Boris Ličina: Ulažite u kvalitetan content i komunikaciju s korisnicima

O budućnosti retail industrije u Hrvatskoj razgovarali smo s Borisom Ličinom Borjom, jednim od prvih stručnjaka i autoriteta na području digitalne komunikacije velikih domaćih brendova. Nakon dugogodišnje novinarske karijere, Borja osniva...

‘Rad s velikim brendovima ne dopušta spavanje na lovorikama’

Kad radiš sa super brendovima koji su tržišni lideri, imaš mogućnost razvijati, kreirati, inovirati i educirati, kaže o svom poslu direktorice marketinga i razvoja Jasna Pulić, koja priznaje da se lako...

‘S ponosom ističemo da je naša Aurelia jedina tjestenina proizvedena od baranjske durum pšenice’

Tvrtka Naše klasje osnovana je 2001. godine kao greenfield investicija u proizvodnji prehrambenih proizvoda, a danas se iz asortimana posebno izdvajaju dvije grupe proizvoda – svježa tjestenina i sirovine za pekarstvo....

‘Očekuje nas rast e-trgovine, manja impulsna kupovina i veći fokus na lokalne proizvode’

Prateći globalnu situaciju nastalu zbog epidemije virusa Covid-19, konzultantska tvrtka Boston Consulting Group radi analize ponašanja potrošača uoči i za vrijeme proglašenja epidemije. Dok se u industrijama proizvoda higijene, potrošačkog zdravlja,...

Draga Žulj: I u novim okolnostima zadržali smo vjerodostojnost i autentičnost

U proteklom razdoblju, kada je zbog Covid-19 krize kanal ugostiteljstva bio zatvoren, poseban smo naglasak stavili na kanal trgovine, a prepoznali smo da je čak i u takvim okolnostima, uz održavanje...

Davor Majetić: Podržimo sve one koji proizvode i rade u Hrvatskoj

Nakon više od mjesec i pol dana, u Hrvatskoj je 27. travnja započelo popuštanje mjera uvedenih zbog pandemije koronavirusa. Kako na hrvatsko gospodarstvo utječe globalna korona-kriza, jesu li poduzetnici zadovoljni dosad...