Kako privući kupca da otvori baš Vašu elektronsku poštu?

Kako biste osigurali doseg do svojih kupaca i direktno ih obavijestili o svojim uslugama, pripremili smo nekoliko konkretnih primjera koje će vaši kupci sigurno primijetiti, koji će im se svidjeti i...

Specifičnost kupaca: Kako prodavati milenijalcima, a kako babyboom generaciji

Najvažnije pitanje koje si mora postaviti svaki vlasnik web trgovine prije samog početka poslovanja je: Kako prodavati različitim kupcima? Odgovor je: Tako da ih najprije upoznamo! Piše: Monika...

OKR: Mjerljivi ciljevi osiguravaju strelovit uspon web trgovine

Tradicionalno postavljanje radnih zadataka je već ustaljena praksa u svakoj tvrtki. Kako nadmašiti prosjek, iznenaditi sebe i druge ambicioznim ciljevima koje planiramo doseći – možda čak i nadmašiti?

Pravilnim optimiziranjem web trgovine zadržite kupce

Streloviti razvoj online trgovine kojem svjedočimo unazad proteklih mjeseci, sa sobom donosi i činjenicu da je konkurencija sve jača. Donosimo nekoliko savjeta koji će vam pomoći da uvijek budete korak ispred...

Rješenja koja obavezno morate omogućiti svojim online kupcima

Zbog masovnog pristupa internetu sve je više online kupaca, njihove se preferencije mijenjaju i kupci postaju znatno oprezniji i zahtjevniji… Online trgovci žele pridobiti i zadržati što više kupaca, stoga je...

Pet načina za povećanje zadovoljstva i produktivnosti zaposlenika

Za siguran uspjeh u novoj digitalnoj stvarnosti trebaju vam vrhunski prodavači, marketingaši, IT podrška – visoko motivirani zaposlenici koji će biti predani poslu i često otići korak dalje u ispunjavanju svojih...

Kako se uz pomoć kreativaca retaileri suprostavljaju krizi?

FMCG industrija je u idealnoj poziciji da bude pokretač promjena - s obzirom da ta industrija nema specifičan target, već smo joj svi „na meti“, idealan je kandidat za iskušavanje novih,...

Dječje igračke: Online potraga počinje već u jesen

Značajan porast godišnje potražnje za igračkama je moguće raspoznati već početkom studenoga jer sve više potrošača želi online kupnjom izbjeći tradicionalne prosinačke gužve u trgovačkim centrima, posebno u vrijeme globalne epidemije

Trendovi: Bliža budućnost donosi rast online prodaje oko 6%

Postojeći standardi kupovine, nesigurnost u slučaju ponavljanja epidemije te povećana briga za osobnu sigurnost predviđaju još dominantniju ulogu online trgovine Piše: Monika Polanec, Content & Specialist, Ceneje d.o.o.