Vezano za mjesto najčešće kupnje, Konzum, Kaufland i Lidl imaju podjednak rezultat – svaki lanac je mjesto najčešće kupnje za nešto više od jedne petine kupaca. Značajno manji broj najčešćih kupaca imaju Plodine i Spar/Interspar.
Rezultati za posjećenost pojedinog trgovačkog lanca agencije Hendal, dobiveni u kontinuiranom istraživanju zadovoljstva trgovačkim lancima u ožujku 2019. na reprezentativnom uzorku 400 građana starijih od 16 godina, pokazuju da je najveći broj kupaca posjetio Lidl i Konzum u posljednja tri mjeseca (po 81%).
Podjednak broj kupaca, njih oko 65%, su u posljednja tri mjeseca posjetili Kaufland i Spar/Interspar. Plodine je posjetilo nešto više od jedne polovine hrvatskih kupaca. Vezano za mjesto najčešće kupnje, Konzum, Kaufland i Lidl imaju podjednak rezultat – svaki lanac je mjesto najčešće kupnje za nešto više od jedne petine kupaca. Značajno manji broj najčešćih kupaca imaju Plodine i Spar/Interspar.
Kada se analiziraju podaci vezani za preporuku pojedinog trgovačkog lanca, situacija je nešto drugačija. U ovom aspektu se značajno izdvaja Lidl, kojeg preporučuje tri četvrtine hrvatskih kupaca. Značajno manji udio preporuke nalazimo za ostale trgovačke lance, kod kojih se izdvaja Kaufland, kojeg preporučuje 57% kupaca. Najnižu razinu preporuke imaju Plodine, koje preporučuje 45% kupaca.
Odnosom rezultata posjeta u posljednja tri mjeseca i najčešće posjećenog lanca dobili smo indekse lojalnosti. Rezultati indeksa variraju između 0 (uopće nema lojalnih kupaca) i 1 (potpuno lojalni kupci). Po tom parametru, najviši indeks lojalnosti ima Kaufland. Konzum, Lidl i Plodine imaju nešto niži rezultat lojalnosti, a Spar/Interspar najniži.