Vanjsko obilježje proizvoda prva je i izravna komunikacija s potrošačem, ali je i sredstvo diferencijacije u odnosu na druge proizvode
Kraš je u svom stoljetnom postojanju s potrošačima uspostavio dugoročne veze i to zahvaljujući proizvodnji asortimana čija je kvaliteta uvijek bila neupitna. Upravo je kvaliteta stalna odrednica Kraševog poslovanja, a kako bi potrošačima dali dodatnu vrijednost i održali uspostavljen odnos povjerenja, nastoje im ponuditi inovacije koje su prilagođene suvremenom dobu u kojem živimo. To je razlog zašto su u posljednjem razdoblju određeni Kraševi proizvodi prošli kroz proces redizajna.
Dizajn, estetsko naličje proizvoda, danas je pokazatelj inovativnosti i konkurentnosti. Vanjsko obilježje proizvoda prva je i izravna komunikacija s potrošačem, ali je i sredstvo diferencijacije u odnosu na druge proizvode. Redizajnu su u Krašu pristupali kao ‘točki na i’ proizvodima koji se već godinama nalaze na tržištu, nastojeći dobiti zaokruženu priču i kroz novi dizajn potvrditi svevremensku kvalitetu proizvoda.
Tako je u ovoj godini čokolada Dorina izašla u novom pakiranju, a cilj redizajna bio je istaknuti čitavu lepezu njenih okusa. Za redizajn čokolada Dorina Kraš i Studio Sonda osvojili su međunarodnu nagradu Red Dot, jednu od najutjecajnijih nagrada u svijetu dizajna, u području Brands & Communications Design i kategoriji Packaging Design. Za Kraš je to prvi Red Dot, koji je potvrdio ispravnost novog pristupa u razigranijoj, otvorenijoj i modernijoj komunikaciji ne samo Dorine, već i drugih proizvoda.
Redizajnirani su i keksi Moto čijim pakiranjima dominira crvena podložna boja s točkama različitih kolora kojima se razlikuju okusi ovih sendvič- keksa te se tako olakšava potrošačima da ih lakše uoče i odaberu. Pročišćeni dizajn odraz je suvremenosti, dok su zamjetne točke ostavština klasike.
Još promjena dogodilo se u kategoriji keksa i vafla – čajna peciva Lada i Zlatka ne dolaze više u kutiji, već su pakirana u vrećicama s modernim vizualima. I Kraševe čuvene Napolitanke doživjele su vizualnu preobrazbu, ali dolaze i u novim raznolikim formatima, kako bi potrošači imali i veću mogućnost izbora veličine pakiranja, ovisno o njihovim osobnim potrebama. I dok je novi vizualni identitet proizvoda u kategoriji keksa i vafla obilježen čistim i jasnim linijama, redizajnirana Čoksa je suprotnost. Otkačena, šarena, mladenačka i izvan kalupa – baš onakva kakvi su i njeni okusi.
Cilj zaokreta i iskoraka koje Kraš radi u prezentaciji svojih proizvoda kroz redizajn jest povezati tzv. dodirljivu vrijednost koja se ogleda u vrhunskom sastavu proizvoda, kvalitetnim i pomno biranim sastojcima, originalnoj recepturi, raznolikom asortimanu i okusima te estetici proizvoda s tzv. nedodirljivom vrijednošću – koja se kod potrošača javlja kao cjelokupan doživljaj i emocija koju potrošač povezuje s proizvodom.
Upravo zato tom procesu pristupaju pažljivo, posebno kad je u pitanju asortiman koji postoji već godinama. Zadržavajući tradiciju kroz prepoznatljiv okus, redizajnom proizvoda pokazuju potrošačima kako su njihovi proizvodi živi i mijenjaju svoj izgled prilagođavajući se upravo – potrošačima.