Kristina Hustić: Hrabro iskoračujemo u nove segmente na zadovoljstvo potrošača

„Svi noviteti na neki način odgovaraju na određene trendove koji su zajednički cijeloj prehrambenoj industriji, a to su zdravstvena i ekološka osviještenost, jednostavnost i brzina pripreme i rast potražnje za on...

Nina Mimica: Odgovorna i transparentna upotreba novih tehnologija olakšava poslovanje

Studenac je prepoznat kao trgovački lanac koji kontinuirano ulaže u inovacije i digitalizaciju kako bi unaprijedio poslovanje i iskustvo kupaca, a u razgovoru s članicom Uprave Studenca za digitalizaciju i inovacije...

Nova era retail kupovine: ‘Wolt je dodatni kanal prodaje koji ne ugrožava restorane i...

U današnjem užurbanom svijetu ljudi sve češće traže alate koji će im uštedjeti vrijeme i olakšati svakodnevicu, pogotovo kada su u pitanju rutinske obveze poput kupovine namirnica. Nije stoga nikakvo iznenađenje...

Iva Ramić Švec: Strast, rast, briga i otvorenost vrijednosti su koje njegujemo kroz naše...

"U 2023. smo s brendom Cedevita odlučili uplivati u neke nove vode - one vitaminske. Ulaskom u rastuću kategoriju vitaminskih voda otključavamo nove potencijale i dugoročno ostajemo relevantni starim i novim...

‘Individualni pristup kupcima i prilagođavanje njihovim potrebama čine nas pouzdanim i fleksibilnim partnerom’

Prije godinu dana tvrtka cargo-partner, međunarodni pružatelj usluga transporta i logistike, postala je članicom Nippon Express grupe. Osnovan prije četiri desetljeća kao privatno poduzeće, cargo-partner je narastao s pet na 4.000...

Domagoj Lacković: 25 godina potrošači iz našeg bogatog asortimana biraju što im najbolje odgovara

„Nastavljamo raditi na kontinuiranom podizanju kvalitete našeg poslovanja na svim razinama, a sve kako bismo doprinijeli postizanju globalnog kompanijskog cilja, a to je da i nadalje ostanemo najbrže rastuća duhanska kompanija...

Ana Brajković: S uspješnih edukacija sudionici odlaze motivirani i inspirirani da naučeno primijene u...

"Maloprodaja je industrija u kojoj su ljudi ključ uspjeha – od zaposlenika koji stvaraju iskustvo kupnje do kupaca koji prepoznaju i cijene vašu ponudu. Human-centric pristup povezuje zadovoljstvo zaposlenika i kupaca,...

Irena Stanić: Uz kvalitetne materijale i vrhunski dizajn stvaramo proizvode koji odražavaju kulturni identitet...

Gdje je family, tu je dom – moto je tvrtke Intertekstil Stanić koja je s poslovanjem počela prije gotovo 30 godina, tijekom kojih je izrasla u uspješnu kompaniju zahvaljujući razumijevanju potreba...

Ivana Jukić: Prenoseći kvalitetu i autentičnost proizvoda, Mlinar želimo učiniti jednako prepoznatljivim globalno kao...

Počeci poslovanja Mlinara sežu u daleku 1903. godinu kada je u Križevcima utemljena tvrtka koja je bila preteča današnjeg Mlinara, koji ovo ime nosi od 1950. godine. Fond MidEuropa Partners, ugledni...

Andrea Klišanić: Čast je i privilegija razvijati brend koji ima zdravi rast i jasno...

"Zaista smo ustrajni i uporni u namjeri da naše obećanje kvalitete i cjelokupnog iskustva koje nosi KING brend dostavimo svim našim potrošačima. Sljedeće godine obilježavamo 30 godina ovog brenda i jubilej...