Praktični savjeti za poboljšanje e-mail marketinga

E-mail marketing predstavlja odličan alat za promociju brenda i povećanje prodaje te putem njega ojačate direktnu vezu sa svojim klijentima i posebno njegujte odnos s vjernim potrošačima. Ne zaboravite - svaki...

Javna nabava: Kako osigurati jednak pristup ponuditeljima

U postupku javne nabave naručitelj propisuje tehničke zahtjeve kojima treba udovoljavati proizvod, radnja ili usluga koju naručuje te treba naznačiti sve postupke s pomoću kojih je moguće odrediti jesu li ispunjeni...

Kako pravilno razumjeti nesvjesne emocije koje utječu na odluke o kupovini

Ekonomisti na temelju provedenih istraživanja o ponašanju potrošača predviđaju neracionalnost i napominju da očekivanja, emocije, socijalne norme i druge nesvjesne reakcije, naizgled nelogične, utječu na osobe u mentalnim procesima

EU odobrio Googleovo preuzimanje Photomatha

Europska komisija odobrila je Googleovo preuzimanje Photomatha, zaključivši da "neće potaknuti zabrinutost za tržišno natjecanje u Europskom ekonomskom području (EEA)". Bruxelles je "na temelju istrage tržišta utvrdio da transakcija...

TikTok promijenio poslovni model društvenih mreža

Bez obzira na to hoće li TikTok biti zabranjen ili ne, ta aplikacija potaknula je konkurente na promjene poslovnih modela i natjerala ih da usvoje manje unosan model oglašavanja, piše The Economist. 

Nagrađivanje vjernosti kupaca u doba digitalne transformacije

Sustavi za nagrađivanje vjernosti kupaca su posebno važni za Y generaciju jer omogućuju tvrtkama da pruže dodatnu vrijednost svojim kupcima. Kupci Y generacije žele osjećati da su važni i cijenjeni, a...

Koliko (vam) vrijedi vjernost kupca

Program vjernosti je prije svega odličan način kako se brend može diferencirati od konkurencije i istaknuti na vrlo kompetitivnom tržištu. Osim toga, on će poslužiti brendu da se poveže s kupcima...

Loyalty programi i kartice: brža, izravnija i jeftinija komunikacija za povezivanje s kupcima

Nemojte na loyalty program gledati kao na trošak koji će vas puno koštati – gledajte na njega kao na sigurno ulaganje, investiciju u marketing koja će vam se vratiti upravo kroz...

Poduzetnici na meti inspekcije: tko je u pravu?

Svi se pitaju: kako se utvrđuje kada je neopravdano povećana cijena? S obzirom na činjenicu da troškovi poslovanja rastu, jesu li povećanja cijena baš u svakom slučaju neopravdana? Kada će povećanje...

Kako lideri FMCG sektora vide sutrašnjicu

U razgovorima s izvršnim direktorima vodećih FMCG kompanija iz svih krajeva svijeta, istraživači agencija PwC i The Consumer Goods Forum uočili su da se nekoliko tema ponavlja te da one upućuju...

Božićna reklamna čarolija

Prvo i osnovno, najbolje božićne reklame sve od reda pričaju neku priču. Priče su te koje privlače, zaokupljuju, motiviraju i potiču nas na akciju. Imaju nevjerojatnu moć prizvati u našu svijest...

Hrvatska strategija, dizajn i produkcija u sjedištu Mondija u Beču

Da Hrvatska u svijetu ima što pokazati i u kreativnim industrijama, potvrđuje novouređeni i za dizajn nagrađen ured Mondija u Beču. Radi se o uspješnoj hrvatskoj izvoznoj priči iza koje, uz zagrebačku...