Nakon uspješnog lansiranja piva Kozel Premium Lager i Kozel Dark u povratnim staklenim bocama, kao posebnu novost za ovu godinu Marko Mamić, Trade Marketing Manager u Atlantic Grupi, najavljuje lansiranje piva Pilsner Urquell u premium zelenoj povratnoj staklenoj boci od 0,5 litre
Razgovarala: Marija Sedlar
Kad smo prošli put razgovarali u svibnju 2020. bili smo u jeku globalne epidemije, a ta se situacija protegla sve dosad – utječe li kriza na prodaju piva?
Nažalost, pandemija Covid-19 utječe na gotovo sve aspekte našeg života, kako privatnog, tako i poslovnog. Ukupna prodaja piva u Hrvatskoj je tijekom prošle godine značajno pala uglavnom zbog zatvaranja ili ograničavanja rada ugostiteljskog sektora, kao i smanjenog priljeva turista. Ipak, mi u Atlanticu smo bili zadovoljni prodajom piva koje distribuiramo jer je naša prodaja, čak i unatoč pandemiji, zabilježila porast i bila veća nego ikad prije. Prodaja brendova Pilsner Urquell i Kozel pokazuje da su kupci i potrošači u Hrvatskoj prepoznali i nagradili kvalitete našeg piva – kakvoću, okus, prepoznatljivost i dostupnost što se manifestira sve većom konzumacijom i udjelom na tržištu. Taj se pozitivan trend nastavlja i u prva tri mjeseca ove godine.
Koje novosti nam pripremate za ovu sezonu?
Za ovu sezonu planiramo i dalje raditi na atraktivnim promocijama za potrošače te povećanju dostupnosti svih pakiranja i vrsta naših piva. Nakon veoma uspješnog uvođenja piva Kozel Premium Lager i Kozel Dark u povratnim staklenim bocama, kao posebnu novost za ovu godinu najavio bih lansiranje našeg najboljeg piva Pilsner Urquell u premium zelenoj povratnoj staklenoj boci od 0,5 litre.
Zbog čega u povratnoj boci?
Na našem pivskom tržištu povratna boca od 0,5 litre predstavlja više od 50% ukupne prodaje piva u svim pakiranjima i prodajnim kanalima osim benzinskih crpki. To je posebice izraženo u ugostiteljskom kanalu. Jednostavno, u Hrvatskoj je tradicionalno prva asocijacija na ispijanje piva – pivo iz boce. Mi smo dosada Pilsner Urquell nudili u limenci, nepovratnim staklenim bocama i kao točeno.
Prodaja piva u nepovratnim staklenim bocama u Hrvatskoj je znatno skuplja za krajnjeg potrošača i zbog toga ima vrlo mali udio u ukupnom tržištu piva. Osim toga, prodaja u povratnim staklenim bocama je ekološki prihvatljivija ponuda. Lansiranjem Pilsner Urquell piva u povratnoj staklenoj boci pružit ćemo ljubiteljima najboljeg piva mogućnost povoljnije kupnje i veću dostupnost nego dosad.
Kada kažete povoljnija kupnja Pilsner Urquell piva u povratnoj boci, koju maloprodajnu cijenu očekujete?
Nadamo se da će maloprodajne cijene u trgovinama biti neznatno iznad cijene domaćih mainstream lager piva u istom pakiranju, dakle oko 7,50 kn do 7,99 kn. Smatram da je takva cijena izuzetna za premium pivo koje se u potpunosti proizvodi i puni u Češkoj te zbog povratne ambalaže ima dvostruki trošak internacionalnog transporta.
Opišite nam ukratko Pilsner Urquell pivo.
Pilsner Urquell je pivo začinskog hmeljastog mirisa, svježeg i čistog okusa u ustima, duboke zlatne boje, punog okusa suptilne slatke sladnosti i ugodne hmeljne gorčine u savršenoj ravnoteži, sa svojih 4,4% sadržaja alkohola nevjerojatno glatko i ugodno za ispijanje. Pilsner Urquell svijetlo pivo je najpoznatije i najcjenjenije češko pivo u svijetu te prvo svjetsko zlatno pivo po kojem se zove cijela najveća kategorija svijetlih piva – pilsner piva. Originalnog je i prepoznatljivog punog okusa nepromijenjenog već više od 170 godina. Proizvodi se i puni isključivo i pivovari Plzenski Prazdroj u gradu Plzenu u Češkoj. Samo ime Pilsner Urquell u prijevodu znači originalni – prvi pilsner.
Što očekujete i želite ostvariti u ostatku ove godine?
Vjerujem da kao i ogromna većina ljudi u svijetu želim da nam se život čim prije vrati u normalu koliko god je to moguće. Ljudi su društvena bića i dugotrajne promjene ponašanja, restrikcije u druženju te konstantni rad od kuće ispred kompjuterskog ekrana ostavljaju loše posljedice i ne daju mogućnost punog privatnog ni poslovnog ostvarenja. Stoga se nadam da ćemo se u što skorije vrijeme svi biti u mogućnosti družiti ‘licem u lice’ i bez Covid ograničenja.