Pipi ima sve – kvalitetu, tradiciju i pozitivnu priču
"Mi vidimo svoju pozitivnu ulogu kroz promicanje pozitivnih tema, poticanje bezbrižnosti, opuštenosti i duhovitosti. Pogotovo u današnjem svijetu užurbanosti, prevelikog stresa i naglaska na negativne vijesti, vjerujemo da naši potrošači zaslužuju...
Predanost inovacijama i zadovoljstvu potrošača učvrstili su vodeću poziciju naših brendova na tržištu
„Uspjeh naših brendova rezultat je različitih čimbenika, uključujući stalne inovacije, vrhunske performanse proizvoda, dubinsko razumijevanje potreba i preferencija potrošača te, u konačnici, učinkovite marketinške strategije. Ostajući vjerni našim temeljnim vrijednostima integriteta,...
Dalibor Matišić: Pratimo trendove i ljubiteljima suhomesnatih delicija otkrivamo zdraviju stranu guštanja
Histris je prošle godine lansirao inovativnu liniju suhomesnatih proizvoda bez nitrita koja obuhvaća tradicionalnu istarsku kobasicu, kobasicu od boškarina te kobasice s tartufima i s ružmarinom, a tim smo povodom razgovarali...
Peter Šulc: Iza naših inovativnih proizvoda stoje internacionalni stručnjaci i godine istraživanja
Potrošači i osluškivanje tržišta te zadovoljavanje potrošačkih želja i potreba među važnim su fokusima marketinških timova L’Oréala, a Peter Šulc, Trade Marketing Manager za marke proizvoda L’Oréal Paris, Garnier i Mixa,...
‘Poslovni rezultati te zadovoljstvo kupaca i zaposlenika potvrđuju da Pan-pek ide u pravome smjeru’
Pan-pek, jedna od najvećih pekarskih industrija u Hrvatskoj, svojim je zaposlenicima zajamčila i omogućila bolje radne uvjete i različite pogodnosti koje nadilaze one zakonom propisane, a predsjednica Uprave Sandra Vojković ističe...
Katarina Lešić: Nije teško naći inspiraciju kada svojim radom možete utjecati na stvaranje zdravih...
„Ubrzan životni tempo dovodi do povećane važnosti lakoće pripreme hrane te proizvodi dodane vrijednosti postaju sve važniji, no i dalje ostaje naglasak na zdravom i prirodnom“, ističe Katarina Lešić iz Cromarisa.
Silvija Repić: Naš slogan Uživaj zdravo! poručuje da je hrana pod markom Sana ukusna...
Tvrtka Sana delikatese proslavila je rođendan – 10 godina uživanja u finoj hrani koja daje dobar osjećaj, a tim smo povodom razgovarali s vlasnicom i direktoricom tvrtke Silvijom Repić koja ističe:...
Ela Barić: Brand Manager mora imati jasnu viziju i još jasniji brief
„Imidž često nije odmah mjerljiv, ali po feedbacku s terena, brojnim pozivima na suradnje i komentarima po društvenim kanalima nakon ovogodišnjeg repozicioniranja brenda SKY - vidim da smo već uspjeli napraviti...
Josip Ivanković: Kvaliteta, pouzdanost i inovacije čine nas liderom u industriji čišćenja i održavanja
„Tvrtka Kärcher poznata je po stalnim inovacijama s obzirom na to da kontinuirano ulažemo u razvoj novih tehnologija i inovativnih rješenja za čišćenje. Naša su prednost kvaliteta i izdržljivost proizvoda, ali...
‘Zvijezda je već 107 godina sinonim kvalitete s potpisom tradicije i velikim povjerenjem potrošača’
U svoju 107. godinu Zvijezda je ponosno ušla kao kompanija čijih se pet brendova, prema BRANDscore ljestvici snage brendova istraživačke agencije Ipsos, nalazi na listi top 10 najjačih u Hrvatskoj. „Iza...
Marcel Janeković: Potrošačima kroz nove i kvalitetne proizvode nudimo dodatnu vrijednost
"Prekrasno je kada nakon mjeseci rada na inovacijskom projektu ugledate proizvod na polici, kada vidite da ga potrošači stavljaju u košaricu, kada dobijete pozitivan feedback s tržišta. Taj osjećaj… to je...