Podravkina ikona i lider prodaje, koji je postao sinonim za provjerenu kvalitetu, za izvrsnost okusa, za toplinu doma i ljubav koju osjećamo kada dijelimo obrok s najdražima, za svoj 65. rođendan predstavlja novi, pomlađeni vizual pakiranja i radi iskorak prema novim generacijama potrošača
Podravka je oduvijek sinonim za toplinu doma, brigu, obitelj. Te vrijednosti njeguje već dugi niz godina, a utkane su i u njezinim ‚najdugovječnijim‘ proizvodima – Goveđem gulašu, Kokošjoj i Goveđoj juhi te Kokošjoj pašteti. Receptura ovih proizvoda, baš kao i njihov dizajn poznat po prepoznatljivim ikonama – pijetlu i kravi, ostali su gotovo nepromijenjeni od lansiranja 1958. godine!
U današnjem svijetu brze promjene, otvorenog tržišta, sve niže lojalnosti potrošača, a u kategorijama izrazite svjetske konkurencije, status ovih proizvoda te odnos s potrošačima potvrđuje da se njihov okus veže uz emocije koje ostaju dugo u sjećanju.
Autentičan i vjerodostojan brend
Dugovječni brendovi naši su vjerni pratitelji kroz život. Volimo njihovu autentičnost i vjerodostojnost, konstantnost i ugodu koju nam pružaju u ovom nemirnom svijetu. S njima smo sigurni i točno znamo što očekivati – nemamo potrebu proučavati što piše na deklaraciji, pa čak nas ni cijena neće omesti da posegnemo za njima. Upravo jedan od takvih proizvoda, koji su zbog svoje autentičnosti i snažne povezanosti s potrošačima izrasli u snažne brendove, je Podravka Goveđi gulaš.
Pomlađivanje brenda za nove generacije
Ove godine Podravka Goveđi gulaš slavi 65 godina postojanja, a povodom ove velike obljetnice osvježen je i pomlađen vizual proizvoda, pri čemu je zadržana prepoznatljivost i sve vizualne i kvalitativne konstante brenda. Početak je to novog ciklusa pomlađivanja Goveđeg gulaša, s ciljem da osvoji i šarmira neke nove, mlade potrošače i da im približi vrijednosti koje ovaj brend pruža. Ovime Podravka pokazuje svoju osjetljivost i prilagodljivost novim vremenima i započinje ciklus pomlađivanja brenda čak i na proizvodima koji čine njezino najjače nasljeđe.
Goveđi gulaš danas se prodaje na 22 tržišta diljem svijeta, od Hrvatske i tržišta u regiji, preko Europe do Amerike i daleke Australije. Zbog svoje autentičnosti i snažne povezanosti s potrošačima, Goveđi je gulaš izrastao u snažan brand name koji je sinonim za tradiciju, kvalitetu i vrhunski okus. Dokazuju to i brojne nagrade jer Goveđi je gulaš nositelj oznake Izvorno hrvatsko, kao i oznake Superior Taste Award, internacionalne nagrade struke koja se dodjeljuje u Bruxellesu, a koju je gulaš osvojio u više navrata, a posljednji puta 2023. godine.