Koliko znamo o umjetnoj inteligenciji i može li ugroziti radna mjesta
Kada je riječ o percepciji o umjetnoj inteligenciji i njezinom utjecaju na društvo, otprilike petina Hrvata smatra kako je pojava umjetne inteligencije pozitivna za društvo, trećina smatra da je negativna, a...
Top 5 izazova prilikom inovacija proizvoda
Inovacije zahtijevaju sredstva, vrijeme i posvećenost - od identifikacije mogućnosti do ulaska na tržište. Dok se trudimo ‘izbrusiti’ svoj način inoviranja, trebali bismo imati na umu da najbolje ideje crpe inspiraciju...
Zimska čarolija prodaje: Unaprijedite svoj web shop za blagdane
Trgovci moraju biti svjesni da će se tijekom blagdanskog razdoblja strože provjeravati usklađenost s pravilima i propisima, a to uključuje zaštitu potrošača, pridržavanje pravila poslovanja, transparentnost u prikazu cijena te pravila...
Neka kupovina – online ili offline – tijekom blagdana bude sigurna!
U predblagdansko vrijeme uvelike raste broj kupovina pa značajno raste mogućnost da prevaranti putem naprednih shema dođu do informacija o potrošačima tijekom blagdanske sezone - stoga donosimo savjete i trikove kako...
GLAZBA – jedan od ključnih elementa blagdanske komunikacije
Glazba je moćna: izaziva emocije i budi sjećanja. Glazba je način kako brend povezati s kupcima na dubljoj, emocionalnoj razini.
Piše: Nataša Krezić, EMBA, krugovlasnica, agencija KRUG
PRIGODNA AMBALAŽA neka bude pogodak!
Kada je u pitanju blagdanska ambalaža, najteže je zadržati dobru mjeru: treba izaći na tržište među prvima, ali ne prerano, imati božićni motiv, a da nije samo crven i zelen, ponuditi...
‘Change or be changed’: Promjena je nužna. Hoćete li vi biti njezini nositelji?
Vjerovali smo da temelj analize uspješnosti predstavlja kombinacija racionalnih i emotivnih asocijacija. Da marke trebaju biti smisleno drugačije, mentalno i fizički dostupne, voljene. Međutim, ponekad jako dobre performanse ne uspijevaju postići...
Važnost osjetila u marketingu: Definirajte integrirane osjetilne marketinške strategije koje uključuju svih pet osjetila
Potrošač je kroz razne osjetilne percepcije i emocionalne interpretacije uvučen u ‘život’ nekog proizvoda ili brenda. Svih pet ljudskih osjetila trebalo bi pronaći svoje mjesto u marketinškim strategijama i poslužiti kao...
AMBALAŽA je odraz (i obraz) brenda
Baš kao što su neki ljudi ugledni, korektni, odgovorni i drže do svojeg imidža, takvi su i brendovi. Neki ljudi neće prezati ni od čega da postignu svoj cilj pa im...
Boje u marketingu: Boja je moćan komunikacijski alat
Bojom možemo skrenuti pažnju, smiriti ili potaknuti potrošača, te poslati pozitivnu ili negativnu poruku
Piše: Nataša Krezić, EMBA, krugovlasnica, agencija KRUG
Svijet doživljavamo putem pet...
Inovacije – temelj razvoja brendova
Proizvodi ili usluge koje nude bolje performanse, veću praktičnost ili poboljšane funkcionalnosti stvaraju pozitivno iskustvo za potrošače, a ono često rezultira lojalnošću potrošača i preporukama proizvoda
U suvremenom...