Radi se ujedno o prvom TV spotu za mnogima omiljeno domaće pivo za koji je glazbu radio Vukovarac Goran Dragaš, a glas posudio vukovarski glumac Darko Milas
Mnogima omiljeno Vukovarsko pivo okupilo je brojne Vukovarce u novom televizijskom spotu kojim je započelo veliku nacionalnu kampanju. Domaće pivo želi tako doprijeti do svih dijelova Hrvatske. Prvi put otkad se proizvodi, Vukovarsko pivo dobilo je i TV spot koji u središte priče stavlja Vukovar i brojne slavonske motive. Vukovarski vodotoranj, slavonska ravnica, Muzej vučedolske kulture i zajedničko okupljanje prijatelja uz čobanac samo su neki od detalja koji slikovito dočaravaju grad na Dunavu. Autor glazbe Goran Dragaš je Vukovarac, glumac Darko Milas koji je posudio glas je također iz Vukovara, a iz grada Vukovara i njegove okolice su i svi statisti u spotu. Redateljsku palicu preuzeo je Bruno Anković, čije su veliko poštovanje i ljubav prema slavonskom kraju vidljivi u svakoj sekundi novog spota.
“Ovaj spot je s jedne strane atmosferična ‘razglednica’ Vukovara, a s druge strane priča o ljudima tog grada. Ključno je bilo dostojno prikazati kadrove iz prirode i detalje koji stvaraju skladnu cjelinu. Cilj je bio napraviti jedan vrlo autentičan, emotivan i vizualno dojmljiv spot, koji će istovremeno pričati priču o jednom gradu, o ljudima koji u njemu žive i o Vukovarskom pivu koje je neodvojivo od kraja u kojem nastaje”, komentirao je Anković.
Sve lokacije iz spota su autentične i svi kadrovi su snimljeni u Vukovaru. Glazbu potpisuje hrvatski skladatelj filmske glazbe koji je autor glazbe i za brojne hollywoodske filmske najave. “Glazbena tema za reklamu za Vukovarsko pivo potaknuta je pastoralnim ugođajem prirodnih ljepota grada Vukovara i njegove okolice uz koje sam odrastao. Zamisao je bila da glazba istovremeno odražava pozitivnu energiju, nadu, nježnost i hrabrost, a svi ti epiteti krase Vukovar kojim se svi ponosimo”, istaknuo je Dragaš.
Ugodan glas poznatog glumca Darka Milasa još je jedan važan element novog video uratka. “Sve u ovom spotu vezano je uz Vukovar, pa sam se i ja svojim porijeklom uklopio u ovu vukovarsku priču. Drago mi je što sam imao priliku sudjelovati u ovom reklamnom spotu jer on na poseban način prikazuje sve ono po čemu su Vukovar i ovaj dio Hrvatske prepoznatljivi i posebni”, istaknuo je Milas.
Inače, Vukovarsko je svijetlo, nepasterizirano i filtrirano pivo proizvedeno od pomno odabranih sastojaka i jedno je od prvih zanatskih piva koje se predstavilo hrvatskoj javnosti te je zbog svojeg jedinstvenog okusa i kvalitete 2010. proglašeno najboljim hrvatskim pivom. Vukovarska mikropivovara dio je K Pivovari od 2018. godine kada je otvoren moderno opremljen pogon u gradu na Dunavu. Od 2019. godine Vukovarsko je nacionalno prisutan brand i dostupan je diljem Hrvatske putem svih prodajnih kanala.
“Kako smo i obećali već više puta, želimo da se Vukovarsko pivo pije u svakom dijelu Hrvatske i zato želimo o njemu pričati. Ovaj spot je dio te priče. Ponosni smo na Vukovarsko pivo jer je riječ o jedinstvenom pivskom brendu koji je konačno dobio podršku kakvu zaslužuje kroz ovu sjajnu priču o Vukovaru i njegovim ljudima. Svakako planiramo raditi i dalje na popularizaciji Vukovarskog piva i na podržavanju lokalne zajednice u kojoj djelujemo”, istaknuo je Leon Šarić, direktor tvrtke K Pivovari.
Prošle godine Vukovarsko pivo je posebnim digitalnim projektom Digital Authentic Project predstavilo ljepote hrane te kulturnog i prirodnog nasljeđa grada Vukovara, a ovog ljeta se i taj projekt nastavlja. U digitalnom obliku u sklopu serijala „Tajni majstori Vukovara“ predstavit će se ljudi koji svojim vještinama održavaju tradiciju, slave nezavisnost, autentičnost i integritet baš kao što to radi Vukovarsko pivo.