U petak, 26. studenoga, dm je u sklopu Giving Fridaya, potpuno drugačije verzije Crnog petka, zahvaljujući podršci 71.056 kupaca, osigurao donaciju u iznosu od 313.424 kune. To je 5 posto ukupnog dnevnog prometa koji je dm ostvario na taj dan u 164 prodavaonice dm-a i u dm online shopu. Donacija je namijenjena Centru za cističnu fibrozu djece i odraslih KBC-a Zagreb, a osigurat će kvalitetnije liječenje uz nove medicinske uređaje, poput onog za čišćenje dišnih puteva te će oboljelima omogućiti lakši život s ovom neizlječivom bolesti.
„Iza dm-a je 25 godina uspješnog poslovanja u Hrvatskoj tijekom kojih smo uvijek nastojali pomagati svojim sugrađanima te ih, istovremeno, poticali na solidarnost i društveno odgovorno ponašanje. Iznimno smo ponosni na Giving Friday i zahvalni smo svim kupcima koji su doprinijeli ukupnom iznosu donacije koja će pacijentima Centra za cističnu fibrozu djece i odraslih KBC-a Zagreb omogućiti kvalitetniji život“, istaknula je Gordana Picek, prokuristica i voditeljica resora Nabave i marketinga u dm-u.
Cistična fibroza rijetka je genetska bolest koja skraćuje životni vijek oboljelih, a koja je u Hrvatskoj dijagnosticirana kod 150 osoba. Riječ je o neizlječivoj bolesti koja se tretira simptomatski te neprekidno i svakodnevno, od trenutka dijagnosticiranja bolesti.
„U Centru za cističnu fibrozu djece i odraslih KBC-a Zagreb, jedinom u Hrvatskoj, liječi se većina pacijenata iz cijele Hrvatske. U našem centru bolesnicima pružamo zdravstvenu skrb u skladu sa svjetskim smjernicama, a nabavka dodatne opreme za dijagnostiku i liječenje oboljelih od cistične fibroze zasigurno će to dodatno unaprijediti. Stoga sam u ime Centra i naših pacijenata duboko zahvalna što se ovako veliki broj građana pridružio Giving Fridayu i tako pokazao veliko i nesebično srce“, izjavila je Andrea Vukić Dugac, doc.dr.sc., iz Centra za cističnu fibrozu djece i odraslih KBC-a Zagreb.
Giving Friday dm-ova je inicijativa započeta 2018. godine, a njezin je cilj da Crni petak bude dan kada građani nisu isključivo usmjereni na akcije i popuste, već na ono što mogu napraviti kako bi pomogli onima kojima je pomoć najpotrebnija. U protekle četiri godine, zahvaljujući velikom odzivu kupaca, dm je donirao ukupno 1.070.691 kunu organizacijama koje brinu o socijalno osjetljivim skupinama te ustanovama čiji je cilj poboljšati zdravstvenu zaštitu i kvalitetu života građana.