Kako se uz pomoć kreativaca retaileri suprostavljaju krizi?

FMCG industrija je u idealnoj poziciji da bude pokretač promjena - s obzirom da ta industrija nema specifičan target, već smo joj svi „na meti“, idealan je kandidat za iskušavanje novih,...

Dječje igračke: Online potraga počinje već u jesen

Značajan porast godišnje potražnje za igračkama je moguće raspoznati već početkom studenoga jer sve više potrošača želi online kupnjom izbjeći tradicionalne prosinačke gužve u trgovačkim centrima, posebno u vrijeme globalne epidemije

Trendovi: Bliža budućnost donosi rast online prodaje oko 6%

Postojeći standardi kupovine, nesigurnost u slučaju ponavljanja epidemije te povećana briga za osobnu sigurnost predviđaju još dominantniju ulogu online trgovine Piše: Monika Polanec, Content & Specialist, Ceneje d.o.o.

Izvanredne okolnosti: Brzo se prilagodite povećanoj potražnji!

Osiguranje zaliha, ažuriranje podataka o raspoloživim proizvodima na web stranicama, dodatne mogućnosti dostave te uspostava razmjerno pouzdane i brze isporuke samo su neki od izazova pred kojima se web trgovine nalaze...

Trendovi dostave u 2020.: Kupcima ponudite personalizirane i fleksibilne mogućnosti dostave

Kada je u pitanju brzina isporuke proizvoda, glavni globalni trend u ovom trenutku i središnja tema u svim velikim globalnim poduzećima je distribucija unutar nekoliko sati Piše: Monika...

Potrošačima pri dostavi najvažniji vrijeme i cijena

Za zadovoljnog krajnjeg kupca, kojeg uglavnom ni ne zanima tko mu dostavlja naručene proizvode dokle god su oni dostavljeni povoljno i brzo, web trgovci moraju itekako pažljivo razmisliti o razini dostavnih...

Ecommerce – veliki push up za globalni uspjeh Huaweija

Huawei je 2016. stavio brend Honor na američko tržište lansirajući ecommerce stranicu hihonor.com, usmjerivši prodaju pametnih telefona na velike ecommerce platforme poput: BestBuy, Newegg, Amazon i Wal-Mart, ciljajući na milenijalce.