Kako lideri FMCG sektora vide sutrašnjicu

U razgovorima s izvršnim direktorima vodećih FMCG kompanija iz svih krajeva svijeta, istraživači agencija PwC i The Consumer Goods Forum uočili su da se nekoliko tema ponavlja te da one upućuju...

Božićna reklamna čarolija

Prvo i osnovno, najbolje božićne reklame sve od reda pričaju neku priču. Priče su te koje privlače, zaokupljuju, motiviraju i potiču nas na akciju. Imaju nevjerojatnu moć prizvati u našu svijest...

Hrvatska strategija, dizajn i produkcija u sjedištu Mondija u Beču

Da Hrvatska u svijetu ima što pokazati i u kreativnim industrijama, potvrđuje novouređeni i za dizajn nagrađen ured Mondija u Beču. Radi se o uspješnoj hrvatskoj izvoznoj priči iza koje, uz zagrebačku...

Brendovi i TikTok: Pružite korisnicima stvarnu interakciju sa svojim brendom

Danas gotovo da nema industrije koja nije prisutna na TikToku i koja ne stvara svoje trendove, izazove i sadržaj, a kreativnost i autentičnost su na prvom mjestu. Važno je da ne...

Zašto su inovacije važne u FMCG sektoru: 5 ključnih benefita

Inovacije u FMCG sektoru su neophodne za održavanje konkurentnosti u tržišnoj utakmici. Koliko su značajne za zadovoljenje potreba potrošača, toliko znače i kompanijama da (p)ostanu profitabilne. Osnovne karakteristike...

Čarolija brenda je u EMOCIJAMA

Zahvaljujući emocijama svaki se proizvod ili usluga može magično transformirati u objekt žudnje potrošača. Kroz emocije brendovi postaju humaniji, a kupci dobivaju dodanu emotivnu, ne samo racionalnu vrijednost, kao rezultat kupnje...

Od brendova se traži da polažu račune

Kupci žele znati gdje stoje i što obećavaju brendovi kojima daju svoj novac. Kupci postaju investitori i žele podržati one s kojima dijele vrijednosti, kao i one koji svoja obećanja ispunjavaju....

Nova regulativa: Novosti u marketingu, cijenama, popustima i reklamacijama

Kako praksa pokazuje da većina trgovaca prilikom oglašavanja proizvoda posluje na način koji se može opisati kao nepoštena poslovna praksa, novosti zakonske regulative se uglavnom odnose na područje marketinga, prikazivanja cijena,...