ZDRAVA HRANA: Svim namirnicama mjesto je u prehrani – važna je količina!

Namirnice ne bismo trebali dijeliti na zdrave i nezdrave, one koje debljaju ili liječe. Kao što ne postoje namirnice koje debljaju, tako ne postoje niti supernamirnice koje će nas učiniti zdravijima...

Slane grickalice: Moderni formati nositelji prodaje

U posljednjih godinu dana, zaključno s prosincem 2020. godine, vodeća tri proizvođača zastupala su 28% vrijednosne prodaje u cjelokupnoj kategoriji slanih grickalica, a oni su abecednim redoslijedom Intersnack Adria, Kellogg's i...

U fokusu Jogurti: Vodeća tri proizvođača drže 80% prodaje

Vodeća tri proizvođača kategorije jogurta, koja zajedno ostvaruju 80% vrijednosne prodaje, abecednim redom su: Dukat, Meggle i Vindija Analizirala: Mirna Pajtak, NielsenIQ

Gazirana pića nose više od polovice kategorije bezalkoholnih pića

Skupina kategorija bezalkoholnih pića, prema definiciji agencije Nielsen, obuhvaća gazirane sokove i pića, voćne (i povrtne) sokove i nektare, ledeni čaj te sokove u prahu i sirupe Analizirao:...

Juhe: Vodeća trojka drži visokih 95% prodaje

Abecednim redoslijedom, prema podacima agencije Nielsen, vodeća tri proizvođača juha su Nestle, Podravka i Unilever Analizirala: Ana Bulaš, Nielsen Juhe, prema definiciji kako ih prati...

Proteinski proizvodi: Značajni u prehrani fizički aktivne populacije i sportaša

Uz fizičku aktivnost, povećane potrebe za proteinima javljaju se u određenim životnim fazama, pa su tako potrebe za proteinima djece, trudnica i dojilja povećane s obzirom da iste faze prate i...

Žitarice za doručak: Rast ukupne vrijednosne prodaje

Najveći udio u vrijednosnoj prodaji ima segment müsli s 46%, na drugom mjestu smjestile su se žitarice za doručak s 44% udjela, iza kojih je cornflakes sa 10%

Bezglutenska prehrana treba biti raznolika, umjerena i uravnotežena

Pravilnim provođenjem bezglutenske prehrane možemo iskusiti benefite kao što su povećanje energije, smanjenje unosa procesuiranih proizvoda, povećanje unosa svježih namirnica poput voća i povrća te svježe pripremljenih jela

ITALIJA ostaje najveći izvor tjestenine

Italija također ima glavni utjecaj na prehrambene navike i hrvatsku mediteransku kuhinju, koja je glavni pokretač potražnje za tjesteninom Prema kategorizaciji agencije Euromonitor...