Novi Žujin nogometni TV spot, nove limenke, nova navijačka himna, novo prvenstvo, ali stari partneri – omiljeno hrvatsko pivo i omiljena hrvatska nacionalna momčad
Omiljeno hrvatsko pivo, Ožujsko, i ove je godine partner hrvatske nogometne reprezentacije na predstojećem Europskom prvenstvu. Tim povodom Žuja lansira novu nogometnu kampanju „Ostavi srce za Hrvatsku“ i u sklopu nje novi televizijski spot i limitiranu seriju limenki. Žuja je i ponosni sponzor nove nogometne himne „8 slova“ Zaprešić Boysa i Opće opasnosti.
Za nepunih mjesec dana na teren će istrčati prve momčadi i označiti početak natjecanja na kojem nastupa i hrvatska momčad, a najdugovječniji partner reprezentacije Zagrebačka pivovara ponovno prati domaće nogometne zvijezde u pohodu na nove trijumfe. Svojim emocijom nabijenim televizijskim spotovima Žuja već godinama uoči važnih nogometnih natjecanja gradi pozitivno navijačko ozračje u Hrvatskoj koje je prisutno u kafićima, fan zonama, na stadionima, na trgovima i ulicama. Tamo gdje navijači ostavljaju srce za reprezentaciju kao što ga nogometaši ostavljaju na terenu.
„Iznimno smo ponosi na tu našu čvrstu, više od dva desetljeća dugu, suradnju s našom nogometnom reprezentacijom. Rezultati brojnih utakmica proslavili su se ili isplakali upravo uz našu Žuju i zato ostajemo uz naše Vatrene. Nakon što nam je pandemija svima poremetila prošlogodišnje planove, ove godine uvjereni u sjajnu igru naših nogometaša idemo zajedno po nove pobjede“, komentirao je Miroslav Holjevac, predsjednik Uprave Zagrebačke pivovare, na današnjem predstavljanju nove Žujine nogometne kampanje.
Hrvati su navijačka nacija. Kad god Vatreni igraju, mi navijamo – svim srcem. Nije važno nalazimo li se kod kuće, u kafiću, u taksiju, na poslu, na obiteljskom ručku ili nasred pučine. Taj navijački duh Hrvata glavna je misao najnovije Žujine nogometne kampanje „Ostavi srce na terenu“ koja će vjerno pratiti naše igrače i navijače na još jednom nezaboravnom nogometnom putovanju.
„Naši nogometaši, njihova igra i uspjesi već godinama inspiriraju naš kreativni tim za sjajne kampanje. Kažu da ne možeš živjeti bez srca. Ali mi…mi smo ga spremni ostaviti. U onom trenutku kad se oglasi sudačka zviždaljka, adrenalin raste, srce počne jače kucati, ruke se dižu u zrak i glasnice kreću u borbu nadglasavanja. Baš kao i igrači na terenu, naši navijači daju sve od sebe. I kao što su igrači spremni ostaviti srce na terenu, hrvatski navijači spremni su ga ostaviti gdje god se nalaze. Žuja je i ove godine punim srcem uz sve njih“, ispričala je o kampanji direktorica marketinga Zagrebačke pivovare Ana Štebih Pinjuh.
Nakon premijere novog Žujinog televizijskog spota nabijenog emocijama izbornik Zlatko Dalić objavio je popis kandidata za EURO 2020. Među njima su i Žujini ambasadori, zvijezde nove limitirane serije limenki koje je Zagrebačka pivovara lansirala uoči prvenstva: Bruno Petković, Nikola Vlašić, Marcelo Brozović i Dominik Livaković.
„Zagrebačka pivovara se dugi niz godina potvrđuje kao važan partner hrvatskog nogometa, a pritom je najviše traga sigurno ostavila suradnja s hrvatskom reprezentacijom i HNS-om. “Žujini” spotovi prije velikih natjecanja uvijek su odlični, kako oni koji igraju na emocije i ljubav prema nacionalnom dresu, tako i oni koji imaju duhovitu crtu. Siguran sam da će i ovogodišnja kampanja doprinijeti stvaranju pozitivne atmosfere oko naše reprezentacije uoči i tijekom Eura 2020, a mi ćemo dati sve od sebe da na krilima te atmosfere damo navijačima puno razloga za slavlje“, komentirao je izbornik.
Osim limitirane serije limenki koje krase lica Žujinih ambasadora, Žujin televizijski spot će pratiti i nova navijačka himna Zaprešić Boysa i Opće opasnosti „8 slova“.
Svjetski doprvaci svoje će utakmice u skupini D igrati u Londonu i Glasgowu. Prva je na rasporedu 13. lipnja na Wembleyju protiv Engleske, 18. lipnja igraju protiv Češke na Hampden Parku u Glasgowu, a posljednji susret u skupni planiran je 22. lipnja također u Glasgowu protiv Škotske.