Nadine Kramarić: Globalne brend strategije prilagođavamo lokalnom tržištu

"Iako radim u marketingu, slobodno mogu reći da moj tim ljudi čini cijela tvrtka G3 Spirits koja na dnevnoj bazi omogućava postizanje impresivnih rezultata prodaje. Marketing ne bi postojao bez prodaje...

‘Cilj MultiPlusCarda uvijek je bio pružiti našim članovima dodanu vrijednost’

Pitanje "Imate li MultiPlusCard karticu?" postalo je neizostavan dio iskustva kupovine. Cilj MultiPlusCarda nikad nije bio samo skeniranje barkodova na blagajni, već pružanje dodane vrijednosti i posebnih ponuda za najvjernije korisnike....

Ana Sedak Keglević: Ulažemo u prepoznatljive brendove i prateći trendove lansiramo nove proizvode

„Naše razvojne napore potvrđuju i moderni prehrambeni trendovi koji još veću važnost daju okolišu i lokalnoj zajednici u kojoj poslujemo. Uz kvalitetu proizvoda, jedna od naših važnijih strateških orijentacija je i...

Marko Mintas: Održivost je duboko ukorijenjena u DNK naše kompanije i sastavni je dio...

Strateški okvir kompanije Henkel predviđa da će do 2030. postati klimatski pozitivna kompanija dok svoj ugljični otisak planira smanjiti za 65 posto do 2025. „Resursi moraju ostati što duže u ekonomskom...

Stevan Vujošević: Prilagođavanje i neodstupanje od kvalitete kao imperativ uspjeha

Mondelēz International usprkos brojnim izazovima bilježi dobre poslovne rezultate, otkriva Stevan Vujošević, Country Manager u kompaniji Mondelēz International zadužen za tržišta Istočnog Jadrana – tržišta Hrvatske i Slovenije, koji od ovog...

Brigom o kupcima usrećujemo i naše krajnje korisnike – njihove ljubimce

„Uz intenzivnu ekspanziju radimo i na unapređenju internih procesa kako bi se kolege u poslovnicama što kvalitetnije mogli posvetiti kupcima. S obzirom na to da imamo dobro razvijen loyalty program i...

Josip Cvetko: Hrvatski krumpir koristi se za proizvodnju čipsa u Intersnackovim tvornicama diljem regije

Intersnack Adria, najveći otkupljivač industrijskog krumpira te vodeći hrvatski proizvođač slanih grickalica, ove je godine otvorio skladište gotovih proizvoda u sklopu svojeg proizvodnog kompleksa u Hercegovcu. Najnovijom investicijom u vrijednosti 33...

Petra Čadež: Ispunjava me marketing koji obuhvaća sve aspekte upravljanja brendom

„Mi se bavimo svim segmentima, od strategije, inovacija, novih proizvoda, cjenovnih politika, istraživanja i analiza, komuniciranja, pa do operativnog upravljanja brendom na svim tržištima. U slučaju Argete, primjerice, riječ je o...