Hrvatski Smart Sense širi svoje tržište: njihovi inovativni IoT uređaji bit će dostupni u...
Fokus kompanije posljednjih je godina na Sensees sustavima za praćenje kvalitete unutarnjeg i vanjskog zraka. Njihovi stručnjaci bave se razvojem kompletnog rješenja od osmišljavanja funkcionalnosti, dizajna proizvoda, razvoja hardware-a i software-a...
Predstavljen Fieldwork 4 RES za efikasno upravljanje projektima obnovljivih izvora energije
Skup je organizirala tvrtka IT Sistemi, članica ASEE Grupe, s ciljem pružanja smjernica za uspješnu realizaciju i upravljanje projektima obnovljivih izvora energije, istaknuvši važnu ulogu regulatornih okvira i tehnologije u povećanju...
Kompanije ASEE i Payten okupile kremu egipatske financijske scene na Digital Touchpoint konferenciji u...
Konferencija Digital Touchpoint Egypt okupila je lokalne i međunarodne stručnjake kako bi razgovarali o budućnosti digitalnog bankarstva, plaćanja i sigurnosti u Egiptu
Kompanije ASEE i Payten, renomirani igrači...
Korištenje umjetne inteligencije može povećati prodaju pet posto za manje od devet mjeseci
Umjetna inteligencija značajno olakšava poslovanje i velikih i malih kompanija – kako kroz strojno učenje i kreiranje sadržaja, tako i kroz istraživanje navika potrošača i formiranje cijena. Ipak svijest o tome...
Pravilnim pristupom digitalnoj transformaciji povećajte tržišnu vrijednost tvrtke
Kombinacija koja ima najpozitivniji učinak na povećanje tržišne vrijednosti uključuje tri čimbenika: digitalnu strategiju, usklađenost tehnologije sa strategijom i sposobnost za digitalnu promjenu - tvrtke u kojima su prisutna sva tri...
Informacijske tehnologije pomažu trgovcima učinkovito povezivanje s kupcima
Uloga IT-a u maloprodaji je obrada, upravljanje i pohranjivanje podataka i informacija te se može koristiti za ubrzavanje procesa i stvaranje učinkovitosti kroz nekoliko kanala, što uključuje e-trgovinu, opskrbne lance, prikupljanje...
PERSONALIZIRAJTE iskustvo kupnje i web trgovini dajte osobni pečat
S obzirom na to da je online kupnja po svojoj prirodi bezlična i za razliku od kupnje u fizičkim trgovinama ne uključuje isprobavanje, smijeh s osobom s kojom se obavlja kupovina,...
IT smanjuje troškove i povećava učinkovitost
Digitalna transformacija u maloprodajnoj industriji dovodi do razvoja i usvajanja novih tehnologija. To uključuje mobilno računalstvo, umjetnu inteligenciju (AI), blockchain tehnologiju, proširenu stvarnost i virtualnu stvarnost (AR/VR).
Trgovci...
Budućnost maloprodaje u vremenu ChatGPT-a i drugih virtualnih pomoćnika
Maloprodaja se neprestano prilagođava novim trendovima kako bi poboljšala korisničko iskustvo i ostala konkurentna na tržištu, a među najnovijim trendovima su virtualni pomoćnici poput ChatGPT-a, umjetne inteligencije i drugih digitalnih asistenata
50 godina od prvog poziva mobitelom: Do 2030. oko 6,4 milijarde pretplatnika
U svijetu je krajem 2022. godine bilo 5,4 milijardi pretplatnika mobilne telefonije, a do 2030. bit će ih oko 6,4 milijarde, procjenjuje globalno udruženje mobilne industrije GSMA u povodu obilježavanja 50 godina od prvog poziva mobilnim telefonom.
Span preuzeo estonsku tvrtku GT Tarkvara
Domaća IT kompanija Span preuzela je tvrtku GT Tarkvara iz Tallinna, a procijenjena vrijednost transakcije je 11,4 milijuna eura, pri čemu dio kupoprodajne cijene ovisi o poslovnim rezultatima te estonske tvrtke u 2023....
EUROSHOP Düsseldorf: Hrvatska tvrtka Infoart izlazi na zapadnoeuropsko tržište poslovnih aplikacija
Infoartov MasterERP nove generacije širi se izvan granica, a zbog velikog interesa najavljuju otvaranje podružnica u Njemačkoj i Nizozemskoj
Najveći sajam za maloprodaju i prateće industrije EUROSHOP, koji...
Infobip u Barceloni predstavio novu i inovativnu tehnologiju ‘videopoziva’
Infobip, globalno najpovezanija cloud komunikacijska platforma, lansirao je novu i inovativnu tehnologiju korisničke podrške putem videopoziva kako bi tvrtkama omogućio brže rješavanje upita i skratio vrijeme čekanja. Novo rješenje, pod nazivom...