Posljednje tromjesečje 2021., ujedno prvo od uvrštenja Spanove dionice na Službeno tržište Zagrebačke burze, obilježio je daljnji rast u svim segmentima poslovanja što je rezultiralo dobrim poslovnim rezultatima i na kraju 2021. godine.
U protekloj godini prihodi Grupe porasli su za 26 posto u odnosu na godinu ranije te iznose 767,3 milijuna kuna. Iako je rast prihoda prisutan u svim poslovnim segmentima, najveći apsolutni porast i dalje bilježe prihodi od Upravljanja softverskom imovinom i licenciranjem. Uz ovaj segment poslovanja najsnažniji rast prihoda, od 32 posto u odnosu na 2020. godinu, odnosi se na Infrastrukturne usluge, Cloud i Cyber Security rješenja, što je u skladu sa strategijom rasta Grupe i povećanjem broja projekata kod postojećih i novih klijenata. Najveći udio prihoda, 74 posto, Span je ostvario na inozemnim tržištima, pri čemu je najveći rast prihoda, od čak 118 posto, Grupa zabilježila na tržištu Ujedinjenog Kraljevstva.
EBITDA Span Grupe prije jednokratnih stavki porasla je za 54 posto u odnosu na godinu ranije te je na kraju 2021. iznosila 48,6 milijuna kuna. Nakon izuzimanja jednokratnih stavki, koje su u promatranom razdoblju najvećim dijelom bile vezane za troškove izlaska Društva na uređeno tržište Zagrebačke burze, EBITDA Grupe u 2021. iznosila je 42,5 milijuna kuna što predstavlja rast od 35 posto u odnosu na prethodnu godinu. Neto dobit Grupe porasla je čak 222 posto u odnosu na godinu prije te je na kraju 2021. iznosila 24 milijuna kuna.
„Uz dobre poslovne rezultate, godinu za nama pamtit ćemo po Spanovom izlasku na Zagrebačku burzu, čime smo zakoračili u novu fazu poslovanja i postavili čvrste temelje za daljnje širenje i rast. Naša usmjerenost na pružanje naprednih IT usluga još jednom je prepoznata od strane Microsofta koji nam je nedavno dodijelio devetu po redu naprednu Microsoft specijalizaciju, SAP na Azure platformi, što nas izdvaja kao jednog od rijetkih Microsoft partnera u svijetu s tako velikim brojem visoko specijaliziranih kompetencija. Posebno me veseli novi interni projekt usmjeren na školovanje budućih generacija naših menadžera, Span Management Akademija, koju smo pokrenuli kako bismo potaknuli dijeljenje znanja i usvajanje dodatnih vještina među našim zaposlenicima. Njima takav program pruža mogućnosti da ostvare svoj puni potencijal, a Spanu da što spremnije odgovori na buduće zahtjeve tržišta“, istaknuo je Nikola Dujmović, osnivač i predsjednik Uprave Spana, koji se putem video poruke osvrnuo na ključne financijske rezultate Spana u 2021.
Span je jedna od vodećih hrvatskih IT kompanija koja posljednjih godina bilježi kontinuirani rast prihoda za više od 20 posto godišnje. Trenutno zapošljava 580 stručnjaka i jedan je od najvećih IT izvoznika, koji tri četvrtine svojih prihoda ostvaruje na inozemnom tržištu. U suradnji sa 40 međunarodnih partnera, posluje s više od 1200 korisnika, među kojima su vodeće globalne i regionalne korporacije – McDonalds, Tate & Lyle, Starbucks, Newsec, Infobip, Metinvest Grupa, Triglav, NLB, Helios, Altantic Grupa, Valamar Riviera, Croatia osiguranje. Span Grupu čine tri domaća društva – Span d.d., Bonsai.tech i Trilix – te osam društava kćeri u Sloveniji, Velikoj Britaniji, SAD-u, Njemačkoj, Ukrajini, Azerbajdžanu, Švicarskoj i Moldaviji. Kao vodeći stručnjaci za Microsoft tehnologije i vodeći regionalni Microsoft partner, Span nosi status Microsoft Gold Partnera te je prva hrvatska kompanija koja ima devet Microsoftovih naprednih specijalizacija.
Cjelokupne nerevidirane konsolidirane i nekonsolidirane financijske izvještaje za 2021. godinu možete pronaći na poveznici.