Kvalitetni podaci o navikama potrošača i donošenju odluka o kupnji temelj su za izradu uspješne marketinške kampanje dok je za provedbu ključno odabrati suvremen i zabavan kanal koji omogućava interaktivnu komunikaciju.
U tvrtci Digital Reality prepoznali su priliku kako se dodatno približiti potrošačima i sakupiti kvalitetne podatke, a da istovremeno potrošači dobivaju vrijedne informacije o proizvodima na kreativan i moderan način. Tako je nastao prvi hrvatski shopping asistent, odnosno mobilna aplikacija AR Digital Shopping Assistant koja sadrži vrijedne informacije za potrošače i trgovce.
Potrošačima osigurava dodatne informacije o proizvodima poput promocija, akcija, ocjena korisnika i nutritivnih vrijednosti, a trgovcima pristup vrijednim podacima o interesima potrošača, direktnu komunikaciju putem push poruka i mogućnosti prikaza informacija u proširenoj stvarnosti kroz kameru mobitela.
Aplikacija je namijenjena širokoj publici s obzirom na to da pokriva čitav spektar artikala, od prehrambenih do neprehrambenih proizvoda, potrošačke elektronike, strojeva za dom i vrt, sporta i mode. Idealan je alat za sve potrošače koji odluku o kupnji donose upravo temeljem dostupnih akcija i promocija na tržištu. S druge strane, to je čini idealnom platformom za trgovce koji dobivaju novi kanal za objavu svojih promocija.
Trgovcima je omogućeno da u aplikaciji kroz atraktivne elemente proširene stvarnosti (AR, Augmented Reality) dodatno istaknu svoju ponudu i targetiraju određenu skupinu korisnika. Jedinstvena aplikacija poput ove postaje praktičan i zabavan alat svakom kupcu s obzirom na to da istraživanja pokazuju da čak 60% kupaca istražuje podatke o proizvodima na internetu dok su u kupovini.
Aplikacija je dostupna za preuzimanje na Google Play Storeu, a ubrzo se očekuje i na Apple storeu.