U nastavku kampanje ‘Čuvaj, pazi, ne bacaj’ divlja odlagališta smeća u Dugoj Resi i Slunju čistilo je više od 130 volontera
U sklopu Žujine društveno odgovorne kampanje ‘Čuvaj, pazi, ne bacaj!’ protekla dva vikenda, 3. i 10. srpnja, održale su se dvije nove akcije čišćenja ilegalnih odlagališta otpada. U Dugoj Resi i Slunju, Žuja je udružila snage s Klubom podvodnih aktivnosti Vodomar Duga Resa (Kpa Vodomar) i prikupila preko sedam tona ilegalno odbačenog otpada te ga pravilno zbrinula.
„Prvi smo vikend čistili rijeku Mrežnicu na Gradskom kupalištu u Dugoj Resi. Sudjelovalo je ukupno 70-ak osoba, uz članove Kpa Vodomara, akciji su se pridružili prijatelji iz Kpa Karlovac, HGSS stanice Karlovac te DVD-a Duga Resa. Drugi smo vikend čistili rijeku Koranu na Gradskom kupalištu u Slunju i na samim Rastokama. Te su lokacije odabrane jer su se prijašnjim ronilačkim izvidima upravo tamo utvrdila velika žarišta otpada. Htjeli smo povećati sigurnost lokalnih stanovnika i posjetitelja prilikom raznih aktivnosti na i u vodi. Omogućena je revitalizacija zagađenog područja, kao i obnova prirodnih staništa pojedinih vrsta“, rekao je Ivo Špelić iz Kpa Vodomar.
Kpa Vodomar je ronilački klub koji broji oko 130 članova, a taj broj je u konstantnom porastu zbog učestale obuke novih ronioca. Uz ronilačku sekciju, u Klubu djeluje i divljevodaška sekcija koja aktivno prati stanje rijeke na površini. Glavna zadaća članova je očuvanje krškog bisera, rijeke Mrežnice koja prolazi gradom u kojem udruga djeluje.
Ilegalna odlagališta otpada predstavljaju gorući problem i sadašnjih i budućih naraštaja, a omiljeno hrvatsko pivo prepoznaje važnost aktivnog sudjelovanja u podizanju kvalitete života lokalne zajednice. Upravo je kampanja ‘Čuvaj, pazi, ne bacaj!’ osmišljena s ciljem podizanja ekološke osviještenosti. U suradnji s volonterima, udrugama partnerima, članovima kluba Pivovarci Zagrebačke pivovare, partnerima Pevexom i Pikom predviđena je sanacija i zbrinjavanje ukupno 15 divljih odlagališta smeća diljem Hrvatske. Sad slijedi ljetna stanka, a krajem kolovoza i nastavak akcija. Više informacija o novoj kampanji dostupno je na webu.