Keksi: Obični keksi čine 74% vrijednosne prodaje

U posljednjih godinu dana, zaključno s prosincem 2018. godine, promatrajući vrijednosno, vodeća tri proizvođača nose 52% ukupne prodaje keksa, a oni su abecednim redom Koestlin, Kraš i Mondelez

Analizirala: Majda Babić, Nielsen

Ova kategorija uključuje sve vrste keksa od tijesta (čajna peciva, keksi, medenjaci, piškote, petit buerre…) koji mogu biti bez dodataka i sa dodacima, npr. voća, čokolade, koštunica, žitarica i s raznim punjenjima. Kategorija uključuje sve dijetne proizvode, ali ne uključuje proizvode za dijabetičare.

Isključeni su rižini keksi (rižini krekeri) i keksi od zobi. U 2018 godini (siječanj – prosinac) kategorija je zabilježila pad vrijednosne prodaje. Najzastupljeniji su obični keksi koji čine 74% vrijednosne prodaje, odnosno 69% količinske prodaje. Slijede ih meki keksi (soft biscuits) sa 16%, petiti beurre sa 8% te miješani keksi sa 2% vrijednosne prodaje.



U strukturi prodaje, svi navedeni segmenti bilježe vrijednosni pad. Moderni formati čine 60% ukupne vrijednosne prodaje, zatim tradicionalni formati sa 38% dok benzinske postaje i kiosci čine 2% vrijednosne prodaje keksa.

U posljednjih godinu dana, zaključno s prosincem 2018. godine, promatrajući vrijednosno, vodeća tri proizvođača nose 52% ukupne prodaje keksa, a oni su abecednim redom Koestlin, Kraš i Mondelez.