Ela Barić: Brand Manager mora imati jasnu viziju i još jasniji brief

„Imidž često nije odmah mjerljiv, ali po feedbacku s terena, brojnim pozivima na suradnje i komentarima po društvenim kanalima nakon ovogodišnjeg repozicioniranja brenda SKY - vidim da smo već uspjeli napraviti...

Josip Ivanković: Kvaliteta, pouzdanost i inovacije čine nas liderom u industriji čišćenja i održavanja

„Tvrtka Kärcher poznata je po stalnim inovacijama s obzirom na to da kontinuirano ulažemo u razvoj novih tehnologija i inovativnih rješenja za čišćenje. Naša su prednost kvaliteta i izdržljivost proizvoda, ali...

‘Zvijezda je već 107 godina sinonim kvalitete s potpisom tradicije i velikim povjerenjem potrošača’

U svoju 107. godinu Zvijezda je ponosno ušla kao kompanija čijih se pet brendova, prema BRANDscore ljestvici snage brendova istraživačke agencije Ipsos, nalazi na listi top 10 najjačih u Hrvatskoj. „Iza...

Marcel Janeković: Potrošačima kroz nove i kvalitetne proizvode nudimo dodatnu vrijednost

"Prekrasno je kada nakon mjeseci rada na inovacijskom projektu ugledate proizvod na polici, kada vidite da ga potrošači stavljaju u košaricu, kada dobijete pozitivan feedback s tržišta. Taj osjećaj… to je...

‘Zajedno s partnerima stvaramo brojne prilike za rast lokalnih tvrtki i pozitivan utjecaj na...

Nakon četiri godine prisutnosti, Glovo trenutno posluje u 29 gradova u Hrvatskoj, a direktor Glovo Hrvatska Drago Cota ističe da tu ne namjeravaju stati. „I dalje želimo učvrstiti svoju prisutnost i...

Inovacije, vrhunski proizvodi i održivi razvoj ključ su uspješnog poslovanja

U svijetu se svaki dan popije pet milijuna šalica Julius Meinl kave, što je godišnje više od dvije milijarde! Ova priča o uspjehu počela je davne 1862., prvom pržionicom kave u...

Ana Pavlić: Kvalitetni odnosi s principalima i uspješna prodaja rezultat su rada cijeloga tima

„Proteklih smo pet godina intenzivno radili na portfelju brendova, a strateški je naglasak bio na širenju prehrambenog asortimana s obzirom na to da Alca u neprehrani vrši distribuciju nekih od najjačih...

Denis Čupić: Zabrana rada nedjeljom velik je udarac na trgovinu i negativne posljedice već...

Prošla su dva mjeseca od uvođenja zakona o neradnoj nedjelji i prometi trgovaca na tjednoj bazi smanjeni su za više od 20%, navodi Denis Čupić, CEO u Westgate City d.o.o. te...

Nikolina Bejić: Pronašla sam se u dinamičnoj kompaniji koja cijeni ‘out of the box’...

"Interno potičemo sve zaposlenike da se aktivno uključe s prijedlozima kako poboljšati ili promijeniti procese, a sve s ciljem optimizacije i još bolje usluge našim kupcima, što je pristup koji njeguje...

Intervju mjeseca: Nerina Zec, Agrolaguna

‘Naša vina, maslinova ulja i sirevi ne nude samo vrhunsku kvalitetu, već i pričaju priču o mjestu s kojeg dolaze’ Nakon pauze uzrokovane pandemijom, zaživjela su u...

Ante Perkušić: Potrošačima nudimo vjerodostojnu sljedivost od polja do stola

Prateći trendove, PIK Vrbovec razvio je u suradnji sa Zvijezdom Planet of plants liniju - prvu hrvatsku plant-based liniju proizvoda koja ima izuzetno pozitivne reakcije potrošača, kao i najnovija Slow cooked...

‘Težimo biti originalni, dosljedni tradiciji i očuvanju izvornih okusa’

"Tražeći inspiraciju u tradiciji Istre i njezinim legendama, potrošačima nudimo proizvode nezaboravna okusa, savršene kvalitete u ambalažama s prepoznatljivim motivima Istre. Time želimo da naši proizvodi ispričaju priče, ali da ih...

Maja Ljubičić: Naš fokus je uvijek isti – stvaranje svijeta bez dima cigareta

„Kako bismo ostvarili cilj, ključan je kontinuirani razvoj različitih bezdimnih proizvoda koji će biti znanstveno utemeljeni te prihvatljivi punoljetnim potrošačima. Naime, ne postoji jedan proizvod koji će zadovoljiti različite potrebe...

Predanost i kontinuitet u poslovanju doveli su do velikog broja poznatih brendova u našem...

Obala grupa danas u portfelju ima niz poznatih i popularnih brendova: u food segmentu to su TSC, Ritter Sport, RUF, Alpenbauer i Nestle čokolade. Od bezalkoholnih pića Orangina, Jupi, Spezi i...