Zahvaljujući kompaniji Coca-Cola HBC Srbija, potrošači će u Srbiji moći uživati u okusu Costa kave, jednom od najpoznatijih brendova kave koji je od sada dio Coca-Cola portfolija.
“Misija Costa kave je da inspirira ljude diljem svijeta da vole kvalitetnu kavu. Vrlo smo ponosni što smo omogućili potrošačima u Srbiji da dožive to jedinstveno Costa iskustvo u ispijanju svake šalice ove kvalitetne kave. Ulazak na tržište kave za nas, kao kompaniju, vrlo je važan korak usmjeren k tome da dodatno ojačamo naš portfolio i potrošačima ponudimo napitke za konzumaciju u svakoj prilici, 24 sata dnevno, 7 dana u tjednu”, izjavio je Svetoslav Atanasov, generalni direktor Coca-Cola HBC Srbija.
Tijekom jedinstvenog on-line događaja u formi jutarnjeg programa, gledatelji su imali priliku upoznati se i s originalnom pričom o Costa kavi koja počinje 1971. godine kada su dva brata iz Italije – Sergio i Bruno Costa – stigli u London. Razočarani kvalitetom kave koja ih je dočekala u engleskoj prijestolnici, odlučili su pržiti vlastitu kavu.
“Vjerujem da malo ljudi zna da su braća Costa uložila veliki trud i znanje u kreiranje kave. Tek nakon 112 pokušaja, došli su do savršene i originalne Costa mješavine. Njihova misija je bila da svijetu ponude vrhunsku mješavinu kave, uz najvišu kvalitetu. Naša ponuda Costa kave sadržavat će različite mješavine i formate. Trenutno je dostupna Costa kava u cijelom zrnu, namijenjena ugostiteljskim objektima, kao i kapsule namijenjene za kućnu i uredsku upotrebu. Radit ćemo i na unaprjeđenju naše ponude, a sve s ciljem da Costa kavu učinimo najomiljenijim brendom kave među potrošačima i u Srbiji”, izjavio je Mirko Gutić, menadžer za premium alkoholna pića i kategoriju kave u kompaniji Coca-Cola HBC Srbija.
“Naši potrošači u Srbiji su veliki ljubitelji kave, a ono što primjećujemo na tržištu jeste da se kapsule za kavu sve češće kupuju. Uvijek se trudimo biti prvi s novitetima na tržištu, pa se tako Costa kava već sada može ekskluzivno kupiti u Idea, Roda i Mercator trgovinama, uz odlične reakcije potrošača na to što je popularni brend od sada dostupan kod nas. Ono što nas posebno raduje jeste i reakcija na samu Costa kava postavku, s obzirom na to da su se timovi Mercatora S i Coca-Cole već neko vrijeme trudili na vrlo zanimljiv način predstaviti svim potrošačima Costa brend na tržištu”, izjavila je Nataša Pavlović, direktorica marketinga Mercatora-S.
Specifičnost Costa kave ogleda se u tome da sva zrna kave sadrže RFA certifikat, koji ima samo 6% plantaža kave na svijetu. Dodatno, samo 5% zrna kave koja stiže s tih certificiranih plantaža zadovoljava kriterije da budu dio Costa kave, navodi se u priopćenju kompanije.