimica: Naša kompanija očuvala je dobrosusjedski karakter i uspješno osuvremenila poslovanje

Studenac okuplja stručnjake s bogatim iskustvom koji su dugi niz godina u tvrtki te poznaju njezinu povijest, i kolege na novoformiranim pozicijama, poput upravljanja vrijednošću kupaca. „S novim pozicijama, ali i...

Siniša Mužić: U 30 godina poslovanja izrasli smo u lidera u prodaji i distribuciji...

Core business kompanije Roto dinamic d.o.o. je HoReCa kanal, s posebnim naglaskom na restorane i caffe barove te klubove, a dugi niz godina opskrbljuje i nezavisnu maloprodaju, trgovačke lance, naftne kompanije...

Nataša Šarčević: Inovacijama i punim srcem za novih 100 godina!

"Uvodeći inovacije u svim područjima programa Slatko i slano, cijelu regiju promatramo kao naše igralište, u skladu sa strategijom Atlantic Grupe, sve uz bezrezervnu podršku kompanije kroz investicije u nove tehnologije....

Tea Matoš: Teksture, mirisi i prirodni sastojci vode našu Sun kolekciju na police diljem...

Portfelj linije Biobaza Sun, koji se sastoji od čak 18 proizvoda za pripremu kože za sunce, sunčanje te njegu nakon sunčanja, kao i njegu usnica, trenutno se prodaje u 20 zemalja....

Ivan Artuković: Inovacije temeljene na dobrom poznavanju potrošača okosnica su našeg poslovanja

U ovoj godini Franck obilježava veliki jubilej - 130 godina poslovanja tijekom kojih su, kako ističe glavni direktor Ivan Artuković, stekli značajno iskustvo u proizvodnji kave, čaja i napitaka od žitarica...

Kim Norma Müller: Naši nekonvencionalni projekti me jako motiviraju i donose pravi užitak

"Pipi nije uobičajen, predvidljiv brend, nego opušten i otkačen lik koji živi izvan zone komfora i u tom duhu nastavljamo s našim projektima i planovima“, ističe Kim Norma Müller, Brand Manager...