Kadrovske promjene u menadžmentu Podravke

Foto: Arhiva

Podravkinom menadžerskom timu na funkciji Glavnog direktora za Internacionalna tržišta pridružit će se Dalibor Šijak koji ima bogato radno iskustvo na međunarodnim tržištima stečeno tijekom dugogodišnje karijere. Na novu funkciju u Podravku dolazi iz Atlantic Grupe u kojoj je radio šest godina, a prethodno je radio u Adris Grupi (2012-2015) i u Podravci (1999-2012) u funkciji direktora Podravka Poljska i direktora za centralnu i istočnu Europu.

Danijel Kocijan, iskusan menadžerski kadar Podravke, sa skoro 20 godina rada u području prodaje i marketinga u Hrvatskoj, Srbiji, Crnoj Gori i Poljskoj, preuzima novu dužnost koordinacije i upravljanja Tržištima jugoistočne Europe. Kocijan ima veliko iskustvo u upravljanjima međunarodnim tržištima u različitim razvojnim fazama i značajno je pridonio u razvoju i plasmanu Podravkinog proizvodnog portfelja.

Sanja Garaj Miloš, dosadašnja direktorica marketinga Poslovnog programa Kulinarstvo, imenovana je direktoricom sektora Korporativni marketing i komunikacije. Svojim velikim iskustvom u području marketinga i upravljanju brendovima te dugogodišnjim radom u prehrambenoj industriji značajno će pridonijeti ostvarenju rezultata i strategije kompanije.

Dosadašnji direktor sektora Korporativni marketing i komunikacije Tomislav Maričević odlučio je napustiti Podravku i profesionalnu karijeru nastaviti u drugoj industriji.

Sve navedene promjene menadžerskog kadra Podravke stupit će na snagu 17. siječnja 2022. godine.