Podravkinom menadžerskom timu na funkciji Glavnog direktora za Internacionalna tržišta pridružit će se Dalibor Šijak koji ima bogato radno iskustvo na međunarodnim tržištima stečeno tijekom dugogodišnje karijere. Na novu funkciju u Podravku dolazi iz Atlantic Grupe u kojoj je radio šest godina, a prethodno je radio u Adris Grupi (2012-2015) i u Podravci (1999-2012) u funkciji direktora Podravka Poljska i direktora za centralnu i istočnu Europu.
Danijel Kocijan, iskusan menadžerski kadar Podravke, sa skoro 20 godina rada u području prodaje i marketinga u Hrvatskoj, Srbiji, Crnoj Gori i Poljskoj, preuzima novu dužnost koordinacije i upravljanja Tržištima jugoistočne Europe. Kocijan ima veliko iskustvo u upravljanjima međunarodnim tržištima u različitim razvojnim fazama i značajno je pridonio u razvoju i plasmanu Podravkinog proizvodnog portfelja.
Sanja Garaj Miloš, dosadašnja direktorica marketinga Poslovnog programa Kulinarstvo, imenovana je direktoricom sektora Korporativni marketing i komunikacije. Svojim velikim iskustvom u području marketinga i upravljanju brendovima te dugogodišnjim radom u prehrambenoj industriji značajno će pridonijeti ostvarenju rezultata i strategije kompanije.
Dosadašnji direktor sektora Korporativni marketing i komunikacije Tomislav Maričević odlučio je napustiti Podravku i profesionalnu karijeru nastaviti u drugoj industriji.
Sve navedene promjene menadžerskog kadra Podravke stupit će na snagu 17. siječnja 2022. godine.