Optika Anda otkriva kako povećati prodajni i operativni učinak prodavača

U četvrtak, 16. ožujka u Zagrebu je održana panel diskusija u organizaciji hrvatske tvrtke specijalizirane za organizacijski razvoj LQ na kojem su se okupili predstavnici kompanija iz svih industrija kako bi saznali više o digitalnoj aplikaciji za razvoj radnika prve linije. Svoju priču o uspjehu u implementaciji aplikacije Axonify podijelila je Optika Anda, domaći lider u prodaji sunčanih i dioptrijskih naočala.

Panel rasprava bila je usmjerena na inovativnu aplikaciju Axonify koja pomoću umjetne inteligencije personalizira učenje koje je interaktivno i koje su uklapa u radni ritam radnika jer traje svega 3 minute dnevno. Aplikacija pored modula za učenje ima i funkcionalnosti za brzu i jednostavnu komunikaciju te modul za učinkovitije izvršavanje zadataka.

Panelisti su bili Zvonimir Šimić, izvršni direktor Optike Anda, Helena Palac, HR menadžerica Optike Anda, te moderatorica Ivana Jandrić, direktorica E-learninga u LQ-u. Predstavnici Optike Anda podijelili su kako je Axonify transformirao njihovo poslovanje, pružajući uvide i najbolje prakse za direktore ljudskih potencijala i menadžere koji traže stalna poboljšanja i odgovor na pitanje kako povećati prodajni i operativni učinak zaposlenika.

Optika Anda implementirala je Axonify kao dio svoje strategije razvoja ljudi te su prisutni mogli saznati kako je optimizirala troškove obuke, povećala produktivnost zaposlenika, skratila proces uvođenja novih zaposlenika u posao i poboljšala komunikaciju s prodajnim osobljem. Panel rasprava bila je izvrsna prilika za one koji su željeli iz prve ruke saznati kako nova tehnologija rješava izazove u upravljanju i razvoju zaposlenika.

Kako je istaknula Helena Palac, HR menadžerica Optike Anda, “Imali smo sjajne rezultate pri lansiranju koje držimo i danas. Preko 90% ljudi dolazi na aplikaciju gotovo svaki dan i to najviše preko svojih privatnih mobitela. Znanje u određenim temama za koje obučavamo prodavače poraslo je i do 20%, što je imalo utjecaja na poslovne procese. Primjerice, smanjio se broj grešaka u radu na blagajni od kada smo počeli educirati zaposlenike o toj temi na Axonifyu.”

Savjet kompanijama koje se spremaju za ovaj korak

Zvonimir Šimić, direktor Optike Anda izjavio je: “U Optici Anda imamo dugu tradiciju razvoja i edukacija zaposlenika koja nam je jako važna. Obuke se i dalje povremeno odvijaju uživo u sklopu naše Anda Akademije, no sadržajima koje puštamo kroz Axonify uspjeli smo postići da je učenje kontinuirano i fokusirano na procese koji su nam strateški važni. Zaposlenici su sjajno reagirali i na natjecateljski dio aplikacije pa tako nagrađujemo one najuspješnije na Axonifyu.”

Za tvrtke koje žele povećati prodajni i operativni učinak svojih zaposlenika, panel je pružio vrijedne uvide i najbolje prakse te pokazao kako Axonify može dovesti do značajnih poboljšanja u angažmanu zaposlenika i poslovnom učinku.

Za više informacija o LQ-u i aplikaciji Axonify posjetite web stranicu www.lq.hr.