Vrijeme je za ‘novo normalno’ u online prodaji

Okolnosti za vijeme pandemije koronavirusa usmjerile su pažnju potrošača na online prodaju. Digitalizacija sektora trgovine provodi se sve bržim tempom, internetska trgovina postala je jedan od primarnih kanala prodaje i nitko...

PERSONALIZIRAJTE iskustvo kupnje i web trgovini dajte osobni pečat

S obzirom na to da je online kupnja po svojoj prirodi bezlična i za razliku od kupnje u fizičkim trgovinama ne uključuje isprobavanje, smijeh s osobom s kojom se obavlja kupovina,...

Tvrtka Shipshape predstavlja FMCG eCommerce platformu za B2C i B2B poslovanje

Izrada web trgovine u FMCG sektoru zahtjevan je projekt koji predstavlja izazov i trgovcima koji već imaju iskustva u online prodaji, a za one koje se prvi puta susreću s tom tematikom...

GLS – nova dostavna služba Abrakadabre

Abrakadabra nagrađuje svoje kupce u povodu sedmog rođendana Abrakadabra webshop je svojim kupcima ponudio novu fleksibilnost – mogućnost biranja između čak tri načina dostave. Uz već dostupne...

Podaci o online potražnji otkrivaju kako građani planiraju provesti uskršnji vikend

S blagdanskim, produženim vikendom pred vratima, na samom početku sezone druženja na otvorenom, pregledali smo trendove online potražnje i primijetili nekoliko zanimljivih obrazaca ponašanja domaćih online potrošača. Piše:...

INFLUENCER MARKETING – neiskorišteni as u rukavu

Kao i kod drugih kampanja, i kod influencer marketinga dobar dio planiranja sastoji se od opsežnog istraživanja, postavljanja jasno definiranih ciljeva i analize učinka nakon završetka kampanje, no kod influencer marketinga...

Bugarska domaćin Balkan eCommerce Summita 4. i 5. travnja

Balkan eCommerce Summit na jednom mjestu okuplja predstavnike eCommercea iz više od 10 zemalja Balkana, a namijenjen je vlasnicima eCommerce tvrtki, predstavnicima digitalnih agencija, pružateljima eCommerce usluga te svima koji su zainteresirani...

E-commerce kretanja: Impulzivne odluke ustupaju mjesto informiranoj i promišljenoj kupnji

Izazovi i nove prilike za web trgovce podrazumijevaju implementaciju novih, snažnih trendova poput održivosti, novih načina dostave, veće važnosti lokalnih trgovina, omnichannel prodaje te mobile i social e-commercea

Online kupci će ove godine biti oprezniji te će koristiti platforme za usporedbu cijena

Na jučer održanom webinaru Online kupci u 2022. i očekivanja od 2023.,  Igor Martinović (Jeftinije.hr) i Kristijan Gregorić (Valicon) rasvijetlili su e-commerce trendove koji su dominirali 2022. godinom te se dotakli budućnosti,...

Online kupnja u 2022: potražnju su oblikovali vanjski utjecaji, a najtraženiji su bili električni...

Posljednji dani prosinca tradicionalno su rezervirani za pregled godine na izmaku, analizu potražnje online potrošača i osvrt na ključne trendove koji nas očekuju u nadolazećoj godini. Kakva je bila godina s obzirom...

Hrvatska tvrtka Monri Payments prva u regiji dobila najviši sigurnosni certifikat u kartičnom plaćanju

Kao regionalni lider novim sigurnosnim standardom otvaraju prostor za širenje i na globalno tržište Tvrtka Monri dobila je PCI P2PE certifikat, najviši sigurnosni standard u kartičnom plaćanju u...

Kako pridobiti vjernost kupaca u online svijetu

Važno je zapamtiti da vjernost leži u razvijanju odnosa s kupcima. Kada uložite veći trud, stranke se osjećaju cijenjene i povezane s vašom trgovinom i brendom te se nastavljaju vraćati.