Reklamacija kao prilika za poboljšanje i rast

Svaka reklamacija pruža jedinstven uvid u iskustva i očekivanja kupaca, služeći kao direktan signal o potencijalnim područjima za unaprjeđenje. Kada tvrtke aktivno slušaju i reagiraju na te signale, ne samo da...

Novi EU zakoni – nova pravila za ambalažu

Proizvođači plastike smatraju pravila o reciklatima ‘diskriminatornim’ ističući da ova uredba favorizira papirnu i kartonsku ambalažu. Prema njima, to bi moglo dovesti do povećanja količine ambalažnog otpada i emisije CO2. Nova...

Strategija uspjeha u globaliziranom svijetu

Prekogranična trgovina nudi obilje prilika za društva koja teže rastu i ekspanziji, a uspjeh u ovom poduhvatu zahtijeva strategiju, detaljno planiranje i temeljitu prilagodbu pravnim zahtjevima i specifičnostima svakog tržišta

Uskrsna trpeza: Hrana je ključni dio blagdanskih obiteljskih okupljanja

Za posebne prigode, poput Uskrsa, obično se želi koristiti najbolje sastojke kako bi se pripremila ukusna hrana koja će zadovoljiti sve članove obitelji i goste. To uključuje kupovinu svježeg mesa, ribe,...

Vodič za tvrtke i njihove objave na društvenim mrežama

Svaka objava mora biti dio strategije za određenu društvenu mrežu. Svaka kampanja mora imati unaprijed postavljene ciljeve koji su realistični i mogu se mjeriti. Sve što objavljujete mora proizlaziti iz postavljenih...

Loyalty programi: Ključ dugoročnih odnosa s potrošačima leži u programima vjernosti

Transparentnost, pravednost i kontinuirano ulaganje u iskustvo i zadovoljstvo kupaca, uz poštovanje lokalne jezične i kulturne specifičnosti, ključni su za uspjeh loyalty programa u Hrvatskoj Piše: Dijana Kladar,...

Žena i nedostižan ideal savršenstva u medijima

Zašto je važno kako su žene prikazane u medijima i reklamama? Čija je to odgovornost i što brendovi mogu napraviti po tom pitanju? Piše: Nataša Krezić, EMBA, krugovlasnica,...

Koliko znamo o umjetnoj inteligenciji i može li ugroziti radna mjesta

Kada je riječ o percepciji o umjetnoj inteligenciji i njezinom utjecaju na društvo, otprilike petina Hrvata smatra kako je pojava umjetne inteligencije pozitivna za društvo, trećina smatra da je negativna, a...

Top 5 izazova prilikom inovacija proizvoda

Inovacije zahtijevaju sredstva, vrijeme i posvećenost - od identifikacije mogućnosti do ulaska na tržište. Dok se trudimo ‘izbrusiti’ svoj način inoviranja, trebali bismo imati na umu da najbolje ideje crpe inspiraciju...

Zimska čarolija prodaje: Unaprijedite svoj web shop za blagdane

Trgovci moraju biti svjesni da će se tijekom blagdanskog razdoblja strože provjeravati usklađenost s pravilima i propisima, a to uključuje zaštitu potrošača, pridržavanje pravila poslovanja, transparentnost u prikazu cijena te pravila...

Neka kupovina – online ili offline – tijekom blagdana bude sigurna!

U predblagdansko vrijeme uvelike raste broj kupovina pa značajno raste mogućnost da prevaranti putem naprednih shema dođu do informacija o potrošačima tijekom blagdanske sezone - stoga donosimo savjete i trikove kako...