Digitalna transformacija: Budućnost trgovine je u online sferi

Kategorije poput hrane i osobne njege, elektroničkih uređaja, mode, namještaja, igračaka i digitalnih sadržaja, zabilježile su povećanje online prodaje u prošloj godini između 6 i 11% Piše: Ozren...

2020. – godina ubrzane digitalne transformacije

Koje su predikcije Facebooka o retailu u 2021. godini? Što očekuje najveća društvena platforma od Nove godine i čemu se možemo nadati? Piše: Boris Ličina Borja, Head of...

DIGITALNI DETOX: Razlog zašto vaš sadržaj mora biti izvanserijski

Kao što će vam agent za nekretnine reći: “Lokacija, lokacija i lokacija!”, tako i ja kažem: “Content, content i content!”. Osmislite sadržaj, pomno isplanirajte njegovu objavu i zaokupite pažnju korisnika. Izdvojite...

Web trgovina – nedovoljno iskorišten potencijal hrvatske FMCG industrije

Prema podacima s domaćeg tržišta, više od 2,1 milijuna građana Hrvatske okrenulo se online shoppingu tijekom pandemije što je vrlo relevantan podatak i svojevrsna crvena zastavica za domaće trgovce

Ubrzana digitalna transformacija mijenja industrije

Kriza uzrokovana virusom Covid-19 ubrzala je digitalnu transformaciju u industrijama i može dovesti do vala konsolidacije u sektoru tehnologije, medija i telekomunikacija Iako je kriza uzrokovana virusom Covid-19...

Vlog: Evolucija Youtubea kao marketinškog instrumenta za trgovinu

Velika prednost vlog zapisa je što oni pokazuju ljudski dio kompanije: njima se rad kompanije predstavlja kroz prizmu ljudskih osjećaja i ljudskih vrijednosti čime se gubi fokus profita, a stvara fokus...

NRF 2020 – mjesto svjetskih retail inovacija

Osim velikih i dobro poznatih svjetskih tehnoloških brendova kao što su Dieblod Nixdorf, Toshiba i Datalogic, na sajmu u New Yorku svoje mjesto pronalaze i startupovi. Možemo s pravom reći da...