Izvanredne okolnosti: Brzo se prilagodite povećanoj potražnji!

Osiguranje zaliha, ažuriranje podataka o raspoloživim proizvodima na web stranicama, dodatne mogućnosti dostave te uspostava razmjerno pouzdane i brze isporuke samo su neki od izazova pred kojima se web trgovine nalaze...

Trendovi dostave u 2020.: Kupcima ponudite personalizirane i fleksibilne mogućnosti dostave

Kada je u pitanju brzina isporuke proizvoda, glavni globalni trend u ovom trenutku i središnja tema u svim velikim globalnim poduzećima je distribucija unutar nekoliko sati Piše: Monika...

Potrošačima pri dostavi najvažniji vrijeme i cijena

Za zadovoljnog krajnjeg kupca, kojeg uglavnom ni ne zanima tko mu dostavlja naručene proizvode dokle god su oni dostavljeni povoljno i brzo, web trgovci moraju itekako pažljivo razmisliti o razini dostavnih...

Ecommerce – veliki push up za globalni uspjeh Huaweija

Huawei je 2016. stavio brend Honor na američko tržište lansirajući ecommerce stranicu hihonor.com, usmjerivši prodaju pametnih telefona na velike ecommerce platforme poput: BestBuy, Newegg, Amazon i Wal-Mart, ciljajući na milenijalce.

Online strategija: Cjelovitim nastupom i pravilnim spoznajama do rekordne prodaje

Tražite li jeftino i brzo rješenje, neće biti odlično. Tražite li brzo i odlično rješenje, ono također neće biti jeftino. A ako, pak, tražite jeftino, a odlično rješenje, ono na kraju neće...

Nemate li dobru omnichannel strategiju, izgubit ćete kupce

Ivica Kruhek, direktor varaždinske tvrtke Marker d.o.o. koja je najnagrađivanija domaća agencija za izradu eCommerce rješenja, sudjelovao je kao predavač na najvećoj regionalnoj ecommerce konferenciji Ecommerce Day na temu omnichannela.