Web Retailer Award 2024: Proglašene najbolje web trgovine u regiji
Na ovogodišnjoj Ecommerce Jam konferenciji, održanoj u prostorijama Viba Filma u Ljubljani, svečano su proglašene najbolje web trgovine u Adriatic regiji - Web Retailer Award 2024. Ovo prestižno natjecanje, organizirano od...
Utjecaj SEO optimizacije na e-commerce
SEO optimizacija marketinška je tehnika koja se koristi za povećanje prometa e-trgovine tako što je čini vidljivijom na stranicama s rezultatima pretraživanja. Provjerite koje sve prednosti donosi te kako može povećati...
Najčešće pogreške kod pisanja sadržaja na web stranici
Kakav dojam ostavlja sadržaj i copy vaše mrežne stranice? Vašom stranicom predstavljate se cijelom svijetu, ali je najvažniji dojam koji ćete ostaviti kod ciljane publike – konkretnh osoba koje trebaju vašu...
Vaš web shop mora imati spreman odgovor na svako pitanje kupca
Ključne elemente koji čine izvrsnu web shop stranicu, koja odgovara na pitanja koja kupac postavlja prilikom posjete web shopu, otkriva Shopper’s Mind. Istaknuta cijena, ime proizvoda i slika tri su osnovne...
Ključni trendovi online prodaje 2024.
Otkrijte ključne trendove e-trgovine 2024. koje biste trebali uzeti u obzir kako biste se istaknuli iz gomile i povećali svoju online prodaju
Iskorištavanje globalnog tržišta e-trgovine za povećanje...
Napredni alati: Novi trendovi i najefikasnije prakse popularnih mreža
Danas postoji veliki broj društvenih mreža, od kojih su neke prvobitno namijenjene zabavi, pričanju i druženju, dok su druge postale napredni alat u svakodnevnom radu. U ovom članku bavit ćemo se...
Glovo pokreće nove mogućnosti oglašavanja i integrira sve oglasne usluge u novi odjel: ‘Glovo...
Glovo pokreće nove mogućnosti oglašavanja i integrira sve oglasne usluge u novi odjel: 'Glovo Ads'
Glovo, višekategorijska platforma koja nudi pristup velikom izboru proizvoda, objavljuje lansiranje nove mogućnosti...
Tri četvrtine hrvatskog stanovništva kupuje putem interneta
Današnji e-kupci očekuju ugodno iskustvo kupovine, brzu i pouzdanu dostavu, mogućnost praćenja paketa u realnom vremenu i slobodu odlučivanja kada i gdje će paketi biti isporučeni. Svakako je jedan od najvažnijih...
E-trgovina: Kako potaknuti na angažman ‘uspavane’ korisnike
Prije svega, imajte na umu da ste sve primatelje svojih mailova već jednom pridobili, što znači da njihovu pažnju možete ‘probuditi’ pomoću malih trikova koje otkrivamo u ovom članku
Vrijeme je za ‘novo normalno’ u online prodaji
Okolnosti za vijeme pandemije koronavirusa usmjerile su pažnju potrošača na online prodaju. Digitalizacija sektora trgovine provodi se sve bržim tempom, internetska trgovina postala je jedan od primarnih kanala prodaje i nitko...
PERSONALIZIRAJTE iskustvo kupnje i web trgovini dajte osobni pečat
S obzirom na to da je online kupnja po svojoj prirodi bezlična i za razliku od kupnje u fizičkim trgovinama ne uključuje isprobavanje, smijeh s osobom s kojom se obavlja kupovina,...
Tvrtka Shipshape predstavlja FMCG eCommerce platformu za B2C i B2B poslovanje
Izrada web trgovine u FMCG sektoru zahtjevan je projekt koji predstavlja izazov i trgovcima koji već imaju iskustva u online prodaji, a za one koje se prvi puta susreću s tom tematikom...
GLS – nova dostavna služba Abrakadabre
Abrakadabra nagrađuje svoje kupce u povodu sedmog rođendana
Abrakadabra webshop je svojim kupcima ponudio novu fleksibilnost – mogućnost biranja između čak tri načina dostave. Uz već dostupne...
Podaci o online potražnji otkrivaju kako građani planiraju provesti uskršnji vikend
S blagdanskim, produženim vikendom pred vratima, na samom početku sezone druženja na otvorenom, pregledali smo trendove online potražnje i primijetili nekoliko zanimljivih obrazaca ponašanja domaćih online potrošača.
Piše:...
INFLUENCER MARKETING – neiskorišteni as u rukavu
Kao i kod drugih kampanja, i kod influencer marketinga dobar dio planiranja sastoji se od opsežnog istraživanja, postavljanja jasno definiranih ciljeva i analize učinka nakon završetka kampanje, no kod influencer marketinga...