Većina ispitanika kojima je razbuđivanje važan faktor kod ispijanja prve jutarnje kave gotovo je nikada ne propušta, a ako im se to dogodi imaju otežanu koncentraciju, manjak energije, dan im krene naopako, mrgudi su i ne znaju za sebe
Za većinu kavoljubaca jutarnja kava predstavlja nezaobilazan ritual bez kojeg ne mogu započeti dan. Da je dobar dio građana Hrvatske tip spavača (41%) koji ne mogu bez prve jutarnje kave, pokazalo je i najnovije istraživanje agencije Hendal i Francka provedeno tijekom svibnja ove godine.
Iako su druženje i navika najvažniji motivi za konzumaciju kave, čak 62% ispitanika pije ju u svrhu razbuđivanja, pri čemu je za 97% njih jako važan miris i okus kave, zatim brza priprema i važnost rituala pripreme, dok 38% priželjkuje da im netko drugi pripremi kavu.
Većina građana kojima je razbuđivanje važan faktor kod ispijanja prve jutarnje kave nikada ju ne propušta (81%), a ako im se to dogodi imaju otežanu koncentraciju (52%), manjak energije (51%), dan im krene naopako (50%), mrgudi su (46%) i ne znaju za sebe (43%).
Oni koji piju kavu zbog razbuđivanja ne preferiraju razgovore s ljudima i ne donose ključne odluke dok se dobro ne razbude, a pomoć kod razbuđivanja u obliku kave više trebaju večernji tipovi, njih čak 66%. Većina kavopija (71%) kojima je kava pomoć kod razbuđivanja nastoje odgoditi važnije radnje za razdoblje nakon prve jutarnje kave. Tako 39% njih navodi da ne izlaze iz kuće dok ne popiju kavu, trećina (33%) navodi da ne mogu ništa raditi dok ne popiju kavu, a 31% ne donosi nikakve važne odluke.
Gotovo svatko ima svoj omiljeni način pripreme najdražeg crnog napitka, a rezultati su pokazali kako se ujutro najčešće primarno pije mljevena kava koju ispitanici sami pripremaju u džezvi kod kuće. Trećina ih to čini prelijevanjem vrućom vodom, a mljevenu kavu konzumira čak 75% građana, dok je za 46% njih ona najčešći izbor.
Upravo je Franck prepoznao brojne potrebe spavača te je razvio Franck Cremu koja nudi jednostavnost brze pripreme i balansiran okus koji su potrošači izvrsno ocijenili na testu proizvoda. Franck Crema se može pripremati na dva načina – klasični podrazumijeva kuhanje u džezvi, a u drugoj varijanti pripreme dovoljno ju je preliti vrućom vodom u šalici što je najbolje rješenje za 77% ispitanika koji su istaknuli kako im je važna brza priprema jutarnje kave.
Uz dvostruki način pripreme, Franck Crema je rješenje za sve kavoljupce, za svaku prigodu i gdje god se nalazili. Njezine kremaste note čokolade i kakaovca, uz bogatu pjenu, bez dodatka instanta, pružaju jedinstven dugotrajni okus koji preferiraju istinski ljubitelji turske kave.
Odgovorni i tehnološki osviješteni su najveći ljubitelji kave
Hendalovo istraživanje obuhvaćalo je segmentaciju korisnika prema osobnosti, stavovima prema kupnji i proizvodima, hrani i zdravlju, korištenju slobodnog vremena te demografskim obilježjima. Istraživanje je evidentiralo pet segmenata i među konzumentima kave najveći je udio „Odgovornih“ (31%) te „Tehnološki osviještenih“ (25%). Ostali evidentirani segmenti su „Zvijezde“, „Inertni“, i „Avanturisti“.
Najveći udio spavača nalazimo kod „Tehnološki osviještenih“. Njima je također važno da ne propuste prvu jutarnju kavu jer bez nje postaju pravi mrgudi. Kod kave im je vrlo važno da se brzo priprema te da je ukusna i mirisna. Opisani koncept nove Franck Creme sviđa se svim segmentima, a posebno „Odgovornima“, „Tehnološki osviještenima“, „Inertnima“ i „Avanturistima“. Možete li se prepoznati u nekome od ovih tipova potrošača provjerite na sljedećem linku.