Trendovi dostave u 2020.: Kupcima ponudite personalizirane i fleksibilne mogućnosti dostave

Kada je u pitanju brzina isporuke proizvoda, glavni globalni trend u ovom trenutku i središnja tema u svim velikim globalnim poduzećima je distribucija unutar nekoliko sati Piše: Monika...

Potrošačima pri dostavi najvažniji vrijeme i cijena

Za zadovoljnog krajnjeg kupca, kojeg uglavnom ni ne zanima tko mu dostavlja naručene proizvode dokle god su oni dostavljeni povoljno i brzo, web trgovci moraju itekako pažljivo razmisliti o razini dostavnih...

Izravna distribucija: Revolucija internet trgovine

Ranije je bilo bitnije dostavu obaviti što brže, no danas to više nije tako. Korisnicima je važnije dostaviti proizvod unutar određenog vremena i to na željeno mjesto (po odabiru korisnika). Za...

Performance Management: Mjerenjem onoga što radite upravljate svojim biznisom

Da biste mogli odrediti ciljeve prethodno morate znati svoje troškove poslovanja, odnosno koliko vas košta svaka aktivnost u logističkom lancu, bilo da se radi o transportu, skladištenju, distribuciji i administrativnom osoblju koje podržava sve potrebne...

Burze tereta i utovarnog prostora poboljšavaju poslovne rezultate

Tvrtka TimoCom ima 110.000 korisnika koji dnevno nude do 500.000 ponuda tereta i utovarnog prostora. To znači da se u prosjeku po korisniku dnevno objavi oko 4,5 ponuda. Piše: Tina...

Troškovi poslovanja: Što uračunati u stvarne logističke troškove?

Profitabilnost tvrtke uvelike ovisi o logističkim troškovima jer čine značajan dio ukupnih troškova poslovanja. Udio logističkih troškova u ukupnim troškovima razlikuje se u proizvodnim i maloprodajnim tvrtkama i kreće se u intervalu od 15%...

Predstavljamo: Logistički centri Lidla: Uspješni primjeri optimiziranih skladišta

Vremena dostave u trgovine u potpunosti su usklađena, a proces komisioniranja, sustav skladištenja i logistika zbrinjavanja neprestano se optimira. U Lidlovim logističkim centrima, posebna pažnja pridaje se čuvanju proizvoda s posebnim...

Suradnja u lancu dobave: Presudni su povjerenje i partnerski odnos

Umjesto da samo reagiraju na zahtjeve kupca, tvrtke bi se trebale truditi da rade s kupcima tako da i jedni i drugi imaju koristi od poboljšanog toka materijala i usluga. S druge strane, tvrtke...

Konkurentske prednosti tražite u učinkovitoj logistici

Je li Vaša tvrtka suočena s nestabilnom i promjenjivom potražnjom kupaca, s neravnomjernim protokom roba i/ili fluktuirajućim zalihama u skladištu? Ako je vaš odgovor "da", onda je učinkovita logistika jedan od ključeva rješenja za...

Nacionalna distribucija u službi korisnika

Tvrtke koje prepoznaju prednosti koje im donosi kvalitetna distribucija proizvoda koje nude na tržištu i koja će zadovoljiti njihove potrebe, trebale bi u tvrtkama koje se bave nacionalnom distribucijom prepoznati partnera i produženu ruku...

Logistički trendovi nakon ulaska u EU

Otvaranjem granica, velike internacionalne korporacije svoj razvoj na ova područja usmjeravaju preko logističara koji je zadovoljio neophodnu kvalitetu pružanja usluga u zemljama gdje posluju. Klijentima je ponuđen izbor optimalne logističke strategije... Piše:...

Budite efikasni i konkuretni

Poznati fizičar Michio Kaku kaže da je neke fenomene u svemiru teško matematički objasniti ako razmišljate u terminima tri prostorne dimenzije (plus vremenska), no ako u te modele ubacite još jednu prostornu dimenziju (tzv....

Upravljanje bazom dobavljača

Da bismo pravilno upravljali dobavljačima moramo odabrati prikladnu strategiju. Kao i u svim drugim dijelovim poslovanja, da bismo bili uspješni u nabavi moramo taktike i strategije koje koristimo uskladiti sa strategijom poduzeća u cjelini.
https://www.a1.hr/poslovni/mozaik?utm_source=progressive&utm_medium=banner&utm_campaign=a1_poslovni_soho_2020_10_aw_val1&utm_term=300x250_html5&utm_content=ros