Što trebate znati o Zakonu o zaštiti potrošača i sezonskim sniženjima

Sezonska sniženja donose značajne prilike za povoljniju kupovinu, ali istovremeno zahtijevaju od trgovaca pridržavanje strogih pravnih propisa kako bi osigurali fer i transparentne trgovačke prakse. Početak ljetnih sezonskih sniženja uz pojačani...

Tržište duhanske industrije: Rastući interes za alternativne proizvode koji se percipiraju kao manje štetni

Duhansko tržište u Hrvatskoj karakterizira raznolika ponuda proizvoda, uključujući cigarete, duhan za motanje, cigare, e-cigarete i grijane duhanske proizvode. Unatoč strogoj regulaciji i visokim trošarinama, potražnja za duhanskim proizvodima ostaje visoka.

Brend komunikacija: Moć maskota u marketingu

Zahvaljujući ljudskim osobinama, vrijednostima, ali i emocijama koje integriramo u ove likove, maskote imaju moć humanizirati brend i približiti ga kupcima - imaju sposobnost emocionalno povezati brend s potrošačima, a kroz...

Marketing i komunikacija zdrave hrane

Od edukacije, preko influencera i emocija, do neuromarketinga - u borbi za želudac kupca zdrave hrane sve je dopušteno Piše: Nataša Krezić, EMBA, krugovlasnica, agencija KRUG

Sigurnost i kvaliteta: Strogi zahtjevi za kozmetičke proizvode na EU tržištu

U Europskoj uniji, odgovorna osoba za svaki kozmetički proizvod koji se stavlja na tržište mora biti imenovana i mora osigurati da je proizvod u skladu sa svim zakonskim zahtjevima i Uredbom...

Održivost: Spojeni čepovi s bocama idu na recikliranje, a ne u okoliš

Kako su čepovi jedan od najvećih zagađivača prirode, njihovim spajanjem na boce pojednostavljeno je prikupljanje, odvajanje i recikliranje plastičnih boca i čepova, što posljedično smanjuje morski otpad i doprinosi očuvanju čitavog...

Optimizacija asortimana – manje je više

Optimizacija uključuje razumijevanje tržišta i ponašanja potrošača, procjenu profitabilnosti artikala, pametno smanjenje broja SKU-ova te strateško izlaganje proizvoda na policama Piše: Ana Brajković, direktorica, Circled

Vodič za uštedu online kupovine i prednosti uspoređivanja cijena

Jeste li se ikada zapitali koliko biste mogli uštedjeti kada biste krenuli detaljnije uspoređivati cijene? Bilo da koristite online letke za pronalazak najboljih ponuda ili uspoređujete cijene na različitim web stranicama kako...

Reklamacija kao prilika za poboljšanje i rast

Svaka reklamacija pruža jedinstven uvid u iskustva i očekivanja kupaca, služeći kao direktan signal o potencijalnim područjima za unaprjeđenje. Kada tvrtke aktivno slušaju i reagiraju na te signale, ne samo da...

Novi EU zakoni – nova pravila za ambalažu

Proizvođači plastike smatraju pravila o reciklatima ‘diskriminatornim’ ističući da ova uredba favorizira papirnu i kartonsku ambalažu. Prema njima, to bi moglo dovesti do povećanja količine ambalažnog otpada i emisije CO2. Nova...

Strategija uspjeha u globaliziranom svijetu

Prekogranična trgovina nudi obilje prilika za društva koja teže rastu i ekspanziji, a uspjeh u ovom poduhvatu zahtijeva strategiju, detaljno planiranje i temeljitu prilagodbu pravnim zahtjevima i specifičnostima svakog tržišta

Uskrsna trpeza: Hrana je ključni dio blagdanskih obiteljskih okupljanja

Za posebne prigode, poput Uskrsa, obično se želi koristiti najbolje sastojke kako bi se pripremila ukusna hrana koja će zadovoljiti sve članove obitelji i goste. To uključuje kupovinu svježeg mesa, ribe,...

Vodič za tvrtke i njihove objave na društvenim mrežama

Svaka objava mora biti dio strategije za određenu društvenu mrežu. Svaka kampanja mora imati unaprijed postavljene ciljeve koji su realistični i mogu se mjeriti. Sve što objavljujete mora proizlaziti iz postavljenih...

Loyalty programi: Ključ dugoročnih odnosa s potrošačima leži u programima vjernosti

Transparentnost, pravednost i kontinuirano ulaganje u iskustvo i zadovoljstvo kupaca, uz poštovanje lokalne jezične i kulturne specifičnosti, ključni su za uspjeh loyalty programa u Hrvatskoj Piše: Dijana Kladar,...

Žena i nedostižan ideal savršenstva u medijima

Zašto je važno kako su žene prikazane u medijima i reklamama? Čija je to odgovornost i što brendovi mogu napraviti po tom pitanju? Piše: Nataša Krezić, EMBA, krugovlasnica,...