AI će odigrati kritičnu ulogu za uspjeh tvrtki u sljedećih pet godina

Kompanije koje ne ulažu u implementaciju rješenja umjetne inteligencije (AI) u budućnosti će teško konkurirati na tržištu – zaključak je to 12. po redu konferencije BE-terne na temu AI beyond hype....

Smart Sense s lokalnim zaposlenicima i proizvodnjom u Zagrebu distribuira svoje pametne uređaje po...

Kompanija koja proizvodi Sensees sustave za praćenje kvalitete vanjskog zraka i okolišnih parametara te My Sensees senzore kvalitete unutarnjeg zraka bilježi godišnji rast od 20 posto, a do sada je investirala...

Podravka razvija SuperfoodChef-AI by Coolinarika – prvi AI asistent u prehrambenoj industriji u regiji

Projekt je nastao u partnerstvu Podravke i vodeće regionalne IT kompanije Infobip te međunarodne digitalne agencije C3 Croatia – 01 Content & Technology Podravka, jedna od vodećih hrvatskih...

Hrvatski Smart Sense širi svoje tržište: njihovi inovativni IoT uređaji bit će dostupni u...

Fokus kompanije posljednjih je godina na Sensees sustavima za praćenje kvalitete unutarnjeg i vanjskog zraka. Njihovi stručnjaci bave se razvojem kompletnog rješenja od osmišljavanja funkcionalnosti, dizajna proizvoda, razvoja hardware-a i software-a...

Predstavljen Fieldwork 4 RES za efikasno upravljanje projektima obnovljivih izvora energije

Skup je organizirala tvrtka IT Sistemi, članica ASEE Grupe, s ciljem pružanja smjernica za uspješnu realizaciju i upravljanje projektima obnovljivih izvora energije, istaknuvši važnu ulogu regulatornih okvira i tehnologije u povećanju...

Kompanije ASEE i Payten okupile kremu egipatske financijske scene na Digital Touchpoint konferenciji u...

Konferencija Digital Touchpoint Egypt okupila je lokalne i međunarodne stručnjake kako bi razgovarali o budućnosti digitalnog bankarstva, plaćanja i sigurnosti u Egiptu Kompanije ASEE i Payten, renomirani igrači...

Korištenje umjetne inteligencije može povećati prodaju pet posto za manje od devet mjeseci

Umjetna inteligencija značajno olakšava poslovanje i velikih i malih kompanija – kako kroz strojno učenje i kreiranje sadržaja, tako i kroz istraživanje navika potrošača i formiranje cijena. Ipak svijest o tome...

Pravilnim pristupom digitalnoj transformaciji povećajte tržišnu vrijednost tvrtke

Kombinacija koja ima najpozitivniji učinak na povećanje tržišne vrijednosti uključuje tri čimbenika: digitalnu strategiju, usklađenost tehnologije sa strategijom i sposobnost za digitalnu promjenu - tvrtke u kojima su prisutna sva tri...

Informacijske tehnologije pomažu trgovcima učinkovito povezivanje s kupcima

Uloga IT-a u maloprodaji je obrada, upravljanje i pohranjivanje podataka i informacija te se može koristiti za ubrzavanje procesa i stvaranje učinkovitosti kroz nekoliko kanala, što uključuje e-trgovinu, opskrbne lance, prikupljanje...

PERSONALIZIRAJTE iskustvo kupnje i web trgovini dajte osobni pečat

S obzirom na to da je online kupnja po svojoj prirodi bezlična i za razliku od kupnje u fizičkim trgovinama ne uključuje isprobavanje, smijeh s osobom s kojom se obavlja kupovina,...

IT smanjuje troškove i povećava učinkovitost

Digitalna transformacija u maloprodajnoj industriji dovodi do razvoja i usvajanja novih tehnologija. To uključuje mobilno računalstvo, umjetnu inteligenciju (AI), blockchain tehnologiju, proširenu stvarnost i virtualnu stvarnost (AR/VR). Trgovci...