Savjetnik: Kako prilagoditi web stranicu generaciji Z

Generaciju Z karakterizira to što su odrastali s tehnologijom i internetom, pametnim telefonima, YouTubeom i drugim medijskim tehnologijama - uvijek su na internetu, na različitim uređajima, i to skoro 24 sata...

Talijanski regulator kaznio Amazon

Talijanski regulator za zaštitu tržišnog natjecanja izvijestio je da je američkom internetskom maloprodajnom divu Amazonu izrekao novčanu kaznu od 1,13 milijardi eura zbog zloupotrebe dominantne tržišne pozicije. Amazon je naštetio konkurenciji u...

Brend na webu: Kako njegovati prepoznatljivost brenda i mjeriti rezultate?

S pozitivnim asocijacijama raste povjerenje u vas i vašu web trgovinu, a u želji da visoko pozicionirate svoj brend možete se poslužiti raznim načinima koji nužno ne podrazumijevaju i visoke troškove

Savjetnik: Kako u najkraćem roku optimizirati web trgovinu

Pripremili smo za vas četiri jednostavna prijedloga koja možete implementirati u kratkom roku s ciljem postizanja boljih rezultata prodaje vaše web trgovine – garantiramo da će učinak svakako biti primijećen!

Talijanski regulator kaznio Amazon i Apple zbog suzbijanja cjenovne konkurencije

Talijanski regulator izrekao je novčane kazne američkim tehnološkim divovima Appleu i Amazonu, tvrdeći da su selekcijom prodavača na digitalnoj platformi ograničavali konkurenciju u cijenama nekih Appleovih proizvoda. Dvije kompanije...

Regionalni startup Leanpay osigurao investiciju od 3 mil. €

Leanpay je uslugu plaćanja na rate pokrenuo na gotovo 400 online web-shopova, a iz ureda u Hrvatskoj uskoro kreće s 15-ak vodećih lokalnih web shopova. Investitori u ovoj rundi financiranja su...

Web Retailer Award 2021: Najbolja ovogodišnja web trgovina u Adriatic regiji je slovenski BigBang!

Poznati su pobjednici Web Retailer Award 2021. Između 412 web trgovaca iz Slovenije, Hrvatske i Srbije podijeljene su nagrade najboljim regionalnim web trgovcima u različitim prodajnim kategorijama. U...

Utjecaj pandemije na online kupnju: Porast jednostavnog načina kupnje koji nudi uštedu vremena

Agencija Hendal istražila je kako cijena, ponuda, dodatne informacije, praktičnost i doživljaj kupovine privlače kupce na online kupnju u pandemijskoj 2020. u usporedbi s 2016. te s nama podijelila svoja saznanja...

Oglašavanje na Googleu donijelo rekordnu dobit Alphabetu

Googleova matična kompanija Alphabet povećala je prodaju oglasa na popularnoj tražilici u trećem tromjesečju, uspješno prevladavši nova ograničenja u praćenju mobilnih korisnika i iskoristivši kontinuiranu popularnost internetske kupovine. Google...

Dolazi vrijeme božićne kupovine – pripremite se na vrijeme!

Kada napravite marketinški plan, provjerite je li vaša stranica spremna za veliki broj posjetitelja. Ne zaboravite, sve su to vaši potencijalni kupci koji se mogu nastaviti vraćati i nakon praznika.

Kako privući kupca da otvori baš Vašu elektronsku poštu?

Kako biste osigurali doseg do svojih kupaca i direktno ih obavijestili o svojim uslugama, pripremili smo nekoliko konkretnih primjera koje će vaši kupci sigurno primijetiti, koji će im se svidjeti i...

Specifičnost kupaca: Kako prodavati milenijalcima, a kako babyboom generaciji

Najvažnije pitanje koje si mora postaviti svaki vlasnik web trgovine prije samog početka poslovanja je: Kako prodavati različitim kupcima? Odgovor je: Tako da ih najprije upoznamo! Piše: Monika...