Ivana Barišić: Naši brendovi imaju dugu tradiciju i dokazanu kvalitetu

"Brendovi Čarli, Sanitar, Permetal i Flux lideri su u svojim kategorijama sredstava za ručno pranje posuđa i sredstava za čišćenje; Kisko ocat neprikosnoveni je lider svoje kategorije, Badelov Vigor najprodavanija je...

Ivan Horvat: Inspiraciju pronalazimo svugdje oko nas

"Svugdje pronalazimo izvor ideja, komentiramo, raspravljamo, istražujemo, radimo evaluacije – želimo znati što smo mi učinili dobro i zašto smo baš tu postigli uspjeh, a zanimaju nas i primjeri dobre prakse izvan...

Maja Vukorep: Kroz naše brendove želimo inspirirati potrošače

"Društvene mreže glavni su kanal kroz koji brend svakodnevno komunicira s potrošačem, zabavlja ga, inspirira, komunicira svoje vrijednosti i aspiracije… Rekla bih da to danas predstavlja jedan od većih izazova u...

Vlado Čondić Galiničić: Nagrade potvrđuju da imamo vrhunski proizvod i idemo u pravom smjeru

Vina Laguna, Istarski sir Špin i Ol Istria tri su velika brenda tvrtke Agrolaguna koja se često s međunarodnih natjecanja vraćaju okićena medaljama. Upravo su Vina Laguna još jednom potvrdila svoju...

‘Preferencije lokalnih potrošača od iznimne su nam važnosti pri osmišljavanju asortimana’

Atana Škalko izvršna je direktorica kategorije pića – za Nestlé tržište Jugoistične Europe (Hrvatska, BiH, Srbija, Slovenija, Sjeverna Makedonija, Kosovo, Crna Gora, Bugarska i Rumunjska). Prethodno je, od 2012. do 2018.,...

Boris Cvetković: Surađujemo s više od stotinu farmi, a naš investicijski ciklus nikad ne...

Put Borisa Cvetkovića, direktora prodaje svježeg mesa, u PIK Vrbovcu počeo je prije gotovo deset godina koje je donedavno proveo u izvozu. U tih je deset godina sa svojim timovima pokrenuo...