Jestiva ulja: Najčešće se koristi suncokretovo ulje

Najpoznatije marke ulja u Hrvatskoj su Zvijezda, Omegol, Tena, Dijamant i Vita d’or (Lidl), koja se ujedno i najčešće koriste, a važno je napomenuti da korisnici kategorije nisu previše cjenovno osjetljivi...

Čaj: Vodič kroz vrste, okuse i navike konzumacije

U Hrvatskoj je konzumacija čaja prvenstveno usmjerena na biljne i voćne čajeve koji su duboko ukorijenjeni u tradiciju i svakodnevne navike. Iako crni i zeleni čajevi postaju sve popularniji, posebno u...

Održan stručni skup ‘Divljač u suvremenoj prehrani’

Istraživanje je potvrdilo: gotovo 99% ispitanika konzumira meso divljači domaćeg podrijetla. Da je meso divljači bogato proteinima i nutritivnim vrijednostima, složni su svi. Pozitivni su i stavovi o lovu – ispitanici smatraju...

Riba – namirnica važna za zdravlje srca, mozga i imunološkog sustava

Riba je izuzetno bogata hranjivim tvarima koje su ključne za zdravlje, uključujući omega-3 masne kiseline, proteine, vitamine D i B12 te minerale poput selena i joda. Uključivanje ribe u redovitu prehranu...

Hrvati mijenjaju navike – mediteranska prehrana u fokusu

Trendovi i potrošnja ribe u Hrvatskoj i u EU upućuju na sve veće promjene u prehrambenim navikama i rastuću svijest o zdravlju. „Povećanje svijesti o zdravstvenim prednostima konzumacije...

Proteinski proizvodi: Razlozi zbog kojih je dobro jesti više proteina

Proteini se prirodno nalaze u namirnicama životinjskog podrijetla kao što su meso, svinjetina, perad, riba, mlijeko, sir, jogurt i jaja, kao i u biljnim namirnicama poput žitarica, graha, orašastih plodova, sjemenki...

Predstavljen prvi hrvatski Priručnik za primjenu dodataka prehrani

Važnost zdravstvene pismenosti vidljiva je i u trendu samoliječenja koji je u sve većem porastu u Hrvatskoj - stoga je edukacija ljekarnika i pacijenata o rastućem tržištu dodataka prehrani, kao značajnom...

Začini: Kategorija bilježi rast vrijednosne prodaje

Pojedinačni začini zajedno ostvaruju 40% vrijednosne prodaje kategorije, dodaci jelima 34%, fiksevi čine 17% prodaje i miksevi 8% vrijednosne prodaje kategorije začina Analizira: Majda Babić, Senior Client Executive,...

Jestiva ulja: Suncokretovo ulje drži 89% količinske prodaje

U posljednjih godinu dana, zaključno s prosincem 2022. godine, promatrajući količinski, vodeća tri proizvođača zastupala su 71,3% količinske prodaje kategorije, a oni su abecednim redom: Dijamant, IPK Tvornica ulja Čepin i...

Suhomesnati proizvodi: Čak 79% potrošača barem ponekad konzumira kategoriju

Gotovo tri petine heavy korisnika kategorije prilikom kupovine prednost daje trajnim suhomesnatim proizvodima koji su domaće proizvodnje Analizira: Violeta Perčić, Project Executive, Ipsos Trajni suhomesnati...

Tjesteninu čak 96% građana Hrvatske jede barem ponekad

Prema BRANDpuls istraživanju provedenom u drugom dijelu 2022. godine, u procjeni populacije brojimo čak 2.318.875 konzumenata tjestenine u dobi od 16. do 64. godine Analizira: Jelena Jakšić Matovina,...