ProGame je novi funkcionalni proizvod koji stiže na tržište: namijenjen je, prije svega, gejmerima jer doprinosi normalnim mentalnim performansama i metabolizmu stvaranja energije koji pomažu boljem doživljaju igranja.
Ovaj inovativni proizvod nastao je u suradnji s gejmerima kako bi osigurao bolji fokus i dovoljno energije za višesatne izazove bez sugar crasha. Za to je zaslužan jedinstveni sustav zaslađivanja koji se temelji na palatinozi, vrsti ugljikohidrata koja sadrži niski glikemijski indeks i sporo otpušta šećer.
„Procjenjuje se da je trenutno u svijetu 3,24 milijarde gejmera i taj broj raste, a vrijednost industrije gejminga premašuje 300 milijardi dolara, više od industrije filmova i glazbe zajedno. I u Hrvatskoj imamo sve veći broj ljudi koji uživaju u igranju igrica, ali i onih kojima je to više od hobija. Današnji potrošač od proizvoda koje koristi očekuje određene benefite. Prateći snažnu i brzorastuću gejming industriju stvorili smo novu kategoriju funkcionalnog pića za gejmere: ProGame pridonosi boljem fokusu, koncentraciji i energiji prilikom višesatnog igranja. Lansiranjem nove generacije pića namijenjene gejmerima, cilj nam je stvoriti nove potrošače koji traže zdraviju alternativu te nove prilike za konzumaciju“, istaknula je Maja Vukorep, direktorica robnih marki Grupe pića.
ProGame je dostupan u dva okusa (višnja i mango/marelica) te je u potpunosti prilagođen potrebama gejmera – osim što osigurava važnu hidraciju, ProGame sadrži malo kalorija, optimalnu razinu kofeina iz prirodnog izvora, nema taurina, a sadrži vitamine i minerale.
Gejming je trenutno jedna od najsnažnijih i najbrže rastućih industrija, a Jamnica novim proizvodom potvrđuje poziciju vodećeg tržišnog inovatora koji prati svjetske trendove te koristeći vlastite stručnjake i inovatore, stvara i razvija nove recepture i proizvode. Naime, ProGame je u potpunosti proizveden i razvijen u Jamnici: od koncepta i imena proizvoda, dizajna, recepture, identiteta brenda sve do proizvodnje u Jamničinom proizvodnom pogonu u Pisarovini.