Vegeta proglašena europskim brojem 1 prema izboru potrošača u kategoriji dehidriranih dodataka jelima

Ovo prestižno priznanje Vegeta je dobila na temelju prodajnih podataka iz ukupno 31 europske zemlje, a praćene kategorije bile su univerzalni dodaci jelima Vegeta Original i Vegeta Natur, dehidrirani specijalni dodaci Vegeta Natur te monozačini.

Jedan od najprepoznatljivijih hrvatskih brendova diljem svijeta, Podravkina Vegeta, proglašena je najboljim univerzalnim dodatkom jelima u Europi, što je potvrdila prestižna istraživačka agencija Nielsen, a temeljem redovnih izvještaja panela prodaje.*

Nielsenovo istraživanje provedeno je prema prikupljenim podacima prodaje u razdoblju od listopada 2020. do rujna 2021. godine za ukupno 31 zemlju Europe, koji su pokazali kako se Vegeta nalazi na prvome mjestu po količinskoj prodaji u kategoriji dehidriranih dodataka jelima. Također, istaknuto je kako su pod brendom Vegeta praćene kategorije univerzalnog dodatka jelima Vegeta Original i Vegeta Natur, dehidrirani specijalni dodaci jelima Vegeta Natur te monozačini.

Vegeta je tako postala broj 1 univerzalni dodatak jelima u Europi, što je najnovija u nizu brojnih potvrda kontinuirane kvalitete koja je tijekom više od šest desetljeća postala prepoznatljiva na čak šest kontinenata. Kroz svoju bogatu povijest, koja počinje 1959., Vegeta je začinila brojna jela, inspirirala milijune potrošača i osvojila srca diljem Europe i svijeta – trenutno se može naći u više od pedeset zemalja.

Tajna uspjeha Vegete nije samo u vrhunskom okusu koji svakodnevno obogaćuje jela diljem svijeta, suvremenom marketinškom pristupu te stalnoj modernizaciji i osluškivanju najnovijih trendova. Najvažniji faktor uspjeha Vegete zadovoljstvo je njenih potrošača – onih za koje je Vegeta poseban gost za stolom.

*Navedena tvrdnja temelji se na Nielsenovim podacima iz panela trgovine u 31 europskoj zemlji (Austriji, Bjelorusiji, Belgiji, BiH, Bugarskoj, Češkoj, Danskoj, Estoniji, Francuskoj, Grčkoj, Hrvatskoj, Irskoj, Italiji, Latviji, Litvi, Nizozemskoj, Norveškoj, Njemačkoj, Mađarskoj, Poljskoj, Portugalu, Rumunjskoj, Rusiji, Sjevernoj Makedoniji, Slovačkoj, Sloveniji, Srbiji, Španjolskoj, Švedskoj, Švicarskoj i Ukrajini), prema kojima je Vegeta vodeća robna marka po količinskoj prodaji u kategoriji dehidriranih (suhih) dodataka jelima u razdoblju listopad 2020. – rujan 2021. (autorska prava © 2021, The Nielsen Company, sva prava pridržana).“