Merlot Festigia 2016 zlatna na natjecanju Concours Mondial de Bruxelles

Merlot Festigia 2016 Vina Laguna osvojilo je zlatnu medalju na Concours Mondial de Bruxelles i jedino je vino iz Hrvatske koje je na tom prestižnom vinskom natjecanju okrunjeno zlatnom medaljom, a Malvazija...

Otvoren Maxi Konzum Pitomača

Četvrta Konzumova prodavaonica u Virovitičko-podravskoj županiji na ukupnoj površini od 955m² nudi samoposlužnu pekarnicu, mesnicu, gastro i odjel voća i povrća te razne druge odjele Dugo očekivani Maxi...

Kaufland otvorio 40. poslovnicu u Hrvatskoj

Kaufland je otvorio 40. poslovnicu u Hrvatskoj! Poslovnica se nalazi u zagrebačkoj gradskoj četvrti Bukovac, na adresi Barutanski jarak 54 Moderna 40. poslovnica Kauflanda ima sustav za održivo...

Fortenova grupa finalizirala ugovor o prodaji Projektgradnje plus Osijek Koteksu

Fortenova grupa d.d. i Osijek Koteks d.d., jedno od vodećih hrvatskih građevinskih poduzeća, finalizirali su ugovor kojim Osijek Koteks preuzima kompaniju Projektgradnja plus d.o.o., ovisno društvo Fortenova grupe. Osijek Koteks izabran je...

U prvih šest mjeseci pad uvoza hrane za 6 posto

Kao posljedica krize uzrokovane pandemijom, odnosno otežanog međunarodnog protoka roba te smanjene inozemne i domaće potražnje, u prvih šest mjeseci u razmjeni poljoprivrednih i prehrambenih proizvoda s inozemstvom Hrvatska bilježi bolje rezultate...

Svečanim otvorenjem ‘plavih polica’ SPAR Hrvatska i Nova TV najavili početak projekta ‘Startaj Hrvatska’

Svečanim otvorenjem posebnih “plavih polica“ u odabranim SPAR supermarketima i svim INTERSPAR hipermarketima započeo je veliki medijski projekt "Startaj Hrvatska“. Projekt su pokrenuli SPAR Hrvatska i Nova TV

LIDL, HGSS i inicijativa Čisto podzemlje nastavljaju s projektom očuvanja voda

Akcijom čišćenja Mikića jame u Karlovačkoj županiji, Lidl Hrvatska nastavlja s uspješnim projektom zaštite hrvatskog krškog podzemlja u suradnji s HGSS-om i inicijativom Čisto podzemlje. Ukupno je od početka projekta očišćeno 6...

Online trgovina porasla za 13,9 posto u prvoj polovici 2020.

Prema podacima Državnog zavoda za statistiku, online trgovina u Hrvatskoj porasla je za 13,9 posto u prvoj polovici 2020. „U periodu od lockdowna vidimo da se potrošačke navike mijenjaju...