Razvijamo proizvode ovisno o željama i potrebama potrošača pojedinih zemalja Jugoistočne Europe
„Uživam učiti o potrošačima u našoj SEE regiji i, iako imamo mnogo kulturoloških sličnosti u ovom dijelu Europe, također smo individualni i različiti, a ta činjenica otvara mogućnosti za nove inovacije...
Bojan Tolić: Melem već 45 godina pruža vrhunsku, cjelovitu njegu za sve dobne skupine
„Potrošači su nam vjerni svih ovih godina upravo zbog kvalitete ovog višenamjenskog proizvoda koji je ‘odgojio’ brojne generacija, a kojem je najbolji marketing usmena preporuka vjernih korisnika“, naglašava Bojan Tolić, član...
Nataša Bagić: Uspješna inovacija omogućava jednostavnost upotrebe i savršeni napitak
De’Longhi grupa predstavila je novi proizvod - Eletta Explore najnoviji je inovativni uređaj za pripremu toplih i hladnih napitaka, poseban po tome što sadrži tehnologiju koja omogućava izradu cold brew napitaka,...
Hendal obilježava 30 godina istraživanja tržišta
Istraživačka agencija Hendal ove godine obilježava 30 godina poslovanja i broji 20 stalno zaposlenih. Hendal je 1993. osnovala Nevenka Hendrih, a direktorica Marijana Plovanić, između ostaloga, otkriva kako su izgledali počeci...
‘Veleprodajnim kupcima nudimo stabilne, konkurentne i trajno niske cijene’
„Novim konceptom PROFI cijena vratili smo se našim veleprodajnim osnovama, ali i nastojali odgovoriti na inflatorne izazove s kojima se naši kupci susreću. U srži nove cjenovne politike ‘Naše profi cijene...
Zoran Ković: Posvećenost potrošaču i svakoj kapi mlijeka Dukatova je strast i svrha –...
Dukat je u prošloj godini obilježio veliki jubilej - više od stoljeća dugu baštinu otkupa i prerade mlijeka u Hrvatskoj. „Posvećenost kvaliteti i dosljednost u proizvodnji kvalitetnih proizvoda, inovativnost, fokus na...
Nikša Farac: Kao konditorski lider gradimo trendove osluškujući potrebe potrošača
Svaki brend ima svoju priču i ciljanu skupinu, a naš je zadatak prenijeti te priče do potrošača. S ponosom mogu reći da imam odlično uigran tim koji je kombinacija iskusnih profesionalaca...
Od ove godine programska rješenja Thor i Thor.fin te uređaji za prihvat kartica SinglePOS...
Thor i Thor.fin programska su rješenja za naplatu u trgovini, robno poslovanje te računovodstvo i financije koje tvrtkama iz područja uslužnih djelatnosti, pekarnicama, mesnicama, trgovinama mješovitom robom, auto industriji i specijaliziranim trgovinama...
Slavica Kozina: Za našu lidersku poziciju zaslužni su ljudi te tradicija i kvaliteta naših...
„Iza 130 godina uspješnog poslovanja Zagrebačke pivovare stoji sjajan tim koji svakoj novoj kampanji pristupa kao da je prva jer imamo odgovornost prema kompaniji, brendu, kupcima i potrošačima. Sjajne stvari u...
Ivan Jonjić: Kroz brendove nastojimo biti pokretači pozitivnih promjena
Živimo u svijetu globalnih i lokalnih promjena koje značajno utječu na razinu stresa i mentalno zdravlje potrošača te se stvara sve veća potreba za platformama koje pozitivno utječu na mentalno zdravlje....
‘Održavanje kvalitete proizvoda, brzina isporuke i fleksibilnost otvaraju nam nova tržišta i kupce’
Tubeless papirnati ručnici i toaletni papir bez kartonske tube, Hygiene Eye digitalna tehnologija koja omogućuje daljinsko praćenje potrošnje u toaletnim prostorima te visokokvalitetan brend Ola’la - papir izvrsne kvalitete za kućanstvo...