Gazirana pića nose više od polovice kategorije bezalkoholnih pića

Skupina kategorija bezalkoholnih pića, prema definiciji agencije Nielsen, obuhvaća gazirane sokove i pića, voćne (i povrtne) sokove i nektare, ledeni čaj te sokove u prahu i sirupe Analizirao:...

Juhe: Vodeća trojka drži visokih 95% prodaje

Abecednim redoslijedom, prema podacima agencije Nielsen, vodeća tri proizvođača juha su Nestle, Podravka i Unilever Analizirala: Ana Bulaš, Nielsen Juhe, prema definiciji kako ih prati...

Proteinski proizvodi: Značajni u prehrani fizički aktivne populacije i sportaša

Uz fizičku aktivnost, povećane potrebe za proteinima javljaju se u određenim životnim fazama, pa su tako potrebe za proteinima djece, trudnica i dojilja povećane s obzirom da iste faze prate i...

Žitarice za doručak: Rast ukupne vrijednosne prodaje

Najveći udio u vrijednosnoj prodaji ima segment müsli s 46%, na drugom mjestu smjestile su se žitarice za doručak s 44% udjela, iza kojih je cornflakes sa 10%

Bezglutenska prehrana treba biti raznolika, umjerena i uravnotežena

Pravilnim provođenjem bezglutenske prehrane možemo iskusiti benefite kao što su povećanje energije, smanjenje unosa procesuiranih proizvoda, povećanje unosa svježih namirnica poput voća i povrća te svježe pripremljenih jela

ITALIJA ostaje najveći izvor tjestenine

Italija također ima glavni utjecaj na prehrambene navike i hrvatsku mediteransku kuhinju, koja je glavni pokretač potražnje za tjesteninom Prema kategorizaciji agencije Euromonitor...

Najveći rast bilježe funkcionalni i biljni čaj

Najveći segment čaja je biljni čaj koji čini gotovo polovicu kategorije, slijede ga voćni čaj, zeleni i crni čaj dok je instant čaj najmanji segment u kategoriji Analizirala:...