Andrey Polyakov: Pred nama je još jedna legendarna godina zahvaljujući inovacijama po kojima smo...

„Iznimno nam je važna naša digitalna b2b platforma JTI team koja, prije svega, služi za kvalitetnu međusobnu komunikaciju s našim maloprodajnim partnerima, pružajući edukaciju o proizvodima i kontinuiranu podršku i suradnju“,...

Tea Kozulić: Rast brenda omogućuju lokalizirane kampanje i poznavanje potrošača

"Većina internacionalnih grupacija, s europskim sjedištem, Balkan i dalje vodi kao jednu cjelinu dok se u stvarnosti radi o tržištima s potpuno drugačijim afinitetima, trendovima i govornim područjima te im mi...

Laurentiu-Florin Dimitriu: Iza našeg uspjeha stoje kvaliteta i najviši standardi sigurnosti hrane, inovacije, razvoj...

Nestlé, najveća prehrambena kompanija na svijetu, obilježava 20 godina odgovornog i uspješnog poslovanja u Hrvatskoj, s posebnim naglaskom na primjenu održivih praksi u svakom dijelu svojeg poslovanja – od ljudi do...

Aleksandra Matijašić: Klijentima nudimo personalizirana rješenja za najbolji uspjeh

"Moto Ribilija, koji ove godine obilježava 30 godina poslovanja, je ‘Partner po mjeri’ i temelji se na personalizaciji rješenja kako bismo zadovoljili raznolike potrebe naših klijenata i istaknuli ih u odnosu...

Pipi ima sve – kvalitetu, tradiciju i pozitivnu priču

"Mi vidimo svoju pozitivnu ulogu kroz promicanje pozitivnih tema, poticanje bezbrižnosti, opuštenosti i duhovitosti. Pogotovo u današnjem svijetu užurbanosti, prevelikog stresa i naglaska na negativne vijesti, vjerujemo da naši potrošači zaslužuju...

Predanost inovacijama i zadovoljstvu potrošača učvrstili su vodeću poziciju naših brendova na tržištu

„Uspjeh naših brendova rezultat je različitih čimbenika, uključujući stalne inovacije, vrhunske performanse proizvoda, dubinsko razumijevanje potreba i preferencija potrošača te, u konačnici, učinkovite marketinške strategije. Ostajući vjerni našim temeljnim vrijednostima integriteta,...

Dalibor Matišić: Pratimo trendove i ljubiteljima suhomesnatih delicija otkrivamo zdraviju stranu guštanja

Histris je prošle godine lansirao inovativnu liniju suhomesnatih proizvoda bez nitrita koja obuhvaća tradicionalnu istarsku kobasicu, kobasicu od boškarina te kobasice s tartufima i s ružmarinom, a tim smo povodom razgovarali...

Peter Šulc: Iza naših inovativnih proizvoda stoje internacionalni stručnjaci i godine istraživanja

Potrošači i osluškivanje tržišta te zadovoljavanje potrošačkih želja i potreba među važnim su fokusima marketinških timova L’Oréala, a Peter Šulc, Trade Marketing Manager za marke proizvoda L’Oréal Paris, Garnier i Mixa,...

‘Poslovni rezultati te zadovoljstvo kupaca i zaposlenika potvrđuju da Pan-pek ide u pravome smjeru’

Pan-pek, jedna od najvećih pekarskih industrija u Hrvatskoj, svojim je zaposlenicima zajamčila i omogućila bolje radne uvjete i različite pogodnosti koje nadilaze one zakonom propisane, a predsjednica Uprave Sandra Vojković ističe...

Katarina Lešić: Nije teško naći inspiraciju kada svojim radom možete utjecati na stvaranje zdravih...

„Ubrzan životni tempo dovodi do povećane važnosti lakoće pripreme hrane te proizvodi dodane vrijednosti postaju sve važniji, no i dalje ostaje naglasak na zdravom i prirodnom“, ističe Katarina Lešić iz Cromarisa.

Silvija Repić: Naš slogan Uživaj zdravo! poručuje da je hrana pod markom Sana ukusna...

Tvrtka Sana delikatese proslavila je rođendan – 10 godina uživanja u finoj hrani koja daje dobar osjećaj, a tim smo povodom razgovarali s vlasnicom i direktoricom tvrtke Silvijom Repić koja ističe:...