Američki telekomunikacijski div Verizon Communications najavio je prodaju medijskog poslovanja, uključujući brendove Yahoo i AOL, za pet milijardi dolara, signalizirajući izlaz iz skupe i neuspješne utrke u svijetu medija i oglašavanja.
Verizon je potrošio milijarde dolara u nekoliko deseteljeća na kupnju stabilnih internetskih brendova, ali nije se uspio nametnuti u žestokoj konkurenciji na tržištu internetskog oglašavanja kojim dominiraju Facebook i Google, primjećuje Reuters. Zato su usmjerili resurse na razvoj mobilnh mreža nove generacije 5G.
Nakon što je 2018. otpisao 4,6 milijardi dolara vrijednosti medijskog poslovanja, Verizon će ga prodati investicijskoj tvrtki Apollo Global za samo 4,25 milijardi dolara u gotovini, povlaštene dionice u vrijednosti 750 milijuna dolara, a zadržat će i 10 posto udjela.
Godine 2017. kupio je Yahoo i AOL za nekih devet milijardi dolara. Verizon već godinama prodaje dijelove poslovanja, uključujući Tumblr 2019. godine i informativni portal HuffPost u 2020. godini.
Počeli su prodavati medijske tvrtke nakon što je kormilo preuzeo Hans Vestber, napustivši viziju stvaranja medijskog i telekomunikacijskog diva koju je slijedio njegov pretodnik Lowell McAdam. Vestber se okrenuo izgradnji telekomunikacijske mreže, potrošivši početkom godine 52,9 milijardi dolara na koncesije dijela radijskog spektra.
Portfelj Verizon Medije uključuje prema podacima na internetskoj stranici brendove TechCrunch, Makers i Ryot and Flurry a u prvom ovogodišnjem tromjesečju povećao je prihode 10,4 posto, na 1,9 milijardi dolara, navodi Reuters. (Hina/Reuters)