Natječaj dm-a {ZAJEDNO} za zelene ideje

dm će podržati projekte koji doprinose zaštiti okoliša i prirode

Od 11. travnja do 8. svibnja na mrežnoj stranici jednizadrugezajedno.hr otvorene su prijave na natječaj {ZAJEDNO} za zelene ideje u sklopu kojeg će dm odabranim projektima osigurati podršku u ukupnoj vrijednosti od najmanje 500.000 kuna.

Na dm-ov natječaj mogu se prijaviti projekti koji izravno doprinose očuvanju i zaštiti okoliša te edukativni eko projekti. Hrvatski proizvođači mogu, primjerice, prijaviti proizvode koji doprinose održivosti i očuvanju prirode te na taj način dobiti priliku da se njihovi proizvodi nađu na policama dm-ovih prodavaonica i u dm online shopu, dok na primjer neprofitne pravne osobe mogu prijaviti svoja poslovna rješenja i inovacije usmjerene na uštedu resursa, smanjenje količine otpada u okolišu i njegovog vraćanja u proizvodni proces.

 „U dm-u vjerujemo da svatko od nas može dati svoj doprinos stvaranju bolje, održivije budućnosti. Svakodnevno radimo na tome kako bismo to dokazali u svom poslovanju i potakli druge da razmišljaju i djeluju zeleno. Natječajem {ZAJEDNO} za zelene ideje pružamo priliku onima koji žele stvoriti budućnost utemeljenu na održivosti, a uz podršku dm-a, svoje ideje mogu i ostvariti“, istaknula je Gordana Picek, prokuristica i voditeljica resora Nabave i marketinga u dm-u.

Svoje zelene ideje mogu prijaviti nevladine udruge, ustanove, jedinice lokalne i područne samouprave, neprofitne pravne osobe te hrvatski proizvođači i to u kategorijama zaštite okoliša i održivosti, edukacije te poticaja održivom poduzetništvu i proizvodnji.

dm će podržati one projekte i inovacije koji se ističu kvalitetom i originalnošću, a istovremeno mogu dati značajan doprinos očuvanju okoliša i prirode neposredne lokalne zajednice.

Briga o okolišu neizostavan je dio svih poslovnih procesa dm-a. Pri razvoju i planiranju projekata, kampanja i donošenju odluka u obzir se uzima zaštita okoliša, pri čemu se kontinuirano ulaže u inovacije koje doprinose umanjenju utjecaja poslovanja na okoliš.

Tako je dm među prvima iz ponude trajno uklonio jednokratne plastične vrećice, čime je u suradnji s kupcima smanjena količina plastike u opticaju za više od 97 tona godišnje. Uz brojne održive proizvode u ponudi prodavaonica i dm online shopa, dm je prošle godine predstavio okolišno neutralne proizvode Pro Climate koji su prihvatljiviji za okoliš od usporedivih alternativa jer u obzir ne uzimaju i ne kompenziraju isključivo emisije CO2, već i četiri dodatna utjecaja na okoliš: zakiseljavanje, fotokemijski smog, eutrofikaciju i oštećenje ozonskog omotača.

Kada je u pitanju održivost, ne postoje male i velike ideje, jer je svaki doprinos očuvanju prirode i zaštiti okoliša bitan – na institucionalnoj, korporativnoj i individualnoj razini. Zato iskoristite priliku i do 8. svibnja prijavite svoje eko projekte na natječaj {ZAJEDNO} za zelene ideje i možda će baš vaša zelena ideja zaživjeti uz podršku dm-a.