Razvijanje novih tehnologija proizvodnje i uklanjanje plastike za jednokratnu upotrebu koja se ne može reciklirati samo su neki koraci kompanije za čišću budućnost bez plastičnog otpada
Svjetski dan zaštite okoliša i Svjetski dan oceana su za nama, a nastojanjima za očuvanje okoliša pridružio se i Nestlé. U mjesecu brige za okoliš najveći svjetski proizvođač hrane i pića predstavio je dosadašnje rezultate na globalnoj razini, ali i potaknuo svoje zaposlenike diljem planeta na volontiranje za očuvanje prirode.
Ubrzavamo naše postupke rješavanja problema plastičnog otpada kako bismo učinili značajnu razliku svugdje gdje poslujemo, istaknula je irena kurtanjek iz tvrtke Nestlé
Što je poduzeto do sada? Prošle godine Nestlé se obvezao da će do 2025. godine 100% pakiranja biti od materijala koji će se moći ponovo iskoristiti li reciklirati. S tim ciljem kompanija je osnovala Nestlé Institut za ambalažu i pakiranje (Nestlé Institute for Packaging Sciences), a prvi brendovi koji će koristiti nove materijale na bazi papira i biorazgradivih/kompostabilnih polimera su NESQUIK, Yes!, SMARTIES i MILO. Što se tiče poslovanja s vodom, razvijaju se održivi materijali za pakiranje te stopostotne biološke PET ambalaže, a početkom iduće godine tvrtka će lansirati nove aparate za vodu koji će potrošačima omogućiti punjenje vlastitih boca za višekratnu upotrebu. U veljači 2019. Nestlé je počeo uklanjati sve plastične slamke iz proizvoda upotrebljavajući alternativne materijale, kao i inovativne dizajne. Ovo su samo neki koraci u dugoročnoj strategiji Nestléa za okoliš bez plastičnog otpada.
“Ubrzavamo naše postupke rješavanja problema plastičnog otpada kako bismo učinili značajnu razliku svugdje gdje poslujemo. Zato surađujemo s vladama, nevladinim organizacijama, dobavljačima, upraviteljima otpadom, trgovcima na malo i drugim tvrtkama kako bismo poduzeli smislene akcije. Ponosni smo što se ove godine više od pet tisuća Nestlé zaposlenika diljem svijeta odazvalo pozivu na obilježavanje Svjetskog dana oceana i sudjelovalo u akcijama čišćenja. Promjena kreće od nas samih i svatko može dati svoj doprinos”, istaknula je Irena Kurtanjek, voditeljica korporativnih komunikacija tvrtke Nestlé.
Koliki je doprinos Nestléa svjedoče i brojke: do kraja 2017. godine kompanija je uklonila više od 100.000 tona ambalažnih materijala iz svojih proizvodnih procesa, a već ove godine očekuje se uklanjanje novih 40.000 tona plastike. Svih 4.200 postrojenja tvrtke Nestlé upravo uklanja plastiku za jednokratnu upotrebu koja se ne može reciklirati i zamjenjuje je materijalima koji se mogu lako reciklirati ili ponovno upotrijebiti.
No, ovo je tek početak.
Više informacija možete pronaći na stranici Nestlé.