Neto dobit Grupe Podravka 259,3 milijuna kuna

Foto: Arhiva

Grupa Podravka je u prvih devet mjeseci ove godine ostvarila neto dobit od 259,3 milijuna kuna, što je rast od 23,4 posto u odnosu na isto razdoblje lani, objavili su u petak iz te tvrtke.

Prihodi od prodaje u devet su mjeseci ostvareni u iznosu od 3,4 milijarde kuna, što je rast od 1,6 posto prema istom razdoblju lani.

Viši prihodi od prodaje, kako ističu iz tvrtke, rezultat su rasta prihoda obaju poslovnih segmenata – prehrane i farmaceutike. Pritom je segment prehrane ostvario 2,6 milijardi kuna, dok je farmaceutika zabilježila 749,5 milijuna kuna prihoda od prodaje, a kategorija “lijekovi na recept” porasla je za 5,4 posto.

Prihodi od prodaje Podravke d.d. za devet mjeseci ove godine iznosili su 1,65 milijardi kuna te su viši za 3,9 posto u odnosu na usporedno razdoblje prošle godine.

Budući da je tijekom prošle godine, zbog epidemiološke situacije, došlo do povećanja potražnje za Podravkinim proizvodima te stvaranja povećanih zaliha kod kupaca na gotovo svim tržištima, ovogodišnji rast još je znakovitiji, ističu iz tvrtke.

Napominju da, ako se primjerice uspoređuju ostvareni prihodi Podravke d.d. s prijepandemijskom 2019. godinom, tada je rast prihoda u ovoj godini još značajniji te iznosi 5,4 posto.

Rast prihoda od prodaje, kako navode, ostvaren je kod gotovo svih poslovnih programa, među kojima je najznačajniji rast od 5,2 posto zabilježen kod poslovnog programa “kulinarstvo”. Taj rast ostvaren je ponajviše zbog rasta prihoda od prodaje univerzalnih dodataka jelima i juha.

Promatrano po regijama, rast prihoda od prodaje je ostvaren na svim ključnim tržištima. Posebno se ističe rast prihoda od 9,5 posto zapadnoj Europi, gdje je ostvaren rast gotovo svih poslovnih programa, od kojih su najveći rast generirali poslovni programi kulinarstvo, Podravka hrana te dječja hrana, slastice i snack.

I druge dvije najznačajnije regije ostvarile su porast prihoda od prodaje, od kojih je u centralnoj Europi zabilježen rast od 4,4 posto, dok je Adria regija ostvarila rast prihoda od prodaje za 2,9 posto, ističe se u priopćenju

Također se navodi kako je cijena dionica Podravke na dan 30. rujna ove godine iznosila 664 kune, dok je 31. prosinca 2020. iznosila 485 kuna, što predstavlja rast od 36,9 posto. (Hina)