Daliborka Kranjčić: Usprkos neradnoj nedjelji i skraćenom radnom vremenu zbog pandemije, promet KTC-a raste

Od početka proglašenja epidemije u ožujku, hrvatski trgovački lanac iz Križevaca KTC uspio se u kratkom roku mobilizirati, od Uprave društva do voditelja robnih centara i svih zaposlenika te Daliborka Kranjčić,...

Vanja Halilović: Uspješno se prilagođavamo novim poslovnim modelima

Na neke životne okolnosti ne možemo utjecati, ali možemo izabrati način na koji reagiramo na njih. Došlo je do velikih promjena na globalnom nivou, ali za vinsku industriju uvijek ima odaziva...

Intervju mjeseca: Tomislava Ravlić, voditeljica odjela za trgovinu HGK

'Podizanjem svijesti građana o važnosti kupovanja kvalitetnih hrvatskih proizvoda otvaramo pretpostavke za nova radna mjesta' Hrvatska gospodarska komora projektom Kupujmo hrvatsko više od dvadeset godina uspješno približava proizvođače...

Ivana Plemenčić: Našem brendu kupci vjeruju i to nam je najvrjednija valuta

"Nama interno to slovo koje smo promijenili predstavlja metaforu za sve pozitivne promjene koje je naša Uprava postigla u zadnje četiri godine, dok eksterno, za naše kupce, predstavlja poznati brend koji...

Potrošačima garantiramo bogat asortiman i domaće podrijetlo proizvoda

Industrija mesa mijenja se zbog promjena načina života, mijenjanja prehrambenih navika i potreba potrošača. Postajemo sve svjesniji važnosti zdrave i uravnotežene prehrane, a u tempu suvremenog života meso peradi je pravi...

Filip Rabuzin: Brza prilagodba i dovoljna doza optimizma za siguran korak u budućnost

Nema tog MBA programa koji bi nas naučio ono što svi u današnje vrijeme učimo svakoga dana. Brzo smo se snašli u ovoj izazovnoj situaciji, a planovi su nam snažni i...

Boris Ličina: Ulažite u kvalitetan content i komunikaciju s korisnicima

O budućnosti retail industrije u Hrvatskoj razgovarali smo s Borisom Ličinom Borjom, jednim od prvih stručnjaka i autoriteta na području digitalne komunikacije velikih domaćih brendova. Nakon dugogodišnje novinarske karijere, Borja osniva...

‘Rad s velikim brendovima ne dopušta spavanje na lovorikama’

Kad radiš sa super brendovima koji su tržišni lideri, imaš mogućnost razvijati, kreirati, inovirati i educirati, kaže o svom poslu direktorice marketinga i razvoja Jasna Pulić, koja priznaje da se lako...

‘S ponosom ističemo da je naša Aurelia jedina tjestenina proizvedena od baranjske durum pšenice’

Tvrtka Naše klasje osnovana je 2001. godine kao greenfield investicija u proizvodnji prehrambenih proizvoda, a danas se iz asortimana posebno izdvajaju dvije grupe proizvoda – svježa tjestenina i sirovine za pekarstvo....

‘Očekuje nas rast e-trgovine, manja impulsna kupovina i veći fokus na lokalne proizvode’

Prateći globalnu situaciju nastalu zbog epidemije virusa Covid-19, konzultantska tvrtka Boston Consulting Group radi analize ponašanja potrošača uoči i za vrijeme proglašenja epidemije. Dok se u industrijama proizvoda higijene, potrošačkog zdravlja,...

Draga Žulj: I u novim okolnostima zadržali smo vjerodostojnost i autentičnost

U proteklom razdoblju, kada je zbog Covid-19 krize kanal ugostiteljstva bio zatvoren, poseban smo naglasak stavili na kanal trgovine, a prepoznali smo da je čak i u takvim okolnostima, uz održavanje...

Davor Majetić: Podržimo sve one koji proizvode i rade u Hrvatskoj

Nakon više od mjesec i pol dana, u Hrvatskoj je 27. travnja započelo popuštanje mjera uvedenih zbog pandemije koronavirusa. Kako na hrvatsko gospodarstvo utječe globalna korona-kriza, jesu li poduzetnici zadovoljni dosad...

Maja Pospišil: Potrošači i struka prepoznaju nas po inovativnim konceptima

Unatoč izvanrednim okolnostima, ove godine smo našim potrošačima pripremili puno novosti koje se već mogu naći na tržištu: osim funkcionalnih sladoleda Highlife lansirali smo i liniju premium sladoleda King u čašici,...

‘Potrošačima nudimo hrvatske proizvode pripremljene po tradicionalnoj recepturi’

Tjestenina Paštaria, mlijeko i mliječni proizvodi Tonka i Piko pekarski i slastičarski proizvodi brendovi su tvrtke PIK Rijeka d.d., moderne hrvatske tvrtke s dugogodišnjom tradicijom. PIK Rijeka danas je jedan od...

Magdalena Mlinar Blaić: Lako je raditi kada vjerujete u svoj brend i proizvode

Kada se brend dokaže na tržištu, treba ga održati vještim upravljanjem, a to zahtjeva znanje, vještine, inovativnost, originalnost, financijska sredstva te, iznad svega, jasnu viziju brenda koju slijedite, poručuje Magdalena Mlinar...
https://www.a1.hr/poslovni/mozaik?utm_source=progressive&utm_medium=banner&utm_campaign=a1_poslovni_soho_2020_10_aw_val1&utm_term=300x250_html5&utm_content=ros