Izbor potrošača: Podravka ‘Lider održivog razvoja 2021.’

Foto: Arhiva

Podravka je dobitnica novog priznanja – Lider održivog razvoja 2021. Odlučili su tako potrošači koji su sudjelovali u istraživanju koje je u mjesecu studenome na nacionalno reprezentativnom uzorku provela renomirana agencija za istraživanje tržišta Hendal.

Tako je Podravka od strane velikog broja ispitanika prepoznata kao kompanija koja pozitivno utječe na društvo i okoliš te je samim time svrstana u TOP 5 kompanija u Hrvatskoj koje potrošači smatraju društveno i klimatski odgovornima. Sve kompanije koje su svrstane u TOP 5 dobit će i poseban trofej „Lider održivog razvoja 2021.“ izrađen od recikliranog materijala.

Istraživanje je provedeno za potrebe posebnog izdanja priloga Društveno odgovorno poslovanje koje je izašlo uz novi broj Lidera, a birale su se kompanije koje, između ostaloga, paze na okoliš, ljudska prava, smanjuju ugljični otisak, vode računa o potrošnji energije i prirodnih resursa te recikliraju. U istraživanju koje je provedeno on line rezultati su pokazali da potrošači pamte i prepoznaju odgovornu praksu kompanija. Ispitanici su imali slobodu odgovora te su sami navodili tvrtke za koje smatraju da posluju odgovorno.

Prema provedenom istraživanju, rezultati sugeriraju kako građani prilikom kupnje najviše pozornosti pridaju praksi održivog razvoja kao što su razvrstavanje, odnosno, smanjivanje otpada, dok su na drugo mjesto stavili očuvanje vode i drugih prirodnih resursa. Svaka od TOP 5 kompanija ujedno je kompanija i zasebna aktivistica koja vodi brigu o klimatskim promjenama, etičkim praksama, društvenoj i rodnoj ravnopravnosti te dobrobiti svojih zaposlenika.