Pravilnim optimiziranjem web trgovine zadržite kupce

Streloviti razvoj online trgovine kojem svjedočimo unazad proteklih mjeseci, sa sobom donosi i činjenicu da je konkurencija sve jača. Donosimo nekoliko savjeta koji će vam pomoći da uvijek budete korak ispred...

Rješenja koja obavezno morate omogućiti svojim online kupcima

Zbog masovnog pristupa internetu sve je više online kupaca, njihove se preferencije mijenjaju i kupci postaju znatno oprezniji i zahtjevniji… Online trgovci žele pridobiti i zadržati što više kupaca, stoga je...

Pet načina za povećanje zadovoljstva i produktivnosti zaposlenika

Za siguran uspjeh u novoj digitalnoj stvarnosti trebaju vam vrhunski prodavači, marketingaši, IT podrška – visoko motivirani zaposlenici koji će biti predani poslu i često otići korak dalje u ispunjavanju svojih...

Kako se uz pomoć kreativaca retaileri suprostavljaju krizi?

FMCG industrija je u idealnoj poziciji da bude pokretač promjena - s obzirom da ta industrija nema specifičan target, već smo joj svi „na meti“, idealan je kandidat za iskušavanje novih,...

Dječje igračke: Online potraga počinje već u jesen

Značajan porast godišnje potražnje za igračkama je moguće raspoznati već početkom studenoga jer sve više potrošača želi online kupnjom izbjeći tradicionalne prosinačke gužve u trgovačkim centrima, posebno u vrijeme globalne epidemije

Trendovi: Bliža budućnost donosi rast online prodaje oko 6%

Postojeći standardi kupovine, nesigurnost u slučaju ponavljanja epidemije te povećana briga za osobnu sigurnost predviđaju još dominantniju ulogu online trgovine Piše: Monika Polanec, Content & Specialist, Ceneje d.o.o.

Izvanredne okolnosti: Brzo se prilagodite povećanoj potražnji!

Osiguranje zaliha, ažuriranje podataka o raspoloživim proizvodima na web stranicama, dodatne mogućnosti dostave te uspostava razmjerno pouzdane i brze isporuke samo su neki od izazova pred kojima se web trgovine nalaze...

Trendovi dostave u 2020.: Kupcima ponudite personalizirane i fleksibilne mogućnosti dostave

Kada je u pitanju brzina isporuke proizvoda, glavni globalni trend u ovom trenutku i središnja tema u svim velikim globalnim poduzećima je distribucija unutar nekoliko sati Piše: Monika...

Potrošačima pri dostavi najvažniji vrijeme i cijena

Za zadovoljnog krajnjeg kupca, kojeg uglavnom ni ne zanima tko mu dostavlja naručene proizvode dokle god su oni dostavljeni povoljno i brzo, web trgovci moraju itekako pažljivo razmisliti o razini dostavnih...