Izložba “SYNESTHESIA: The Art of Perception”, otvorena u Brigadinom showroomu u Centru Kaptol, prikaz je modnog brenda TSUKITO inspiriranog sinestezijom – kognitivnim neurološkim fenomenom limbičkog sustava. Naime, pri izradi dizajna primijenjen je audio-vizualni tip sinestezije, prilikom kojeg osjetilom sluha dolazi do vizualnog podražaja. Slušajući razne žanrove glazbe poput metala, klasične, pop, eksperimentalne glazbe i ostalih, stvarani su tekstilni uzorci koji su potom digitalno otisnuti na tkaninu. Tkanina s uzorkom korištena je kao medij za prikaz sinestezije u tekstilnom obliku.
Autorica kolekcije SYNESTHESIA, Tena Omerović, kreirala je 20 modela od kojih je 10 sašiveno i realizirano. Krojevi i oblici prate ženstvenu formu, ali su istovremeno koloristički i zabavni. Uski, strukturirani oblik haljine korišten je za naglašavanje ženstvenih linija i isticanje prirodnih oblina tijela, dok se lepršavim, puf oblikom haljine i predimenzioniranim rukavima nastojao zadržati dječji element koji je vrlo je važan dio dizajna jer prenosi poruku kako se sama sinestezija javlja u ranim fazama ljudskog života. Kroz cjelokupnu kolekciju prenosi se estetika jedinstvenosti, maštovitosti i autentičnosti.
“Moja je želja bila stvoriti nešto opipljivo iz nečeg kompletno apstraktnog, a da se pritom prenese emocija i autentičnost stvaranja. Izrazito mi je bitno kao umjetniku moći prenijeti tu emociju, jer smatram kako je ona iskra za stvaranje svojevrsne kreativne eksplozije te u konačnici zanimljivog dizajna. “SYNESTHESIA” je zapravo počela kao diplomski projekt, gdje sam kao svoj završni projekt željela napraviti nešto zaista kreativno, neuobičajeno te kompletno vjerodostojno. Potaknula me da razmišljam i o vlastitom brandu te je tako nastao TSUKITO, brand u kojem potičemo nesvakidašnjost i modnu neopterećenost namijenjenu svima“, istaknula je Tena Omerović.
Otvarajući vrata svog showrooma ovoj izložbi, Brigada je ponovno izašla iz ustaljenih okvira te potvrdila kako je ovaj izložbeni prostor „pozornica“ za kreativce koji u svom stvaralaštvu pomiču granice.
„Veseli nas da smo u svom izložbenom prostoru ponovno ugostili drugačije i jedinstveno kreativno stvaralaštvo. Izložbe poput Synesthesie potvrđuju kako je među nama mnogo kreativaca koji njeguju poseban umjetnički izričaj i nemaju prilike predstaviti se javnosti na konvencionalnim izložbama. Brigada showroom, prostor je za inovacije i dizajn te otvoren i dostupan svima“, istaknuo je Damjan Geber, vlasnik i direktor Brigade.
Izložbu možete pogledati do 22. ožujka.