Centar Zagreba postaje još slađi uz Kraš choco&café

Za sve ljubitelje slatkih delicija Kraš ima sjajnu vijest – Zagreb postaje bogatiji za novu adresu sa slasticama na glavnom zagrebačkom trgu pod nazivom Kraš choco&café. Na Trgu bana Josipa Jelačića otvara se novo omiljeno mjesto uređeno kao concept store, s vrhunskim slatkim proizvodima, mirisnom kavom te posebnom Kraševom ponudom.

Kraševi proizvodi sinonim su za tradiciju i kvalitetu, a otvaranjem ovakvog mjesta koje nudi ekskluzivne proizvode u modernom prostoru spajajući prodavaonicu i cafe bar napravljen je iskorak u kojem je doživljaj posjetitelja primaran.

Otvorenje Kraš choco&caféa još je jedna u nizu aktivnosti i iznenađenja za vjerne potrošače kojima Kraš u ovoj godini obilježava 110. obljetnicu poslovanja.

„Otvorenje Kraš choco&caféa u samom srcu grada novo je poglavlje u Kraševoj dugogodišnjoj povijesti tijekom koje je kompanija uvijek predstavljala simbol Zagreba, bila čuvar tradicije ali i predvodnik novih trendova. Sretni smo što se vraćamo na Trg bana Jelačića, nakon što smo zbog posljedica potresa bili primorani zatvoriti našu trgovinu Bonbonniére uz koju su odrastale generacije. Concept store otvaramo po uzoru na najveće svjetske proizvođače čokolade, a on predstavlja svojevrsni izložbeni prostor naših najekskluzivnijih proizvoda te je još jedan pokazatelj da svojim novitetima držimo čvrstu lidersku poziciju na ovim područjima“, izjavio je Slavko Ledić, predsjednik Uprave Kraša.

Uz uživanje u već poznatim Kraševim delicijama, najfinijim pralinama ili ručno rađenim čokoladama, posjetitelji će se moći okušati i u ulozi Choco Creatorate izabrati omiljenu vrstu čokolade i najukusnije dodatke kako bi izradili personaliziranu čokoladu samo za sebe ili kao poklon dragoj osobi.

Samo u Kraš choco&caféu može se kupiti namaz Bajadera koji će biti i u središtu adventske ponude u kombinaciji s fritulama, a gosti će moći uživati i u toplim napitcima, kuhanom vinu te slanoj božićnoj ponudi. Plan je Kraša za svaku sezonu pripremati drugačiju ponudu, ali i organizirati različita događanja pritom slušajući želje potrošača.