Lidl u sklopu REset strategije štedi plastiku

Lidl Hrvatska u sklopu redovnog poslovanja konstantno daje svoj doprinos očuvanju okoliša, a važan dio toga je i REset Plastic strategija. U sklopu iste, Lidl Hrvatska aktivno radi na uklanjanju nepotrebne plastične ambalaže te reduciranju neophodnih ambalaža.

Sukladno strategiji REset Plastic i cilju smanjenja upotrebe plastike u ambalažama, Lidl Hrvatska je u suradnji s dobavljačima razvio inovativna pakiranja za 6 odabranih narezaka iz linije Okusi zavičaja. Za narezanu suhu šunku, buđolu, dalmatinsku pečenicu, dalmatinski pršut, osječku i dalmatinsku kobasicu, umjesto plastičnog podloška, koristi se papirnati, čime je količina plastike u pakiranjima smanjena za čak 60 %.

Ovim su potezom spojena dva velika prioriteta Lidla Hrvatska – rad na očuvanju okoliša i zadovoljstvo cijenjenih kupaca linijom proizvoda vrhunske kvalitete.