Koliko znamo o umjetnoj inteligenciji i može li ugroziti radna mjesta

Kada je riječ o percepciji o umjetnoj inteligenciji i njezinom utjecaju na društvo, otprilike petina Hrvata smatra kako je pojava umjetne inteligencije pozitivna za društvo, trećina smatra da je negativna, a...

Top 5 izazova prilikom inovacija proizvoda

Inovacije zahtijevaju sredstva, vrijeme i posvećenost - od identifikacije mogućnosti do ulaska na tržište. Dok se trudimo ‘izbrusiti’ svoj način inoviranja, trebali bismo imati na umu da najbolje ideje crpe inspiraciju...

Zimska čarolija prodaje: Unaprijedite svoj web shop za blagdane

Trgovci moraju biti svjesni da će se tijekom blagdanskog razdoblja strože provjeravati usklađenost s pravilima i propisima, a to uključuje zaštitu potrošača, pridržavanje pravila poslovanja, transparentnost u prikazu cijena te pravila...

Neka kupovina – online ili offline – tijekom blagdana bude sigurna!

U predblagdansko vrijeme uvelike raste broj kupovina pa značajno raste mogućnost da prevaranti putem naprednih shema dođu do informacija o potrošačima tijekom blagdanske sezone - stoga donosimo savjete i trikove kako...

GLAZBA – jedan od ključnih elementa blagdanske komunikacije

Glazba je moćna: izaziva emocije i budi sjećanja. Glazba je način kako brend povezati s kupcima na dubljoj, emocionalnoj razini. Piše: Nataša Krezić, EMBA, krugovlasnica, agencija KRUG

PRIGODNA AMBALAŽA neka bude pogodak!

Kada je u pitanju blagdanska ambalaža, najteže je zadržati dobru mjeru: treba izaći na tržište među prvima, ali ne prerano, imati božićni motiv, a da nije samo crven i zelen, ponuditi...

‘Change or be changed’: Promjena je nužna. Hoćete li vi biti njezini nositelji?

Vjerovali smo da temelj analize uspješnosti predstavlja kombinacija racionalnih i emotivnih asocijacija. Da marke trebaju biti smisleno drugačije, mentalno i fizički dostupne, voljene. Međutim, ponekad jako dobre performanse ne uspijevaju postići...

Važnost osjetila u marketingu: Definirajte integrirane osjetilne marketinške strategije koje uključuju svih pet osjetila

Potrošač je kroz razne osjetilne percepcije i emocionalne interpretacije uvučen u ‘život’ nekog proizvoda ili brenda. Svih pet ljudskih osjetila trebalo bi pronaći svoje mjesto u marketinškim strategijama i poslužiti kao...

AMBALAŽA je odraz (i obraz) brenda

Baš kao što su neki ljudi ugledni, korektni, odgovorni i drže do svojeg imidža, takvi su i brendovi. Neki ljudi neće prezati ni od čega da postignu svoj cilj pa im...

Boje u marketingu: Boja je moćan komunikacijski alat

Bojom možemo skrenuti pažnju, smiriti ili potaknuti potrošača, te poslati pozitivnu ili negativnu poruku Piše: Nataša Krezić, EMBA, krugovlasnica, agencija KRUG Svijet doživljavamo putem pet...

Inovacije – temelj razvoja brendova

Proizvodi ili usluge koje nude bolje performanse, veću praktičnost ili poboljšane funkcionalnosti stvaraju pozitivno iskustvo za potrošače, a ono često rezultira lojalnošću potrošača i preporukama proizvoda U suvremenom...