Zašto ambalaža nije prostor za kompromis
Sigurnost hrane postala je sve važnija tema u prehrambenoj industriji, a ambalaža igra ključnu ulogu u zaštiti proizvoda od vanjskih utjecaja, produljenju roka trajanja i sigurnosti za konzumaciju
Super Bowl oglašavanje: Vrijedi li pola minute 7 milijuna dolara?
S rekordnim cijenama oglasnog prostora i globalnom pažnjom publike, Super Bowl reklame su više od oglasa – one su kulturni fenomen i strateška investicija
Piše: Nataša Krezić, EMBA,...
NRF 2025: Sajam i učenje s terena kao ključ uspješne maloprodaje
Hrvatska maloprodaja može mnogo naučiti iz primjera koje donosimo iz New Yorka, prilagođavajući globalne trendove lokalnim potrebama: tematski kvartovi, testne trgovine i uvođenje naprednih tehnologija mogu stvoriti konkurentsku prednost dok ulaganje...
Proizvodi za djecu i bebe: Osnove zdravih navika i odabira namirnica
Prehrana djece zahtijeva pažljivo planiranje i promišljen odabir namirnica pa roditelji i skrbnici igraju ključnu ulogu u uspostavi zdravih prehrambenih navika koje će djeca usvojiti i nositi sa sobom u odraslu...
Ambalaža kao dar: Inovacije koje stvaraju čaroliju blagdana
Ambalaža nadahnjuje, budi emocije, nudi interaktivnost i potiče osjećaj odgovornosti prema okolišu. Zbog digitalizacije kojom se ostvaruju čarolije i održivih rješenja koja pomažu očuvanju prirode, ambalaža je moćna komponenta blagdanske atmosfere.
Od brenda do trenda: Nova pravila promo materijala
Prije nego što naručite opet iste proizvode za novogodišnje poklone partnerima kao i prošle godine, ili brending gledate samo kroz prizmu logotipa i boje, razmislite što želite postići s tim promo...
NAGONI – ključ za povezivanje s potrošačima
Nagoni su urođeni obrasci ponašanja koji nas motiviraju na djelovanje kako bismo zadovoljili osnovne životne potrebe. Oni su intuitivni, automatski i temeljni dio ljudske prirode, što ih čini moćnim alatom u...
Ekonomičnost i etičnost dinamičkog formiranja cijena
Dinamičko formiranje cijena je strategija koju poduzeća koriste za prilagođavanje cijena roba ili usluga u stvarnom vremenu na temelju različitih čimbenika kao što su potražnja, ponuda, konkurencija, raspoloživost zaliha i proizvodnih...
Segmentacija potrošača pomaže da svakome pristupite na različit način
Iako se može reći da je svaki potrošač jedinstven, ipak postoje sličnosti koje omogućuju da tržište valjano dočaramo kroz ograničeni broj segmenata
Piše: Senka Brajović, Partner, Improve Research...
Čari i izazovi tradicije: Tajna dugotrajnosti brendova
Tradicija predstavlja poveznicu s prošlošću, a povjerenje potrošača koje proizlazi iz godina iskustva i stabilnosti jača brend i njegovo obećanje potrošačima. U kontekstu brendinga, tradicija utjelovljuje vrijednosti (kulturne, povijesne i poslovne)...
Storytelling – najvažniji element vašeg poslovanja
Storytelling nije samo marketinška taktika; to je moćan i znanstveno utemeljen as u rukavu jer priče izazivaju emocionalne reakcije. Istraživanja pokazuju da pripovijedanje aktivira kemijske spojeve u mozgu – kortizol za...