Vanja Bartolec: Motiviranost i entuzijazam vode nas pri osmišljavanju novih projekata

"Nema obiteljske proslave, rođendanskog slavlja, svadbe ili prijateljskog izlaska bez konzumacije naših proizvoda, a svega toga nije bilo zadnjih godinu dana. Posebno smo motivirani i kreativni kada je najteže, pa je...

Darko Cesarec: Ekološki prihvatljivijom ambalažom smanjujemo količinu plastike i čuvamo prirodu

„Osnovni cilj uvođenja 100% recikliranih PET boca i boca smanjene težine je da mi, kao proizvođač, budemo pokretači promjena i osviještenosti o važnosti očuvanja prirode“, ističe Darko Cesarec, izvršni direktor marketinga...

Ana Popovac, GfK Hrvatska: Digitalizacija i inovacije ključ su uspjeha

Istraživačka agencija GfK u Hrvatskoj posluje više od 20 godina, a 2018. prošla je kroz velike organizacijske promjene. Kako se praćenje navika kupaca mijenjalo kroz godine, što ga karakterizira danas te...

Lidija Drobac: Začinima želimo inspirirati ljude da kuhaju i tako se opuste, uživaju i...

140 godina globalno, a 23 u Hrvatskoj - tvrtka Kotányi nudi proizvode koji potrošače pozivaju da začine svoj život. Upravo tako glasi i aktualni slogan - Spice up my life, tj....

Mario Veraja: Potrošačima nudimo suhomesnate delicije u kojima mogu svakodnevno uživati

„Raduje me što je svijest potrošača o važnosti konzumacije kvalitetnijih i zdravijih proizvoda svakim danom sve veća te spremno odgovaramo na takve zahtjeve tržišta s laganijim i blažim okusima suhomesnatih delicija...

Velimir Drmić: Novim i inoviranim proizvodima povećavamo naš tržišni udio

"Ponosni smo na sve svoje brendove, na tradiciju koja je stoljetna, na znanje i veliki trud ljudi koji su osigurali opstojnost i velika očekivanja u narednim godinama", ističe Velimir Drmić, komercijalni...

Luka Diel-Zadro: Pipi slavi 50 godina opuštenosti, bezbrižnosti i pozitivnog gledanja na život!

Domaći brend Pipi, uz kojeg se vežu vrhunska kvaliteta, dalmatinska opuštenost te simpatična doza nekonvencionalnosti, ove godine slavi veliku obljetnicu – 50. rođendan. Kako svih ovih godina pronalazi put do potrošača,...

Irena Kurtanjek: Zalažemo se za bolju prehranu i odgoj zdravijih generacija

"Rad u Nestléu je rad u multinacionalnom, raznolikom okruženju u punom smislu - različite kulture, raznolikost karaktera, načina rada. Iako ponekad zna biti izazovno, na kraju dana svi imamo zajednički cilj,...

Andrej Dean: Kravica Kraljica je novi brend mliječnih proizvoda Belja koji nastaju od 100...

Akviziciju osječke mljekare početkom godine Belje plus iskoristilo je za ulazak u novi segment proizvodnje mliječnih proizvoda, koje do sada nisu imali u svom asortimanu. Slijedom toga, upravo su na tržište...