NEUROMARKETING – marketing novoga doba
Uslijed prisutstva emocija prilikom odabira robe i nesvjesnog (podsvjesnog) nameće se potreba za točnijim istraživanjem razloga za kupovinu. Neuromarketing predstavlja primjenu neuroznanosti u marketingu, tj. obuhvaća korištenje alata za skeniranje ljudskog...
Pripremite se za dvojno iskazivanje cijena i sve što ono donosi
Dvojno iskazivanje obvezno je kod svih oblika prodaje: u poslovnim prostorijama (na robi, prodajnom mjestu ili na cjeniku ako se radi o uslugama), putem internet trgovine, izvan poslovnih prostorija i ugovora...
Novi uvjeti poslovanja: Ispravan prikaz cijena u fizičkim i web trgovinama
Trgovac će biti dužan istaknuti sniženu cijenu koju primjenjuje tijekom trajanja posebnog oblika prodaje i najnižu cijenu koju je trgovac primjenjivao za isti proizvod tijekom razdoblja od 30 dana prije provođenja...
Koje novosti čekaju trgovce i potrošače u reklamacijskom postupku?
Do zakonskih novosti dolazi već kod načina na koji potrošač podnosi prigovor - za početak, važno je biti svjestan na koje je sve načine trgovac dužan omogućiti potrošaču podnošenje prigovora, pogotovo...
Potrošačke navike: Budućnost su brzina, digitalizacija i personalizacija
Kupci imaju sve veća očekivanja od trgovaca u maloprodaji - primarno očekuju više informacija, lagano dostupnih i prikazanih korisniku o onome što ga zanima i to u pravom trenutku
Dobar dizajn izaziva osjećaje i komunicira emocije
Osim što bi trebao pružiti informacije o proizvodu, dizajn ambalaže izaziva osjećaje i komunicira emocije. Snaga ambalaže postiže se atraktivnim izgledom, impresionira kreativnom porukom i - lijepo ju je takvu imati...
Nova godina, nova pravila: Kraj nedopuštenim trikovima u oglašavanju
Razvojem marketinških tehnika i trikova, gomilale su se prakse u oglašavanju popusta koje su potrošače zavaravale, zbunjivale i, u konačnici, dovodile u nepošteni položaj pa zakonodavac od Nove godine uvodi nova...
Brend kao frend: Biramo brendove koji podupiru naše stavove i pridonose našem imidžu
Odabir brenda govori nešto o nama, o tome što nam se sviđa, što podržavamo i iza čega stojimo. Zato nam je važno da drže do svoje riječi, da svoje obećanje provode...
Prodaja industrijskih robota prebrodila pandemijsku krizu
Prodaja industrijskih robota blago je porasla u svijetu u pandemijskoj 2020. godini, poduprta snažnom potražnjom u Kini, pokazalo je izvješće Međunarodne federacije za robotiku (IFR). Prošle je godine isporučeno 384 tisuća robota, za 0,5 posto...
Redovnim čišćenjem i dezinfekcijom držite virus podalje od doma
Virus može preživjeti na površinama nekoliko sati do nekoliko dana. Dobre vijesti? Jednostavna dezinfekcijska sredstva mogu ga ubiti
Posljednjih smo mjeseci učili kako živjeti s koronavirusom: treba više...
Je li došlo vrijeme za uvođenje wine buyera u retail industriju Hrvatske?
Wine buyer je osoba koja pronalazi vina koja odgovaraju specifičnim potrebama tržišta za koje se vino nabavlja i njegova se uloga razlikuje ovisno o tome nabavlja li vino za veliki supermarket,...
Potrošač – najbolji saveznik ili najgora noćna mora
Potrošači se danas oslanjaju na stručnost drugih potrošača kako bi bili sigurni da dobivaju najbolje u moru jednakosti. Kupci pažljivo provjeravaju recenzije prije nego što se odluče za proizvod i sve...
‘Želim svijet bez plastičnog otpada’
Potrošači postaju sve osjetljiviji po pitanju plastičnog otpada i to utječe na njihove kupovne navike. Udio onih koji su spremni platiti više za pakiranu i svježu hranu koja je ekološki prihvatljiva...