Ubrzana digitalna transformacija mijenja industrije

Kriza uzrokovana virusom Covid-19 ubrzala je digitalnu transformaciju u industrijama i može dovesti do vala konsolidacije u sektoru tehnologije, medija i telekomunikacija Iako je kriza uzrokovana virusom Covid-19...

Vlog: Evolucija Youtubea kao marketinškog instrumenta za trgovinu

Velika prednost vlog zapisa je što oni pokazuju ljudski dio kompanije: njima se rad kompanije predstavlja kroz prizmu ljudskih osjećaja i ljudskih vrijednosti čime se gubi fokus profita, a stvara fokus...

NRF 2020 – mjesto svjetskih retail inovacija

Osim velikih i dobro poznatih svjetskih tehnoloških brendova kao što su Dieblod Nixdorf, Toshiba i Datalogic, na sajmu u New Yorku svoje mjesto pronalaze i startupovi. Možemo s pravom reći da...

Digitalizacija postaje društveno, a ne tehničko pitanje

Dvostruki D (data i digital) preplavili su poslovni svijet. Svi bi se digitalno transformirali i svi bi voljeli data dobiti na klik. Jesu li kompanije opremljene alatima i znanjima za takav...

Potrošački trendovi: Digitalno zajedno, fizički odvojeni

Jedan od top 10 globalnih potrošačkih trendova kojima svjedočimo u ovoj godini je stalna digitalna povezanost, bilo poslovna, bilo privatna. Evolucija će se nastaviti i oblikovat će način na koji komuniciramo...

Digitalna tehnologija – sredstvo za ostvarenje konkurentske prednosti

Brojne organizacije ulažu velike iznose u digitalne tehnologije koje imaju moć transformacije kako bi se poboljšala operativna učinkovitost i povećale uštede, a istodobno unaprijedila sveukupna uspješnost i tržišna konkurentnost u svijetu...