Osvijestite pozitivan utjecaj promjena na vlastiti te život svojih najmilijih

Život je putovanje na kojem nas čeka cijeli niz promjena (većih ili manjih), a zadnjih 10-ak mjeseci suočeni smo s promjenama koje nam je donijela pandemija. Odgovor kako se nositi s...

Krizne situacije: Dobar menadžer mora biti pragmatičan i dobar strateg

Menadžer je uspješan koliko i njegov tim te stoga mora znati organizirati poslove, improvizirati, potaknuti inicijativu, prepoznati one koji izvršavaju svoje poslove bez obzira rade li iz ureda ili od kuće

Suočavanje sa stresom: Kako (p)ostati optimističan u izazovnim i neizvjesnim vremenima

Hoćete li se boriti, bježati ili izbjegavanja takve situacije, smrznuti se ili paralizirati, pokoriti, zauzeti stav ili ćete se prepustiti panici ovisi isključivo o vama i vašoj strategiji suočavanja sa strahom...

Rad od kuće: Organizirajte se na učinkovit i funkcionalan način

Rad svakog radnika, bilo da radi u kompaniji ili od kuće, mora davati željene rezultate - produktivnost treba biti vođena i mjerena na temelju postignutih rezultata, a ne na vremenu koje...

STEM znanosti: Jesmo li spremni za budućnost?

Informacijske tehnologije u zadnjih su 20-ak godina donijele niz promjena na tržištu rada, a razvoj tehnologije i inovacije zasigurno će nam donijeti i neka nova zanimanja koja ćemo trebati u bliskoj...

Istraživanje zadovoljstva: Uključivanjem zaposlenika u ostvarenje poslovnih ciljeva potičete ih na veći radni angažman

Provođenje istraživanja jedan je od najboljih načina dobivanja uvida u ono što je važno zaposlenicima budući da se istim prikupljaju povratne informacije od zaposlenika, no upitnike istraživanja treba dobro osmisliti, a...

Kvalitetno planiranje: Kako do novih zaposlenika

Da bismo uspješno isplanirali potrebe za novim zaposlenicima, moramo imati jasnu organizacijsku strukturu te razumjeti poslove i radne zadatke svakog radnog mjesta, a moguće je planirati i radna mjesta na kojima...

Neverbalna komunikacija: Tajne govora tijela

Govor tijela teško je lažirati, no postoje načini da naučimo koristiti pozitivan govor tijela tijekom komunikacije s drugima i eliminiramo negativan govor tijela koji može poslati krivu poruku Piše: Dijana Fazlić, direktorica...

Potiču li poslovni kodeksi etičnost ili su sredstvo prisile i moći poslodavca?

Dok, s jedne strane, pojedine organizacije kroz svoje poslovne kodekse nameću kulturu poštivanja autoriteta i jasne hijerarhije u procesima donošenja odluka kao jedini etički ispravan način, s druge strane postoji rastući...
https://www.a1.hr/poslovni/mozaik?utm_source=progressive&utm_medium=banner&utm_campaign=a1_poslovni_soho_2020_10_aw_val1&utm_term=300x250_html5&utm_content=ros