E-commerce Report 2024: Nove prekretnice u navikama online kupovine u Hrvatskoj
Online kupovina postaje sve značajniji dio ponašanja potrošača u Hrvatskoj. Broj redovitih online kupaca i intenzitet njihovih kupovina kontinuirano rastu, pri čemu mlađe generacije preuzimaju vodeću ulogu. Fleksibilne opcije dostave i...
Službenik za usklađenost u modernom poslovanju e-commerce sektora
Uloga službenika za usklađenost u e-commerce sektoru iznimno je složena te uključuje kombinaciju pravnih, tehnoloških i poslovnih kompetencija - uspješno balansiranje između regulatornih zahtjeva i poslovnih ciljeva ključno je za održivi...
Web Retailer Award 2024: Proglašene najbolje web trgovine u regiji
Na ovogodišnjoj Ecommerce Jam konferenciji, održanoj u prostorijama Viba Filma u Ljubljani, svečano su proglašene najbolje web trgovine u Adriatic regiji - Web Retailer Award 2024. Ovo prestižno natjecanje, organizirano od...
Utjecaj SEO optimizacije na e-commerce
SEO optimizacija marketinška je tehnika koja se koristi za povećanje prometa e-trgovine tako što je čini vidljivijom na stranicama s rezultatima pretraživanja. Provjerite koje sve prednosti donosi te kako može povećati...
Najčešće pogreške kod pisanja sadržaja na web stranici
Kakav dojam ostavlja sadržaj i copy vaše mrežne stranice? Vašom stranicom predstavljate se cijelom svijetu, ali je najvažniji dojam koji ćete ostaviti kod ciljane publike – konkretnh osoba koje trebaju vašu...
Vaš web shop mora imati spreman odgovor na svako pitanje kupca
Ključne elemente koji čine izvrsnu web shop stranicu, koja odgovara na pitanja koja kupac postavlja prilikom posjete web shopu, otkriva Shopper’s Mind. Istaknuta cijena, ime proizvoda i slika tri su osnovne...
Ključni trendovi online prodaje 2024.
Otkrijte ključne trendove e-trgovine 2024. koje biste trebali uzeti u obzir kako biste se istaknuli iz gomile i povećali svoju online prodaju
Iskorištavanje globalnog tržišta e-trgovine za povećanje...
Napredni alati: Novi trendovi i najefikasnije prakse popularnih mreža
Danas postoji veliki broj društvenih mreža, od kojih su neke prvobitno namijenjene zabavi, pričanju i druženju, dok su druge postale napredni alat u svakodnevnom radu. U ovom članku bavit ćemo se...
Glovo pokreće nove mogućnosti oglašavanja i integrira sve oglasne usluge u novi odjel: ‘Glovo...
Glovo pokreće nove mogućnosti oglašavanja i integrira sve oglasne usluge u novi odjel: 'Glovo Ads'
Glovo, višekategorijska platforma koja nudi pristup velikom izboru proizvoda, objavljuje lansiranje nove mogućnosti...
Tri četvrtine hrvatskog stanovništva kupuje putem interneta
Današnji e-kupci očekuju ugodno iskustvo kupovine, brzu i pouzdanu dostavu, mogućnost praćenja paketa u realnom vremenu i slobodu odlučivanja kada i gdje će paketi biti isporučeni. Svakako je jedan od najvažnijih...
E-trgovina: Kako potaknuti na angažman ‘uspavane’ korisnike
Prije svega, imajte na umu da ste sve primatelje svojih mailova već jednom pridobili, što znači da njihovu pažnju možete ‘probuditi’ pomoću malih trikova koje otkrivamo u ovom članku