‘Change or be changed’: Promjena je nužna. Hoćete li vi biti njezini nositelji?

Vjerovali smo da temelj analize uspješnosti predstavlja kombinacija racionalnih i emotivnih asocijacija. Da marke trebaju biti smisleno drugačije, mentalno i fizički dostupne, voljene. Međutim, ponekad jako dobre performanse ne uspijevaju postići...

Važnost osjetila u marketingu: Definirajte integrirane osjetilne marketinške strategije koje uključuju svih pet osjetila

Potrošač je kroz razne osjetilne percepcije i emocionalne interpretacije uvučen u ‘život’ nekog proizvoda ili brenda. Svih pet ljudskih osjetila trebalo bi pronaći svoje mjesto u marketinškim strategijama i poslužiti kao...

AMBALAŽA je odraz (i obraz) brenda

Baš kao što su neki ljudi ugledni, korektni, odgovorni i drže do svojeg imidža, takvi su i brendovi. Neki ljudi neće prezati ni od čega da postignu svoj cilj pa im...

Boje u marketingu: Boja je moćan komunikacijski alat

Bojom možemo skrenuti pažnju, smiriti ili potaknuti potrošača, te poslati pozitivnu ili negativnu poruku Piše: Nataša Krezić, EMBA, krugovlasnica, agencija KRUG Svijet doživljavamo putem pet...

Inovacije – temelj razvoja brendova

Proizvodi ili usluge koje nude bolje performanse, veću praktičnost ili poboljšane funkcionalnosti stvaraju pozitivno iskustvo za potrošače, a ono često rezultira lojalnošću potrošača i preporukama proizvoda U suvremenom...

Kružno gospodarstvo: Put prema održivoj budućnosti

Promicanje održivosti, smanjenje otpada i očuvanje prirodnih resursa ključni su razlozi zašto je kružno gospodarstvo sve više prepoznato kao ključni element za održavanje životne sredine i stvaranje održivije budućnosti

Fizičke trgovine nude jedinstvene doživljaje i dodatnu vrijednost, optimiziran asortiman proizvoda, inovacije i iznenađenja

Piše: Ana Brajković, direktorica, Circled Porast e-trgovine, potaknut tehnološkim napretkom i promjenama u preferencijama potrošača, mnoge je naveo da vjeruju kako su klasične trgovine na rubu zastarjelosti. Međutim, fizičke...

Kako umjetna inteligencija može kušati i mirisati napitke?

Nedavno je objavljena vijest o prvom energetskom piću na svijetu koje je u potpunosti razvila umjetna inteligencija u suradnji s vodećim mađarskim proizvođačem energetskih pića. Štoviše, umjetna inteligencija nije samo osmislila novi...

Održivi razvoj: Nađite svoje ‘zašto’ i budite iskreni

Istraživanja pokazuju da je održivost imperativ za opstanak brendova. Da bi bili uspješni na tržištu, brendovi moraju prihvatiti održive prakse i učinkovito komunicirati svoje napore. Kako? I najmanja promjena na bolje...

Održivost kao odgovor na izazove današnjeg svijeta

ESG kriterije možemo podijeliti na okolišne, društvene odgovornosti i ciljeve upravljanja. Kako sve više potrošača i investitora postavlja održivost i etičke prakse na prvo mjesto, tvrtke koje prioritiziraju ESG i uvode...

Koliko Hrvati brinu o održivosti?

Općenito gledano, tek 1 od 6 Hrvata smatra se izrazito informiranima o temi održivosti, gotovo četvrtina uopće nije informirana dok je većina negdje u sredini. S druge strane, polovina populacije smatra...

Među građanima Hrvatske raste interes za teme vezane uz održivo poslovanje

U poslovnom svijetu ESG je top tema. Akronim je za ekološko, društveno i korporativno upravljanje te standarde i učinke poslovanja po navedenim kriterijima. Među općom javnosti na globalnoj razni teme vezane...

Korporativni izvještaji o održivosti postaju obveza za 50 tisuća poduzeća u EU

Direktiva o korporativnom izvješćivanju o održivosti, skraćeno CSRD, postavlja opsežnija i stroža pravila vezana uz izradu korporativnih izvještaja o održivosti, odnosno izvještajima kompanija o socijalnim, okolišnim i upravljačkim utjecajima, s ciljem...

Praktični savjeti za poboljšanje e-mail marketinga

E-mail marketing predstavlja odličan alat za promociju brenda i povećanje prodaje te putem njega ojačate direktnu vezu sa svojim klijentima i posebno njegujte odnos s vjernim potrošačima. Ne zaboravite - svaki...

Javna nabava: Kako osigurati jednak pristup ponuditeljima

U postupku javne nabave naručitelj propisuje tehničke zahtjeve kojima treba udovoljavati proizvod, radnja ili usluga koju naručuje te treba naznačiti sve postupke s pomoću kojih je moguće odrediti jesu li ispunjeni...