‘Change or be changed’: Promjena je nužna. Hoćete li vi biti njezini nositelji?
Vjerovali smo da temelj analize uspješnosti predstavlja kombinacija racionalnih i emotivnih asocijacija. Da marke trebaju biti smisleno drugačije, mentalno i fizički dostupne, voljene. Međutim, ponekad jako dobre performanse ne uspijevaju postići...
Važnost osjetila u marketingu: Definirajte integrirane osjetilne marketinške strategije koje uključuju svih pet osjetila
Potrošač je kroz razne osjetilne percepcije i emocionalne interpretacije uvučen u ‘život’ nekog proizvoda ili brenda. Svih pet ljudskih osjetila trebalo bi pronaći svoje mjesto u marketinškim strategijama i poslužiti kao...
AMBALAŽA je odraz (i obraz) brenda
Baš kao što su neki ljudi ugledni, korektni, odgovorni i drže do svojeg imidža, takvi su i brendovi. Neki ljudi neće prezati ni od čega da postignu svoj cilj pa im...
Boje u marketingu: Boja je moćan komunikacijski alat
Bojom možemo skrenuti pažnju, smiriti ili potaknuti potrošača, te poslati pozitivnu ili negativnu poruku
Piše: Nataša Krezić, EMBA, krugovlasnica, agencija KRUG
Svijet doživljavamo putem pet...
Inovacije – temelj razvoja brendova
Proizvodi ili usluge koje nude bolje performanse, veću praktičnost ili poboljšane funkcionalnosti stvaraju pozitivno iskustvo za potrošače, a ono često rezultira lojalnošću potrošača i preporukama proizvoda
U suvremenom...
Kružno gospodarstvo: Put prema održivoj budućnosti
Promicanje održivosti, smanjenje otpada i očuvanje prirodnih resursa ključni su razlozi zašto je kružno gospodarstvo sve više prepoznato kao ključni element za održavanje životne sredine i stvaranje održivije budućnosti
Fizičke trgovine nude jedinstvene doživljaje i dodatnu vrijednost, optimiziran asortiman proizvoda, inovacije i iznenađenja
Piše: Ana Brajković, direktorica, Circled
Porast e-trgovine, potaknut tehnološkim napretkom i promjenama u preferencijama potrošača, mnoge je naveo da vjeruju kako su klasične trgovine na rubu zastarjelosti. Međutim, fizičke...
Kako umjetna inteligencija može kušati i mirisati napitke?
Nedavno je objavljena vijest o prvom energetskom piću na svijetu koje je u potpunosti razvila umjetna inteligencija u suradnji s vodećim mađarskim proizvođačem energetskih pića. Štoviše, umjetna inteligencija nije samo osmislila novi...
Održivi razvoj: Nađite svoje ‘zašto’ i budite iskreni
Istraživanja pokazuju da je održivost imperativ za opstanak brendova. Da bi bili uspješni na tržištu, brendovi moraju prihvatiti održive prakse i učinkovito komunicirati svoje napore. Kako? I najmanja promjena na bolje...
Održivost kao odgovor na izazove današnjeg svijeta
ESG kriterije možemo podijeliti na okolišne, društvene odgovornosti i ciljeve upravljanja. Kako sve više potrošača i investitora postavlja održivost i etičke prakse na prvo mjesto, tvrtke koje prioritiziraju ESG i uvode...
Koliko Hrvati brinu o održivosti?
Općenito gledano, tek 1 od 6 Hrvata smatra se izrazito informiranima o temi održivosti, gotovo četvrtina uopće nije informirana dok je većina negdje u sredini. S druge strane, polovina populacije smatra...
Među građanima Hrvatske raste interes za teme vezane uz održivo poslovanje
U poslovnom svijetu ESG je top tema. Akronim je za ekološko, društveno i korporativno upravljanje te standarde i učinke poslovanja po navedenim kriterijima. Među općom javnosti na globalnoj razni teme vezane...
Korporativni izvještaji o održivosti postaju obveza za 50 tisuća poduzeća u EU
Direktiva o korporativnom izvješćivanju o održivosti, skraćeno CSRD, postavlja opsežnija i stroža pravila vezana uz izradu korporativnih izvještaja o održivosti, odnosno izvještajima kompanija o socijalnim, okolišnim i upravljačkim utjecajima, s ciljem...
Praktični savjeti za poboljšanje e-mail marketinga
E-mail marketing predstavlja odličan alat za promociju brenda i povećanje prodaje te putem njega ojačate direktnu vezu sa svojim klijentima i posebno njegujte odnos s vjernim potrošačima. Ne zaboravite - svaki...
Javna nabava: Kako osigurati jednak pristup ponuditeljima
U postupku javne nabave naručitelj propisuje tehničke zahtjeve kojima treba udovoljavati proizvod, radnja ili usluga koju naručuje te treba naznačiti sve postupke s pomoću kojih je moguće odrediti jesu li ispunjeni...