Oskarovska kava od danas i u vašem domu

Brad Pitt uhvaćen u savršenom trenutku

Globalni lider u proizvodnji aparata za kavu za domaćinstva – De’ Longhi, plasirao je međunarodnu kampanju pod nazivom „Perfetto moment“, dok je zaštitno lice kampanje jedna od najpoznatijih hollywoodskih zvijezda na svijetu – Brad Pitt.  Premijeru kampanje možete popratiti na službenoj YouTube stranici ili putem QR koda.

Osim činjenice kako je oskarovac te jedan od najplaćenijih glumaca Hollywooda – Brad Pitt – nositelj kampanje na međunarodnoj razini, nova De’ Longhi kampanja kreirana je od strane redatelja Damiena Chazellea, inače najpoznatijeg po svojim radovima na filmovima poput: La La Land, Whiplash ili First Man. Uz glavnog protagonistu kampanje te svjetski poznatog i priznatog filmskog redatelja, na ovoj kampanji su radili i drugi velikani filmske industrije te dobitnici nagrada Oskar.

Za umjetničku viziju kampanje bio je zadužen eminentni kinematograf Linus Sandgren, dok je zadaća velikana Justina Hurwitza bila glazba za ovu kampanju. Radi se o oskarovcima svjetskog glasa čiji su prepoznati radovi poput filma La La Land, First Man ili Whiplash pomicali ljestvice i standarde Hollywooda. Kampanju također prate i vrhunski foto i video materijali za koje je bio zadužen Lachlan Bailey, inače australski fotograf čije radove koriste brandovi poput Calvina Kleina, Ralph Laurena, Emporio Armanija ili Jimmy Chooa.

Prilikom lansiranja kampanje na globalnoj razini, razgovarali smo s Massimom Garavagliom, predsjednikom uprave kompanije De’ Longhi, koji je ovom prilikom izjavio: „Naša kompanija posljednjih godina bilježi uistinu izvanredne poslovne rezultate, dok je proizvodnja vrhunskih aparata za kavu odigrala ključnu ulogu u ovom rastu. Upravo iz tog razloga, vjerujemo da je Brad Pitt savršen ambasador branda te prava osoba za ispričati našu De’ Longhi priču ostatku svijeta. Upravo je on istinski nositelj te promotor De’ Longhi duha – hrabar i međunarodan te u isto vrijeme sofisticiran i elegantan“, zaključuje Massimo.

De’ Longhi kampanja vas upoznaje s jednim uobičajenim danom Brad Pitta. Prati ga od ranih jutarnjih sati, odlaska do trgovine svježom kavom, vožnje motorom po Los Angelesu, kratkom stankom za točenje goriva na benzinskoj stanici te povratku doma i opuštanje uz prvu šalicu svježe pripremljene jutarnje kave. Kampanja dočarava onaj trenutak kojem se svi veselimo – dolazak doma te opuštanje nakon napornog dana uz savršeno pripremljeni espresso ili cappuccino.

Cilj kampanje je podići svijest o onom savršenom trenutku u kojem svi uživamo prilikom ispijanja našeg najdražeg napitka, koji nam svakodnevno daje snagu za sve izazove koji su pred nama – kave. Prigodno nazvan „Perfetto moment“, uistinu dočarava onaj savršen trenutak kada se možemo opustiti te uživati u okusu, mirisu i aromi ovog napitka koji ima blagotvorni učinak na organizam i život.