Marketing i FMCG: Izgradnja brenda zahtijeva sigurnost, povjerenje i dosljednost

Brendovi i kompanije u sve većoj mjeri oslanjaju se na digitalne kanale i sadržaj koji je prilagođen i izrađen upravo za društvene mreže ili digitalne platforme, što će se nastaviti i...

RPA tehnologija: Leži li budućnost retail industrije u robotizaciji i automatizaciji procesa?

Radi se o softverskim platformama ili robotima koji su u stanju preuzimati na sebe administrativne i repetitivne zadatke koji su u sustavima najveći potrošači vremena, kako bi zaposlenici imali više mogućnosti...

Digitalna komunikacijska rješenja u fokusu trgovaca u nadolazećim godinama

Osim što nam podaci govore o nevjerojatnom skoku korisnika komunikacijskih platformi poput Whats appa, Telegrama, Zooma ili Microsoft Teamsa, pokazuju nam i zanimljivosti poput podataka da više od 60% ispitanika provodi...

Digitalni stručnjaci odgovorni za budućnost retaila

Većina retail industrije profitirala je od promjena navika potrošača te će i dalje intenzivno raditi na poboljšavanju njihovog korisničkog iskustva, a to znači i dodatna ulaganja u poboljšanje onih dijelova poslovanja...

Digitalna transformacija: Budućnost trgovine je u online sferi

Kategorije poput hrane i osobne njege, elektroničkih uređaja, mode, namještaja, igračaka i digitalnih sadržaja, zabilježile su povećanje online prodaje u prošloj godini između 6 i 11% Piše: Ozren...

2020. – godina ubrzane digitalne transformacije

Koje su predikcije Facebooka o retailu u 2021. godini? Što očekuje najveća društvena platforma od Nove godine i čemu se možemo nadati? Piše: Boris Ličina Borja, Head of...

DIGITALNI DETOX: Razlog zašto vaš sadržaj mora biti izvanserijski

Kao što će vam agent za nekretnine reći: “Lokacija, lokacija i lokacija!”, tako i ja kažem: “Content, content i content!”. Osmislite sadržaj, pomno isplanirajte njegovu objavu i zaokupite pažnju korisnika. Izdvojite...

Web trgovina – nedovoljno iskorišten potencijal hrvatske FMCG industrije

Prema podacima s domaćeg tržišta, više od 2,1 milijuna građana Hrvatske okrenulo se online shoppingu tijekom pandemije što je vrlo relevantan podatak i svojevrsna crvena zastavica za domaće trgovce

Ubrzana digitalna transformacija mijenja industrije

Kriza uzrokovana virusom Covid-19 ubrzala je digitalnu transformaciju u industrijama i može dovesti do vala konsolidacije u sektoru tehnologije, medija i telekomunikacija Iako je kriza uzrokovana virusom Covid-19...