‘Potrošačima nudimo hrvatske proizvode pripremljene po tradicionalnoj recepturi’

Tjestenina Paštaria, mlijeko i mliječni proizvodi Tonka i Piko pekarski i slastičarski proizvodi brendovi su tvrtke PIK Rijeka d.d., moderne hrvatske tvrtke s dugogodišnjom tradicijom. PIK Rijeka danas je jedan od...

Magdalena Mlinar Blaić: Lako je raditi kada vjerujete u svoj brend i proizvode

Kada se brend dokaže na tržištu, treba ga održati vještim upravljanjem, a to zahtjeva znanje, vještine, inovativnost, originalnost, financijska sredstva te, iznad svega, jasnu viziju brenda koju slijedite, poručuje Magdalena Mlinar...

Slavko Ledić: Dvosmjerna komunikacija vodi do zadovoljnih zaposlenika te dobrih poslovnih rezultata

Otkad je prva Konzum samoposluga otvorena u Zagrebu davne 1957. godine, ovaj je trgovački lanac izrastao u vodeći trgovački lanac u Hrvatskoj s više od 600 prodavaonica u kojima svakodnevno kupuje...

Nataša Bagić: Motivirajuća radna atmosfera donosi najbolje rezultate

Uspjeh je uvijek rezultat dobrog tima, a kreativna sloboda koju promiču u Philipsu tome uvelike pridonosi, jer u današnje vrijeme naprednih tehnologija koje nam omogućavaju osobni napredak i obrazovanje, teško je pojedinca...

Ivana Barišić: Naši brendovi imaju dugu tradiciju i dokazanu kvalitetu

"Brendovi Čarli, Sanitar, Permetal i Flux lideri su u svojim kategorijama sredstava za ručno pranje posuđa i sredstava za čišćenje; Kisko ocat neprikosnoveni je lider svoje kategorije, Badelov Vigor najprodavanija je...

Ivan Horvat: Inspiraciju pronalazimo svugdje oko nas

"Svugdje pronalazimo izvor ideja, komentiramo, raspravljamo, istražujemo, radimo evaluacije – želimo znati što smo mi učinili dobro i zašto smo baš tu postigli uspjeh, a zanimaju nas i primjeri dobre prakse izvan...