Jurica Lovrinčević: Naši ciljevi su jasni – želimo vidjeti zadovoljstvo kod naših potrošača, zaposlenika...

Tvrtka Pevec d.d. na tržištu neprehrambenih proizvoda izdvaja se širinom asortimana te odličnim odnosom cijene i kvalitete svojih proizvoda. Da to prepoznaju kupci potvrdio nam je u Intervjuu mjeseca Jurica Lovrinčević,...

Mislav Žižanović: Uz razvoj novih proizvoda, usmjereni smo na inovacije kod pripreme i konzumacije...

„Kultura ispijanja kave kod nas – koju Franck dugi niz godina potiče i njeguje – ima svoje posebnosti, a potrošači imaju izgrađene navike i očekivanja na koja treba znati odgovoriti kvalitetnom...

Boška Trbojević: Veliki smo jer se neprestano mijenjamo te uvijek nastojimo biti još bolji

Prvih 50 godina uspješnog poslovanja u Hrvatskoj obilježila je Coca-Cola krajem prošle godine. U toj su kompaniji osobito ponosni što su sve poslovne uspjehe ostvarivali čvrsto ustrajući na načelima održivosti i...

Ivan Šuvar: Pomičemo granice i često svjesno plešemo po rubu

Dosta je razloga koji su doveli do uspjeha Žuje, a jedan je vezan i uz atmosferu na poslu: naime, mi ne shvaćamo stvari (pre)ozbiljno. Odnosno, vjerujem da je kultura kompanije i...

Marian Šefčovič: Logotip Radenske s tri srca je duša, voda je tijelo, a inovacije...

Radenska ove godine obilježava veliku obljetnicu – već je 150 godina dio proslava, neizostavni dio rituala poput kavice s prijateljima, velikih obiteljskih piknika, putovanja ili sportskih aktivnosti. „Vjerujemo da iza svih...

Irena Weber: Najveća vrijednost Nagodbe je što je sačuvala radna mjesta i održala mnoge...

S početkom travnja s radom će započeti Fortenova grupa, na koju će biti obavljen prijenos gospodarske cjeline pod izvanrednom upravom Agrokora. Kada je prije godinu dana s Fabrisom Peruškom preuzela dužnosti...