Potrošačima pri dostavi najvažniji vrijeme i cijena

Za zadovoljnog krajnjeg kupca, kojeg uglavnom ni ne zanima tko mu dostavlja naručene proizvode dokle god su oni dostavljeni povoljno i brzo, web trgovci moraju itekako pažljivo razmisliti o razini dostavnih...

Izravna distribucija: Revolucija internet trgovine

Ranije je bilo bitnije dostavu obaviti što brže, no danas to više nije tako. Korisnicima je važnije dostaviti proizvod unutar određenog vremena i to na željeno mjesto (po odabiru korisnika). Za...

Performance Management: Mjerenjem onoga što radite upravljate svojim biznisom

Da biste mogli odrediti ciljeve prethodno morate znati svoje troškove poslovanja, odnosno koliko vas košta svaka aktivnost u logističkom lancu, bilo da se radi o transportu, skladištenju, distribuciji i administrativnom osoblju koje podržava sve potrebne...

Burze tereta i utovarnog prostora poboljšavaju poslovne rezultate

Tvrtka TimoCom ima 110.000 korisnika koji dnevno nude do 500.000 ponuda tereta i utovarnog prostora. To znači da se u prosjeku po korisniku dnevno objavi oko 4,5 ponuda. Piše: Tina...

Troškovi poslovanja: Što uračunati u stvarne logističke troškove?

Profitabilnost tvrtke uvelike ovisi o logističkim troškovima jer čine značajan dio ukupnih troškova poslovanja. Udio logističkih troškova u ukupnim troškovima razlikuje se u proizvodnim i maloprodajnim tvrtkama i kreće se u intervalu od 15%...

Predstavljamo: Logistički centri Lidla: Uspješni primjeri optimiziranih skladišta

Vremena dostave u trgovine u potpunosti su usklađena, a proces komisioniranja, sustav skladištenja i logistika zbrinjavanja neprestano se optimira. U Lidlovim logističkim centrima, posebna pažnja pridaje se čuvanju proizvoda s posebnim...