Neuromarketing: Mozak ‘želi’ sebi poznate brendove

Neuroekonomisti su potvrdili činjenicu da mozak prilikom kupnje brendiranog proizvoda aktivira druge dijelove mozga od kupnje nebrendiranih proizvoda. Utjecaj brenda na mozak ne događa se preko noći – on se uvijek...

Mogu li vas kupci pronaći? Iskoristite lokalni marketing

Internet ubrzava povezivanje geografski udaljene organizacije i omogućuje poslovanje preko granica pojedinih država. Internet može koristiti i lokalno usmjerenim tvrtkama, a ne samo globalnim. Stručnjaci s portala Shopper’s Mind Hrvatska otkrivaju...

Što je ugljična neutralnost i kako do nje doći

Europskim propisom o klimi Europa se obvezuje postati ugljično neutralna do 2050. No što to znači u praksi? Klimatske promjene utječu na cijeli svijet, a sve češći ekstremni...

Zanimanje investitora za klimatske tehnologije nastavlja ubrzano rasti

Klimatska tehnologija definira se kao tehnologija koja je izričito usmjerena na smanjenje emisija stakleničkih plinova ili rješavanje utjecaja klimatskih promjena i daleko je odmakla od koncepta dokazivanja vrijednosti te privlači čak...

Opstanak društva ovisi o promjeni gospodarstva prema održivosti

Najveća je odgovornost na industriji, posebno onoj koja je resursno i energetski intenzivna jer najveći dio problema proizlazi iz potrošnje resursa i energije. Cilj je proizvesti vrijednost i zadovoljiti potrebe potrošača...

Dug koji najviše utječe na vašu tvrtku mogao bi biti organizacijski, a ne financijski

Kada pričamo o pojmu „duga“, zaključit ćemo da je riječ o vrlo jednostavnom konceptu: posudite novac i onda ga vratite. Tvrtke posuđuju manje ili veće iznose kako bi ispunile svoje obveze,...

Lansiranju novog proizvoda prethodi sveobuhvatno istraživanje tržišta

U poslovnom procesu istraživanje tržišta važan je segment jer pruža potporu većini aspekata poslovanja, ne samo u marketingu, već i u ostalim odjelima Piše: Martina Soršak Susović, Business...

NEUROMARKETING – marketing novoga doba

Uslijed prisutstva emocija prilikom odabira robe i nesvjesnog (podsvjesnog) nameće se potreba za točnijim istraživanjem razloga za kupovinu. Neuromarketing predstavlja primjenu neuroznanosti u marketingu, tj. obuhvaća korištenje alata za skeniranje ljudskog...

Pripremite se za dvojno iskazivanje cijena i sve što ono donosi

Dvojno iskazivanje obvezno je kod svih oblika prodaje: u poslovnim prostorijama (na robi, prodajnom mjestu ili na cjeniku ako se radi o uslugama), putem internet trgovine, izvan poslovnih prostorija i ugovora...

Novi uvjeti poslovanja: Ispravan prikaz cijena u fizičkim i web trgovinama

Trgovac će biti dužan istaknuti sniženu cijenu koju primjenjuje tijekom trajanja posebnog oblika prodaje i najnižu cijenu koju je trgovac primjenjivao za isti proizvod tijekom razdoblja od 30 dana prije provođenja...

Koje novosti čekaju trgovce i potrošače u reklamacijskom postupku?

Do zakonskih novosti dolazi već kod načina na koji potrošač podnosi prigovor - za početak, važno je biti svjestan na koje je sve načine trgovac dužan omogućiti potrošaču podnošenje prigovora, pogotovo...

Potrošačke navike: Budućnost su brzina, digitalizacija i personalizacija

Kupci imaju sve veća očekivanja od trgovaca u maloprodaji - primarno očekuju više informacija, lagano dostupnih i prikazanih korisniku o onome što ga zanima i to u pravom trenutku